Anna Ståhle

Anna Ståhle

Anna Ståhle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Anna Ståhle har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Ståhle har haft 41 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

131 omdömen om Anna Ståhle

Sedan starten hos Reco 2017
Anna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Anna Ståhle var lyhörd och tillmötesgående. Hon uppmärksammade mina behov och önskemål, när jag letade efter en bostad.

Cathrin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Anna Ståhle var saklig, lugn, trevlig och kunnig. Vi kände oss trygga i denna affär. Fick också hjälp att vattna blommor och tända och släcka ner belysning i lägenheten då vi själva bor i en annan kommun. Vi hade förväntningar att få sålt lägenheten inom en månad och hade satt ett lägsta pris. Dessa förväntningar infriades:). Med vänlig hälsning Cathrin Blomqvist och Robert Martinsson

Björn F
Kapelle

Anna är mycket engagerad, målmedveten och professionell. Budgivningsprocessen haltade något men Anna bidrog till en acceptabel lösning till slut.

Björn F
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

Anna är mycket engagerad, målmedveten och professionell.

Per B
Sund

Vi upplevde att Anna var lyhörd för vår situation, behaglig utan att pusha fram affären samtidigt som hon var professionell och med ett trevligt bemötande under hela köpprocessen.

Svar från Anna Ståhle

Tack för fina ord, så uppskattat. Väldigt roligt att få hjälpa er. Välkommen till Sundstrand och Uddevalla.

Linda E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Buddesberg

Vi är jättenöjda med Annas insats när vi sålde vårt hus! Kände oss trygga från början till slut och rekommenderar med värme Anna!

Svar från Anna Ståhle

Tack vad roligt att höra. Vill även tacka er för fantastiskt bra förarbete och samarbete. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

Elin B
Kurveröd

Vi fick snabb kontakt med Anna då vi sökte henne för hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Från första stund var hon extremt lyhörd, proffsig, trygg och förtroendeingivande. Vi efterfrågade, och hon ordnade, en snabb och smidig försäljning där hon hela tiden höll oss uppdaterade och var alltid snabb med återkoppling om vi sökte henne. Vi kunde verkligen inte vara mer nöjda än vi är! Tack snälla Anna, för ditt fantastiska jobb! Behöver vi mäklare i framtiden eller ska rekomendera åt någon annan är det inget tvivel om att det blir Anna. / Elin Bergström

Svar från Anna Ståhle

Tusen tack för ert fina omdöme. Värmer i hjärtat. Roligt att få ta del av ert nya skede i livet. Stort lycka till!

Nina H
Uddevalla

Anna var mycket aktiv i kontakten, och relativt transparent och ärlig i kommunikationen. Det känns som att hon har en ganska "offensiv" säljarstil, där försäljningen gick i ett hiskligt tempo. I slutändan känner vi som köpare att slutpriset blev rättvist, både för oss och säljarna. Gick också oerhört smidigt med kontraktskrivande och allt runtomkring. Om vi någongång kommer sälja vår fastighet är det inte alls osannolikt att vi kommer önska oss Anna som mäklare.

Svar från Anna Ståhle

Tack för att ni vad så tydliga i er kommunikation och flexibla med det praktiska. Roligt att ni blev köpare. Lycka till i framtiden!

Christer H
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Havsten

Anna gjorde ett fantastiskt bra jobb, tog fin hänsyn till våra särskilda behov. Jobbade snabbt och korrekt.. Tack!

Svar från Anna Ståhle

Tack för att jag fick hjälpa er. Roligt att allt gick som förväntat och att vi fick lämna över huset till de som köpte. Varma hälsningar Anna

Helena M
Uddevalla

Professionell och saklig, tillgänglig och trevlig. Upplevdes en aning stressad.