Cicilia Odenbrink

Cicilia Odenbrink

Cicilia Odenbrink är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Cicilia Odenbrink har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Cicilia Odenbrink har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.9. Cicilia Odenbrink har haft 60 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan när man får förtroendet att få hjälpa till och ombesörja någons kanske största affär i livet är helt obeskrivbar. Att i slutet av affären sedan få ta emot deras tacksamhet är bara en av anledningarna till att jag älskar mitt jobb.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en driven och ambitiös mäklare med stor hängivenhet. För mig är service viktigt och min målsättning är att du ska vara nöjd med min prestation och vilja rekommendera mig för dina nära och kära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en väldigt lekfull person som mer än gärna tävlar i allt då jag älskar att utmana mig själv och andra. Jag har en förkärlek till att hitta olika sätt och lösningar för att få vardagsbestyren lite roligare än vad dom egentligen är och det är mycket sällan jag tackar nej till något. Varför avstå något som i slutändan kan resultera i en fin och minnesvärd stund i min familj eller vänners närvaro. Dessa sidor av mig är en stark drivkraft och jag tror absolut att det är en anledning till att jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 211 Läs vad Cicilia Odenbrink

• sålde en tomt med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Håcksvik
    2021-08-03
    Smidigt og fint. Der var styr på det.
    Tusen tack för recensionen:) Ha fin fortsatt dag och så hörs vi på nytt inom kort. Cicilia Odenbrink
  • köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Tranemo
    2021-06-28
    Väl bemött och tydlig kommunikation. Flexibelt vad gäller att fixa en andra visning.
    Tack snälla för fint omdöme och at du tog dig tid att skriva några rader, det betyder mycket för mig. Ha en fantastisk sommar och så ses vi längre fram på tillträdet. Hoppas dina små flickor blev överlyckliga när du berättade nyheten för dom:)! Cicilia Odenbrink
  • sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Håcksvik
    2021-06-27
    Mäklare Cicilia Odenbrink

Vi blev bemötta av Cicilia på bästa sätt.
    Våra förväntningar överträffades mycket högt.
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning av Nya led Björkdalen 1.
    Inger Olsson
    Trygve Olsson
    Tack för rekommendationen Inger och Tryggve! Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Varma hälsningar Cicilia Odenbrink
    • Örsås
    2021-06-27
    Mycket bra bemötande och stort engagemang i vårt letande av sommarboende. Snabb respons och tydlig genomgång av allt vid kontraktsskrivningen.
    Tack Susanne för det fina omdömet och återigen stor lycka till med ert nya fritidshus! Soliga hälsningar Cicilia Odenbrink
    • Mårdaklev
    2021-06-26
    Fick ett väldigt bra och engagerat bemötande, alltid positiv och tillmötesgående. Såg till att affären kändes trygg och smidig rätt igenom!
    Stort tack Frida för dem fina orden :) Huset kommer passa er så bra! Önskar er en fin sommar, Varma hälsningar Cicilia Odenbrink
    2021-06-23
    Professionell och saklig.
    Levererar när det behövs.
    Stort stöd hela vägen.
    Tusen tack snälla rara Rolle. Ha nu en fantastisk sommar och ta väl hand om dig. På återhörande och du glad midsommar:)! Cicilia Odenbrink
    2021-06-23
    Lite rörig tjej
    Hade inte riktigt koll på papper
    Objektsbeskrivning fick ändras
    Sen
    Är man mäklare kan man kanske inte påtala att hon vill ses i Svenljunga pga att hon jobbar så mkt osv osv
    Köparen anser jag skall bli mer tillmötesgående
    Mäklare är inget 7-4 arbete enligt mig
    Med de arvoden hon har var det mindre tillmötesgående för oss
    Jag är så glad över att du låter mig få ta del av din upplevelse som gör att jag kan förbättra min mäklartjänst, tack! Det gick ju väldigt fort i ert fall med tanke på att vi inte ens hade fotograferat eller skrivit klart objektbeskrivelsen inför publiceringen som egentligen skulle ske först om någon vecka innan vi landat i en överenskommelse med er. Jag beklagar dock att ni märkte av att det gick fort även för mig att ens hinna med att göra i ordning alla papper, vi har ju vår högsäsong nu och då jag inte var beredd på denna snabba överenskommelse fick ni märka av att jag fick kämpa hårt mot tiden för att få ihop allt med så kort varsel. Men jag är mycket glad för er och helt övertygad om att ni kommer stortrivas så det var helt klart värt att jobba långa timmar in på kvällen för att få ihop allt. Jag vill också tacka er så otroligt mycket för att ni kunde ta er till mitt kontor i Svenljunga på kontraktsskrivningen, ni gav mig närmare två timmar mer tid med min son och make att umgås på en egentligen ledig dag och det är jag men även dom tacksamma för då jag lovat dom en heldag på stranden. Oavsett vilken bransch man än jobbar i kommer ju alltid familjen först och på något sätt måste man ju även finna tid att få umgås med dom också, men så känner väl alla håller du inte med😊 Ha nu en fin midsommar Eva-Karin och så ses vi på tillträdet längre fram, till dess får ni ta hand om er! Cicilia Odenbrink
    2021-06-22
    Bra bemötande och proffsigt skött
    Tack snälla för en fin recension, jag är otroligt glad över att du upplevt mig och min mäklartjänst positivt. Ta väl hand om er, lycka till med er egna försäljning och glad midsommar:)! Cicilia Odenbrink
    • Överlida
    2021-06-22
    Trevlig bemötande, vi fick svar på alla frågor och förklaringar.
    Tack för er recension Yuliya, hoppas er köksplanering under sommaren ska gå bra, ser fram emot att få höra vad ni landat i på tillträdesdagen. Trevlig midsommar på er:)! Cicilia Odenbrink
    • Mårdaklev
    2021-06-22
    Proffsig, informativ och pålitlig.
    Hoppas flytten gick bra häromdagen och att ni ska trivas:) Ta väl hand om, fiska och sola massa i sommar. Cicilia Odenbrink