Melanie Johansson

Melanie Johansson

Melanie Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Melanie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Melanie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Melanie Johansson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

83 omdömen om Melanie Johansson

Heléne H
Sålde sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Engagerad och snabb på att uppdatera och få besked med vad som händer. Väldigt mån om både säljaren och köparen.

Svar från Melanie Johansson

Stort tack Heléne för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa er med försäljning av er bostad en andra gång. Varma hälsningar Melanie

Nabaz R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

Bra mäklare som är närvarande.

Svar från Melanie Johansson

Tack Nabaz! Det kändes väldigt bra att kunna få till ett avslut. Vi hörs och ses. Varma hälsningar Melanie

Elena T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Bohusgården

En underbar mäklare, kunvänlig och lösningsorienterad

Svar från Melanie Johansson

Vad glad jag blir Elena. Tack själv för väldigt trevligt bemötande. Varma hälsningar Melanie

Erik N
Sommarhemmet

Trevlig mäklare, som är kunnig. Allt har gått snabbt och smidigt .

Tack för fina omdömet. Jag uppskattar det verkligen. Varma hälsningar Melanie

Camia K
Sommarhemmet

Melanie var jättetrevlig och lätt att prata med. Hon var tydlig med hur allt skulle gå till och vad som kommer att hända härnäst. Jag kände mig trygg med Melanie som mäklare.

Svar från Melanie Johansson

Vad snäll du är Camia! Tack själv för ett fint bemötande. Jag tror och hoppas att denna fina lägenhet kommer bli så bra! Varma hälsningar Melanie

Joakim H
Uddevalla

Engagerad och professionell. Mycket nöjd med hennes jobb.

Svar från Melanie Johansson

Tack så mycket Jocke, och tack själv för ett fint samarbete än en gång! :) Varma hälsningar Melanie

Fabian S
Köpte sitt hus med hjälp av Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
Uddevalla

Mycket bra service och mycket trevlig

Svar från Melanie Johansson

Tack för de fina orden! Ser fram emot att se resultatet när har grejat färdigt i radhuset. Vi ses framöver! Varma hälsningar Melanie

Daniel H
Unneröd

Tydlig, snabb och effektiv och mycket tillmötes gående. Hjälpsam och trevlig

Svar från Melanie Johansson

Tack Daniel för ett fint omdöme! Det var roligt att få hjälpa till med köpet av en fin lägenhet. Det kommer bli jättebra. Vi hörs framöver och ses på tillträdet om inte annat :) Varma hälsningar Melanie

Pernilla J
Centralt

Mycket trevlig och vänlig mäklare med professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera Melanie.

Svar från Melanie Johansson

Tack igen Pernilla för de väldigt fina orden. Tack själv för ett fint samarbete och bra diskussioner i samband med försäljning av din lägenhet. Varma hälsningar Melanie

Mattias A
Ljungskile

Melanie har under hela processen varit informativ och kommunikativ från dag ett till genomförd försäljning. Ger vår varmaste rekommendationer till er alla som står inför valet att välja mäklare.

Svar från Melanie Johansson

Tack Mattias det var väldigt fina ord, jag blir väldigt glad av att läsa detta. Det har vart väldigt lätt att diskutera med dig och det uppskattar jag! Varma hälsningar Melanie