Cicilia Odenbrink

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan när man får förtroendet att få hjälpa till och ombesörja någons kanske största affär i livet är helt obeskrivbar. Att i slutet av affären sedan få ta emot deras tacksamhet är bara en av anledningarna till att jag älskar mitt jobb.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en driven och ambitiös mäklare med stor hängivenhet. För mig är service viktigt och min målsättning är att du ska vara nöjd med min prestation och vilja rekommendera mig för dina nära och kära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en väldigt lekfull person som mer än gärna tävlar i allt då jag älskar att utmana mig själv och andra. Jag har en förkärlek till att hitta olika sätt och lösningar för att få vardagsbestyren lite roligare än vad dom egentligen är och det är mycket sällan jag tackar nej till något. Varför avstå något som i slutändan kan resultera i en fin och minnesvärd stund i min familj eller vänners närvaro. Dessa sidor av mig är en stark drivkraft och jag tror absolut att det är en anledning till att jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 140 Läs vad Cicilia Odenbrink

• Hej! Jag har köpt en vila med Cicilias hjälp.Hon har bemött oss jättebra.Hon levde upp till mina förväntningar.Upplevelse var väldigt positiv,hon var jättesnäll och hjälpsam.Vi fick hjälpen som vi behövde.Vi tackar för Cicilias hjälp! Mvh/Gabriella
    Gabriella G köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-10-24
    • 105.0 m²
    • Limmared
    2020-10-24
  • Vi har sålt vår villa med hjälp av Civilis. Hon är en mycket bra mäklare som alltid lyssnar på sina kunder. Tålamod och mycket tillmötesgående. Man hade alltid god kontakt med Cocilia, duktig i sitt jobb. Bara positivia upplevelser. Alltid ett leden på läpparna
    Qamile H sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-10-22
    • 105.0 m²
    • Limmared
    2020-10-22
    Tusen tack Qamile för fina ord, de värmer verkligen! Önskar er all lycka med ert sökande efter er nya drömbostad. Vill ni bara rådfråga eller om jag kan hjälpa er med något så vill jag att ni ska veta att min dörr alltid står öppen. Hälsa familjen så gott!/ Cicilia

Visa svar
  • Vi har såld vårt hus. Cicilia var mycket vänlig redan på det första mötet och visade sig att vara mycket professionell. Hon skötte försäljning på perfekt sätt ock det gläder oss att förmedlingen har sådana mäklare, tack. Vår förtroende mot Cicilia bara växte och personkemi mellan oss stämde perfekt
    Hans S sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-10-19
    • 76.0 m²
    • Hillared
    2020-10-19
    WOW jag tackar allra ödmjukast för så fina ord. Tusen tack för förtroendet och stort grattis till er försäljning! Med varma hälsningar Cicilia

Visa svar
  • Köpt hus på landet. Mycket bra.
    Thomas A köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-10-10
    • 68.0 m²
    2020-10-10
    Åter igen stort grattis till ert nya hem och varmt välkomna till Svenljunga kommun:)! Ha en fantastisk helg/ Cicilia

Visa svar
  • Precis köpt vårt första hus ute i Svenljunga där Cecilia var mäklare. Hon var väldigt tillmötesgående, positiv och hjälpsam. Första mäklaren vi träffat som vi kände förtroende för. Mycket nöjda :)
    Jenny Maria S köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • 192.0 m²
    2020-10-04
    Men va fint skrivet, jag blev otroligt glad av dina värmande ord!! Och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem, jag tror och hoppas att ni ska trivas där i många många år! / Cicilia

Visa svar
  • Trevligt bemötande var hjälpsam vid förhandling samt snabbt ordna en kompletterande visning.
    Oskar Göran Ö köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • 192.0 m²
    2020-10-04
    Tack för ditt omdöme och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem! Vi hörs och syns snart igen. / Cicilia

Visa svar
  • Trevligt bemötande vid försäljning av min villa. Det gick mycket snabbt och jag fick god hjälp med allt.
    Inger F sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-10-01
    • 122.0 m²
    2020-10-01
    Tack för ditt fina omdöme och åter igen stort grattis till det fina slutpriset:, det var en mycket spännande budgivning :) !/ Cicilia

Visa svar
  • Cicci hjälpte oss att sälja vårt hus i Svenljunga. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare då hon visa ett stort engagemang och var ”på tå” under hela försäljningen och lade ner tid även på obekväma tider. Högsta betyg!
    Daniel O sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • 111.0 m²
    2020-09-29
    Ohh tack snälla! Hälsa familjen så gott och så träffas vi snart igen:)/ Cicilia

Visa svar
  • Som mex-ing på Svenljunga kommun har vi både köpt och sålt fastigheter vi Cicilia. Vi har alltid blivit bemötta med respekt av en ambitiös mäklare. Vi har alltid kunnat diskutera och öppet ställa frågor utifrån vår situation och då gemensamt kommit fram till lösningar och svar. En mäklare Svensk fastighetsförmedling ska vara stolta över.
    Svenljunga K köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • 108.0 m²
    2020-09-29
    Vilka fina ord. Tack snälla rara, blev så glad när jag läste detta! Hoppas på ett gott fortsatt samarbete även i fortsättningen och tack för ert förtroende!/ Cicilia

Visa svar
  • Vi är väldigt nöjda med Cicilia. Väldigt bra bemötande och lätt att få kontakt med.
    Frida W köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-09-10
    • 200.0 m²
    • Sjötofta
    2020-09-10
    Oh va rara ni är stort tack för fina ord och ett stort grattis igen till er! Det känns verkligen som att ni var de rätta köparna till detta fina lantställe som nu är ert :)/ Cicilia

Senaste försäljningarna

Sparregatan