Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 305 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Eva S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Marika är trevlig,snabb o proffsig Läs mer

Amanda S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Anna. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon lyckades få det pris vi behövde och var tydlig information och kontakten. Läs mer

Frida L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Allt gick smidigt och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-11-28

Èamon H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Torbjörn var oerhört hjälpsam och vänlig. Han gav oss en transparent bild av fastigheten och vår erfarenhet av honom var 100% positiv Läs mer
  • 2020-11-22

Eric B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt en bostadsrätt, otroligt bra bemötande och engagemang. Torbjörn levde upp till alla min förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-20

Marika A skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi tog hjälp av Torbjörn vid försäljning av vår lägenhet! Han utförde ett suveränt och otroligt proffsigt jobb, ingen annan mäklare i Uddevalla kan mätas sig med honom.
    Torbjörn är en lätt och rolig mäklare, jag fick snabbt stort förtroende till honom. Hade jag kunnat, hade han fått mer än 5 i betyg, jag kommer använda honom i framtiden och rekommenderar honom till alla i min närhet som står inför köp och försäljning av bostäder. Läs mer
    Torbjörn W gillar detta
  • 2020-11-15

Maya J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna var vår mäklare när vi sålde vårt radhus. Hon är en mycket duktig och seriös mäklare samt har stor lokalkännedom. Hon är klar och tydlig samt var lyhörd för våra behov. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-11-05

Ola N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålde Lgh & det gick mycket bra & trots Corona period Trodde inte att det skulle gå så bra , Anna gjort mycket bra , Jag litade på henne & tryggt blev man 100% , jag blev mycket nöjd med försäljningen . Jag rekomenderar Anna .
    Med vänlig hälsning Ola Läs mer
  • 2020-11-04

Leif W skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kunnig, engagerad. Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-11-04

Eva W skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Anna Ståhle, vi är väldigt nöjd. Anna har kontaktat oss om det senaste, gjort så vi känt oss delaktiga hela tiden. Läs mer
  • 2020-10-27

Andreas K skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Enkel att förhålla sig till.
    Visade lägenhet på kort varsel.
    Upplyst och behaglig Läs mer
  • 2020-10-26

Helen G skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Jag har köpt ett litet bostadshus i Munkedals kommun, jag kommer flytta från en lägenhet dit. När vi var på visningen var mäklaren väldigt trevlig, och hade mycket bra kunskap om huset. Jag hade inga förväntningar på det då det var det första huset jag tittade på, Läs mer
  • 2020-10-23

Louise T skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag hade redan från början höga förväntningar på Marika Ström efter tidigare kontakt. Hennes unika samspel, strålande energi, glädje, sakunnighet, tempo och med hennes långa erfarenhet som mäklare går inte att jämföra andra.

Jag började min säljprocess ca ett år innan försäljning. Då hann jag få mer betänketid med att sälja huset först utan en ny bostad i sikte. Samt att få en större inblick i slutpriserna i mitt område. Samt tid till att slutföra renoveringarna före försäljning. Marika höll kontakten och stämde av min försäljningsstatus med mycket god förståelse och respekt samt besvarade mina frågor under hela perioden.

Marika är framgångsrik mäklare med hennes strålande energi i ett högt tempo. Samtidigt prestigelös med mycket god personkännedom i livets olika faser. Jag hade en förhandsvisning och sedan var huset sålt! Mina förväntningar slog rekord! Jag är jättenöjd för en snabb och lyckad försäljning.

Mäklare Marika Ström är som en dröm med de bästa egenskaperna till en lyckad försäljning för både säljare och köpare! Läs mer
    2020-10-23 Marika S svarar Louise T
    Stort stort tack för alla dina fantastiska ord, jag kan inte nog trycka på hur glad jag blir. Det var roligt att lära känna dig och kunna vara till hjälp under hela processen.
    Sköt om dig!
  • 2020-10-20

Fredrik B skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna har skött affären på bästa tänkbara sätt.
    Snabb återkoppling och grym service från början till slut.
    En personlig mäklare som representerar både köpare och säljare.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-10-20 Anna S svarar Fredrik B
    Vilket fint omdöme! Tack, vad glad jag blir och tack för ett fint samarbete.
  • 2020-10-18

Darijo M skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Marika var trevligt och mycket proffsig.
    Vi är mycket nöjda, kommer att rekommendera henne för andra.
    Stor tack för hjälpen 💐 Läs mer
    2020-10-19 Marika S svarar Darijo M
    Hej! Tack för de fina orden och njut nu av ert nya hus!
  • Marie O

2020-10-16

Marie O skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt ett hus
    Bemötande utmärkt
    Hon har varit så bra hela vägen kännt oss trygga hela resan alla stjärnor till Anna Läs mer
    2020-10-20 Anna S svarar Marie O
    Tack Marie, vad glad jag blir. Det har varit så kul att hjälpa er. Lycka till med nya utmaningar 😊
  • 2020-10-16

Anders Olof Georg S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Snabb, bra och enkelt. Löser ev frågor och problem snabbt Läs mer
  • 2020-10-12

Jesper B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har köpt min första bostad. Melanie har varit lätt att kommunicera med och allmänt trevlig. Vid kontraktsskrivning gick allt till på ett bra och klart sätt. Eventuella frågetecken besvarades på en gång.

Jag har inte haft någon dåliga upplevelse än så länge. Kan inget mer än att rekommenderar Melanie till andra som tänker köpa eller sälja bostad. Läs mer
    2020-10-14 Melanie J svarar Jesper B
    Stort tack för dessa fina ord, jag blir jätteglad att du känner att du fått bra svar på dina frågor och att det gått smidigt överlag! Jag är säker på att du kommer trivas bra i din fina nya bostad. Varma hälsningar Melanie
  • 2020-10-12

Samuel S skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Torbjörn Wernersson sålde en villa i Uddevalla åt mig och svarade upp på mina höga förväntningar på ett bra sätt!

Jag fick löpande information ifrån start till mål.

Jag fick en bra känsla när jag träffade Torbjörn första gången och det visade sig att den känslan stämde till 100% Läs mer
  • 2020-10-11

Marannk A skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt hus på landet
    Bra bemötande☀️
    Levde upp till mina förväntningar
    Gick fort och smidigt Läs mer
    2020-10-20 Anna S svarar Marannk A
    Tack själv för ett bra bemötande. Hoppas ni trivs i huset.
  • Lena F

2020-10-10

Lena F skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig och mkt kunnig som mäklare Läs mer
  • 2020-10-09

Matilda L skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt en bostadsrätt. Snabbt och professionellt bemötande, höll tidsplanen med god marginal och var mycket bra i återkoppling. Köper/säljer nästa lägenhet med hjälp av henne nästa gång.
    Rekommenderar varmt! ⭐️ Läs mer
    2020-10-14 Melanie J svarar Matilda L
    Vad glad jag blir Matilda, tack för de fina orden! Det har varit roligt att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Stort lycka till i nya staden :)
  • 2020-10-09

Eva B skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Köpt en tomt som P Cederbjer förmedlade. Mycket trevligt bemötande och engagemang.

Allt motsvarande förväntningarna.

Totalt en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-07

Rikard E skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Proffsig och vänlig samtidigt
    Snabb och effektiv
    Alltid kontaktbar Läs mer
    2020-10-07 Peter C svarar Rikard E
    Tack Rickard, det värmer alltid när ni känner er nöjda med mitt arbete// hls Peter
  • 2020-10-06

Andreas O skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kan bara sammanfatta med orden.
    Super trevlig
    Kunnig
    Lätt att ha att göra med
    Toppen Läs mer
    2020-10-20 Anna S svarar Andreas O
    Tack vad roligt att höra. Får säga det samma, roligt att träffa er.
  • 2020-10-05

Martin A skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Med tanke på att jag köpte ett sommarhus med ett högre bud för att få till ett snabbt avslut, så har jag inte fått någon större erfarenhet av mäklarens tjänster. Men kontakten och slutförandet av affären gick utmärkt och har inget att anmärka på, inte heller med hjälpen jag fick av mäklarassistenten. Allt har varit positivt, även då det var en affär som inte avslutades med ett handslag pga coronatider. Läs mer
    2020-10-20 Anna S svarar Martin A
    Tack själv för en snabb och smidig affär. Lycka till med huset 😊

Sima S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Hon var alltid tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • 2020-10-04

Andreas S skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Köpt en villa på 165 m2
    Trevligt bemötande via telefon och i person
    Informativt bemötande.
    Bra mäklare med båda fötterna på jorden Läs mer

Irene A skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt mitt hus, Marika är mkt engagerad, kompetent och med sprudlande energi. Läs mer
    2020-10-05 Marika S svarar Irene A
    Hej!
    Jag får tacka själv för förtroendet och vårt trevliga samarbete.

Ameen H skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Jag har säljat min tomt på bra priset. Han hjälper mig mycket. Han är bäst 😊😊 Läs mer

Ada E skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har solgt et hus. Jeg har ikke solgt hus før og hadde ingen forventninger - hyggelig, klar og effektiv megler - alt bra. Läs mer
    2020-10-02 Marika S svarar Ada E
    Hej!
    Tack för det betyget! Det var väldigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen.
  • 2020-10-02

Sven-eric L skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    kan verkligen rekommendera Anna Ståhle och Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Anna sålde en bostadsrätt i centrala Uddevalla för vår räkning och gjorde det med ett stort mått av professionalism, vänligt och sakligt bemötande och hög servicegrad. Har köpt och sålt åtskilliga hus och lägenheter genom åren och har mycket att jämföra med – och kan mot den bakgrunden varmt rekommendera Anna Ståhle och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-10-02 Anna S svarar Sven-eric L
    Tack för det fina omdömet. Betyder mycket för mig att du kände dig väl bemött.
  • 2020-09-14

Sven P skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Melanie var mycket trevlig och hjälpsam när vi hade frågor . Affären gick smidigt och snabbt när alla saker var klara. Vi kommer definitivt att vända oss till Melanie om vi behöver köpa eller sälja hus i framtiden. Läs mer
    2020-09-23 Melanie J svarar Sven P
    Tack Sven! Vilka fantastiskt fina ord. Det värmer jättemycket. Mitt mål är att både köpare och säljare ska känna sig nöjda efter en affär, så det betyder mycket att du tog dig tid att skriva dessa ord. Njut av ert fina fritidshus.
  • 2020-09-09

Håkan J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt fridtidshius vart 100 procent bemött hon var toppen hela vägen till slutet 10 poäng tack Läs mer
    2020-09-14 Melanie J svarar Håkan J
    Tack Håkan och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig.
  • 2020-09-09

Anna N skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Toppen bra mäklare som man känner sig trygg med. Vänlig och proffsig. Vi har gjort en stor affär och känner oss väl omhändertagna av henne. Läs mer
    2020-09-14 Melanie J svarar Anna N
    Tack Anna! Vad glad jag blir, tusen tack för de fina orden, det värmer! Jag är övertygad om att ni kommer trivas så bra.
  • 2020-09-06

Krister D skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för Torbjörn. Med tydlighet i sitt uppdrag och med stort intresse av sitt arbete blev han den vi valde. Därefter överträffade han våra förväntningar med sitt arbetssätt och åtagande.Vi kände oss trygga genom hela processen. Professionell och samtidigt empatisk, med ett stort engagemang. (Köparna av vår fastighet uttryckte sig på ett liknande sätt när vi jämförde våra erfarenheter av Torbjörn). Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2020-09-04

Kerstin W skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bra kontakt, skall sälja vårt hus och köpa nytt. Bra kommunikation. Ser fram emot vidare samarbete. Bra upplysningar så här i inledningen av vårt samarbete. Läs mer
  • Jonas O

2020-09-03

Jonas O skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Enormt trevligt och bra bemötande av mig som köpare, tydlig och rak information om lägenheten och dess närområde. Läs mer
  • 2020-08-26

Gun B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig o kunnig. Jag har köpt en lägenhet. Läs mer
  • 2020-08-24

Ulf G skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrätt.
    Sakligt och proffesionellt bemötande.
    Jag är helnöjd och kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-08-23

Ida Evelina S skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Extremt kunnig, jordnära och mycket trevlig. Jag har både sålt och köpt bostad av Torbjörn och han är helt klart mitt första val av mäklare. Jag rekommenderar alla som går i bostads tankar att kontakta honom. Med ett stort kontaktnät och engagemang ser han till att både köpare och säljare blir mer än nöjda. Helt i topp! Läs mer
  • 2020-08-17

Ida E skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kände mig bra bemött och fick tydlig information om nåde bostad och processerna efter köp. Läs mer
    2020-08-17 Marika S svarar Ida E
    Hej! Tack för din fina rekommendation!
  • 2020-08-16

Stig A skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Marika har sålt vår fastighet , och hon genomförde försäljningen på ett snabbt och proffsigt sätt.
    Hon är mycket kunnig och levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2020-08-16 Marika S svarar Stig A
    Hej! Stort tack för er fina rekommendation. Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er fantastiska fastighet!
  • 2020-08-03

Anders J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig beslutsam och rak Tack för hjälpen Läs mer
    2020-10-02 Anna S svarar Anders J
    Tack själv. Roligt att jag fick hjälpa dig med huset.
  • 2020-08-02

Siri W skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter sålde mitt drömhus till mig vilket gick snabbt, smidigt och tryggt. Det har varit mycket god kommunikation från start och jag har upplevt att alla parter, dvs säljare, jag själv som köpare och mäklare har varit nöjda med varje steg. Peter är också trevlig och husköpet har varit betydligt behagligare än jag förväntat mig, han och hans fastighetsförmedling är de jag vänder mig till framöver. Kan starkt rekommendera Peter C som mäklare. Läs mer
    2020-08-04 Peter C svarar Siri W
    Tack Siri för dina fina ord! Hls Peter
  • 2020-07-31

Abbi T skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Torbjörn.
    mycket engagerad, omtänksam, lugn och harmoniskt man som ger allt i alla lägen.
    En doing man! Läs mer
  • 2020-07-24

Anne M skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter levde absolut upp till mina förväntningar, vid försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Simon H

2020-07-21

Simon H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt bostad. Vi blev bemötta mycket proffsigt! Hon var väldigt engagerad och hjälpsam. Så hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Hon var grym😀 Läs mer
    2020-10-02 Anna S svarar Simon H
    Kul att höra, tack! Lycka till med huset.
  • 2020-07-19

Göran H skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt en strandfastighet.
    Melanie har visat hjälpsamhet, tålamod och gott omdöme. Hon är ordningsam, målmedveten och drivande utan att för den skull vara stressande. Melanie är positiv, trevlig och lätt att samarbeta med.
    Jag bar fram motsatsernas objekt (unikt bra och dåligt) och hoppades att mäklaren skulle dela min uppfattning om vad som var unikt bra. Melanie hade samma uppfattning och försäljningspriset blev rimligt och bra. Affären genomfördes på några få dagar.
    Jag är nöjd. Läs mer
    2020-08-17 Melanie J svarar Göran H
    Tak Göran för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med förmedlingen. Jag vill även tacka dig för ett väldigt fint samarbete. Ta hand om dig!
  • 2020-07-17

Maximilian K skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket kompetent och engagerad mäklare. Rekomenderar Läs mer
    2020-10-02 Anna S svarar Maximilian K
    Tack för att jag fick hjälpa dig. Lycka till i framtiden!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte