Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• 2019-10-23

Kathleen B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vänlig
    Tillmötesgående
    Intresserad
    Kunnig
    Sammanfattning:
    Som säljare är jag belåten med både företaget och mäklaren! Läs mer
  • 2019-10-23

Ulla B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Säljare o mäklare hade bråttom till avslut, lgh hade legat ute länge till försäljning o semestern hägrade. Jag var inledningsvis mkt nöjd m köpet o är väl i viss mån även idag. Mens det finns saker som både säljare o mäklare mörkade/inte berättade, som både lett till högre kostnader för mig samt att lgh troligen kommer att minska i värde. Mkt besviken ffa på mäklaren. Han har garanterat känt till att det kommer att byggas mer i området som gör att min utsikt blir sämre o att jag får insyn in i min lgh, något han visste att jag värdesatte högt/inte ville ha. Läs mer
  • 2019-10-23

Birgit B skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpte en bostadsrätt. Mycket duktig, påläst och trevlig. Läs mer
  • 2019-10-23

Jörgen H skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Lättsam o tydlig, tillgänglig och proffesionell. Läs mer

Fredrik W skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt ett hus där svensk fastighetsförmedling var mäklare! Läs mer
    2019-10-23 Marika S svarar Fredrik W
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme. Det var roligt att kunna hjälpa er på vägen.

Bengt F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Affären gick snabbt och problemfritt. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Anders N skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Första visningen för vår del och Marika tog hand om oss på ett fantastiskt sätt genom hela köpet. Guldgruvan i skaveröds klev. Läs mer
    2019-10-23 Marika S svarar Anders N
    Hej!
    Det är ni kunder som gör mitt jobb så roligt och att jag får vara med när ni förverkligar er dröm!
    För er del gick det dock väldigt mycket snabbare än för många andra. Njut av ert härliga fritidshus!

Jenny M skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Professionell,bra bemötande,informativ och mån om sina kunder. Läs mer
    2019-10-23 Marika S svarar Jenny M
    Hej!
    Det var roligt att ni äntligen hittade rätt hus och att jag fick hjälpa er på vägen.
    Kommer sakna er på visningarna framöver!
  • Madelene D

2019-10-22

Madelene D skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt ett radhus. Mäklaren var glad och positiv, kunnig och väldigt hjälpsam med allt jag kände mig osäker på. Utan henne hade jag inte haft mitt radhus nu! Läs mer
  • 2019-10-22

Christer K skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt hus, utmärkt bemötande, jag hade förväntningar om ett proffsigt jobb och det fick jag också.
    Effektiv och ett himla bra jobb.
    Hälsning Christer Läs mer
    2019-10-23 Marika S svarar Christer K
    Hej!
    Jag får tacka för förtroendet. Du har byggt ett fantastiskt hus och det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av det.
    Sköt om dig!
  • 2019-10-22

Kristina I skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt fritidshus. Kunnig och serviceminded. Duktig att hålla kontakt och hålla oss uppdaterade hela vägen. Personligt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-23 Melanie J svarar Kristina I
    Tack för de fina orden, det värmer! Jag hoppas ni trivs bra i ert fina nya boende. Varma hälsningar Melanie Johansson

Ulf E skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sommarbostad mycket proffsigt och effektivt bättre kan det inte bli Läs mer
    2019-10-22 Marika S svarar Ulf E
    Hej!
    Det var oerhört roligt att få hjälpa till att sälja er mysiga stuga.
    Sköt om er!
  • Görgen L

2019-10-22

Görgen L skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vacker trevlig snäll lyhörd
    Kunnig
    Bra bemötande rask i sitt arbete
    Ja alldeles underbar /////

Synd bara dem ej hjälpte till med själva flytten 😜
    Har inget o klaga på hos denne mäklare !!!! Läs mer

Hanna W skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi köpte radhus i våras och processen var snabb och smidig för oss. Trevligt bemötande från mäklaren och från mäklarsekreteraren vid överlåtelsen Läs mer

Anna J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt fritidshus.
    Bra bemötande, glad och positiv.
    Negativt att mäklaren stressade på processen och vill ha ett avslut extremt fort. Läs mer
    2019-10-22 Marika S svarar Anna J
    Hej!
    Tack för er rekommendation, jag hoppas att ni njuter av ert nya fritidshus och att ni gör det till ert eget!

Monika O skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Professionell, snabb och lösningsorienterad. Läs mer
    2019-10-22 Marika S svarar Monika O
    Hej!
    Tack för din fina omdöme, det var roligt att hjälpa dig!

Björn I skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fastighets affären hanterades på ett bra sätt Läs mer
    2019-10-22 Marika S svarar Björn I
    Hej!
    Tack för din rekommendation, hoppas ni njuter av ert nya hus!
  • 2019-10-22

Niclas B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    När vi köpte vår villa fick vi känslan av att Melanie gjorde allt hon kunde för att bemöta oss enligt de villkor vi hade. Hon medlade mellan oss och säljarna på ett snabbt och professionellt sätt. Med tanke på att det är första villan vi köper kände vi oss trygga i hennes händer och hon uppdaterade oss snabbt om ny information dök upp. Läs mer
    2019-10-23 Melanie J svarar Niclas B
    Vad glad jag blir av att läsa, stort tack för omdömet. Det gläder mig jättemycket att ni tycker att det har gått smidigt. Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Melanie Johansson

Elin H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Efter att ha träffat en del olika mäklare har jag kommit fram till att Anna är utan tvekan den bästa! Hon hjälpte oss i köpet av vårat hus som vi nu stormtrivs i. Vi kände oss väldigt trygga med henne. Anna är väldigt genuin, noggrann och vi skulle rekommendera henne alla gånger! Tack! Läs mer
    2019-10-22 Anna S svarar Elin H
    Men Elin, så fint skrivet, värmer i hjärtat. Hoppas du njuter av livet som nybliven mamma. Ni har absolut valt ett fint hus och område att växa upp i. Ha en mysig höst och kan tänka mig att ni ser fram emot att fira er första jul i huset.
  • 2019-10-18

Merita B skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    köpt bostadsrätt. myxket nöjd med min mäklare. Det var bta kommunikation, trevlig, kunig. mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-10-06

Märta Birgitta Irene N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt sommarstuga
    Anna ingav förtroende
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar att få sålt stugan
    Nöjd med försäljningen Läs mer
    2019-10-22 Anna S svarar Märta Birgitta Irene N
    Roligt att höra Birgitta. Glad att jag fick hjälpa er att sälja ert smultronställe. Snart ses vi igen när nycklarna skall lämnas.
  • 2019-10-02

Yvonne A skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Han har sålt hyreshus för oss. Visat det flera gånger efter ett gott förarbete. Vilket ledde till försäljning. Läs mer
  • 2019-10-02

Rolf O skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt lägenhet som var utmärkt visad i broschyr. Mycket trevligt bemötande och smidigt och snabbt avslut.
    Marika Ström kan varmt rekommenderas
    som mäklare. Å Läs mer
    2019-10-02 Marika S svarar Rolf O
    Det var bara roligt att jag kunde hjälpa er nu när ni skall byta både boende och flytta till ny stad.
    Ses snart igen!
  • 2019-09-15

Folke O skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrätt för ett dödsbo. Perfekt bemötande från första stund Läs mer
  • 2019-09-15

Lars-Erik E skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vi har letat efter ett bra boende för oss under en längre tid och så äntligen hittade vi det vi sökt efter. Peter är en fantastisk person som är mycket lätt att ha att göra med. Han är hela tiden positiv och gör allt han kan för att hjälpa både säljare och köpare. Hans härliga dialekt och sätt att vara, hjälper säkert till att skapa den positiva känslan vi har fått. Vi kan verkligen rekommendera honom och tvekar inte för att anlita honom för en eventuell försäljning i framtiden.
    Lasse och Lena Eriksson Läs mer

Wilma F skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Bra professionell arbete med önskat resultat. Läs mer
  • 2019-09-08

Knut B skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Kjøpt småbruk Munkedal.
    Megler pålitelig, entusiastisk, hyggelig og ansvarsbevisst.
    Svært godt fornøyd. Läs mer
    2019-09-08 Peter C svarar Knut B
    Tack för de fina orden Knut!

Hej hej Peter
  • 2019-09-06

Hakim K skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    . Jag har köpt bostadsrätt med fyra r.o.k
    . Jag blev bemött av mäklaren på ett väldig trevligt sätt.
    . Mäklarens profissionelltet som jag hade
    förväntat mig, överträffar alla förväntningar som man önskar som en kund.
    . Det var trevligt och proffsig bemötande, med goda kunskap, sakkunnig, snabba kontakt och snabba svar, god ordning med bra planering och framförhållning mm. Läs mer
  • 2019-09-03

Dödsboet efter Artur Ingvar J skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Villa.

Vänlig, glad och med ett mycket trevligt bemötande. Kunnig på att bedöma relevant pris.
    Väldigt nöjda 👍😁. Läs mer
    2019-09-03 Peter C svarar Dödsboet efter Artur Ingvar J
    Hej på er! Tack för de fina orden! Det värmer alltid lite att få lite positivt till sig... Hls Peter
  • 2019-09-02

Camilla L skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Inget att anmärka på. Super trevlig och bra på alla sätt Läs mer
  • 2019-08-22

Roger B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt ett äldre torp. På ett jättebra sätt. Hon är väldigt proffsig
    Förväntningarna var inte så höga men dom ökade ju mer vi pratades vid och hon lever upp till dom
    👍👍👍 Läs mer
    2019-08-23 Melanie J svarar Roger B
    Tack Roger för det jättefina omdömet - jag blir så glad av att läsa detta. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och tack själv för det fina samarbetet! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2019-08-19

Erica L skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Supertrevlig, lättsam att ha att göra med och lätt att nå. Tog sig tid för alla frågor och gav bra svar. En kul prick helt enkelt som förgyllde vårat husköp. Läs mer
    2019-08-20 Peter C svarar Erica L
    Tack för de fina orden, det känns gott i hjärtat/ kram till er!
  • 2019-07-09

Dan T skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Effektiv, snabb och engagerad. Läs mer
    2019-07-09 Marika S svarar Dan T
    Det var ett nöje att få hjälpa er till en trygg och snabb försäljning.
    Trevlig sommar!
  • Katalin M

2019-07-02

Katalin M skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har både köpt lgh av och fått vår såld av bästa Melanie. Helnöjd båda gångerna.
    Mycket bra information vid visningen, lugn och svar på alla frågor. Vi blev hela tiden uppdaterade under budgivningen. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Visning och försäljning av vår lgh gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt tacksamma för all hjälp och vi kan verkligen varmt rekommendera Melanie.
    ❤️ Läs mer
    2019-08-01 Melanie J svarar Katalin M
    Tusen tusen tack för de fina orden, och tack själva för det goda samarbetet. Det har vart jätteroligt att få hjälpa till både vid köp och försäljning. Stort lycka till i ert nya fina boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2019-07-01

Arkhawan Q skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Han har förklarat som vi förstår honom att uppleva på detta sätt.....
    Och varit gjäta nöd med och han är under bara mäklare:) ..... Läs mer
  • Randi J

2019-07-01

Randi J skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vi er kjempefornøyd med Peter som vår mekler ved salg av vårt sommerhus i Dingles skoger! Topp service og oppfølging. Kan absolutt anbefales! Läs mer
  • Milla T

2019-06-28

Milla T skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Bra mäklare, med bra kunskap..
    Snabb på att svara på frågor osv, trevlig och proffesionell.. Läs mer
  • Anton H

2019-06-26

Anton H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Super trevlig
    Extremt skarp inom sitt yrke
    Snabb
    Informerar om allt i detalj

Kan starkt rekommendera Torbjörn den absolut bästa mäklaren jag haft Läs mer
    2019-06-26 Torbjörn W svarar Anton H
    Tack Anton,
    Bara roligt att få hjälpa dig!
    Torbjörn W gillar detta
  • 2019-06-26

Matthias K skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Tack Tobbe !!

Proffsigt bemötande med köp och sälj.
    Supernöjda. 😊 🔥🔥

Matthias/Angelica Läs mer
  • 2019-06-24

Cathrine S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har äntligen köpt hus och sålt våran lägenhet. Marika var med hela vägen och fanns alltid till hands. Vi har verkligen varit nöjda med att få ha Marika som mäklare. Läs mer
    2019-06-25 Marika S svarar Cathrine S
    Nu kan ni börja planera för hur ni skall inreda ert nya hus! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpa er hela vägen.
    Ha nu en riktigt härlig sommar!
  • 2019-06-24

Stefan S skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig mäklare, lättåtkomlig som har hittills gjort ett superbra jobb. Läs mer
  • 2019-06-10

Ada H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Engagerad, skicklig, saklig, smidig och professionell. Har både köpt av och sålt med Anna och skulle helt klart anlita Anna igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-10 Anna S svarar Ada H
    Stort tack, vad roligt att höra. Glad att just jag fick hjälpa er. Lycka till med det nya.
  • Jeanette J

2019-05-31

Jeanette J skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Toppen bra mäklare!
    Proffsig, positiv åh med ett grymt go!

Super nöjd! Läs mer
    2019-05-31 Torbjörn W svarar Jeanette J
    Tack Jeanette :-)
    Det var mitt nöje att hjälpa dig.
  • 2019-05-22

Christine H skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Förståelse och god rådgivning från början till slut. Läs mer
    2019-05-28 Sandra F svarar Christine H
    Tack för att jag fick hjälpa dig. Lycka till med ditt nya boende. Med vänlig hälsning Sandra
  • 2019-05-17

Duong T skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket proffsig, ( försäljning av bostadsrätt ) han överträffade våra förväntningar, vi fick snabba svar på våra frågeställningar och han skötte affären mycket bra Läs mer
  • Jan P

2019-05-10

Jan P skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie har på ett professionellt sätt lett oss genom försäljningen av vårt fritidshus. Med sitt mjuka och lugna sätt och sin förmåga att lyssna av våra önskningar har vi känt oss trygga från start till mål. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp att genomföra vår största affär och vill gärna rekommendera henne till framtida klienter. Läs mer
    2019-05-13 Melanie J svarar Jan P
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden. Det har varit en ära att få sälja ert fina boende och hjälpa er i köpet! Kram Melanie Johansson
  • Jan D

2019-05-09

Jan D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    När det blev jobbigt visade Marika sin kunskap tack för din kunskap Läs mer
    2019-05-10 Marika S svarar Jan D
    Tack själv!
    Tack för att du lyssnade och för förtroendet, jag ger aldrig upp!
  • 2019-05-06

Ida F skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrätt, en 2:a.

Proffsigt bemötande av mäklaren och snabba svar.

Fyllde mina förväntningar om snabb försäljning, flexibel.

Jättenöjd med mäklaren. Trevlig, säljande och proffsig. Lyssnade på våra önskemål. Helt enkelt superbra! Läs mer
    2019-05-08 Melanie J svarar Ida F
    Stort tack för dessa fantastiska ord, jag blir jätteglad! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus, jag är säker på att ni kommer trivas där!
    Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2019-05-02

Kjell L skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Allt till belåtenhet och inget att klaga på :) Läs mer
    2019-05-02 Peter C svarar Kjell L
    Tack Kjell det var fint skrivet, önskar er stort lycka till med er fina nya fastighet.
    // Peter
  • 2019-05-02

Ann-Louise G skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt en bostad . Mäklaren var Rak, Tydlig och Trevlig Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn W svarar Ann-Louise G
    Hej Ann-Louise,
    Tack för att jag har fått hjälpa er med bägge era fastigheter det har varit mitt nöje :-)
    Lycka till med nybyggnationen.

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla