Cicilia Odenbrink
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Känslan när man får förtroendet att få hjälpa till och ombesörja någons kanske största affär i livet är helt obeskrivbar. Att i slutet av affären sedan få ta emot deras tacksamhet är bara en av anledningarna till att jag älskar mitt jobb.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en driven och ambitiös mäklare med stor hängivenhet. För mig är service viktigt och min målsättning är att du ska vara nöjd med min prestation och vilja rekommendera mig för dina nära och kära.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en väldigt lekfull person som mer än gärna tävlar i allt då jag älskar att utmana mig själv och andra. Jag har en förkärlek till att hitta olika sätt och lösningar för att få vardagsbestyren lite roligare än vad dom egentligen är och det är mycket sällan jag tackar nej till något. Varför avstå något som i slutändan kan resultera i en fin och minnesvärd stund i min familj eller vänners närvaro. Dessa sidor av mig är en stark drivkraft och jag tror absolut att det är en anledning till att jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare! Läs mer

Läs vad 101 Läs vad Cicilia Odenbrink

• Maj-lis Agneta J sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-29

Östra Frölunda
    Vi har sålt en villa.
    Och vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Svenljunga och Cicilia, och mötet med henne från början till slut har varit väldigt bra. Hon kan sitt jobb, saklig, förklarar allt bra på ett enkelt sätt.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-29 Cicilia O svarar Maj-lis Agneta J
    Tack snälla ni för att jag fick förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Må väl och ta hand om er tills nästa gång vi ses. Vänliga hälsningar Cicilia
  • Roberta G
    Roberta G sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-27

Svenljunga
    Sålt enplanshus. Cicilia är den bästa mäklaren vi haft. Hon är glad och positiv vilket gör kontakten till en underbar upplevelse. Hon skötte uppdraget med stor proffesion. Skall man sälja är det hit man skall vända sig. Läs mer
    2020-03-27 Cicilia O svarar Roberta G
    Tack snälla Roberta, blir så glad. Måste säga att det varit en fröjd att få hjälpa er och ni sprider minst lika mycket värme och glädje om er! När värmen kommer och är mer påtaglig föreslår jag att vi bokar en fika, din morotskaka är ju fantastisk god haha;) Ha en fantastisk helg och så ses och hörs vi snart. / Cicilia
  • Ernest G
    Ernest G sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-25

Svenljunga
    Sålt enplansvilla. C har varit underbar hela vägen. Hon har en positivism som smittar av. Lett oss genom processen med en fin pedagogik.
    C har gjort resan till en fin upplevelse. Läs mer
    2020-03-25 Cicilia O svarar Ernest G
    WOW tack snälla Ernst för dina fina ord. Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen! Vi hörs och ses snart igen, hälsa Roberta så gott. Ta hand om er så länge! Varma hälsningar Cicilia
  • Edit W köpte sin bostad med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-18

Länghem
    Ett glatt och trevligt bemötande vid visningen och gjorde mötet med säljarna till en trevlig och avslappnad stund! Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Edit W
    Stort tack, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya fantastiska hem.
    / Cicilia
  • Christin J sålde sin bostad med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-18

Länghem
    Vi har sålt en gård och köpt ett hus. Cicilia har ett bra bemötande och är alltid glad och trevlig. Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Christin J
    Bästa ni! Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina gård. Ta väl hand om er och så hörs vi snart igen:) / Cicilia
  • Martina S
    Martina S sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-06

Sålde Körvelvägen 1 i Länghem Läs mer
    2020-03-07 Cicilia O svarar Martina S
    Tack för fina betyget Martina du gav mig. Med varma hälsningar Cicilia
    Cicilia O gillar detta
  • Linus Fredrik J köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-06

Svenljunga
    Bra bemötande och lätt att kontakta. Läs mer
    2020-03-06 Cicilia O svarar Linus Fredrik J
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer verkligen! Ha en fantastisk helg och så ses vi snart igen, så skoj!!/ Cicilia
  • Anders E sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Länghem
    Proffsigt bemötande, tog bra hand om försäljningen av huset, kanon bra med information både till säljaren och köparen, Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anders E
    Oh tusen tack blir så glad att ni upplevde mitt bemötande proffesionellt. Tack snälla för att ni låter mig få veta detta. Trevlig kväll på er! / Cicilia
  • Jim R köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Köpt hus.

Grymt bra bemött.

Överträffade alla mina förväntningar.

Grymt bra kan inte säga nått annat Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Jim R
    Men va rar du är, tack snälla!! Hoppas ni trivs i er fina villa, och tack för senast det var så roligt att träffa dig på Texasdagarna:)! Hälsa hela familjen så gott!/ Cicilia
  • Daniel C skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

2020-03-04

Hon har varit utomordentligt duktig med att sälja gamla bostaden samt behjälplig med att köpa vår nya. Hon har en förmåga att tänka på allt som inte vi vanligt dödliga tänker på vid en försäljning. 5 + Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Daniel C
    Va glad jag blev över din recention Daniel! Tack snälla rara. Hälsa Malin så gott, vi hörs och ses. Varma hälsningar Cicilia

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Cicilia Odenbrink