Läs vad 63 Läs vad Marika Ström

• 2020-12-27
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren ville göra klart alla handlingar
    Var frågande hela tiden om jag gillade lägenheten
    Jag har ett lånelöfte
    Vilket innebar att jag skrev på köpet
    Men när jag kontaktar min bank om detta så fick jag avslag
    Jag hade skaffat handpeng oxå.
    Det gick lite för fort jag skulle kollat med min bank innan jag skrev .
    Men när mäklaren sade att du har ju fått ett lånelöfte och du har ju handpengar, de här ser bra ut så då skrev jag på kontraktet.
    Det enda som kan stoppa affären är om bostadsföreningen stoppar mig isf går köpet tillbaka .
    Men så länge som mäklaren hade jobbat så hade detta aldrig inträffat sa hon.
    Jag ångrar att jag inte kollade lånelöftet en gång till innan jag skrev på .
    Jan B
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Uddevalla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2020-11-30
    Marika har sålt en lägenhet till mig. Jag blev uppringd och det blev en snabb affär. Trevligt bemötande och kontraktskrivning.
    Monica Catrin A
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Sommarhemmet
    Det var roligt att jag äntligen fick hitta en ny bostad till dig. Njut av helgerna som kommer! Mvh Marika

• 2020-11-29
    Marika är trevlig,snabb o proffsig
    Eva S
    • 107.0 m²
    • Fasseröd
    sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Tack för det fina omdömet. Nu är det bara att börja planera hur ni ska möblera er nya lägenhet! Mvh Marika

• 2020-11-29
    Allt gick smidigt och mycket trevlig mäklare.
    Frida L
    • 107.0 m²
    • Fasseröd
    köpte sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Hej! Det var roligt att jag kunde hjälpa er och att ni äntligen hittade ert nya fina boende. Mvh Marika

• 2020-10-23
    Jag hade redan från början höga förväntningar på Marika Ström efter tidigare kontakt. Hennes unika samspel, strålande energi, glädje, sakunnighet, tempo och med hennes långa erfarenhet som mäklare går inte att jämföra andra.

Jag började min säljprocess ca ett år innan försäljning. Då hann jag få mer betänketid med att sälja huset först utan en ny bostad i sikte. Samt att få en större inblick i slutpriserna i mitt område. Samt tid till att slutföra renoveringarna före försäljning. Marika höll kontakten och stämde av min försäljningsstatus med mycket god förståelse och respekt samt besvarade mina frågor under hela perioden.

Marika är framgångsrik mäklare med hennes strålande energi i ett högt tempo. Samtidigt prestigelös med mycket god personkännedom i livets olika faser. Jag hade en förhandsvisning och sedan var huset sålt! Mina förväntningar slog rekord! Jag är jättenöjd för en snabb och lyckad försäljning.

Mäklare Marika Ström är som en dröm med de bästa egenskaperna till en lyckad försäljning för både säljare och köpare!
    Louise T
    • 125.0 m²
    • Dingle
    Stort stort tack för alla dina fantastiska ord, jag kan inte nog trycka på hur glad jag blir. Det var roligt att lära känna dig och kunna vara till hjälp under hela processen. Sköt om dig! Mvh Marika

• 2020-10-18
    Marika var trevligt och mycket proffsig.
    Vi är mycket nöjda, kommer att rekommendera henne för andra.
    Stor tack för hjälpen 💐
    Darijo M
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Uddevalla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Hej! Tack för de fina orden och njut nu av ert nya hus! Mvh Marika

• 2020-10-16
    Snabb, bra och enkelt. Löser ev frågor och problem snabbt
    Anders Olof Georg S
    • 125.0 m²
  • 2020-10-10
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig och mkt kunnig som mäklare
    Lena F
    Lena F
    • 1:a
    • 41.5 m²
  • 2020-10-04
    Sålt mitt hus, Marika är mkt engagerad, kompetent och med sprudlande energi.
    Irene A
    • 98.0 m²
    • Uddevalla
    Hej! Jag får tacka själv för förtroendet och vårt trevliga samarbete. Mvh Marika

• 2020-10-02
    Har solgt et hus. Jeg har ikke solgt hus før og hadde ingen forventninger - hyggelig, klar og effektiv megler - alt bra.
    Ada E
    • 183.0 m²
    • Uddevalla
    Hej! Tack för det betyget! Det var väldigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. Mvh Marika

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte