Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 566 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla 2

• köpte sin stuga med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Ellös
    2022-07-01 Verifierad kund
    Hej
    Vi har letat en stuga för rekreation och familjeliv i ca 5år. Vi har varit med om allt mellan skumma affärer, mäklare som sålt objekt trots vi blivit lovade att objektet inte kommer att säljas utan att vi får möjlighet att lägga bud, vi har vunnit budgivningen men ändå inte fått köpa, mm mm.
    För snart 2 veckor sedan hittade vi en stuga som vi omedelbart kände en attraktion till och kontaktade Amanda som var mäklare till objektet och vi måste säga att ingen under dessa 5 år har varit i närheten av den värme, saklighet, glädje och engagemang som Amanda har visat och gett till oss.
    Stort tack för att Amanda

Heidi och Håkan
    • Ellös
    2022-07-01 Verifierad kund
    Seriös, informativ, effektiv, engagerad
  • Kjell K
    2022-06-30 Verifierad kund
    Tyckte kanske hon var ung men jag ändrade uppfattning om henne.
    Hon gjorde ett riktigt bra jobb så jag kan bara berömma henne och rekommenderar henne till andra som skall sälja o köpa. Mvh Kjell
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    • Stigen
    2022-06-25 Verifierad kund
    Proffsigt och vänligt bemötande. Allt gick väldigt smidigt o fort. Mkt kunnig o hjälpsam. Rekommenderas varmt!
  • sålde sin stuga med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi är helnöjda med Sofia som mäklare!
    Hon är kunnig, drivande, lyhörd och engagerad. Hon är lätt att få kontakt med och har alltid återkopplat snabbt vid frågor.
    Vi har inget att anmärka på och kan varmt rekommendera henne för din bostadsaffär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket bra första möte. Mäklaren visade hela tiden förståelse för oss som säljare, med våra personliga förutsättningar. Hon var alltid lätt att få kontakt med. Deklarationshjälpen året efter försäljningen fungerade som förväntat.
  • sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Skredsvik
    2022-06-09 Verifierad kund
    Skött på ett snabbt och smidigt sätt, förutom ett litet men dock enkelt löst problem med fastighetsformuleringen på kontraktet.
  • Börje J
    • Dalaberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Då det nu är många år sedan jag senast köpte fastighet så var det lite nervöst när det nu var dags igen. Kom på bokad visning med mäklaren Sofia Andersson som tog emot mig med ett leende och jätte trevligt bemötande vilket gjord att all min oro försvann. Hon hade stor kunskap angående fastigheten jag tittade på och kunde med enkelhet besvara mina frågor om den. Sofia har under hela processen visat på en mycket stor kunskap som mäklare och har under våra möten bemött mig mycket bra.
    Sofia är en fantastiskt kunnig och trevlig mäklare som jag vid framtida försäljning kommer vända mig till och som jag varmt kan rekommendera andra att anlita.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-06-05 Verifierad kund
    På ett utmärkt sätt, en glad ung kvinna som visade att hon
    kan sitt jobb!
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar, visade lägenheten
    på Ett utmärkt sätt. Det passade mig, det kände jag bara efter en
    liten stund. Nu väntar jag bara på att få flytta in det tror jag kan ske i aug/sept. -22.
    Sofia passar mycket bra för det "jobbet" hon valt!
    Hon blir en utmärkt "BOSTADSMÄKLARE"

