Anna Ståhle
Registrerad mäklare sedan 2017-03-15
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 53 Läs vad Anna Ståhle

• Richard D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-25

5:a
    Bleket
    Vi sålde vårt radhus genom Anna och är mer än nöjda, hon gav ett mysigt och lugnt intryck redan från första stund och varit väldigt hjälpsam hela vägen! Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-24

5:a
    Bleket
    Har köpt ett radhus i Uddevalla
    Mäklarens bemötande var utom kritik.
    Hon var proffesionellt och kunnig. Insatt i huset vi köpte
    Skulle absolut rekommendera henne Läs mer
  • Christel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-20

4:a
    Söder
  • Lars K sålde en tomt med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-16

Berg
    Hej. Anna har sålt fastighet först därefter har hon sålt en tomt och jag anser att Anna uppfyller alla krav som jag har på en mäklare hon är trevlig och mycket proffsig som mäklare. Mvh Lars Karlsson Läs mer
  • Carina L sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-15

Uddevalla
    Jag har sålt mitt hus, där jag har bott i 30 år. med hjälp av Anna Ståhle. Hon har stöttat mig från början. Hon förstod vilket svårt beslut jag hade men också min framtida vilja med ett enkelt boende framöver i mitt liv.
    Anna stressade mig inte utan lugnade mig och var mycket förstående inför mitt beslut. Jag hade inte klarat detta utan Anna.
    Jag har alltid kunnat ringa och alltid fått kontakt och återkoppling. Mina förväntningar har Anna överträffat så mycket som går. Önskar henne all framgång och finns gärna som referens. Läs mer
  • Joakim H köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-10

Uddevalla
    Köpt villa. Blivit mycket väl bemött. Lever mycket väl upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-05-28 Anna S svarar Joakim H
    TACK, roligt att höra! Lycka till med er försäljning. Ses lite längre fram :)
  • Fermhede Peter F
    Fermhede Peter F sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-08

Uddevalla
    Efter att ha varit på många husvisningar som köpare var Anna ett enkelt val när vi väl Stod som säljare.
    Med stort engagemang och härligt driv var affären för oss ett snabbt förfarande. Vi kände oss trygga i denna omtumlande process.

Anna har levt upp till våra förväntningar och vi hade både rekommenderat och vänt oss till Anna igen i samma ärende Läs mer
  • Ingela P köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-03

2:a
    Sommarhemmet
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande Läs mer
  • Ann-britt S sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-23

Uddevalla
    Anna Ståhle motsvarade mina förväntningar med god marginal. Hon stöttade mig igenom hela processen.Jag skulle utan tvekan välja Anna igen vid en försäljning. Mvh Ann-Britt S Lindberg Läs mer
    2020-05-11 Anna S svarar Ann-britt S
    Det var roligt att hjälpa dig med huset. Tack för fina ord.
  • Carolina T sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-05

Ljungskile
    Anna Ståhle hjälpte oss att sälja vår villa på landet på bästa möjliga sätt. Anna är engagerad, hjälpsam och positiv. Hon tog sig tid att ta reda på all fakta om vårt hus så hon kunde förmedla det till de som var intresserade. Vi kan varmt rekommendera Anna till andra som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2020-04-06 Anna S svarar Carolina T
    Tack, vad roligt att höra. Lycka till med ert nya. Glad Påsk!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle