Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 382 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Dalaberg
    2021-06-23
    Vi blev väl bemötta utav mäklaren.Hon var flexibel och oss tillhanda när vi behövde.Väldigt proffesionell och vi är nöjda.
    Tack så mycket. Lycka till med lägenheten. Med vänlig hälsning Sandra Sandra Fredeqvist
    • Dalaberg
    2021-06-23
    Vi blev väl bemötta utav mäklaren. Hon var flexibel och oss tillhanda när vi behövde. Väldigt professionell och vi är nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-06-23
    Amanda har varit enormt trevlig och hjälpsam, gjort det lilla extra som underlättat för mig som bor en bit bort. Jag fick hjälp med styling och fotografering utan att behöva vara med, och hon har pratat med min hyresgäst på egen hand så att jag sluppit lägga tid och energi på att rodda i någonting med försäljningen i stort sett. Är så nöjd, och tycker att Amanda är en fantastiskt bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-06-23
    Trevlig och lätt att ha och göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    2021-06-20
    Lättsam att ha och göra med. Kunnig och trevlig. Hjälpte oss att ordna en smidig och bra affär. Bra samarbete med fotograf och Anticimex. Vi blev jättenöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-06-18
    Trevlig och mycket duktig mäklare. Jag är supernöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Söder
    2021-06-18
    Utmärkt bemötande. Påläst. Trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    • Dingle
    2021-06-18
    Enkel att ha att göra med. Det fungerade fint.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Lanesund
    2021-06-17
    Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren, lugnt och sakligt utan att man kände sig stressad eller pressad på något sätt.
    Hade inga andra förväntningar än att det skall vara sakligt och professionellt och det var det.
    Inte mycket att sammanfatta då allt gick snabbt och lätt till kontraktsskrivning.
    Bra jobbat av mäklaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Lanesund
    2021-06-17
    Trevlig, sympatisk och lösningsorienterad. Bara positivt att säga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-06-17
    Bra bemötande, hög servicegrad och lätt att nå för frågor.
    • Högsäter
    2021-06-12
    Enkel och lättsam att jobba med och allt flöt på galant
    Tack för samarbetet och de fina orden! Peter Peter Cederbjer
    • Boxhult
    2021-06-11
    Väldigt bra mäklare, lyhörd och empatisk.
    Mycket trevlig och tillmötesgående.

Jag är mycket nöjd med Anna som mäklare.
    • Stigen
    2021-06-11
    Väl bemött. och sedan gick försälningen väldigt snabbt.Det kändes bra och även att köparna var utmärkta personer att överlåta huset till.Det här hade jag inte kunnat gjort själv så jag är nöjd att mäklaren skötte detta.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Gåre
    2021-06-10
    Trevligt bemötande, lösningsorienterad och snabb återkoppling.
    Eftersom vi inte kunde vara med på visning, så löste det sig bra med en digital visning.
    Hon fungerade även bra som "mellanhand" mellan köpare och säljare.
    Vi har som helhet fått en positiv upplevelse att köpa hus av Svensk fastighetsförmedling och Anna Ståhle.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Ramneröd
    2021-06-10
    Marika var framåt och initiativtagande under hela processen med annonsering till försäljning. Skötte det utmärkt.
    Hej! Tack era fina ord, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er. Ta det lugnt med flytten! Mvh Marika Ström
  • sålde en tomt med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-06-09
    Proffs! Vi blev väldigt bra bemötta från första början.
    Tack, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er. Ha en riktigt härlig sommar! Marika Ström
    2021-06-09
    Helt OK i bemötande och information. Snabb på återkoppling.
    2021-06-09
    Vi köpte vårt drömhus i Munkedal, Peter var tillgänglig, snabb och korrekt genom hela processen, tack så mycket!
    • Unneröd
    2021-06-09
    Har sålt min villa och köp en bostadsrätt.

Mycket trevligt bemött och jag kände förtroende för Sandra, hon är positiv och kunnig, de är ju omvälvande att byta boende och inte nåt som sker så ofta men fick de stöd jag behövde och kände att jag kunde ta kontakt och fick snabbt svar och alla mina förväntningar på en mäklare och alla frågor jag hade löstes enkelt och proffsigt.
    Jag är jättenöjd med både försäljning och med köpet av mitt nya boende
    /Åsa Forsberg
    Hej Åsa! Tack så mycket för alla fina ord. Lycka till med ditt nya boende. Med vänlig hälsning Sandra Sandra Fredeqvist
    • Öster
    2021-05-27
    Vi har sålt en bostadsrätt och har blivit mycket väl bemött av Amanda. Hon är trevlig, glad, engagerad, kunnig och hjälpsam.
    Våra förväntningar var en smidig försäljning, engagemang och löpande information. Detta har Amanda levt upp till.

Vi är mycket nöjda med hela försäljningsarbetet. Vid våra besök med Amanda har hon visat intresse, varit tydlig och gett oss all tid som vi behövt.
    • Sund
    2021-05-27
    Sympatisk och vänlig och snabb i att återkoppla. Flexibel i kommunikationen. Mycket bra upplevelse när vi skulle köpa ny bostad inför långväga flytt mellan städer i Sverige.
    Tack, vad glad jag blir. Så roligt att få hjälpa er med denna resa till nytt hem och nytt område. Hoppas och tror ni kommer trivas. Anna Ståhle
    • Sund
    2021-05-22
    Anna hjälpte oss med en snabb bostadsaffär. Vi har blivit väldigt bra bemötta och Anna har alltid varit tillgänglig och varit bra på att återkoppla oavsett fråga eller fundering. Vi är supernöjda med att Anna har hjälpt till och förmedlat vårt drömboende!
    Så roligt att hjälpa er både till ert nya hem och att lämna det gamla. En ära att få vara med i båda leden. Tack för förtroendet. Anna Ståhle
    • Äsperöd
    2021-05-20
    Under min jakt på en ny lägenhet hade jag turen att träffa Amanda på en visning som hon hade. Hon var lyhörd och tog sig tid på att lyssna när man förklarade för henne vad jag var på jakt efter.
    Eftersom jag visste att jag ville sälja min egen lägenhet men inte hade bestämt vem som skulle få det uppdraget, så med sin glada och positiva energi kände jag direkt en tillit till henne för att kunna ge henne det uppdraget när det väl var dags.
    Kort därefter fick jag köpt en lägenhet och då var det ju dags att sälja min. Amanda visade tydligt ett stort engagemang redan från starten av vårt samarbete. Hon höll mig uppdaterad under hela processen så man var väl uppdaterad om vad som händer.

Tack vare sin lyhördhet så lyckades hon hitta spekulanter innan lägenheten ens hade kommit ut på Hemnet.se, som skulle visa sig leda till visning och därefter ett påskrivet kontrakt.

Att ha en bra relation och tillit till sin mäklare ser jag som väldigt viktigt. Mina förväntningar på en mäklare som skall sälja min bostad är även att hen skall vara snabb på att svara i telefon, alt snabb återkoppling för att kunna svara på frågor och hålla min uppdaterad om läget. Samt även hålla eventuella spekulanter uppdaterade. Detta är något som många av dagens lite äldre mäklare saknar har jag märkt då dem gärna stänger av telefonen efter kl 18.00. Snabba ryck ska det vara!

Jag blev väldigt nöjd med Amandas arbete i försäljningen av min lägenhet och jag tror starkt på att hon är den nya generationens toppmäklare! Jag kan verkligen rekommendera henne till alla som går i försäljningstankar!
    Hon kommer självklart att få sälja min nya lägenhet när det väl är dags igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-05-18
    Mycket gott bemötande som var varmt, ödmjukt och professionellt. Hon är Förtroendeingivande och effektiv och har ett stort tålamod. Lätt att tycka om henne.
    Tack vad glad jag blir. Betyder mycket för mig att ni är nöjda. Ni är också lätta att tycka om. Anna Ståhle
    • Liveröd
    2021-05-14
    Köpte ett hus där Anna Ståhle var mäklare. Upplevde henne som proffsig, tydlig och lätt att ha att göra med. Lätt att få tag på och mån om att tillmötesgå mina behov som köpare, utan att vara så "på" och insmickrande som en del mäklare kan vara. Det skapade trovärdighet och gjorde att det kändes som att det var jag själv som styrde. Har bara gott att säga om Anna Ståhle som mäklare så här långt.
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas och tror du kommer trivas i din nya miljö. Anna Ståhle
    2021-05-08
    Sålt en av två obebyggda tomter.
    Mycket bra vid första besöket på kontoret.
    Mäklaren har uppfyllt uppdraget hittills mycket bra
    Proffsigt och vi är mycket nöjda.
    Tack för ert höga betyg och fina ord. Nu ska vi bara hitta lika trevlig köpare till den andra tomten också! Mvh Marika Ström
    2021-05-07
    Köp av bostadsrätt
    Trevligt och kompetent bemötande samt snabb återkoppling under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-05-06
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Jag var köpare av ett litet hus när vi hade kontakt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Söder
    2021-05-06
    Köpt en bostadsrätt av Marika och Marika var Fantastisk, utöver själva köpet så var hon otrolig hjälpsam :D
    Hej! Tack för era fina ord. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till denna vackra kuststad. Mvh Marika Ström
    2021-05-04
    Fokuserar på rätt saker och enkel att ha att göra med.
    Tack så mycket. Lycka till med lägenheten. Sandra Fredeqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-05-04
    Vi har sålt en 2-rums lägenhet. Sandra är mycket hjälpsam, trevlig, kunnig och stämmer av med jämna mellanrum så allt blir bra. Hon engagerar sig verkligen så vi har känt oss väl omhändertagna. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Stort tack. Lycka till med ert nya boende. Sandra Fredeqvist
    2021-05-01
    Jag har köpt en liten lägenhet i Uddevalla och hade turen att få en trygg och pålitlig mäklare till hjälp.
    Fick förtroende direkt och det kändes tryggt att vara med Amanda under affärens genomförande.
    Dessutom hjälpte hon till med extramätningar av lägenheten med att åka till objektet efter arbetstiden.
    Tack Amanda för allt, kände mig trygg hela tiden och kommer rekommendera Dig till ny affärer.
    • Äsperöd
    2021-04-30
    Vi har köpt en 1-rums bostadsrätt med kokvrå för vår dotter att bo i under gymnasieperioden. Vi bokade in en visning på en annan bostadsrätt och där lyckades Amanda på ett lyhört, snabbt och bra sätt fånga våra behov och erbjöd visning på denna lägenhet som passade oss utmärkt i ett bra område.

Våra förväntiningar när vi bokade 1:a visningen var att det skulle bli en av många vi skulle behöva gå på för att kunna finna något som matchade våra behov, men Amanda lyckades som sagt att fånga behoven på ett bra sätt och hittade en matchning mycket fort till oss. Bra arrangerat med visningen och blev en snabb process med att skriva kontrakt. Mycket imponerande och ingen press kändes överhuvud taget. Vi är otroligt nöjda med processen före under och nu strax efter kontraktsskrivningen med uppföljning. Återstår nu bara själva avslutet av affären med överlåte´lseprocessen, men så här långt Superbra och högsta betyg.
  • Ulrika L
    2021-04-08
    Bra och lätt att ha med och göra.
    2021-04-03
    Köpte en fin lägenhet via Amanda och servicen/hjälpen man fick av henne var riktigt bra och trevlig!
    2021-04-01
    Torbjörn är välkomnande och lyhörd.

Inga konstigheter helt enkelt.
    2021-04-01
    Amanda har hjälpt oss med att sälja våran lägenhet på Färövägen 2 i Uddevalla.
    Amanda har varit mycket vänlig och duktig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-03-30
    Huset är sålt, smidig och bra försäljning
    Bra samarbete med mäklare
    Nöjd med resultatet
    2021-03-29
    Fantastiskt duktig mäklare! Snabb återkoppling på frågor . Profesionell och kunnig .
    Tack Edina. Det var roligt att få hjälpa dig. Sandra Fredeqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-03-27
    Vi köpte en villa. Bra och proffsigt bemötande. Väldigt hjälpsam. Motsvarade våra förväntningar.
    Hej! Tack för era fina ord. Nu är det bara att börja planera för flytten till ert nya härliga hus och fundera på hur ni ska kunna fylla garaget. Mvh Marika Ström
  • sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostad
    Bra och proffsigt bemötande
    Marika levde upp till våra förväntningar.
    Vi är väldigt nöjda med hela försäljningen av huset.
    Hej! Stort tack för ert fina omdöme. Det var väldigt roligt att få hjälpa er. Mvh Marika Ström Marika Ström
  • skrev om Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt tomt
    Mycket trevligt bemötande
    Tydlig och proffsig i affären.
    2021-03-25
    Marika är en proffsig, lyhörd mäklare som guidar oss på ett utmärkt sätt genom vår försäljning av hus. Vi vill på alla sätt rekommenderar Marika som mäklare.
    Mvh Mikael och Jessica Lindgren
    Stort tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa er med ert hus! Mvh Marika Ström Marika Ström
    2021-03-21
    Hade Peter som mäklare vid försäljning av vårt hus , trevlig och mycket hjälpsam . Supernöjda!!
    2021-03-20
    Rätt kvinna på rätt jobb! Snabb och yrkeskunnig!!!
    • Hovhult
    2021-03-16
    Vi har sålt en lägenhet. Försäljningen gick snabbt och smidigt, och det kändes som att mäklaren var lyhörd för våra behov. Hon kändes väldigt kompetent och var tydlig i sin kommunikation.
    Vi kan absolut rekommendera att anlita Anna Ståhle!!
  • Lena F
    2021-03-10
    Dåligt och otrevliga svar efter köp av hus
    Hej Lena, Oj, vad tråkigt att du upplever mig som otrevlig. Men jag försöker verkligen att hjälpa er. Men problematiken kvarstår och det ligger i säljarens händer. Jag försöker verkligen att hjälpa er med problemet som har uppstått för er. Jag återkopplar till er undermorgon dagen när jag har fått svar från säljarna hur de vill göra De behöver prata ihop er. Kram Tobbe Torbjörn Wernersson
    2021-03-10
    Marika är en mycket engagerad och professionell mäklare. Hon tar sig tid att besvara alls frågor och har ett väldigt bra bemötande. Det känns tryggt att ha Marika som mäklare både när man köper och säljer sin bostad
    Hej! Stort tack för ditt fina betyg och trevliga ord om mitt sätt att jobba. Mvh Marika Marika Ström
  • skrev om Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    2021-03-03
    Skulle rekommendera Amanda till alla som antingen ska sälja eller köpa boende. En väldigt genuint trevlig och otroligt duktig tjej! Jag är fantastiskt nöjd med Amandas samarbete under försäljningen av min lägenhet. Skulle aldrig tveka på att ta Amandas hjälp igen. Stort tack!