Cicilia Odenbrink
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-16
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan när man får förtroendet att få hjälpa till och ombesörja någons kanske största affär i livet är helt obeskrivbar. Att i slutet av affären sedan få ta emot deras tacksamhet är bara en av anledningarna till att jag älskar mitt jobb.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en driven och ambitiös mäklare med stor hängivenhet. För mig är service viktigt och min målsättning är att du ska vara nöjd med min prestation och vilja rekommendera mig för dina nära och kära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en väldigt lekfull person som mer än gärna tävlar i allt då jag älskar att utmana mig själv och andra. Jag har en förkärlek till att hitta olika sätt och lösningar för att få vardagsbestyren lite roligare än vad dom egentligen är och det är mycket sällan jag tackar nej till något. Varför avstå något som i slutändan kan resultera i en fin och minnesvärd stund i min familj eller vänners närvaro. Dessa sidor av mig är en stark drivkraft och jag tror absolut att det är en anledning till att jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare! Läs mer

Läs vad 118 Läs vad Cicilia Odenbrink

• Stina Vivianne H köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-23

Svenljunga
    Jag har köpt ett hus i Svenljunga och fick en egen visning av Cecilia vilket jag tycker var positivt. Hon har varit positiv, glad och snabb på att svara när man tagit kontakt. Ingenting är omöjligt verkar vara hennes motto. Känns också kunnig och seriös. Läs mer
    2020-06-23 Cicilia O svarar Stina Vivianne H
    Vilka fina ord du ger mig Stina, tusen tack! Jag tycker att det är väldigt roligt att det blev just du som blev ägare till detta charmiga hus, kändes så givet. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Svenljunga! / Cicilia
  • Per E köpte sin bostad med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-22

Hillared
    Har köpt en äldre järnvägsbyggnad.
    Cicilia har varit hjälpsam med den något annorlunda och utdragna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med, snabb på att besvara frågor, har följt upp det som händer hos säljaren och informerat mig så snart någon förändring inträffat.
    Jag har också känt mig trygg med hennes hantering av alla papper. Läs mer
    2020-06-22 Cicilia O svarar Per E
    Det var minsann en väldig spännande och ovanlig affär men oj så glad jag är att höra att du är nöjd med mig och min arbetsinsats. Tack snälla Per för att du tog dig tid att skriva ner dessa rader, värmer otroligt mycket! Tusen tack och glad sommar:)/ Cicilia
  • Eva E sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-09

Dalstorp
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink.
    Det samarbetet har varit till full belåtenhet, allt har funderat bra så här långt. Fina bilder på hemnet mkt trevligt bemötande från alla jag träffat i samband med försäljningen och en bra prisutveckling. Jag kan med nöje rekommendera Cicilia. Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Eva E
    Tusen tusen tack Eva för din fina rekommendation det glädjer mig otroligt mycket att du är nöjd över hela processen då det är precis detta som jag jobbar så hårt för. Ha en härlig sommar och så hörs och ses vi snart igen./ Cicilia
  • Max R köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-09

Dalstorp
    Köpte en bostad i Dalstorp
    Mäklaren va grym!
    Hade väl inga förväntningar i början men affären gick väldigt smidigt tycker jag inga konstigheter!
    Skulle varmt rekommendera Cicilia Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Max R
    Tack snälla Max för din recension, blev jätte lycklig över att ni uppskattat mitt arbete och är mer än nöjda! Önskar er all lycka och hoppas att ni ska trivas i nya hemmet./ Cicilia
  • Utku E sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-08

Ambjörnarp
    Grannäs Gustavsvik 1,

Jag köpte huset via cicilia och sålde samma husets igen via henne.
    Jag är verkligen nöjd och kommer rekommendera vidare.

Mvh Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Utku E
    Tusen tack för varma ord och för att du rekommenderar mig vidare. Blir verkligen glad! Ha en fin dag och ta hand om dig så ses vi igen till sensommaren:)!/ Cicilia
  • Heimo P köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-08

Ambjörnarp
    Inga kommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Heimo P
    Va roligt att du är nöjd och gav 5/ 5 i betyg, tusen tack Heimo!. Är övertygad om att vi snart ses igen, om inte på golfbanan:) Ha en fantastisk dag!
  • Daniel H köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-06-01

Svenljunga
    Köp ett hus i Svennljunga med hjälp av Cicilia Odenbrink. Cicilia var mycket bra och professionell och tog sig tid att informera om både huset och omgivningarna.

Helnöjd! Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Daniel H
    Fantastiskt att höra att ni varit helnöjda med mig och mitt arbete det gör mig otroligt glad! Hoppas och tror ni ska trivas i nya hemmet, känns som det var det perfekta huset för er:)!/ Cicilia
  • Per Olof J sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-05-30

Svenljunga
    Jag tycker hon är en bra mäklare Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Per Olof J
    Tusen tack Per Olof! Ha en fin dag./ Cicilia
  • Therése H köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-05-25

Svenljunga
    Köpt ett 1,5våningshus och blev superbra bemött av mäklaren.
    Jag hade vaga förväntningar över mötet och husvisningen men blev så positivt överraskad av hur lättsamt och bra allt kändes. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Therése H
    Blir så glad när jag läser din rekommendation!! Tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem./ Cicilia
  • Emil N köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-05-25

Svenljunga
    Riktigt trevlig och lätt att ha och göra med!
    Tog stor vikt i att vi som köpare ska bli nöjda likväl säljare!

Tog sig tid för frågor och svar. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Emil N
    Tusen tack Emil för dina fina ord! Hoppas ni ska stormtrivas i nya hemmet och åter igen varmt välkomna till Svenljunga kommun:)/ Cicilia

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Cicilia Odenbrink