Sofia Andersson

Sofia Andersson

Sofia Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Sofia Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Sofia Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 5.0. Sofia Andersson har haft 35 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 47 Läs vad Sofia Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Bohusgården
    2022-08-27 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Allt över förväntan.
  • Michael O
    • Bohusgården
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevlig och glad. Väldigt lätt kommunikation och väldigt professionell. :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Bjällandsås
    2022-08-12 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, bra info, trevligt bemötande.
    Rekommenderar Sofia varmt
    • Hovhult
    2022-08-09 Verifierad kund
    Det var proffsig bemötande.
    Hon är väldigt trevlig, engagerad och professionelt i sitt jobb som mäklare.
    Varmt rekomenderar Sofia som mäklare.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Bästa tänkbara mäklare!
    Från början till slut har kontakten med Sofia varit fantastiskt bra. Otroligt proffsigt bemötande, alltid glad, vänlig, otroligt mån om både köpare o säljare.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Proffsig och otroligt bra service
  • sålde sin stuga med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi är helnöjda med Sofia som mäklare!
    Hon är kunnig, drivande, lyhörd och engagerad. Hon är lätt att få kontakt med och har alltid återkopplat snabbt vid frågor.
    Vi har inget att anmärka på och kan varmt rekommendera henne för din bostadsaffär!
  • Börje J
    • Dalaberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Då det nu är många år sedan jag senast köpte fastighet så var det lite nervöst när det nu var dags igen. Kom på bokad visning med mäklaren Sofia Andersson som tog emot mig med ett leende och jätte trevligt bemötande vilket gjord att all min oro försvann. Hon hade stor kunskap angående fastigheten jag tittade på och kunde med enkelhet besvara mina frågor om den. Sofia har under hela processen visat på en mycket stor kunskap som mäklare och har under våra möten bemött mig mycket bra.
    Sofia är en fantastiskt kunnig och trevlig mäklare som jag vid framtida försäljning kommer vända mig till och som jag varmt kan rekommendera andra att anlita.
    • Söder
    2022-06-05 Verifierad kund
    På ett utmärkt sätt, en glad ung kvinna som visade att hon
    kan sitt jobb!
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar, visade lägenheten
    på Ett utmärkt sätt. Det passade mig, det kände jag bara efter en
    liten stund. Nu väntar jag bara på att få flytta in det tror jag kan ske i aug/sept. -22.
    Sofia passar mycket bra för det "jobbet" hon valt!
    Hon blir en utmärkt "BOSTADSMÄKLARE"

Lars-Erik Andersson
    • Dalaberg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Sofia.kände förtroende för henne direkt
    Hon har lotsat mig genom hela försäljningen med sitt goda humör och lyhördhet och hela tiden hållit mig underrättad om vad som händer.uner tiden.
    Kunde inte vara nöjdare,en stor ros till Sofia.