Läs vad 58 Läs vad Torbjörn Wernersson

• 2021-01-11
    Köpt tomt
    Trevligt bemötande.
    Dock dröjde han med återkopplingen från vårt bud, när det inte blev någon budgivning från annan, för att lämna information om säljarens fortsatta process.
    Trevligt och professionellt möte för kontraktsskrivning.
    Johan R
    • Uddevalla
    köpte en tomt med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2021-01-07
    Köpt hus. Bra bemötande, hjälpsam, korrekt. Mycket bra
    Merita B
    • 112.0 m²
    • Uddevalla
    köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2020-12-25
    Har köpt en bostadsrätt i Uddevalla. Torbjörn har ett trevligt bemötande.
    Louise S
    • 4:a
    • 102.5 m²
    • Uddevalla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2020-11-28
    Torbjörn var oerhört hjälpsam och vänlig. Han gav oss en transparent bild av fastigheten och vår erfarenhet av honom var 100% positiv
    Èamon H
    • 95.0 m²
    • Färgelanda
  • 2020-11-22
    Sålt en bostadsrätt, otroligt bra bemötande och engagemang. Torbjörn levde upp till alla min förväntningar.
    Eric B
    • 71.0 m²
    • Uddevalla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2020-11-20
    Vi tog hjälp av Torbjörn vid försäljning av vår lägenhet! Han utförde ett suveränt och otroligt proffsigt jobb, ingen annan mäklare i Uddevalla kan mätas sig med honom.
    Torbjörn är en lätt och rolig mäklare, jag fick snabbt stort förtroende till honom. Hade jag kunnat, hade han fått mer än 5 i betyg, jag kommer använda honom i framtiden och rekommenderar honom till alla i min närhet som står inför köp och försäljning av bostäder.
    Marika A
    • 71.0 m²
  • 2020-10-12
    Torbjörn Wernersson sålde en villa i Uddevalla åt mig och svarade upp på mina höga förväntningar på ett bra sätt!

Jag fick löpande information ifrån start till mål.

Jag fick en bra känsla när jag träffade Torbjörn första gången och det visade sig att den känslan stämde till 100%
    Samuel S
    • 80.0 m²
    • Uddevalla
    sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
  • 2020-09-06
    Vi träffade flera mäklare innan vi bestämde oss för Torbjörn. Med tydlighet i sitt uppdrag och med stort intresse av sitt arbete blev han den vi valde. Därefter överträffade han våra förväntningar med sitt arbetssätt och åtagande.Vi kände oss trygga genom hela processen. Professionell och samtidigt empatisk, med ett stort engagemang. (Köparna av vår fastighet uttryckte sig på ett liknande sätt när vi jämförde våra erfarenheter av Torbjörn). Vi är mer än nöjda.
    Krister D
    • 165.0 m²
    • Ljungskile
  • 2020-09-04
    Bra kontakt, skall sälja vårt hus och köpa nytt. Bra kommunikation. Ser fram emot vidare samarbete. Bra upplysningar så här i inledningen av vårt samarbete.
    Kerstin W
    • 85.0 m²
  • 2020-09-03
    Enormt trevligt och bra bemötande av mig som köpare, tydlig och rak information om lägenheten och dess närområde.
    Jonas O
    Jonas O
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Uddevalla

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte