Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• BadgeNineYears
Ring 0522-391 20 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla! I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling...

725 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Remsud B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Hovhult

Mycket bra mäklare, klar tydlig i kommunikation samt enkel att prata med!!!

Mattias L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Otroligt proffsig, hjälpsam, tillgänglig. Rekommenderar stark Sofia.

Heléne H
Sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Engagerad och snabb på att uppdatera och få besked med vad som händer. Väldigt mån om både säljaren och köparen.

Svar från Melanie Johansson

Stort tack Heléne för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa er med försäljning av er bostad en andra gång. Varma hälsningar Melanie

Nabaz R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

Bra mäklare som är närvarande.

Svar från Melanie Johansson

Tack Nabaz! Det kändes väldigt bra att kunna få till ett avslut. Vi hörs och ses. Varma hälsningar Melanie

Susanne Vera Maria J
Dalaberg

Tillmötesgående och tar sig alltid tid. Kompetent och trygg i sitt bemötande!

Elena T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

En underbar mäklare, kunvänlig och lösningsorienterad

Svar från Melanie Johansson

Vad glad jag blir Elena. Tack själv för väldigt trevligt bemötande. Varma hälsningar Melanie

Erik N
Sommarhemmet

Trevlig mäklare, som är kunnig. Allt har gått snabbt och smidigt .

Tack för fina omdömet. Jag uppskattar det verkligen. Varma hälsningar Melanie

Per R
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Herrestadsfjället

Anna är duktig mäklare som gör både säljare och köpare nöjda. Dessutom gick försäljning snabbt.

Camia K
Sommarhemmet

Melanie var jättetrevlig och lätt att prata med. Hon var tydlig med hur allt skulle gå till och vad som kommer att hända härnäst. Jag kände mig trygg med Melanie som mäklare.

Svar från Melanie Johansson

Vad snäll du är Camia! Tack själv för ett fint bemötande. Jag tror och hoppas att denna fina lägenhet kommer bli så bra! Varma hälsningar Melanie

Kurt Morgan S
Köpte sin stuga med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hedekas

Imøtekommende og vennlig. Kunne ønskes oss litt bedre informasjon, men har fortstått det slik at salg av bolig er veldig annerledes i Sverige enn i Norge.

Anne Mari T
Sålde sin stuga med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Hedekas

Peter er en utrolig flink og hyggelig megler😊😊 har bare positivt å si om han😊

Christer E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Har gjort 2 affärer med henne och båda har gått snabbt och smidigt.

Robin H
Bohusgården

Väldigt bra, kom nån dag efter att jag sa att jag ville sälja. Hittade en köpare på 1 vecka och skrev papper efter 2 veckor. Mycket uppskattat.

Joakim H
Uddevalla

Engagerad och professionell. Mycket nöjd med hennes jobb.

Svar från Melanie Johansson

Tack så mycket Jocke, och tack själv för ett fint samarbete än en gång! :) Varma hälsningar Melanie

Fabian S
Köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Mycket bra service och mycket trevlig

Svar från Melanie Johansson

Tack för de fina orden! Ser fram emot att se resultatet när har grejat färdigt i radhuset. Vi ses framöver! Varma hälsningar Melanie

Tobias L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Ljungskile

Torbjörn Wernersson är en mäklare som uppträder professionellt, sakligt och tydligt. I ett svårt ekonomiskt läge och med en trög bostadsmarknad prickade han, via utgångspriset, in marknadsvärdet på vårt objekt med god precision. Vi genomförde ett fastighetsköp via Torbjörn och när det senare var dags för försäljning var valet av mäklare enkelt.

Maya T
Centralt

Sofia kontaktade mig angående lägenheten för den matchade in vad vi hade beskrivit skulle passa oss. Hon var snabb på bollen och flexibel i att träffas för visning. Glad och trevlig tjej och vi är väldigt nöjda med köpet utav våran lägenhet och det är mycket tack för Sofia.

Daniel H
Unneröd

Tydlig, snabb och effektiv och mycket tillmötes gående. Hjälpsam och trevlig

Svar från Melanie Johansson

Tack Daniel för ett fint omdöme! Det var roligt att få hjälpa till med köpet av en fin lägenhet. Det kommer bli jättebra. Vi hörs framöver och ses på tillträdet om inte annat :) Varma hälsningar Melanie

Malin A
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Ödeborg

Första intrycket av Peter är, positiv och glad. Engagerad i vad han gör. Välkomnar när man kommer. Förväntningarna va bra, en stor känsla av att det va ett hus för oss. Den bästa upplevelsen på länge. Bra bemötande, bra mäklare, allt va väldigt bra. Vi är nöjda!

Så KUL att du kände att allt gick bra! Stort tack// Peter

Camia K
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Sofia lyssnade på våra behov och hjälpte oss genomföra en trygg försäljning.

Ann-kristin J
Sålde sitt hus med hjälp av Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Det är mycket att tänka på vid försäljning av hus och då är jag glad att Marika hjälper till. Marika Ström är kunnig, trevlig och hjälpsam. Jag känner mig trygg med hennes kunnande.

Svar från Marika Ström

Hej! Tack för de fina orden. Det är väldigt roligt att få hjälpa dig genom hela processen, från att hitta ny bostad till att sköta försäljningen av ditt hus. Tack för förtroendet! Mvh

Pernilla J
Centralt

Mycket trevlig och vänlig mäklare med professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera Melanie.

Svar från Melanie Johansson

Tack igen Pernilla för de väldigt fina orden. Tack själv för ett fint samarbete och bra diskussioner i samband med försäljning av din lägenhet. Varma hälsningar Melanie

Peter B
Köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Ljungskile

En vänlig och lagom mäklare som gör det lilla extra för att du som spekulant känner dig välkommen. Håller vad han lovar och ligger på lagom utan att för den saken skull vara för mycket.

Svar från Torbjörn Wernersson

Hej Peter Tack för de fina orden,

Ingrid S
Kärr

Sofia Andersson är en mycket duktig mäklare som gör allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Är snabb på att svara på ev funderingar. Sofia är mycket påläst, inger förtroende och med sitt milda sätt är hon mycket behaglig att ha och göra med.Jag är jättenöjd. TACK!

Anna K
Uddevalla

Anna Ståhle var lyhörd och tillmötesgående. Hon uppmärksammade mina behov och önskemål, när jag letade efter en bostad.

Cathrin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Centralt

Anna Ståhle var saklig, lugn, trevlig och kunnig. Vi kände oss trygga i denna affär. Fick också hjälp att vattna blommor och tända och släcka ner belysning i lägenheten då vi själva bor i en annan kommun. Vi hade förväntningar att få sålt lägenheten inom en månad och hade satt ett lägsta pris. Dessa förväntningar infriades:). Med vänlig hälsning Cathrin Blomqvist och Robert Martinsson

Mattias A
Ljungskile

Melanie har under hela processen varit informativ och kommunikativ från dag ett till genomförd försäljning. Ger vår varmaste rekommendationer till er alla som står inför valet att välja mäklare.

Svar från Melanie Johansson

Tack Mattias det var väldigt fina ord, jag blir väldigt glad av att läsa detta. Det har vart väldigt lätt att diskutera med dig och det uppskattar jag! Varma hälsningar Melanie

Anders R
Dalaberg

Nu har vi lärt känna henne lite mer, hon gör ett bra jobb, kunderna kan känna sig trygga

Svar från Melanie Johansson

Tack Anders för de fina orden och för ett fint samarbete. Vi ses, nu närmar det sig inflytt i er nya lägenhet :) Varma hälsningar Melanie

Johan Ö
Håljuteberget

Bra mäklare! Jobbar för både köpare och säljare och är en bra mellanhand för de båda. Bra service och tydlig kommunikation och hjälper gärna till att besvara frågor gällande den bostadsrätt/fastighet som affären gäller.

Svar från Melanie Johansson

Tack så mycket Johan, vad glad jag blir. Det är målet att både köpare och säljare ska känna sig bra bemötta och att de fått en bra information längs hela vägen. Nu jobbar vi på så att det går smidigt och bra med din lägenhet. Varma hälsningar Melanie

Katrin R
Lyckorna

Väldigt kunnig och gav oss mycket och bra information under hela försäljningen.

Svar från Melanie Johansson

Tack Katrin, och stort tack själv för ett väldigt fint samarbete. Lycka till nu i er nya bostad. Vi ses här framigenom vid tillträdet. Varma hälsningar Melanie

Thomas W
Lyckorna

Hur bra som helst. Klart och tydligt och information hela vägen.

Svar från Melanie Johansson

Vad roligt att ni är nöjda, det är målet! Stort tack själva för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad som ni lagt ner mycket tid på. Nu börjar det roliga att börja planera inför ert nästa hem! Varma hälsningar Melanie

Cecilia W
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
Dingle

Mycket proffsig i sitt jobb!! Glad och trevlig, fixar allt snabbt och effektivt. Återkopplar alltid i dom olika stegen i försäljningen, man känner sig verkligen uppdaterad angående försäljningen.

Svar från Peter Cederbjer

Dessa fina ord tar jag med mig så klart, stort tack till dig Cilla!

Berit S
Uddevalla

Jättenöyd med min mäklare. Trevlig och nogrant kommunikation. Fick sold min lägenhet vid första försök till bra pris. Rekommenderas varmt.

Svar från Melanie Johansson

Tack Berit! Det var kul att få förtroendet att få hjälpa till med försäljning av din lägenhet. Du önskade att det skulle gå smidigt och det tycker jag vi fick till. Lycka till med nya boendet i Norge! Varma hälsningar Melanie

Anders R
Uddevalla

Hej! Svårt o bedöma någon man träffat 1 tim I mitt liv. Men en trevlig kvinna , påläst på sin sak.

Svar från Melanie Johansson

Jag förstår vad du menar, det var inte länge vi träffades. Lite mer träffas vi nu när jag fått förtroendet att sälja er bostad. Jag ska jobba för att ni ska få till en så bra affär som möjligt, och att ni efter avslutad affär känner er så nöjda att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Varma hälsningar Melanie

Björn F
Kapelle

Anna är mycket engagerad, målmedveten och professionell. Budgivningsprocessen haltade något men Anna bidrog till en acceptabel lösning till slut.

Björn F
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

Anna är mycket engagerad, målmedveten och professionell.

Tobias N
Uddevalla

Melanie var tydlig och effektiv när vi pratade med henne. Hon levde upp till våra förväntningar och gjorde ett bra arbete med försäljningen fastän det nu är en svår marknad att sälja i.

Svar från Melanie Johansson

Tack det var fina ord, det uppskattar jag så mycket, och tack själv för ett gott samarbete! Det blev många turer och en marknad som är lite tuffare, men det var aldrig några problem att diskutera med er. Varma hälsningar Melanie

Eva S
Högsäter

Peter Cederbjer skötte försäljningen av Åsen Nolåsen 3 på ett utmärkt sätt. Vi reste från Tyskland för visningen och är tacksamma för hans sympatiska, vänliga och tillmötesgående sätt. Han var punktlig och tog god tid på sig. Visningen gick mycket bra tack vare mäklarens fantastiska husvisning. Han hanterade hela försäljningen mycket professionellt via e-post, vilket var en stor lättnad och hjälp för oss alla, särskilt från utlandet. Vi känner att vi är i mycket goda händer med Peter. Eva Schabel (Översatt med DeepL)

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er båda!

Reinhold K
Högsäter

Peter är en vänlig och öppen person. Han har en lösning på alla problem. Han är punktlig och har tid för arbete även på helger. Sammanfattningsvis skulle jag säga att jag gärna skulle arbeta med honom igen och gärna rekommenderar honom till andra.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete ihop med er båda!

Kalid E
Uddevalla

Marika är knivskarp och rak på sak, är lösningsorienterad och tillgänglig.

Svar från Marika Ström

Hej! Stort tack för alla ord, det var väldigt roligt att hjälpa dig! Mvh

Genc B
Uddevalla

Trevlig mäklare! Bra kommunikation! Ringer och uppdaterar dig hela tiden! Professionell! Fantastisk arbetsmoral! Helt utmärkt!

Svar från Melanie Johansson

Vilka fina ord, det tackar jag ödmjukast för! Tack själv för bra bemötande! Tiden brukar gå snabbt, så snart är du inne i den fina lägenheten. Varma hälsningar Melanie

Per B
Sund

Vi upplevde att Anna var lyhörd för vår situation, behaglig utan att pusha fram affären samtidigt som hon var professionell och med ett trevligt bemötande under hela köpprocessen.

Svar från Anna Ståhle

Tack för fina ord, så uppskattat. Väldigt roligt att få hjälpa er. Välkommen till Sundstrand och Uddevalla.

Lennart R
Uddevalla

Har bara goda erfarenheter av Melanie!

Svar från Melanie Johansson

Tack Lennart för omdömet, det uppskattar jag verkligen! Tack själv för väldigt trevligt bemötande alla gånger vi pratade i telefon. Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Melanie

David F
Uddevalla

Sofia är en fantastisk mäklare med driv och engagemang! Vi hade aktiv kontakt under hela försäljningsprocessen och hennes lugn, optimism samt lyhördhet bidrog till att vi kände oss trygga i en annars något oförutsägbar bostadsmarknad. Sofia var ett kompetent bollplank för idéer och guidade oss professionellt genom hela processen. Vi ger Sofia högsta betyg och kan varmt rekommendera henne till både säljare såväl som köpare.

Linda E
Buddesberg

Vi är jättenöjda med Annas insats när vi sålde vårt hus! Kände oss trygga från början till slut och rekommenderar med värme Anna!

Svar från Anna Ståhle

Tack vad roligt att höra. Vill även tacka er för fantastiskt bra förarbete och samarbete. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

Elin B
Kurveröd

Vi fick snabb kontakt med Anna då vi sökte henne för hjälp med att sälja vår bostadsrätt. Från första stund var hon extremt lyhörd, proffsig, trygg och förtroendeingivande. Vi efterfrågade, och hon ordnade, en snabb och smidig försäljning där hon hela tiden höll oss uppdaterade och var alltid snabb med återkoppling om vi sökte henne. Vi kunde verkligen inte vara mer nöjda än vi är! Tack snälla Anna, för ditt fantastiska jobb! Behöver vi mäklare i framtiden eller ska rekomendera åt någon annan är det inget tvivel om att det blir Anna. / Elin Bergström

Svar från Anna Ståhle

Tusen tack för ert fina omdöme. Värmer i hjärtat. Roligt att få ta del av ert nya skede i livet. Stort lycka till!

Margareta Z
Färgelanda

Peter var mycket lätt att samarbeta med. Vid första mötet redogjorde han för vad som gällde o vad det kostade.Sedan ordnade han snabbt besiktningsmän o fotograf. o det tog inte mycket mer än fjorton dagar innan huset låg ute.o var sålt Jag hade kanske önskat få lite mer för huset men i dessa tider tror jag inte det gått bättre med någon annan mäklare.Nu återstår överlåtelsen o hjälp med uträkningen av skatt men det går säkert lika bra.

Svar från Peter Cederbjer

Stort tack till er för era vänliga ord om mitt arbete!

Nina S
Uddevalla

Anna var mycket aktiv i kontakten, och relativt transparent och ärlig i kommunikationen. Det känns som att hon har en ganska "offensiv" säljarstil, där försäljningen gick i ett hiskligt tempo. I slutändan känner vi som köpare att slutpriset blev rättvist, både för oss och säljarna. Gick också oerhört smidigt med kontraktskrivande och allt runtomkring. Om vi någongång kommer sälja vår fastighet är det inte alls osannolikt att vi kommer önska oss Anna som mäklare.

Svar från Anna Ståhle

Tack för att ni vad så tydliga i er kommunikation och flexibla med det praktiska. Roligt att ni blev köpare. Lycka till i framtiden!

Eva-Lena I
Uddevalla

Jag är jättenöjd med Melani. Melani är engagerad, kunnig, proffsig. Hon är glad, trevlig, positiv. Jag kan med varm hand rekommendera Melani.

Svar från Melanie Johansson

Vad glad jag blir av de fina orden. Det värmer verkligen! Jag tackar själv för det fina samarbetet. Vi ses och hörs framöver. Varma hälsningar Melanie

Christer H
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Havsten

Anna gjorde ett fantastiskt bra jobb, tog fin hänsyn till våra särskilda behov. Jobbade snabbt och korrekt.. Tack!

Svar från Anna Ståhle

Tack för att jag fick hjälpa er. Roligt att allt gick som förväntat och att vi fick lämna över huset till de som köpte. Varma hälsningar Anna