Sandra Fredeqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Sandra Fredeqvist har varit registrerad mäklare sedan 2009-08. Sandra Fredeqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Sandra Fredeqvist har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 22 Läs vad Sandra Fredeqvist

• köpte sitt hus med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Bokenäs
    2021-09-21
    Fick ett avslappnat, erfaret och professionellt bemötande. Passade oss utmärkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Ramneröd
    2021-07-23
    Fick ett gott stöd hela vägen till försäljning. Mycket hänsyn och anpassning till mina önskemål och kreativa förslag hur man kunde lägga upp marknadsföringen av fastigheten. Tack Sandra!
    Tack för fina ord. Lycka till med ditt nya boende. Med vänlig hälsning Sandra Sandra Fredeqvist
    • Gullmarsberg
    2021-07-19
    Utmärkt! Trevlig o enkel att ha och göra med. Förklarade bra hur allt skulle gå till. Vi är mycket nöjda.
    Hej! Tack. Så roligt att hjälpa er. Med vänlig hälsning Sandra Sandra Fredeqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Dalaberg
    2021-06-23
    Vi blev väl bemötta utav mäklaren.Hon var flexibel och oss tillhanda när vi behövde.Väldigt proffesionell och vi är nöjda.
    Tack så mycket. Lycka till med lägenheten. Med vänlig hälsning Sandra Sandra Fredeqvist
    • Dalaberg
    2021-06-23
    Vi blev väl bemötta utav mäklaren. Hon var flexibel och oss tillhanda när vi behövde. Väldigt professionell och vi är nöjda.
    • Unneröd
    2021-06-09
    Har sålt min villa och köp en bostadsrätt.

Mycket trevligt bemött och jag kände förtroende för Sandra, hon är positiv och kunnig, de är ju omvälvande att byta boende och inte nåt som sker så ofta men fick de stöd jag behövde och kände att jag kunde ta kontakt och fick snabbt svar och alla mina förväntningar på en mäklare och alla frågor jag hade löstes enkelt och proffsigt.
    Jag är jättenöjd med både försäljning och med köpet av mitt nya boende
    /Åsa Forsberg
    Hej Åsa!
    Tack så mycket för alla fina ord.
    Lycka till med ditt nya boende.
    Med vänlig hälsning
    Sandra
    • Centralt
    2021-05-04
    Fokuserar på rätt saker och enkel att ha att göra med.
    Tack så mycket. Lycka till med lägenheten. Sandra Fredeqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Centralt
    2021-05-04
    Vi har sålt en 2-rums lägenhet. Sandra är mycket hjälpsam, trevlig, kunnig och stämmer av med jämna mellanrum så allt blir bra. Hon engagerar sig verkligen så vi har känt oss väl omhändertagna. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Stort tack. Lycka till med ert nya boende. Sandra Fredeqvist
    • Uddevalla
    2021-03-29
    Fantastiskt duktig mäklare! Snabb återkoppling på frågor . Profesionell och kunnig .
    Tack Edina. Det var roligt att få hjälpa dig. Sandra Fredeqvist
  • 2021-02-07
    Sandra är fantastisk. Hon är kompetent, hjälpsam, tillgänglig och mycket trevlig. Rekommenderas varmt. Tusen tack snälla för hjälpen med mammas lägenhet.
    Stort tack för dessa fina ord. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Mvh Sandra Sandra Fredeqvist