Melanie Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 35 Läs vad Melanie Johansson

• Emil J köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-03-15

Kurveröd
    Melanie var professionell från första stund ända fram tills att vi hade skrivit på kontraktet, vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-03-16 Melanie J svarar Emil J
    Vad roligt att läsa, tusen tack! Det var så roligt att få vara med och se glädjen hos er på kontraktsskrivningen. Vi hörs och ses!
    Varma hälsningar Melanie
  • Andreas H sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-06

Åsen
    Sålt en villa!

Hade bara planer på att sälja. Men redan vid första mötet med Melanie bestämde jag mig för att sälja och att Melanie skulle sköta försäljningen och de gjorde hon så bra. villan såldes snabbt och fick en bra slant mer än vad jag hade tänkt! Är verkligen super nöjd på alla sätt å vis! Stort tack än en gång Melanie Läs mer
    2020-02-06 Melanie J svarar Andreas H
    Wow, tack snälla för ett så fint omdöme och för att jag har fått hjälpa dig. Det har varit fantastiskt roligt hittills. Roligt att du kände skillnaden att bara sälja eller sälja med en plan. :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Sandra H köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-05

Åsen
    Vi köpte en villa av Melanie och allting gick super snabbt och smidigt. Hon besvarade alla våra frågor och funderingar kanon. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-06 Melanie J svarar Sandra H
    Stort tack, det värmer! Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa er i köpet av det fantastiskt fina huset!
    Varma hälsningar Melanie
  • Jörgen K sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-05

Sålt lägenhet.
    Trevligt, professionellt....
    Över förväntan med pris , snabbt avslut.

Allt toppen hittills 😃 Läs mer
    2020-02-06 Melanie J svarar Jörgen K
    Vad roligt att höra! Stort tack själv för ett gott samarbete, vi hörs och ses! :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Dan O sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-03

Centralt
    Sålt villa.
    Mäklare mycket bra genom hela den långa processen. Alltid positiv och serviceminded. Bra diskussioner och vi har alltid fortlöpande fått bra info. Om status efter visning odyl. Bra förslag om annonsändringar.
    Rekomenderas varmt, kan inte bli bättre. Läs mer
    2020-02-03 Melanie J svarar Dan O
    Tusen tusen tack för de fina orden, det värmer ofantligt mycket! Ni har vart alldeles fantastiska längs hela vägen. Jag är så tacksam för det! Vi ses på tillträdet om inte innan. Kram Melanie
  • Agneta A sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-12-08

Uddevalla
    Melanie gav ett rakt igenom professionellt och bra bemötande i samband med försäljning av bostadsrätt! Läs mer
    2019-12-12 Melanie J svarar Agneta A
    Tack Agneta för det fina omdömet! All lycka till i huset. Varma hälsningar Melanie
  • Håkan F sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-11-29

Uddevalla
    Har sålt bostadsrätten, och Melanie har skött sitt uppdrag på ett alldeles utmärkt sätt. Informerat om flödet och varit aktiv med information som gäller vid en försäljning.

Melanie går in i sitt uppdrag med fullt fokus på att göra det bästa för sin kund.

Förväntningarna har uppfyllts med råge.

Är mycket nöjd med Melanies hantering och engagemang i försäljningen av mitt ärende. Läs mer
    2019-12-12 Melanie J svarar Håkan F
    Stort stort tack för de fina orden, vad glad jag blir, och tusen tack själv för ett mycket gott samarbete!

Roligt att det också blev färdigt innan jul som var ett litet delmål. Vi hörs och ses Håkan!

Varma hälsningar Melanie
  • Malin A köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-11-17

Äsperöd
    Rakryggad person som hjälper oss Läs mer
    2019-11-29 Melanie J svarar Malin A
    Tack Malin, det var roligt att höra. Vi ses snart, tack själv för ett bra bemötande!
    Varma hälsningar Melanie
  • Ing-Marie A sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-11-05

Uddevalla
    Sålt insatslägenhet, superbra bemötande. Läs mer
    2019-11-11 Melanie J svarar Ing-Marie A
    Tack Ing-Marie! Jätteroligt att läsa och tack själv för ett gott samarbete. Vi hörs och ses! Varma hälsningar Melanie
  • Sofia S
    Sofia S sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-10-30

Uddevalla
    Melanie har hjälpt mig att sälja två st bostadsrätter. Trevligt bemötande, mycket engagerad och kunnig. Smidig och bra affär. Jag kände mig trygg att lämna över försäljningen i hennes händer.
    Jag är mycket nöjd med hela uppdraget och kan varmt rekommendera Melanie Johansson och Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-11-05 Melanie J svarar Sofia S
    Stort stort tack Sofia! Så roligt att få hjälpa till med båda dina försäljningar. Jag önskar dig all lycka nu ert nya hus :) Kram Melanie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström