Marika Ström
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Marika Ström

• Caroline C sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-09

UDDEVALLA
    Marika sålde min villa, hon var proffsig, säker och mycket effektiv. Läs mer
    2020-04-09 Marika S svarar Caroline C
    Tack för din fina recension, det var ett nöje att hjälpa dig med din fantastiska villa!
    Glad påsk! / Marika
  • Majd A köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-08

Äsperöd
    Jag har köpt en lägenhet på Äsperöd. Jag blev bra bemött hon var jättetrevligt och hjälpsam. Jag kommer alltid att välja sälja eller köpa hos fastighetsförmedling för att jag haft ett bra upplevelse med de. Stor tack till Marika Ström och Therese Edman. Läs mer
    2020-02-10 Marika S svarar Majd A
    Hej!
    Tack det var roligt att du är nöjd med hur vi arbetar. Vi är övertygade om att du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    Mvh Therese och Marika
  • Carina L sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-11-17

Ljungskile
    Sålde vår sommarstuga.Allt gick mycket snabbt.Marika är driven och engagerad i sitt arbete vilket kändes bra. Läs mer
    2019-11-18 Marika S svarar Carina L
    Stort tack! Det var ett nöje att få hjälpa er att sälja ert fina fritidshus.
    Mvh Marika
  • Bengt J sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-28

Uddevalla
    En påläst och alert säljare!!
    Marika hjälpte min syster och mig i samband med våran fars husförsäljning👍 Läs mer
    2019-11-18 Marika S svarar Bengt J
    Tack för er fina recension!
    Jag är jätteglad att ni är nöjda.
    Varma hälsningar Marika
  • Nils E sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-25

LJUNGSKILE
    Vi började tidigt att kontakat Marika så att vi kunde förbereda oss ordentligt inför försäljningen av våran villa. Vi gick igenom hela processen och bemöttes med respekt och saklighet som gjorde att vi kände oss trygga att lämna över försäljningen i hennes händer. Alla steg fungerade perfekt och vi fick snabb respons på de frågor som uppstod under resan. Allt sköttes professionellt och vi kan bara ge högsta betyg för hela genomförandet samt de stöd vi fick efter försäljningen. Läs mer
    2019-10-25 Marika S svarar Nils E
    Hej!
    Tack för de fina orden, det var väldigt roligt att få hjälpa er från början till slut.
    Hoppas ni trivs bra i Göteborg, sköt om er!
    Mvh Marika
  • Birgit B köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Centralt
    mycket kunnig å hjälpsam Läs mer
    2019-10-25 Marika S svarar Birgit B
    Hej!
    Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet och har kommit i ordning.
    Tack för de fina orden!
    Mvh Marika
  • Fredrik M köpte sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Uddevalla
    Mycket bra bemötande, bostadsköpet fungerade perfekt. Vi köpte en sommarstuga Läs mer
    2019-10-25 Marika S svarar Fredrik M
    Hej!
    Stort tack för er rekommendation. Njut nu av er nya fastighet!
    Mvh Marika
  • Leif J sålde sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Hönseberget
    Överbetald mäklare som dessutom gjorde ett nybörjarmisstag. Fast trevlig.
    Det var en liten affär så engagemanget var inte på topp pga att det blev lägsta avgift, det lyste igenom. Läs mer
  • Amanda S köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Söder
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren var tillmötesgående och ordnade en extra visning. Läs mer
    2019-10-24 Marika S svarar Amanda S
    Hej!
    Det var roligt att hjälpa dig att hitta rätt boende.
    Tack för ditt fina omdöme!
    Mvh Marika
  • Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-22

Uddevalla
    Köpt ett hus där svensk fastighetsförmedling var mäklare! Läs mer
    2019-10-23 Marika S svarar Fredrik W
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme. Det var roligt att kunna hjälpa er på vägen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström