Torbjörn Wernersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att skapa värden åt kunderna och att den ena dagen inte är den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en service människa och den som anlitar mig får en person med högt ställda krav på mig själv och jag finns där för kunden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Serviceminded, tillgänglig och ett stort engagemang.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Många, men speciellt är ju när man får till en kommande försäljning och säljare och köpare är nöjda bägge två.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar inför Ironman

Hur ser din drömbostad ut?
Har inte några krav på huset men det skall ligga i ett västerläge vid havet och havsutsikt och stora fönsterpartier att njuta av utsikten.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en mycket duktig kock i grunden, älskar mat och vin. Läs mer

Läs vad 34 Läs vad Torbjörn Wernersson

• Emma-maria N köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-25

Uddevalla
    Köpte hus av Torbjörn - ska vi någon gång sälja så kommer vi anlita Torbjörn, bästa mäklaren vi stött på! Påläst, kunnig och engagerad! Läs mer
  • Mikael A sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-02-25

Uddevalla
    Torbjörn va mkt professionell och agerade snabbt och tydligt när jag sålde min villa rekommenderar honom varmt! 👍 Läs mer
  • Christer H köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-01-28

1. Köpt en bostadsrätt
    2. Fick ett underbart trevligt bemötande, kände mig viktigt.
    3. Hade inga förväntningar
    4. Det slutade bra trots en del missförstånd där Torbjörn fått ta över något som lnte var ordentligt förberett.
    Torbjörn gjorde ändå bra ifrån sig. Läs mer
    2020-01-29 Torbjörn W svarar Christer H
    Tack Chrille!
    Allt löser sig med en rak kommunikation 👍🏻👍🏻👍🏻Stort grattis till ett bra köp.
  • Karina Å sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-01-27

Uddevalla
    Vårt möte med Torbjörn har varit positivt, han har varit väl tillmötesgående, trevlig och positiv.
    Vi skulle sälja våra föräldrars hus och kom då i kontakt med Torbjörn. Vi träffade några fler mäklare men valde Svensk Fastighetsförmedling på grund av vårat möte med Torbjörn. Han har känts ärlig och förklarat för oss vad vi behöver göra och hur försäljningsprocessen går till. Försäljningen har gått bra och vi är mycket nöjda med utfallet.
    Det ända som jag ser som negativt och som ställde oss lite frågande vara att det var en extra visning onsdagen innan den "riktig" visningen på lördag. Det var självklart positivt att Torbjörn ville hålla denna för de som inte kunde komma på lördagen, men när visningen på onsdagen var gjord kom förslaget att vi skulle sälja huset för det priset vi hade angett som ok att sälja för om det var någon i era listor som var intresserade av ett snabbt köp.
    Det var ju en deal som vi hade innan huset låg ute på hemnet och ett visningsdatum var bestämt.
    Vi blev lite överrumplade av förslaget och saken var den att hela affären skulle gå i lås innan fredag för att vi skulle kunna avboka visningen på lördag. Det kändes inte riktigt rätt för de som hade bokat upp sig på visningen på lördag så vi bestämde att inte sälja för det priset. Nu gick ju budgivningen bra så det blev en bra affär men det kunde vi ju inte veta då. Tanken från Torbjörn var kanske att det var ett bra bud så ta det men för oss kändes det konstigt.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Torbjörn som mäklare för en försäljning. Läs mer
    2020-01-27 Torbjörn W svarar Karina Å
    Tack för din rekommendation Karina,

Bara ett förtydligande var ju att de va villiga att betala ett högre pris som va ok från er syskon att sälja för.
    Men vilken försäljning det blev, det va mitt nöje att hjälpa er.

Kram
    Tobbe
  • Stefan W sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-01-27

Villa i Uddevalla

Bra, han lyssnade på vad vi tyckte

Han levde upp till våra förväntningar och lite till Läs mer
  • Moa W köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-01-10

Uddevalla
    Vi köpte en lägenhet genom Torbjörn och vi är mycket nöjda med servicen och bemötandet vi fick.
    Vi kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • Emelie L köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-01-09

Uddevalla
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående utan att vara pushig. Läs mer
  • Jenny E köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-12-08

Bra reko mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Anders G sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-12-05

Sålde en sommarstuga.
    Från första stund väl bemött och hela tiden fram till försäljning.
    Torbjörn är drivande och har en klar bild över vad som måste göras inför en lyckad försäljning.
    De förväntningar vi hade överträffades hela tiden från start till avslut. En god avvägning mellan uppmuntran och utmärkta råd som initialt verkade krävande men när vi följde råden, visade sig vara välmotiverade och givande.
    Hela förloppet hade mycket god fart och vi kan spekulera i vem som i slutändan blev mest förvånade; vi eller Torbjörn som arbetade oavsett kontorstider. Läs mer
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-12-03

Uddevalla
    Vi köpte ett radhus som Torbjörn förmedlade. Han kändes proffsig redan i telefonkontakten innan visning och vi behöll samma känsla under visningen. Vi upplever att Torbjörn är duktig på att känna av olika typer av människor samt kan bemöta människor på olika sätt. Efter visning fick vi ett sms med kontaktuppgifter, vilket kändes värdefullt. Under kontraktskrivning nattade Torbjörn vår bebis i famnen, vilket vi tyckte var underbart att se! Nu skall Torbjörn få sälja vår nuvarande bostad och än så länge känns det jättebra då han är lätt att prata med. En mäklare som är lätt att tycka om helt enkelt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström