Melanie Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Melanie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 51 omdömen sedan 2016-09-05. Melanie Johansson har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 51 Läs vad Melanie Johansson

• Jag har köpt min första bostad. Melanie har varit lätt att kommunicera med och allmänt trevlig. Vid kontraktsskrivning gick allt till på ett bra och klart sätt. Eventuella frågetecken besvarades på en gång. Jag har inte haft någon dåliga upplevelse än så länge. Kan inget mer än att rekommenderar Melanie till andra som tänker köpa eller sälja bostad.
    Jesper B köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2020-10-12
    • 54.0 m²
    • Sommarhemmet
    2020-10-12
    Stort tack för dessa fina ord, jag blir jätteglad att du känner att du fått bra svar på dina frågor och att det gått smidigt överlag! Jag är säker på att du kommer trivas bra i din fina nya bostad. Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Sålt en bostadsrätt. Snabbt och professionellt bemötande, höll tidsplanen med god marginal och var mycket bra i återkoppling. Köper/säljer nästa lägenhet med hjälp av henne nästa gång. Rekommenderar varmt! ⭐️
    Matilda L sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2020-10-09
    • 54.0 m²
    • Sommarhemmet
    2020-10-09
    Vad glad jag blir Matilda, tack för de fina orden! Det har varit roligt att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Stort lycka till i nya staden :) Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Vi har köpt ett fritidshus. Melanie var mycket trevlig och hjälpsam när vi hade frågor . Affären gick smidigt och snabbt när alla saker var klara. Vi kommer definitivt att vända oss till Melanie om vi behöver köpa eller sälja hus i framtiden.
    Sven P köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2020-09-14
    • 115.0 m²
    • Strandskogen
    2020-09-14
    Tack Sven! Vilka fantastiskt fina ord. Det värmer jättemycket. Mitt mål är att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter en affär, så det betyder mycket att du tog dig tid att skriva dessa ord. Njut av ert fina fritidshus. Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Sålt fridtidshius vart 100 procent bemött hon var toppen hela vägen till slutet 10 poäng tack
    Håkan J sålde sin stuga med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • 50.0 m²
    • Fossen
    2020-09-09
    Tack Håkan och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Toppen bra mäklare som man känner sig trygg med. Vänlig och proffsig. Vi har gjort en stor affär och känner oss väl omhändertagna av henne.
    Anna N köpte sin stuga med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • 50.0 m²
    • Fossen
    2020-09-09
    Tack Anna! Vad glad jag blir, tusen tack för de fina orden, det värmer! Jag är övertygad om att ni kommer trivas så bra. Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Jag har sålt en strandfastighet. Melanie har visat hjälpsamhet, tålamod och gott omdöme. Hon är ordningsam, målmedveten och drivande utan att för den skull vara stressande. Melanie är positiv, trevlig och lätt att samarbeta med. Jag bar fram motsatsernas objekt (unikt bra och dåligt) och hoppades att mäklaren skulle dela min uppfattning om vad som var unikt bra. Melanie hade samma uppfattning och försäljningspriset blev rimligt och bra. Affären genomfördes på några få dagar. Jag är nöjd.
    Göran H sålde sin stuga med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2020-07-19
    • 8:a
    • 175.0 m²
    • Uddevalla
    2020-07-19
    Tak Göran för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen. Jag vill även tacka dig för ett väldigt fint samarbete. Ta hand om dig! Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Köpt bostadsrätt. Väl bemött och tillmötesgående när jag bad om enskild visning. Saklig genomgång vid kontraktsskrivning. Ett professionellt helhetsintryck.
    Ulrica A köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2020-07-08
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Söder
    2020-07-08
    Hej Ulrica! Tack för de fina orden, det värmer. Jag glömde helt av att tacka dig när vi sågs tidigare idag. Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i nya bostaden. Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Väldigt smidigt och proffsigt. Väldigt duktig på det hon gör.
    David T sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • 85.0 m²
    • Hogstorp
    2020-06-09
    Tack David vad roligt att höra, och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Nu kan du fullt ut fokusera på ert nya fina hus ni bygger. Vi hörs och ses! :) Varma hälsningar Melanie

Visa svar
  • Vi har köpt villa i uddevalla Melanie har varit väldigt hjälpsam.
    Hanna K köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • 85.0 m²
    • Hogstorp
    2020-06-09
    Tack vad roligt att höra, jag blir så glad av att läsa detta. Stort grattis till fina huset! Vi hörs och ses, ha en jättefin sommar! Varma hälsningar Melanie

• Sålt lägenhet. Mycket nöjd med Melanies engagemang och kunnande
    Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2020-06-08
    • 4:a
    • 114.0 m²
    • Centralt
    2020-06-08
    Tack vad snälla ni är och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad. Vi hörs och ses på tillträdet om inte annat. :) Varma hälsningar Melanie

Senaste försäljningarna

Motettvägen