Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 218 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• 2020-03-29

Magnus F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt vår villa genom mäklare Anna Ståhle. Engagerad, service-minded och flexibel! Alltid tillgänglig och svarade snabbt på alla frågor. Professionell men ändå ödmjuk och trevlig! Kan rekommendera Anna!
    /Magnus och Annette Läs mer
  • 2020-03-28

Per N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt lägenheten.
    Anna har hela tiden informerat om läget.
    Upplever att Anna verkligen gått helhjärtat in för att få affären i hamn. Läs mer
  • 2020-03-25

Thomas V skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    En mycket kompetent, lugn och saklig mäklare.
    Skulle inte tveka att köpa eller sälja via Anna igen.

// T Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Thomas V
    Tack, vad glad jag blir. Har varit ett nöje att få hjälpa dig :)
  • 2020-03-19

Malin G skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Snabb trevlig och bra kontakt. Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Malin G
    Tack själv för bra kommunikation, tydligt och trevligt bemötande. Lycka till med huset :)
  • 2020-03-15

Emil J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie var professionell från första stund ända fram tills att vi hade skrivit på kontraktet, vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-03-16 Melanie J svarar Emil J
    Vad roligt att läsa, tusen tack! Det var så roligt att få vara med och se glädjen hos er på kontraktsskrivningen. Vi hörs och ses!
  • 2020-03-05

Elisabeth F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag tycker att Anna var proffsig och hon var ingen påstridig mäklare som jag har erfarenhet av.
    Snäll och vänlig och dessutom vattnade hon mina blommor 🌷 Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Elisabeth F
    Tack Elisabeth, du är ju också väldigt snäll och vänlig. Varit så roligt att hjälpa dig med lägenheten.
  • 2020-02-28

Harald J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt en etta.

Jag hade tidigare fått gott intryck av Anna när jag sökte efter lägenhet och såg på en lägenhet som hon hade ansvaret för att sälja. Jag tyckte då att hon var bra på att framhålla lägenhetens kvaliteter, och att hon var informativ, respektfull, trevlig och inte påträngande mot mig som eventuell köpare.

Det var dessa höga förväntningar jag hade utifrån mitt första intryck. Anna har på alla punkter uppfyllt mina förväntningar, hon har varit tillmötesgående med önskemål om tider och annat, flexibel, informativ, respektfull, inte haft bråttom, och varit lätt och trevlig att ha att göra med.

Sammanfattningsvis har det varit en fastighetsaffär som har gått på bästa sätt, med minsta möjliga krångel eller besvär, allt i allt en god upplevelse. Läs mer
    2020-03-25 Anna S svarar Harald J
    Tack för att du valde mig och glad att jag kunde leva upp till förväntningarna. Värmer i hjärtat att få så fint omdöme av dig. TACK!
  • 2020-02-25

Emma-maria N skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpte hus av Torbjörn - ska vi någon gång sälja så kommer vi anlita Torbjörn, bästa mäklaren vi stött på! Påläst, kunnig och engagerad! Läs mer
  • 2020-02-25

Mikael A skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Torbjörn va mkt professionell och agerade snabbt och tydligt när jag sålde min villa rekommenderar honom varmt! 👍 Läs mer
  • 2020-02-21

Jonas A skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Har köpt en 1 1/2 plans villa i färgelanda där Peter var mäklare, vi blev bemötta väldigt bra! Precis på sättet som vi vill bli, rolig, kunnig samt seriös vet vad han pratar om, så vi blev väldigt nöjda! Några direkta förväntningar hade vi inte, allt gick snabbt å smidigt inga krångel :) Läs mer
    2020-02-24 Peter C svarar Jonas A
    hej på er! Tack för dessa fina ord, det värmer i blåsten...!
  • 2020-02-16

Lena J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag och mina två syskon skulle sälja en lägenhet efter vår far. Vi ville höra oss för hos någon mäklare hur en försäljning skulle gå till. Vi gick in på Svensk fastighetsförmedling och där var det Anna som tog emot oss. Vi framförde vårt ärende och hon bjöd in oss till ett intilliggande rum där vi kunde prata ostört. Anna tog sig tid och berättade hur en försäljning skulle gå till. Anna fick uppdraget och kom väl förberedd upp till lägenheten och värderade den. Vi bestämde ett utgångspris och hon skulle ta kontakt med en stylist och fotograf. Anna är realistisk och eftersom det var några år sedan som lägenheten var renoverad tyckte hon att vi fick göra det bästa som gick att göra.
    Vid försäljningen var Anna mån om kunderna och höll en bra kontakt med dem och oss under budgivningen.
    Slutpriset blev högre än vad vi hade förväntat oss.
    Anna levde upp till våra förväntningar, är duktig och någon att lita på. Läs mer
    2020-02-28 Anna S svarar Lena J
    Tack, vilka fina ord. Det värmer i hjärtat. Så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er. Tack själva för ett fantastiskt bemötande.
  • Svein Arvid B

2020-02-12

Svein Arvid B skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Profesjonell.Imøtekommende ved mitt salg av leilighet.Hun tok over etter en også trivelig dame.Jeg fikk ca forventet pris og er fornøyd.Dette er 4.gangen jeg bruker Svensk Fastighetsformedling.Ved kjøp og salg.Har aldrig hatt noe å klage på.Nå gjenstår avregningen for skatteverket.Jeg håper det også går som det skal. Läs mer
    2020-02-28 Anna S svarar Svein Arvid B
    Tack Svein! Självklart hjälper jag dig att göra upp med Skatteverket. Lycka till med ditt nya boende :)
  • 2020-02-10

Pontus N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bra info samt trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-02-08

Majd A skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har köpt en lägenhet på Äsperöd. Jag blev bra bemött hon var jättetrevligt och hjälpsam. Jag kommer alltid att välja sälja eller köpa hos fastighetsförmedling för att jag haft ett bra upplevelse med de. Stor tack till Marika Ström och Therese Edman. Läs mer
    2020-02-10 Marika S svarar Majd A
    Hej!
    Tack det var roligt att du är nöjd med hur vi arbetar. Vi är övertygade om att du kommer trivas i din nya fina lägenhet.
    Mvh Therese och Marika
  • 2020-02-06

Andreas H skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt en villa!

Hade bara planer på att sälja. Men redan vid första mötet med Melanie bestämde jag mig för att sälja och att Melanie skulle sköta försäljningen och de gjorde hon så bra. villan såldes snabbt och fick en bra slant mer än vad jag hade tänkt! Är verkligen super nöjd på alla sätt å vis! Stort tack än en gång Melanie Läs mer
    2020-02-06 Melanie J svarar Andreas H
    Wow, tack snälla för ett så fint omdöme och för att jag har fått hjälpa dig. Det har varit fantastiskt roligt hittills. Roligt att du kände skillnaden att bara sälja eller sälja med en plan. :)
  • 2020-02-05

Sandra H skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi köpte en villa av Melanie och allting gick super snabbt och smidigt. Hon besvarade alla våra frågor och funderingar kanon. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-06 Melanie J svarar Sandra H
    Stort tack, det värmer! Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa er i köpet av det fantastiskt fina huset!
  • 2020-02-05

Jörgen K skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt lägenhet.
    Trevligt, professionellt....
    Över förväntan med pris , snabbt avslut.

Allt toppen hittills 😃 Läs mer
    2020-02-06 Melanie J svarar Jörgen K
    Vad roligt att höra! Stort tack själv för ett gott samarbete, vi hörs och ses! :)
  • 2020-02-03

Dan O skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt villa.
    Mäklare mycket bra genom hela den långa processen. Alltid positiv och serviceminded. Bra diskussioner och vi har alltid fortlöpande fått bra info. Om status efter visning odyl. Bra förslag om annonsändringar.
    Rekomenderas varmt, kan inte bli bättre. Läs mer
    2020-02-03 Melanie J svarar Dan O
    Tusen tusen tack för de fina orden, det värmer ofantligt mycket! Ni har vart alldeles fantastiska längs hela vägen. Jag är så tacksam för det! Vi ses på tillträdet om inte innan. Kram Melanie
  • 2020-01-28

Christer H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    1. Köpt en bostadsrätt
    2. Fick ett underbart trevligt bemötande, kände mig viktigt.
    3. Hade inga förväntningar
    4. Det slutade bra trots en del missförstånd där Torbjörn fått ta över något som lnte var ordentligt förberett.
    Torbjörn gjorde ändå bra ifrån sig. Läs mer
    2020-01-29 Torbjörn W svarar Christer H
    Tack Chrille!
    Allt löser sig med en rak kommunikation 👍🏻👍🏻👍🏻Stort grattis till ett bra köp.
  • 2020-01-28

Kristina H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna sålde min bostadsrätt till strax över utgångspris. Hon är alltid tillmötersgående, trevlig och hjälpsam. Jag kände mig trygg och omhändertagen, så som jag önskade mig när jag valde att anlita en mäklare för uppdraget. Jag kan inte vara annat än nöjd! Läs mer
    2020-01-28 Anna S svarar Kristina H
    Tack själv för ett alltid lika vänligt bemötande.
  • 2020-01-27

Karina Å skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vårt möte med Torbjörn har varit positivt, han har varit väl tillmötesgående, trevlig och positiv.
    Vi skulle sälja våra föräldrars hus och kom då i kontakt med Torbjörn. Vi träffade några fler mäklare men valde Svensk Fastighetsförmedling på grund av vårat möte med Torbjörn. Han har känts ärlig och förklarat för oss vad vi behöver göra och hur försäljningsprocessen går till. Försäljningen har gått bra och vi är mycket nöjda med utfallet.
    Det ända som jag ser som negativt och som ställde oss lite frågande vara att det var en extra visning onsdagen innan den "riktig" visningen på lördag. Det var självklart positivt att Torbjörn ville hålla denna för de som inte kunde komma på lördagen, men när visningen på onsdagen var gjord kom förslaget att vi skulle sälja huset för det priset vi hade angett som ok att sälja för om det var någon i era listor som var intresserade av ett snabbt köp.
    Det var ju en deal som vi hade innan huset låg ute på hemnet och ett visningsdatum var bestämt.
    Vi blev lite överrumplade av förslaget och saken var den att hela affären skulle gå i lås innan fredag för att vi skulle kunna avboka visningen på lördag. Det kändes inte riktigt rätt för de som hade bokat upp sig på visningen på lördag så vi bestämde att inte sälja för det priset. Nu gick ju budgivningen bra så det blev en bra affär men det kunde vi ju inte veta då. Tanken från Torbjörn var kanske att det var ett bra bud så ta det men för oss kändes det konstigt.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Torbjörn som mäklare för en försäljning. Läs mer
    2020-01-27 Torbjörn W svarar Karina Å
    Tack för din rekommendation Karina,

Bara ett förtydligande var ju att de va villiga att betala ett högre pris som va ok från er syskon att sälja för.
    Men vilken försäljning det blev, det va mitt nöje att hjälpa er.

Kram
    Tobbe
  • 2020-01-27

Stefan W skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Villa i Uddevalla

Bra, han lyssnade på vad vi tyckte

Han levde upp till våra förväntningar och lite till Läs mer
  • 2020-01-26

Susanne B skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter har varit helt fantastisk! Snabb återkoppling, serviceminded och generös. Hans omtanke och lyhördhet visar på att han är mån om att vi ska känna oss nöjda. Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera Peter till andra som går i säljtankar.
    Tusen tack från Christian och Susanne Läs mer
    2020-01-27 Peter C svarar Susanne B
    Hej på er! Tack för det fina orden;) Hej hej/Peter
  • 2020-01-25

Eva A skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Träffats för lite för att kunna bedöma mer. Köpt lgh. Läs mer
  • 2020-01-16

Morgan A skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vi skall sälja vår fastighet och Peter har varit en positiv person som givit oss den feedback vi behöver som säljare. Läs mer
    2020-01-17 Peter C svarar Morgan A
    Tack Morgan och Barbro för de fina orden! //Peter
  • 2020-01-10

Moa W skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi köpte en lägenhet genom Torbjörn och vi är mycket nöjda med servicen och bemötandet vi fick.
    Vi kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • 2020-01-09

Emelie L skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående utan att vara pushig. Läs mer
  • 2020-01-09

Karolina Z skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt en liten villa. Anna hade en tydlig idé som vi arbetade för, men hon var väldig noga med att tänka på hur saker skulle kunna bli bra rent praktiskt för oss. Det kändes skönt när en själv är osäker i en så stor affär som det är att sälja huset.
    Bemötandet var alltid professionellt och vänligt. Vi är jättenöjda med vår mäklare! Läs mer
    2020-01-28 Anna S svarar Karolina Z
    Tack, det var roligt att få hjälpa er. Lycka till med allt nytt som väntar :)
  • 2019-12-25

Josephine M skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Professionell, bra bemötande. Läs mer
  • 2019-12-12

Zaki R skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Jag köpte en villa. Han bemötte oss på jätte bra sätt. Han gav oss en bra troende för att kunna fortsätta därför vi medverkte många gånger med honom. Läs mer
  • 2019-12-09

Gustav R skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mäklaren jobbade för ett snabbt avslut, vilket uppskattades av samtliga parter Läs mer
  • 2019-12-08

Jenny E skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bra reko mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-08

Agneta A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie gav ett rakt igenom professionellt och bra bemötande i samband med försäljning av bostadsrätt! Läs mer
    2019-12-12 Melanie J svarar Agneta A
    Tack Agneta för det fina omdömet! All lycka till i huset. Varma hälsningar Melanie
  • 2019-12-05

Anders G skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålde en sommarstuga.
    Från första stund väl bemött och hela tiden fram till försäljning.
    Torbjörn är drivande och har en klar bild över vad som måste göras inför en lyckad försäljning.
    De förväntningar vi hade överträffades hela tiden från start till avslut. En god avvägning mellan uppmuntran och utmärkta råd som initialt verkade krävande men när vi följde råden, visade sig vara välmotiverade och givande.
    Hela förloppet hade mycket god fart och vi kan spekulera i vem som i slutändan blev mest förvånade; vi eller Torbjörn som arbetade oavsett kontorstider. Läs mer
  • 2019-12-03

Maria S skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi köpte ett radhus som Torbjörn förmedlade. Han kändes proffsig redan i telefonkontakten innan visning och vi behöll samma känsla under visningen. Vi upplever att Torbjörn är duktig på att känna av olika typer av människor samt kan bemöta människor på olika sätt. Efter visning fick vi ett sms med kontaktuppgifter, vilket kändes värdefullt. Under kontraktskrivning nattade Torbjörn vår bebis i famnen, vilket vi tyckte var underbart att se! Nu skall Torbjörn få sälja vår nuvarande bostad och än så länge känns det jättebra då han är lätt att prata med. En mäklare som är lätt att tycka om helt enkelt. Läs mer
  • 2019-12-01

Peab Bostad B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Torbjörn är en mäklare i världsklass! Läs mer
  • 2019-11-29

Eva H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fantastiskt engagemang och omtänksamhet mot mig som köpare.
    Svårt att tänka sig bättre servicenivå för mig som kund. Läs mer
  • 2019-11-29

Håkan F skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt bostadsrätten, och Melanie har skött sitt uppdrag på ett alldeles utmärkt sätt. Informerat om flödet och varit aktiv med information som gäller vid en försäljning.

Melanie går in i sitt uppdrag med fullt fokus på att göra det bästa för sin kund.

Förväntningarna har uppfyllts med råge.

Är mycket nöjd med Melanies hantering och engagemang i försäljningen av mitt ärende. Läs mer
    2019-12-12 Melanie J svarar Håkan F
    Stort stort tack för de fina orden, vad glad jag blir, och tusen tack själv för ett mycket gott samarbete!

Roligt att det också blev färdigt innan jul som var ett litet delmål. Vi hörs och ses Håkan!

• 2019-11-26

Louise L skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    ×kände mig betydelsefull.(å det klart man är som köpare😉)
    ×var lätt att få tag i och snabba svar tillbaka.(på mejl odyl.)
    ×trevlig,tillmötesgående.

Anna sålde ett sommarboende till mig/oss. Läs mer
  • 2019-11-24

Amanda N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna hjälpte mig vid köp av en bostadsrätt. Trevligt bemötande, genuin och effektiv. Kändes tryggt! Läs mer
  • 2019-11-24

Eivor P skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt en mycket trevlig lägenhet som passar mig och min man. Ing-Marie Fredriksson är en mycket kompetent och trevlig mäklare. Vi fick uppdateringar så fort ett nytt bud hade givits. Ing-Marie är en utmärkt mäklare som vi litar på och det har bara varit trevligt i hennes sällskap.

MVH Eivor och Sven-Erik Pettersson Läs mer
  • 2019-11-22

Adam S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt lägenhet
    Proffsigt bemötande
    Kändes tryggt att sälja lägenheten Läs mer
  • 2019-11-17

Malin A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Rakryggad person som hjälper oss Läs mer
    2019-11-29 Melanie J svarar Malin A
    Tack Malin, det var roligt att höra. Vi ses snart, tack själv för ett bra bemötande!
  • 2019-11-17

Carina L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålde vår sommarstuga.Allt gick mycket snabbt.Marika är driven och engagerad i sitt arbete vilket kändes bra. Läs mer
    2019-11-18 Marika S svarar Carina L
    Stort tack! Det var ett nöje att få hjälpa er att sälja ert fina fritidshus.
    Mvh Marika
  • 2019-11-14

Carina C skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Rune är faktiskt död så han tycker inte så mycket nuförtiden.

Det är dödsbot som har anlitat Svensk fastighetsförmedling Det borde ni ha koll på.

Annars tycker vi att mäklaren har varit jättebra vid försäljningen av villan. Läs mer
    2019-11-18 Peter C svarar Carina C
    Tack Carina, och ursäkta alla inblandade när det gäller dödsboet!
  • 2019-11-08

Nicklas B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt en Villa genom Torbjörn Wernersson. Fick ett mycket trevligt och genuint bemötande av Torbjörn. Läs mer
  • 2019-11-05

Ing-Marie A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt insatslägenhet, superbra bemötande. Läs mer
    2019-11-11 Melanie J svarar Ing-Marie A
    Tack Ing-Marie! Jätteroligt att läsa och tack själv för ett gott samarbete. Vi hörs och ses! Varma hälsningar Melanie
  • Sofia S

2019-10-30

Sofia S skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie har hjälpt mig att sälja två st bostadsrätter. Trevligt bemötande, mycket engagerad och kunnig. Smidig och bra affär. Jag kände mig trygg att lämna över försäljningen i hennes händer.
    Jag är mycket nöjd med hela uppdraget och kan varmt rekommendera Melanie Johansson och Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-11-05 Melanie J svarar Sofia S
    Stort stort tack Sofia! Så roligt att få hjälpa till med båda dina försäljningar. Jag önskar dig all lycka nu ert nya hus :) Kram Melanie
  • 2019-10-29

Kalid E skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Allt gick snabbt och smidigt till! Lätt att ha och göra med! Läs mer
  • 2019-10-29

Hans R skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Proffsig, kunnig och ett mycket bra bemötande Läs mer
    2019-10-29 Melanie J svarar Hans R
    Tack Hans, så roligt att läsa. Tack för ett gott samarbete, vi hörs och vi ses på tillträdet om inte annat. Varma hälsningar Melanie

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla