Marika Ström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Marika Ström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Marika Ström har haft 59 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 84 Läs vad Marika Ström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Dalaberg
    2021-09-15
    Bästa mäklaren,mycket trevlig o hjälpsam o vet vad hon gör
    Stort tack för dina fina ord och det höga betyget!
    Marika Ström
  • köpte sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Sund
    2021-09-12
    Vänligt bemötande och är en påläst sakkunnig pålitlig mäklare som värnar om både säljare och köpares intressen.
    Hej! Tack för din fina rekommendation. Nu är det bara att börja planera hur du ska ha det i ditt nya hus!
    2021-09-11
    Marika som mäklare, räcker med ett enda ord att beskriva hela bostadsaffären,
    Professionalism.

Trevlig, effektiv och lyhörd, är även några ord som passar henne.

Tusen tack Marika, vi är jättenöjda med försäljningen

/Eric och Louise
    Stort, stort tack för era fina ord. Det värmer mitt mäklarhjärta när jag får så nöjda säljare och köpare!

Marika Ström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-09-11
    Jättebra! Inget att anmärka på alls.
    Tack Anna för ditt fina betyg.

Marika Ström
  • sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Ljungskile
    2021-08-22
    Väl påläst. Har absolut levt upp till mina förväntningar.
    Hej! Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Tack för det väl fungerande samarbetet och ditt höga betyg! Mvh Marika Ström
    • Ljungskile
    2021-08-20
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande av Marika och hon har hela tiden haft full koll. Själva försäljningsprocessen har skötts smidigt och proffsigt.
    Stort tack för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er att sälja och jag har njutit av huset och det fantastiska läget varje gång jag besökt er. Mvh Marika Ström
    2021-07-31
    Marika har gjort ett fantastiskt bra jobb. Då vi sålt i semestertider har vi även haft kontakt med Sofia. Dessa två har hållit oss uppdaterade hela tiden och hjälp oss till en snabb och smidig affär.. jag rekommenderar varmt / Marie
    Stort tack för ert fina omdöme och grattis till de fantastiskt trevliga köparna!
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er. Sofia hälsar! Mvh
    2021-07-31
    Utmärkt bemötande och väldigt hjälpsamma
    Stort tack för ert fina betyg om oss. Njut nu av ert nya mysiga fritidshus! Mvh Marika Ström
    • Ramneröd
    2021-06-10
    Marika var framåt och initiativtagande under hela processen med annonsering till försäljning. Skötte det utmärkt.
    Hej! Tack era fina ord, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er.
    Ta det lugnt med flytten!
    Marika Ström
  • sålde en tomt med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-06-09
    Proffs! Vi blev väldigt bra bemötta från första början.
    Tack, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er.
    Ha en riktigt härlig sommar!