Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 262 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• 2020-08-03

Anders J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig beslutsam och rak Tack för hjälpen Läs mer
  • 2020-08-02

Siri W skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter sålde mitt drömhus till mig vilket gick snabbt, smidigt och tryggt. Det har varit mycket god kommunikation från start och jag har upplevt att alla parter, dvs säljare, jag själv som köpare och mäklare har varit nöjda med varje steg. Peter är också trevlig och husköpet har varit betydligt behagligare än jag förväntat mig, han och hans fastighetsförmedling är de jag vänder mig till framöver. Kan starkt rekommendera Peter C som mäklare. Läs mer
    2020-08-04 Peter C svarar Siri W
    Tack Siri för dina fina ord! Hls Peter
  • 2020-07-31

Abbi T skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Torbjörn.
    mycket engagerad, omtänksam, lugn och harmoniskt man som ger allt i alla lägen.
    En doing man! Läs mer
  • 2020-07-24

Anne M skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter levde absolut upp till mina förväntningar, vid försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Simon H

2020-07-21

Simon H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt bostad. Vi blev bemötta mycket proffsigt! Hon var väldigt engagerad och hjälpsam. Så hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Hon var grym😀 Läs mer
  • 2020-07-19

Göran H skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt en strandfastighet.
    Melanie har visat hjälpsamhet, tålamod och gott omdöme. Hon är ordningsam, målmedveten och drivande utan att för den skull vara stressande. Melanie är positiv, trevlig och lätt att samarbeta med.
    Jag bar fram motsatsernas objekt (unikt bra och dåligt) och hoppades att mäklaren skulle dela min uppfattning om vad som var unikt bra. Melanie hade samma uppfattning och försäljningspriset blev rimligt och bra. Affären genomfördes på några få dagar.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-07-17

Maximilian K skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket kompetent och engagerad mäklare. Rekomenderar Läs mer
  • 2020-07-11

Lena A skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bra kompetent bemötande med klara besked.
    Dock är inte vår försäljning helt klar ännu men så här långt är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-07-08

Ulrica A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt bostadsrätt. Väl bemött och tillmötesgående när jag bad om enskild visning. Saklig genomgång vid kontraktsskrivning. Ett professionellt helhetsintryck. Läs mer
  • 2020-07-07

Anneli J skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Jag har sålt ett åretruntboende .
    Peter har på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpt mig och mina syskon till en bra försäljning. Läs mer
    2020-07-07 Peter C svarar Anneli J
    Tack till er alla för en smidig försäljning! Hls Peter
  • 2020-06-28

Ling H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi köpte en tomt via Torbjörn och han var alltid trevlig när man kontaktade honom och hade frågor. Vi kan varmt rekommendera Torbjörn. Läs mer
    2020-07-24 Torbjörn W svarar Ling H
    Hej Ling,

Tack för rekommendationen.
  • 2020-06-25

Richard D skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi sålde vårt radhus genom Anna och är mer än nöjda, hon gav ett mysigt och lugnt intryck redan från första stund och varit väldigt hjälpsam hela vägen! Läs mer
  • Jimmy E

2020-06-24

Jimmy E skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt ett radhus i Uddevalla
    Mäklarens bemötande var utom kritik.
    Hon var proffesionellt och kunnig. Insatt i huset vi köpte
    Skulle absolut rekommendera henne Läs mer
  • 2020-06-20

Christel B skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2020-06-18

Nina F skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Duktig och mycket Bra bemötande, Läs mer
  • 2020-06-18

Marcus F skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt en bostadsrätt och fick precis all den hjälp som jag kunde begära. Ett mycket bra bemötande som motsvarade alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-18

Ulrika E skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket hjälpsam och Torbjörn har ett fantastiskt bemötande! Som köpare känner man sig trygg och de förväntningar jag hade uppfylldes mer än väl! Läs mer
    2020-06-25 Torbjörn W svarar Ulrika E
    Det va ni som gjorde jobbet :-)
  • 2020-06-16

Lars K skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Hej. Anna har sålt fastighet först därefter har hon sålt en tomt och jag anser att Anna uppfyller alla krav som jag har på en mäklare hon är trevlig och mycket proffsig som mäklare. Mvh Lars Karlsson Läs mer
  • 2020-06-15

Carina L skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt mitt hus, där jag har bott i 30 år. med hjälp av Anna Ståhle. Hon har stöttat mig från början. Hon förstod vilket svårt beslut jag hade men också min framtida vilja med ett enkelt boende framöver i mitt liv.
    Anna stressade mig inte utan lugnade mig och var mycket förstående inför mitt beslut. Jag hade inte klarat detta utan Anna.
    Jag har alltid kunnat ringa och alltid fått kontakt och återkoppling. Mina förväntningar har Anna överträffat så mycket som går. Önskar henne all framgång och finns gärna som referens. Läs mer
  • 2020-06-09

David T skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Väldigt smidigt och proffsigt. Väldigt duktig på det hon gör. Läs mer
    2020-06-15 Melanie J svarar David T
    Tack David vad roligt att höra, och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Nu kan du fullt ut fokusera på ert nya fina hus ni bygger. Vi hörs och ses! :)
  • 2020-06-09

Hanna K skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har köpt villa i uddevalla
    Melanie har varit väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-06-10 Melanie J svarar Hanna K
    Tack vad roligt att höra, jag blir så glad av att läsa detta. Stort grattis till fina huset! Vi hörs och ses, ha en jättefin sommar!
  • 2020-06-08

Joakim H skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt lägenhet. Mycket nöjd med Melanies engagemang och kunnande Läs mer
    2020-06-09 Melanie J svarar Joakim H
    Tack vad snälla ni är och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad. Vi hörs och ses på tillträdet om inte annat. :)
  • 2020-06-08

Maria H skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig och gott bemötande
    Man känner sig trygg som kund när man känner att mäklaren tar sig tid och besitter mycket kunskaper Läs mer
    2020-06-09 Melanie J svarar Maria H
    Vad glad jag blir, tack för de fina orden, det värmer!
  • 2020-06-01

David B skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Enkel och trygg affär. Trevligt bemötande och till stor hjälp. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-06-02 Peter C svarar David B
    Tack DAVID, det var snälla ord! Ha det gott// hälsningar Peter
    Peter C gillar detta
  • 2020-05-28

Richard D skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi köpte en bostad och tyckte verkligen att Torbjörn gjorde ett fantastiskt jobb för att både vi som köpare och dem som säljare skulle bli nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-05-26

Joakim B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Ger sålt bostad med hjälp utav Torbjörn han är tydlig och rak i sin kommunikation, vi fick ett stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2020-05-17

Carina L skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köp av lägenhet. Visade intresse, engagemang och ingav förtroende. Bra telefonkontakt där hon alltid återkom och hade svar på alla frågor. Stor hjälp vid genomförandet och alla papper och avtal mm. En person som jag gärna rekommenderar. Tack för all hjälp! Läs mer
    2020-05-19 Melanie J svarar Carina L
    Stort tack Carina för de fina orden! Jag är övertygad om att du kommer trivas så bra i nya bostaden. Vi hörs och ses på tillträdet om inte annat. :)
  • 2020-05-13

Ingela K skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt lantlig villa.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Förväntade ett proffs och de fick vi. Fick all hjälp vi behövde.
    Snabb och bra affär. Mäklaren höll uppdaterade genom hela resan.
    Rekommenderas på det varmaste. Läs mer
    2020-05-19 Melanie J svarar Ingela K
    Vad roligt att läsa, det värmer! Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa till med försäljningen och för gott samarbete, och glad över att det gick enligt tidsplanen som vi lade upp! :)
  • 2020-05-10

Joakim H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt villa. Blivit mycket väl bemött. Lever mycket väl upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-05-28 Anna S svarar Joakim H
    TACK, roligt att höra! Lycka till med er försäljning. Ses lite längre fram :)
  • Fermhede Peter F

2020-05-08

Fermhede Peter F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Efter att ha varit på många husvisningar som köpare var Anna ett enkelt val när vi väl Stod som säljare.
    Med stort engagemang och härligt driv var affären för oss ett snabbt förfarande. Vi kände oss trygga i denna omtumlande process.

Anna har levt upp till våra förväntningar och vi hade både rekommenderat och vänt oss till Anna igen i samma ärende Läs mer
  • 2020-05-03

Ingela P skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-05-03

Mikael J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie fick uppdraget att sälja min villa, eftersom hon redan i första mötet var nivåer över de mäklare jag pratat med före henne. Engagerad, positiv attityd och säker på sin sak. Dessutom, skulle det visa sig senare, uppenbarligen väldigt bra på att bedöma möjligheterna för försäljningen. Klockrent bemötande hela vägen, uppdateringar på telefon och mail om aktuellt läge, glasklar information om de olika stegen i processen. Snabbt, tydligt, proffsigt och effektivt. Är supernöjd!! Läs mer
    2020-05-11 Melanie J svarar Mikael J
    STORT tack för de fina orden Mikael, vad glad jag blir, och tack själv för ett fantastiskt gott samarbete!

Vi ses på tillträdet om inte annat!

• 2020-04-26

Christopher C skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt ett en plans villa med havsutsikt utanför Uddevalla. Torbjörn har haft kontakt med oss under en längre tid och altid hållt oss uppdaterade med ny objekt och informationen i stort. Torbjörn är ett riktigt proffs. Han förstår den lokala marknaden och det som är unikt i varje försäljning. Men viktigast av allt är att hans intresse för hus är lika stort som hans intresse för kunden. Vi sålde snabbt och med Sveriges bästa mäklare. Så känna vi. Läs mer
  • 2020-04-24

Sara E skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Han var snabb och förtroendeingivande.
    Vi köpte en bostad av Torbjörn och tänker anlita honom för att sälja vårt hus på samma gata. Läs mer
  • Björn P

2020-04-24

Björn P skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie har hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt.
    Hon är en mycket trevlig och bra mäklare. Mycket påläst och får en på ett bra och enkelt sätt att förstå allt.
    Hon sålde lägenheten till mig för 5 år sedan och då var jag mycket nöjd med henne så det kändes som en självklarhet att anlita henne nu när det var dags att sälja.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-04-24 Melanie J svarar Björn P
    Vad glad jag blir, stort stort tack Björn för de fina orden! Det har varit roligt att både hjälpa dig med köpet och nu vid försäljningen av samma lägenhet. Vi hörs och ses! Varma hälsningar Melanie
  • 2020-04-23

Ann-britt S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna Ståhle motsvarade mina förväntningar med god marginal. Hon stöttade mig igenom hela processen.Jag skulle utan tvekan välja Anna igen vid en försäljning. Mvh Ann-Britt S Lindberg Läs mer
    2020-05-11 Anna S svarar Ann-britt S
    Det var roligt att hjälpa dig med huset. Tack för fina ord.
  • 2020-04-17

Andreas G skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Med extra engagemang fick Torbjörn till en affär i tuffa tider. Läs mer
  • 2020-04-15

Maria S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Snabb, engagerad och genuin mäklare som nu får förtroendet att sälja vårt hus. Läs mer
    2020-04-15 Marika S svarar Maria S
    Tack för era fina ord och grattis till er nya villa!
  • 2020-04-14

Mathias L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Marika är en trevlig, saklig och mycket kunnig mäklare, hon sålde huset innan det kom ut på hemnet till det pris vi var överens om. Läs mer
    2020-04-15 Marika S svarar Mathias L
    Jag får tacka för ert fina omdöme och förtroendet jag fick när ni gav mig uppdraget att sälja ert hus.
  • 2020-04-14

Emma S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fantastiskt trevlig mäklare med högt tempo. Vilket vi gillar. Läs mer
    2020-04-15 Marika S svarar Emma S
    Det är lätt att vara trevlig när jag hela tiden möter så trevliga kunder!
  • 2020-04-11

Ing-marie G skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt en villa. Jag hade ingen erfarenhet av fastighetsförsäljning sedan tidigare och utifrån det har vi bara gott att säga Läs mer
  • 2020-04-09

Caroline C skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Marika sålde min villa, hon var proffsig, säker och mycket effektiv. Läs mer
    2020-04-09 Marika S svarar Caroline C
    Tack för din fina recension, det var ett nöje att hjälpa dig med din fantastiska villa!
    Glad påsk! / Marika
  • 2020-04-07

Joakim K skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig och positiv! Köpt lägrnhet! Läs mer
    2020-04-14 Melanie J svarar Joakim K
    Tack för fint omdöme! Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-04-05

Carolina T skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna Ståhle hjälpte oss att sälja vår villa på landet på bästa möjliga sätt. Anna är engagerad, hjälpsam och positiv. Hon tog sig tid att ta reda på all fakta om vårt hus så hon kunde förmedla det till de som var intresserade. Vi kan varmt rekommendera Anna till andra som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2020-04-06 Anna S svarar Carolina T
    Tack, vad roligt att höra. Lycka till med ert nya. Glad Påsk!
  • 2020-03-29

Magnus F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt vår villa genom mäklare Anna Ståhle. Engagerad, service-minded och flexibel! Alltid tillgänglig och svarade snabbt på alla frågor. Professionell men ändå ödmjuk och trevlig! Kan rekommendera Anna!
    /Magnus och Annette Läs mer
    2020-04-06 Anna S svarar Magnus F
    Å så roligt att höra! Tack själva för en mycket trevlig och smidig process.
  • 2020-03-28

Per N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt lägenheten.
    Anna har hela tiden informerat om läget.
    Upplever att Anna verkligen gått helhjärtat in för att få affären i hamn. Läs mer
    2020-04-06 Anna S svarar Per N
    Ni har alltid varit tillmötesgående och flexibla. Tacksam att jag fått hjälpa er både med köp och försäljning. Snart ses vi igen!
  • 2020-03-25

Thomas V skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    En mycket kompetent, lugn och saklig mäklare.
    Skulle inte tveka att köpa eller sälja via Anna igen.

// T Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Thomas V
    Tack, vad glad jag blir. Har varit ett nöje att få hjälpa dig :)
  • 2020-03-19

Malin G skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Snabb trevlig och bra kontakt. Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Malin G
    Tack själv för bra kommunikation, tydligt och trevligt bemötande. Lycka till med huset :)
  • 2020-03-15

Emil J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie var professionell från första stund ända fram tills att vi hade skrivit på kontraktet, vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-03-16 Melanie J svarar Emil J
    Vad roligt att läsa, tusen tack! Det var så roligt att få vara med och se glädjen hos er på kontraktsskrivningen. Vi hörs och ses!
  • 2020-03-05

Elisabeth F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag tycker att Anna var proffsig och hon var ingen påstridig mäklare som jag har erfarenhet av.
    Snäll och vänlig och dessutom vattnade hon mina blommor 🌷 Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Elisabeth F
    Tack Elisabeth, du är ju också väldigt snäll och vänlig. Varit så roligt att hjälpa dig med lägenheten.

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla