Melanie Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014-07-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 44 Läs vad Melanie Johansson

• David T sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-09

Hogstorp
    Väldigt smidigt och proffsigt. Väldigt duktig på det hon gör. Läs mer
    2020-06-15 Melanie J svarar David T
    Tack David vad roligt att höra, och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Nu kan du fullt ut fokusera på ert nya fina hus ni bygger. Vi hörs och ses! :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Hanna K köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-09

Hogstorp
    Vi har köpt villa i uddevalla
    Melanie har varit väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-06-10 Melanie J svarar Hanna K
    Tack vad roligt att höra, jag blir så glad av att läsa detta. Stort grattis till fina huset! Vi hörs och ses, ha en jättefin sommar!
    Varma hälsningar Melanie
  • Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-08

4:a
    Centralt
    Sålt lägenhet. Mycket nöjd med Melanies engagemang och kunnande Läs mer
    2020-06-09 Melanie J svarar Joakim H
    Tack vad snälla ni är och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad. Vi hörs och ses på tillträdet om inte annat. :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-08

4:a
    Centralt
    Trevlig och gott bemötande
    Man känner sig trygg som kund när man känner att mäklaren tar sig tid och besitter mycket kunskaper Läs mer
    2020-06-09 Melanie J svarar Maria H
    Vad glad jag blir, tack för de fina orden, det värmer!
    Varma hälsningar Melanie
  • Carina L köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-17

2:a
    Söder
    Köp av lägenhet. Visade intresse, engagemang och ingav förtroende. Bra telefonkontakt där hon alltid återkom och hade svar på alla frågor. Stor hjälp vid genomförandet och alla papper och avtal mm. En person som jag gärna rekommenderar. Tack för all hjälp! Läs mer
    2020-05-19 Melanie J svarar Carina L
    Stort tack Carina för de fina orden! Jag är övertygad om att du kommer trivas så bra i nya bostaden. Vi hörs och ses på tillträdet om inte annat. :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Ingela K sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-13

Lane-Ryr
    Sålt lantlig villa.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Förväntade ett proffs och de fick vi. Fick all hjälp vi behövde.
    Snabb och bra affär. Mäklaren höll uppdaterade genom hela resan.
    Rekommenderas på det varmaste. Läs mer
    2020-05-19 Melanie J svarar Ingela K
    Vad roligt att läsa, det värmer! Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa till med försäljningen och för gott samarbete, och glad över att det gick enligt tidsplanen som vi lade upp! :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-03

Garvaremyren
    Melanie fick uppdraget att sälja min villa, eftersom hon redan i första mötet var nivåer över de mäklare jag pratat med före henne. Engagerad, positiv attityd och säker på sin sak. Dessutom, skulle det visa sig senare, uppenbarligen väldigt bra på att bedöma möjligheterna för försäljningen. Klockrent bemötande hela vägen, uppdateringar på telefon och mail om aktuellt läge, glasklar information om de olika stegen i processen. Snabbt, tydligt, proffsigt och effektivt. Är supernöjd!! Läs mer
    2020-05-11 Melanie J svarar Mikael J
    STORT tack för de fina orden Mikael, vad glad jag blir, och tack själv för ett fantastiskt gott samarbete!

Vi ses på tillträdet om inte annat!

• Björn P
    Björn P sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-24

2.5:a
    Sommarhemmet
    Melanie har hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt.
    Hon är en mycket trevlig och bra mäklare. Mycket påläst och får en på ett bra och enkelt sätt att förstå allt.
    Hon sålde lägenheten till mig för 5 år sedan och då var jag mycket nöjd med henne så det kändes som en självklarhet att anlita henne nu när det var dags att sälja.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-04-24 Melanie J svarar Björn P
    Vad glad jag blir, stort stort tack Björn för de fina orden! Det har varit roligt att både hjälpa dig med köpet och nu vid försäljningen av samma lägenhet. Vi hörs och ses! Varma hälsningar Melanie
  • Joakim K köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-07

Uddevalla
    Trevlig och positiv! Köpt lägrnhet! Läs mer
    2020-04-14 Melanie J svarar Joakim K
    Tack för fint omdöme! Vi ses på tillträdet! :)
    Varma hälsningar Melanie
  • Emil J köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-03-15

Kurveröd
    Melanie var professionell från första stund ända fram tills att vi hade skrivit på kontraktet, vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-03-16 Melanie J svarar Emil J
    Vad roligt att läsa, tusen tack! Det var så roligt att få vara med och se glädjen hos er på kontraktsskrivningen. Vi hörs och ses!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle