Victor Sarocchi

Victor Sarocchi

Victor Sarocchi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Victor Sarocchi har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Victor Sarocchi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Sarocchi har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Victor Sarocchi

Sedan starten hos Reco 2021
Eva S
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Víctor är kunnig, snabb och har mig som kund i fokus. Jag känner mig sedd och omhändertagen. Han är flexibel och följer alltid upp det han lovat. Han är dessutom väldigt trevlig. Funderar du på att sälja så rekommenderar jag varmt Victor. Jag är säker på att du inte blir besviken!

Arne H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Bra kunnig inom området lätt att prata med. Toppen kille.

OLOF K
Tyresö

Trevlig & engagerad mäklare med bra driv. Skulle kunna förbättra sig när det gäller tydlighet. Vi tar hellre ett rakt svar än ett luddigt. Bra kommunikativt med snabb respons och god uthållighet. Han uppnådde vårt önskemål,

Lukas F
Tyresö

Trevlig engagerad kunnig rekommenderar stark

Svar från Victor Sarocchi

Tack för ditt omdöme Lukas, roligt att få hjälpa er vidare mot nästa bostad!

Victor J
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Pålitlig och strukturerad har skött det snyggt.

Svar från Victor Sarocchi

Tack för ditt omdöme Victor, hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende!

Ida F
Tyresö

Bra bemötande, lyssnade in vad vi ville , hjälpsam

Mikael Ö
Tyresö

Proffesionellt bemötande, trevlig och bra kommunikation. Bra med uppdateringar och svarade på alla frågor jag hade.

Svar från Victor Sarocchi

Tack för ditt omdöme Micke! Väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen.

Beate M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Med en blandning av stor kunskap, professionalitet och värme blir en affär med Victor ett stort nöje.

Luiza A
Tyresö

Duktig, effektiv i alla moment, klarar av utmanande försäljning. Victor brinner för sitt yrke!

Bo G
Tyresö

Victor är en mäklare som är lätt att samarbeta med. Han är tydlig med vad som krävs för att öka chansen till en lyckad försäljning. Sedan jobbar han med att hitta lämpliga kunder. Han behöver inte 20 sällskap som kommer på en visning. Victor sålde vårt radhus före visning. Huset behövde inte läggas ut på hemnet. Med tanke på att marknaden, vid tidpunkten för försäjningen, var trög, blev försäljningspriset bra. Victor brinner för att lyckas få till affärer. Han svarar till och med när han har semester. Den första mäklarfirman...

Svar från Victor Sarocchi

Stort tack för ditt omdöme och ett bra samarbete Bo!