Sofia Andersson

Sofia Andersson

Sofia Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Sofia Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Sofia Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Andersson har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

84 omdömen om Sofia Andersson

Sedan starten hos Reco 2021
Mattias L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Otroligt proffsig, hjälpsam, tillgänglig. Rekommenderar stark Sofia.

Christer E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Har gjort 2 affärer med henne och båda har gått snabbt och smidigt.

Robin H
Bohusgården

Väldigt bra, kom nån dag efter att jag sa att jag ville sälja. Hittade en köpare på 1 vecka och skrev papper efter 2 veckor. Mycket uppskattat.

Maya T
Centralt

Sofia kontaktade mig angående lägenheten för den matchade in vad vi hade beskrivit skulle passa oss. Hon var snabb på bollen och flexibel i att träffas för visning. Glad och trevlig tjej och vi är väldigt nöjda med köpet utav våran lägenhet och det är mycket tack för Sofia.

Camia K
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Sofia lyssnade på våra behov och hjälpte oss genomföra en trygg försäljning.

Ingrid S
Kärr

Sofia Andersson är en mycket duktig mäklare som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Är snabb på att svara på ev funderingar. Sofia är mycket påläst, inger förtroende och med sitt milda sätt är hon mycket behaglig att ha och göra med.Jag är jättenöjd. TACK!

David F
Uddevalla

Sofia är en fantastisk mäklare med driv och engagemang! Vi hade aktiv kontakt under hela försäljningsprocessen och hennes lugn, optimism samt lyhördhet bidrog till att vi kände oss trygga i en annars något oförutsägbar bostadsmarknad. Sofia var ett kompetent bollplank för idéer och guidade oss professionellt genom hela processen. Vi ger Sofia högsta betyg och kan varmt rekommendera henne till både säljare såväl som köpare.

Elisabeth D
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Proffsigt, trevligt och tålmodigt bemötande. Tack Sofia!

Viveka Ann-Charlotte L
Sålde sin stuga med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Ljungskile

Mycket trevligt bemötande. Uppdaterade mig hela tiden och var tillgänglig för mig när jag undrade över något. Däremot var hennes första värderingsbesked inte så genomtänkt med tanke på husets skick. Men jag är i alla fall nöjd med slutresultatet.

Malin M
Centralt

Engagerad och mycket professionell.