Anna Ståhle

Anna Ståhle

Anna Ståhle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Anna Ståhle har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Ståhle har haft 38 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 106 Läs vad Anna Ståhle

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Centralt
    2022-07-25 Verifierad kund
    Trevlig samt lätt att känna förtroende för. Engagerad samt enkel att ha att höra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Ramneröd
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande av Anna - allt från första mötet med detaljerad genomgång av processen tills signering av köpekontrakt.
    Rak, snabb och tydlig kommunikation oavsett sms, telefon eller mail-kontakt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Fasseröd
    2022-07-15 Verifierad kund
    Anna en mäklare som visade stor tillgänglighet, agerade snabbt på frågor eller praktiska åtgärder. Får stort förtroende vilket bygger på hennes personlighet, kompetens som också naturligtvis är ett resultat av erfarenhet.

Kan bara lämna positiva erfarenheter om Anna som mäklare.
    • Fasseröd
    2022-07-14 Verifierad kund
    proffsigt kunnig med båda fötterna på jorden. Informerar både kund o säljare. Telesamtal samt sms o mejl.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Söder
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket bra första möte. Mäklaren visade hela tiden förståelse för oss som säljare, med våra personliga förutsättningar. Hon var alltid lätt att få kontakt med. Deklarationshjälpen året efter försäljningen fungerade som förväntat.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Torseröd
    2022-04-30 Verifierad kund
    Vänligt, personligt och korrekt bemötande. Välinformerad om objektet och förhållanden i området kring objektet.
    • Kapelle
    2022-04-26 Verifierad kund
    Jag är så nöjd att jag valde Anna som mäklare. Genom hela processen har jag känt stort förtroende då Anna med sitt lugn och gedigna kunskap visat vägen och hjälpt mig till en lyckad husförsäljning. Hon är kunnig och jag har känt att jag kunnat fråga om vad som helst. Kan rekommendera henne varmt tusen gånger om.
    Stort tack.
    Tack Sara, blir så glad att läsa ditt fina omdöme. Betyder mycket för mig att du är nöjd och det har varit en lyckad och trevlig resa tillsammans med dig. Anna Ståhle
    • Kolvik
    2022-04-14 Verifierad kund
    Anna var väldigt professionell och skapa en väldigt bra objektbeskrivning. Hon såg till att det blev många bra bilder och även en film på Hemnet. Hon involverade mig i sitt arbete och lät mig komma med mina tankar och idéer. Hon tog sig tid att arrangera en extra visning vilket av otroligt bra resultat. Jag är mycket glad även att Anna hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Tack för ett bra samarbete. Glad att just jag fick hjälpa er. Lycka till i framtiden med nya utmaningar! Anna Ståhle
    • Kolvik
    2022-04-14 Verifierad kund
    Hon är lugn, kunnig och tillgänglig. Känns inte för påträngande eller ytlig, utan istället genuin och mänsklig.
    Så fina ord, de värmer, tack! Hoppas ni får fina minnen tillsammans i ert nya hus. Hoppas på en fin sommar! Anna Ståhle
    • Lane-Ryr
    2022-03-30 Verifierad kund
    Lättsamt och trevligt bemötande.
    Allt har fungerat utmärkt med en snabb
    affär
    Kul att det gick snabbt och smidigt. Har varit roligt att hjälpa dig. Lycka till med din nya bostad! Anna Ståhle