Anna Ståhle

Anna Ståhle

Anna Ståhle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Anna Ståhle har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Ståhle har haft 47 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

142 omdömen om Anna Ståhle

Sedan starten hos Reco 2017
Marie B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Jag tycker att Anna Ståhle är en väldigt bra mäklare. Hon är hanterar både säljare och köpares behov på ett professionellt sätt. Hon är också lätt att få tag på och arbetar lösningsorienterat. Hon är lugn och inger trygghet. Mycket bra!

Svar från Anna Ståhle

Så roligt att höra. Haft en trevlig process tillsammans med dig och glad att du nu kan planera för nästa steg i livet. Lycka till!

Bengt O
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Ramneröd

Vi fick direkt förtroende av mäklaren .saklig och förklarande i de olika stegen i processen. Förväntningarna var att hon skulle sälja huset vilket gick snabbt såsom vi önskade för att inte grusa våra planer.

Fredrik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

Köpte lägenhet, och allt fungerade mycket smidigt och professionellt

Nezam P
Kristevik

Anna är professionell framför allt,engagerad, kommer med förslag, lösningsfokuserad . Lyssande på kunden, snabb i att kommunicera och ger feedback ganska omgående. Har bra bemötande, är alltid glad och trevlig. Anna är den bästa mäklaren som jag har träffat . Jag kommer att anlita Anna för kommande husäffarer . Mycket bra personlighet

Andreas B
Kapelle

Anna var mycket professionell, tillgänglig och kunnig under försäljningen av vårt hus. Ska vi sälja eller köpa igen så kommer vi definitivt använda oss av Anna och Svensk Fastighetsförmedling igen.

Stefan J
Kissleberg

Har bara positivt att säga om Anna, professionell , förtroendeingivande, effektiv och trevlig. Rekommenderas 👍

Christoffer E
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Saltkällan

Mycket bra med väldigt bra kundkontakt och uppdatering om vad som hände löpande under försäljningsprocessen. Våra förväntningar på försäljning va inte speciellt höga då marknaden varit ganska trög men allt gick över förväntan. Försäljningen gick snabbare än vi trodde och vi är väldigt nöjda med summan av försäljningen. I sin helhet en väldigt bra försäljning och ett mycket bra genomfört jobb av våran mäklare.

Rickard L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Äsperöd

Proffsigt intryck. Fick bra förtroende. Tryggt och bra kommunikation

Remsud B
Hovhult

Mycket bra mäklare, klar tydlig i kommunikation samt enkel att prata med!!!

Susanne Vera Maria J
Dalaberg

Tillmötesgående och tar sig alltid tid. Kompetent och trygg i sitt bemötande!