Cicilia Odenbrink

Cicilia Odenbrink

Cicilia Odenbrink är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Cicilia Odenbrink har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Cicilia Odenbrink har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 283 omdömen med ett betyg på 4.8. Cicilia Odenbrink har haft 55 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan när man får förtroendet att få hjälpa till och ombesörja någons kanske största affär i livet är helt obeskrivbar. Att i slutet av affären sedan få ta emot deras tacksamhet är bara en av anledningarna till att jag älskar mitt jobb.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en driven och ambitiös mäklare med stor hängivenhet. För mig är service viktigt och min målsättning är att du ska vara nöjd med min prestation och vilja rekommendera mig för dina nära och kära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en väldigt lekfull person som mer än gärna tävlar i allt då jag älskar att utmana mig själv och andra. Jag har en förkärlek till att hitta olika sätt och lösningar för att få vardagsbestyren lite roligare än vad dom egentligen är och det är mycket sällan jag tackar nej till något. Varför avstå något som i slutändan kan resultera i en fin och minnesvärd stund i min familj eller vänners närvaro. Dessa sidor av mig är en stark drivkraft och jag tror absolut att det är en anledning till att jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 283 Läs vad Cicilia Odenbrink

• sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Ullasjö
    2022-08-04 Verifierad kund
    Tycker att mitt bemötande med Cicilia har varit mycket bra. har alltid fått snabba och konkreta svar.
    Cicilia är väldigt engagerad och positiv hon levde verkligen upp till mina förväntningar.

Kan verkligen rekommendera henne till till vänner och bekanta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Hillared
    2022-07-14 Verifierad kund
    Cicilia är mycket proffsig och påläst. Hon förberedde visningen och mötet mellan säljare och köpare så att allt gick smidigt. Snabb med att svara på mail och i telefon och mycket serviceinriktad. Jag rekommenderar verkligen Cicilia Odenbrink!
    Tack för de fina orden Charlotte! Ha en härlig sommar i ert fina torp, hoppas barnen ska tycka om torpet lika mycket som ni. Nästa gång är är i närheten lovar jag svänga förbi ditt bageri;) Ta nu väl hand om er och hör av er om jag kan hjälpa er med något! Cicilia Odenbrink
    • Östra Frölunda
    2022-07-09 Verifierad kund
    Cecilia var underbar! Vi ville köpa Ulfshed och det var några problem son hon inte behövde hjälpa oss med men det gjorde hon och vi är så tacksamma. Vi kan verkligen rekommendera henne, både för dom som ska sälja och dom som ska köpa.
    Så glad att jag fick hjälpa er att finna ert drömhem och att jag kunde hjälpa er på vägen med det som behövdes ordnas! Är helt övertygad om att ni är de rätta köparna och att ni kommer ta hand om och trivas i ert nya hem. Ha en fin sommar och hör av er om jag kan hjälpa er på något sätt så spara mitt nummer:) Cicilia Odenbrink
    • Mårdaklev
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt professionellt sätt.
    Cicilia kändes taggad och villig till att hjälpa oss med en så bra försäljning som möjligt. Väldigt påläst och hjälpsam i alla lägen vilket gjorde att man kände sig trygg under hela processen då man egentligen inte visste mycket alls om hur en husförsäljning går till.
    Det har varit en ära att få hjälpa dig och Emma med försäljningen av ert underbara hem. Tack för möjligheten och såklart stort tack för den här fina rekommendationen. Ha en fin sommar! Cicilia Odenbrink
    • Mårdaklev
    2022-07-07 Verifierad kund
    Cicilia har varit lugn och professionell men också varit engagerad på ett hjärtligt sätt. Tusen tack!!
    Vilken härlig recension, tusen tack för att du tog dig tid att skriva den! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt fina nya hem. Ha en fantastisk sommar Anna-Carin! Cicilia Odenbrink
    2022-06-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionallt.Jag rekommenderar henne .
    Tack snälla Jina. Hoppas ni ska trivas i huset. Önskar er en fortsatt trevlig helg! Cicilia Odenbrink
    2022-06-23 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Cicilia. Otroligt kunnig och pålitlig.
    Tack snälla Klara, det var ett nöje att få hjälpa er. Önskar dig och din familj en fantastisk midsommar! Cicilia Odenbrink
    • Grimsås
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt professionell och pålitlig mäklaren. Jag anser Cicillia som ansvarsfull, seriös och hjälpsam.
    Tack Lukas och stort grattis till husköpet, hoppas ni ska trivas i Grimsås. Önskar er en fin midsommar, på återseende. Cicilia Odenbrink
    • Grimsås
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Svårt ibland att få tag på men mäklaren har hållit oss uppdaterade under tidens gång. Funkat bra med sms-kontakt. Snabb affär när allt hade ordnat sig.
    Stort tack Sara! Önskar dig och Stuart all lycka till med den stora flytten till Australien. Ta väl hand om er. Cicilia Odenbrink
    2022-06-11 Verifierad kund
    Cicilia var för mig den perfekta mäklaren då hon lyssnade på mig och mina önskemål . Hon gav mig mycket positiv feedback gällande hur att framställa min bostad som lockande. Hon ar väl medveten om området här och hjälpte mig väva in det bra. Hon har alltid en positiv attityd och vill det bästa för mig som klient.
    Tack Linda för förtroendet! Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete och det har varit ett nöje att hjälpa dig. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem i din nya ort:)! Trvelig sommar! Cicilia Odenbrink