Torbjörn Wernersson
Registrerad mäklare sedan 2018-09-11
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-11
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att skapa värden åt kunderna och att den ena dagen inte är den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en service människa och den som anlitar mig får en person med högt ställda krav på mig själv och jag finns där för kunden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Serviceminded, tillgänglig och ett stort engagemang.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Många, men speciellt är ju när man får till en kommande försäljning och säljare och köpare är nöjda bägge två.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar inför Ironman

Hur ser din drömbostad ut?
Har inte några krav på huset men det skall ligga i ett västerläge vid havet och havsutsikt och stora fönsterpartier att njuta av utsikten.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en mycket duktig kock i grunden, älskar mat och vin. Läs mer

Läs vad 45 Läs vad Torbjörn Wernersson

• Abbi T sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-07-31

Uddevalla
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Torbjörn.
    mycket engagerad, omtänksam, lugn och harmoniskt man som ger allt i alla lägen.
    En doing man! Läs mer
  • Ling H köpte en tomt med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-06-28

Uddevalla
    Vi köpte en tomt via Torbjörn och han var alltid trevlig när man kontaktade honom och hade frågor. Vi kan varmt rekommendera Torbjörn. Läs mer
    2020-07-24 Torbjörn W svarar Ling H
    Hej Ling,

Tack för rekommendationen.
  • Nina F sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Duktig och mycket Bra bemötande, Läs mer
  • Marcus F sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Uddevalla
    Jag har sålt en bostadsrätt och fick precis all den hjälp som jag kunde begära. Ett mycket bra bemötande som motsvarade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Ulrika E köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Uddevalla
    Mycket hjälpsam och Torbjörn har ett fantastiskt bemötande! Som köpare känner man sig trygg och de förväntningar jag hade uppfylldes mer än väl! Läs mer
    2020-06-25 Torbjörn W svarar Ulrika E
    Det va ni som gjorde jobbet :-)
    Torbjörn W gillar detta
  • Richard D köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-28

Uddevalla
    Vi köpte en bostad och tyckte verkligen att Torbjörn gjorde ett fantastiskt jobb för att både vi som köpare och dem som säljare skulle bli nöjda med allt. Läs mer
    Torbjörn W gillar detta
  • Joakim B sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-05-26

Uddevalla
    Ger sålt bostad med hjälp utav Torbjörn han är tydlig och rak i sin kommunikation, vi fick ett stort förtroende för honom. Läs mer
    Torbjörn W gillar detta
  • Christopher C sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-26

Uddevalla
    Vi har sålt ett en plans villa med havsutsikt utanför Uddevalla. Torbjörn har haft kontakt med oss under en längre tid och altid hållt oss uppdaterade med ny objekt och informationen i stort. Torbjörn är ett riktigt proffs. Han förstår den lokala marknaden och det som är unikt i varje försäljning. Men viktigast av allt är att hans intresse för hus är lika stort som hans intresse för kunden. Vi sålde snabbt och med Sveriges bästa mäklare. Så känna vi. Läs mer
  • Sara E sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-24

Uddevalla
    Han var snabb och förtroendeingivande.
    Vi köpte en bostad av Torbjörn och tänker anlita honom för att sälja vårt hus på samma gata. Läs mer
  • Andreas G sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2020-04-17

Uddevalla
    Med extra engagemang fick Torbjörn till en affär i tuffa tider. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle