Sandra Fredeqvist

Sandra Fredeqvist

Sandra Fredeqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Sandra Fredeqvist har varit registrerad mäklare sedan 2009-08. Sandra Fredeqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 5.0. Sandra Fredeqvist har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Sandra Fredeqvist

Henrik D
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Eriksberg

Sandra va väldigt lätt att ha att göra med och såg både till köpare och säljares önskemål

Tack Henrik. Lycka till med huset. Mvh Sandra

Per-Olof S
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Eriksberg

Engagerad och hon styrde försäljningen på ett effektivt sätt.

Tack så mycket. Det var roligt att hjälpa er. Mvh Sandra

Fredrik F
Ramneröd

Trevligt bemöt med engagemang för frågorna man ställde!

Tack så mycket. Lycka till med huset. Mvh Sandra

Christian M
Sålde sin stuga med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

En erfaren och trevlig mäklare. Kom med bra tips inför visning.

Tack så mycket. Det var roligt att hjälpa er. Mvh Sandra

Carolina H
Köpte sin stuga med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Toppen att både kommunicera och samarbete med! Lina

Tack Lina. Lycka till med stugan. Mvh Sandra

Jane P
Uddevalla

Sandra Fredeqvist har under hela processen av att sälja vår stuga varit en trygghet. Sandra är mycket kunnig och kompetent, dessutom är hon hjälpsam och trevlig. Det har känts tryggt att ha Sandra som mäklare, och försäljningen gick utmärkt!

Tack så mycket för fina ord. Det var roligt att hjälpa er. Mvh Sandra

Ulla-carin A
Unneröd

Från första kontakten väldigt seriös och förtroendegivande! Trevlig och lyhörd! Vi är mycket nöjda med kontakten! Kände oss delaktiga och mycket nöjda med slutresultatet.

Stort tack för fina ord. Med vänlig hälsning Sandra

Anna-leena F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Håljuteberget

Jag fick väldigt fint personligt bemötande av Sandra. Jag kände mig trygg när jag kunde fråga om sånt som redan kanske verkar självklart för många. Anna-Leena F.

Svar från Sandra Fredeqvist

Tack så mycket. Det var roligt att hjälpa dig. Lycka till med lägenheten. Med vänlig hälsning Sandra

Ann-sofi S
Dalaberg

Sandra är lättsam och effektiv, samt mycket hjälpsam.

Tack för fina ord. Lycka till med lägenheten. Mede vänlig hälsning Sandra

Fredrik K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Dalaberg

Bra mäklare fin kontakt bra samarbete rekommenderar starkt Sandra som mäklare

Tack så mycket. Det var roligt att hjälpa dig. Med vänlig hälsning Sandra