Lars-Erik Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Dalaberg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Sofia.kände förtroende för henne direkt
    Hon har lotsat mig genom hela försäljningen med sitt goda humör och lyhördhet och hela tiden hållit mig underrättad om vad som händer.uner tiden.
    Kunde inte vara nöjdare,en stor ros till Sofia.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig och jordnära med en personlig bemötelse, var noga med att följa upp och inte låta frågetecken bestå. Väldigt flexibel då affären gjordes på kort varsel.
    • Bohusgården
    2022-05-28 Verifierad kund
    Väldigt personlig och omtänksam.
    Kändes väldigt genuint och jag kände att jag kunde lita på Sofia.
    Hade inga större förväntningar men hon var verkligen klockren i både när det kom till information och bemötande.
    • Färgelanda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Köpet är ju inte helt klart ännu men än så länge uppfattar jag Amanda som en ambitiös och ärlig tjej. Fortsätter hon som hon gjort vid denna försäljning så kommer hon att få många nöjda säljare och köpare framtiden.
  • Therése M
    köpte sin stuga med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Kavlanda
    2022-05-24 Verifierad kund
    Allt gick jättebra Sofia är Proffsig lättsam och snabb vilket uppskattas
    • Färgelanda
    2022-05-24 Verifierad kund
    Positivt och hjälpsam
    Bra bemötande
    • Branseröd
    2022-05-19 Verifierad kund
    Sofia har varit otroligt professionell och trevlig och vi rekommenderar henne varmt.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Sofia gör det lilla extra. Vi visste redan långt innan att vi ville sälja då vi spanade på nytt och då rekommenderade Sofia att vi fotade och gjorde allt klart innan. När vi några månader senare hade hittat vårt drömboende var allt klart redan och Sofia sålde super snabbt. Vi sålde vår lägenhet innan visning och hon valde ut potentiella kunder som kunde möta kraven om en snabb försäljning. Rekommenderar starkt :)
  • sålde sin stuga med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-05-10 Verifierad kund
    En erfaren och trevlig mäklare.
    Kom med bra tips inför visning.
    Tack så mycket. Det var roligt att hjälpa er. Mvh Sandra Sandra Fredeqvist
  • köpte sin stuga med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-05-10 Verifierad kund
    Toppen att både kommunicera och samarbete med!
    Lina
    Tack Lina. Lycka till med stugan. Mvh Sandra Sandra Fredeqvist
    2022-05-10 Verifierad kund
    Sandra Fredeqvist har under hela processen av att sälja vår stuga varit en trygghet. Sandra är mycket kunnig och kompetent, dessutom är hon hjälpsam och trevlig. Det har känts tryggt att ha Sandra som mäklare, och försäljningen gick utmärkt!
    Tack så mycket för fina ord. Det var roligt att hjälpa er. Mvh Sandra Sandra Fredeqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Bokenäs
    2022-05-06 Verifierad kund
    Engagerad och det blev en smidig och snabb försäljning! Kan rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    • Lilla Foss
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lättillgänglig.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Sofia har sålt flera av våra objekt genom åren och slätt våra förväntningar varje gång.
    Det har gått fort och med bra resultat. Hon är otroligt kunnig och alltid lika proffsig.
    Sofia har alltid ett leende på läpparna och ett fantastiskt bemötande till alla parter.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Torseröd
    2022-04-30 Verifierad kund
    Vänligt, personligt och korrekt bemötande. Välinformerad om objektet och förhållanden i området kring objektet.
  • sålde en tomt med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-04-30 Verifierad kund
    Amanda var mycket bra i alla lägen.
    Snabb, tuff, mänsklig, ser människor, smart.
    Målinriktad.
    Tack till Amanda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Äsperöd
    2022-04-29 Verifierad kund
    En snabb, okomplicerad, professionell försäljning av min lägenhet. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation under hela resan och ett mycket proffsigt förhållningssätt mot mig som förstagångs säljare.
    Blev själv rekommenderad Marika som mäklare och kan med varm hand rekommendera henne vidare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Kapelle
    2022-04-26 Verifierad kund
    Jag är så nöjd att jag valde Anna som mäklare. Genom hela processen har jag känt stort förtroende då Anna med sitt lugn och gedigna kunskap visat vägen och hjälpt mig till en lyckad husförsäljning. Hon är kunnig och jag har känt att jag kunnat fråga om vad som helst. Kan rekommendera henne varmt tusen gånger om.
    Stort tack.
    Tack Sara, blir så glad att läsa ditt fina omdöme. Betyder mycket för mig att du är nöjd och det har varit en lyckad och trevlig resa tillsammans med dig. Anna Ståhle
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Orust
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffitionellt bemötande, rekommenderar Amanda som person och i hennes yrkesutövande roll som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Boxhult
    2022-04-22 Verifierad kund
    Va lätt att ha och göra med. Viste vad han gjorde
    • Orust
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig,kunnig, snabb återkoppling
    • Bohusgården
    2022-04-16 Verifierad kund
    Blev mycket bra och professionellt mött, hade förväntningarna om en seriös och ärlig mäklare vilket jag absolut fick.

Sammanfattning: snabb och kontaktbar dygnet runt, snabba svar och inga konstigheter 10/10 kommer rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Unneröd
    2022-04-15 Verifierad kund
    Från första kontakten väldigt seriös och förtroendegivande! Trevlig och lyhörd! Vi är mycket nöjda med kontakten! Kände oss delaktiga och mycket nöjda med slutresultatet.
    Stort tack för fina ord. Med vänlig hälsning Sandra Sandra Fredeqvist
    • Kolvik
    2022-04-14 Verifierad kund
    Anna var väldigt professionell och skapa en väldigt bra objektbeskrivning. Hon såg till att det blev många bra bilder och även en film på Hemnet. Hon involverade mig i sitt arbete och lät mig komma med mina tankar och idéer. Hon tog sig tid att arrangera en extra visning vilket av otroligt bra resultat. Jag är mycket glad även att Anna hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Tack för ett bra samarbete. Glad att just jag fick hjälpa er. Lycka till i framtiden med nya utmaningar! Anna Ståhle
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Kolvik
    2022-04-14 Verifierad kund
    Hon är lugn, kunnig och tillgänglig. Känns inte för påträngande eller ytlig, utan istället genuin och mänsklig.
    Så fina ord, de värmer, tack! Hoppas ni får fina minnen tillsammans i ert nya hus. Hoppas på en fin sommar! Anna Ståhle
    • Havsten
    2022-04-11 Verifierad kund
    Bara mycket Bra rekommenderar henne vidare till alla!
  • köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och rak

Mina förväntningar var tydlighet och det var han.

Vi är nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-04-10 Verifierad kund
    Snäll trevlig och gör sitt jobb på bästa sätt l
  • Emma E
    • Havsten
    2022-04-10 Verifierad kund
    Vi är så otroligt nöjda med Sofia som mäklare!
    Sofia var engagerad, snabb på återkoppling och skötte affären på ett bra sätt. Vi rekommenderar Sofia varmt! 🤩
    • Hällebäck
    2022-04-10 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare - snabb på återkoppling och tydlighet. Jag ger henne mina allra varmaste rekommendationer.
    • Hedekas
    2022-04-09 Verifierad kund
    Peter er en fantastisk person. Varm, hyggelig, kunnskapsrik, en person du kan stole på.. skal du selge huset bør du kontakte Peter! Da er du i de beste hender.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-04-07 Verifierad kund
    Blev positivt bemött och fick all information jag behövde. Jag kunde även ringa för att få råd kring mitt husköp. Amanda är positiv, smart och driven. Hon är en BRA mäklare 🙂.
    Mvh Linda Plomgren
    • Hönseberget
    2022-04-05 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och driven mäklare. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av Amanda!
    • Fasseröd
    2022-04-05 Verifierad kund
    Supertrevlig, flexibel och kompetent!
    • Fasseröd
    2022-04-05 Verifierad kund
    Jag rekommenderar starkt Amanda! En kunnig och super trevlig mäklare som gör allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Amanda bemötte oss väl när vi köpte vår första bostadsrätt. Hon var trevlig och duktig, och vi kände oss trygga med henne som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2022-04-01 Verifierad kund
    Helt underbar mäklaren. Rekommenderar henne ❤️
    • Lane-Ryr
    2022-03-30 Verifierad kund
    Lättsamt och trevligt bemötande.
    Allt har fungerat utmärkt med en snabb
    affär
    Kul att det gick snabbt och smidigt. Har varit roligt att hjälpa dig. Lycka till med din nya bostad! Anna Ståhle
    • Lane-Ryr
    2022-03-30 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, proffsig och hjälpsam. Kunde inte vara bättre.
    Tack för en smidig affär. Roligt att just ni tar över det mysiga huset. Anna Ståhle
    • Sunningen
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Det har varit ett smidigt samarbete då Anna är duktig på vad hon gör och alltid är tillgänglig när man har frågor.
    Så glad att få hjälpa er med både att köpa och sälja hus. Lycka till med er husdröm vid havet. Anna Ståhle
    2022-03-21 Verifierad kund
    Min bild av Torbjörn var att han var professionell, transparent och hjälpsam. Positivt intryck.