Marika Ström
Registrerad mäklare sedan 2009-09-01
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 51 Läs vad Marika Ström

• Lena A sålde sin bostad med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-07-11

Uddevalla
    Bra kompetent bemötande med klara besked.
    Dock är inte vår försäljning helt klar ännu men så här långt är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-15

Uddevalla
    Snabb, engagerad och genuin mäklare som nu får förtroendet att sälja vårt hus. Läs mer
    2020-04-15 Marika S svarar Maria S
    Tack för era fina ord och grattis till er nya villa!
    Mvh Marika
  • Mathias L sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-14

Uddevalla
    Marika är en trevlig, saklig och mycket kunnig mäklare, hon sålde huset innan det kom ut på hemnet till det pris vi var överens om. Läs mer
    2020-04-15 Marika S svarar Mathias L
    Jag får tacka för ert fina omdöme och förtroendet jag fick när ni gav mig uppdraget att sälja ert hus.
    Mvh Marika
  • Emma S sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-14

Uddevalla
    Fantastiskt trevlig mäklare med högt tempo. Vilket vi gillar. Läs mer
    2020-04-15 Marika S svarar Emma S
    Det är lätt att vara trevlig när jag hela tiden möter så trevliga kunder!
    Mvh Marika
  • Caroline C sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-09

UDDEVALLA
    Marika sålde min villa, hon var proffsig, säker och mycket effektiv. Läs mer
    2020-04-09 Marika S svarar Caroline C
    Tack för din fina recension, det var ett nöje att hjälpa dig med din fantastiska villa!
    Glad påsk! / Marika
  • Majd A köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-08

2:a
    Äsperöd
    Jag har köpt en lägenhet på Äsperöd. Jag blev bra bemött hon var jättetrevligt och hjälpsam. Jag kommer alltid att välja sälja eller köpa hos fastighetsförmedling för att jag haft ett bra upplevelse med de. Stor tack till Marika Ström och Therese Edman. Läs mer
    2020-02-10 Marika S svarar Majd A
    Hej!
    Tack det var roligt att du är nöjd med hur vi arbetar. Vi är övertygade om att du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    Mvh Therese och Marika
  • Carina L sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-11-17

Ljungskile
    Sålde vår sommarstuga.Allt gick mycket snabbt.Marika är driven och engagerad i sitt arbete vilket kändes bra. Läs mer
    2019-11-18 Marika S svarar Carina L
    Stort tack! Det var ett nöje att få hjälpa er att sälja ert fina fritidshus.
    Mvh Marika
  • Bengt J sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-28

Uddevalla
    En påläst och alert säljare!!
    Marika hjälpte min syster och mig i samband med våran fars husförsäljning👍 Läs mer
    2019-11-18 Marika S svarar Bengt J
    Tack för er fina recension!
    Jag är jätteglad att ni är nöjda.
    Varma hälsningar Marika
  • Nils E sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-25

LJUNGSKILE
    Vi började tidigt att kontakat Marika så att vi kunde förbereda oss ordentligt inför försäljningen av våran villa. Vi gick igenom hela processen och bemöttes med respekt och saklighet som gjorde att vi kände oss trygga att lämna över försäljningen i hennes händer. Alla steg fungerade perfekt och vi fick snabb respons på de frågor som uppstod under resan. Allt sköttes professionellt och vi kan bara ge högsta betyg för hela genomförandet samt de stöd vi fick efter försäljningen. Läs mer
    2019-10-25 Marika S svarar Nils E
    Hej!
    Tack för de fina orden, det var väldigt roligt att få hjälpa er från början till slut.
    Hoppas ni trivs bra i Göteborg, sköt om er!
    Mvh Marika
  • Birgit B köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-24

3:a
    Centralt
    mycket kunnig å hjälpsam Läs mer
    2019-10-25 Marika S svarar Birgit B
    Hej!
    Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet och har kommit i ordning.
    Tack för de fina orden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla