Sofie Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 34 Läs vad Sofie Blomstedt

• Jianqun X skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-09

I allmänhet är tjänsterna mycket bra, så säg tack Läs mer
  • Cassandra P skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-01

Vi är nöjda med att haft Svensk fastighetsförmedling som mäklarfirma. Sofie har mestadels varit tillgänglig och gjort ett bra jobb med att ha fått lägenheten såld.

Även om det kanske inte blev det pris som vi hade hoppats på får vi ändå se oss som nöjda, inget som kan belastas på mäklaren då marknaden ser ut som den gör. Läs mer
  • Ann G skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-29

Sofi !!
    Är driftig lyhörd för mina önskemål , gör snabba beslut som passar mig !!
    Mycket duktig mäklare / tack ann Läs mer
    2019-07-31 Sofie B svarar Ann G
    Stort tack Ann för din återkoppling om mig som mäklare! Det har varit roligt att få samarbeta med dig och hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Jag hoppas och tror att du kommer att trivas väldigt bra i din nya bostad. Är du i Uppsala är du alltid välkommen in på en kopp kaffe!
  • Åke F skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-26

Tack för god, trevlig och professionell service vid mitt köp av bostadsrätt! Läs mer
    2019-07-01 Sofie B svarar Åke F
    Tack Åke, det glädjer mig att du upplevt det så, det värmer att höra! Hoppas att Agnes trivs bra i lägenheten och hälsa henne stort lycka till med fortsatta studier!
  • Matilda O skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-26

Sofie är jättetrevlig och ställer verkligen upp för sina kunder. Hon var tillgänglig hela tiden ocj gick alltid att få tag på. Väl vid kontraktskrivning var hon duktig på att förklara så att man förstod :) Tack för allt och en otroligt trevlig första-bostafsaffär! Läs mer
    2019-07-01 Sofie B svarar Matilda O
    Tack Matilda för fina ord! Tillgänglighet och tydlighet är två av de viktigaste delarna för att både säljare och köpare ska känna sig trygga i en bostadsaffär vilket jag alltid efterstävar så det värmer att du upplevt det som välfungerande och mig som duktig på detta :)
    Lycka till med renoveringen och jag önskar er allt gott så hörs vi säkert åter framöver, hojta gärna till om ni vill ha en värdering när ni är klara med allt!
  • Torborg A skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-25

Sofie Blomstedt hjälpte oss att sälja vår mors enplansvilla i Storvreta. Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt, allt blev klart innan annonsen kom ut på Hemnet.
    Vi har tidigare erfarenhet av Sofie som mäklare och var då otroligt nöjd med hennes insats för vår försäljning. Det var därför lätt att välja henne före andra mäklare/mäklarfirmor.
    Sofie är mycket trevlig, kompetent och alert och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-07-01 Sofie B svarar Torborg A
    Tack för din fina återkoppling om mig som mäklare! Jag vill också tacka för ett väl fungerande samarbete och att jag fick förtroendet att hjälpa er med ännu en försäljning, det är det bästa betyg en mäklare kan få :) Vi ses i eftermiddag för tillträde!
  • Susanna T
    Susanna T skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-03

Duktig, proffsig och härlig energi!
    Fick förtroende på en gång och allt gick snabbt och smidigt! Bra återkoppling och kunde bolla tankar fram och tillbaka.
    Rekommenderar varmt att välja Sofie och Svensk Fast som mäklare. Snygga prospekt och mycket härligt bemötande när man kliver in på kontoret! ⭐️ Läs mer
    2019-06-11 Sofie B svarar Susanna T
    Stort tack Sanna för din återkoppling om mig som mäklare och vår reception, de fina orden gör oss jätteglada! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet och vårt samarbete har fungerat utmärkt! Snart dags för tillträde, ha en fin sommar så ses vi då! :)
  • David K skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-29

Jag köpte en lägenhet på Gnejsvägen 10. Sofie är otroligt trevlig och får en att känna sig trygg. Alltid snabb på att svara på mina frågor och hjälpa till. Allt har verkligen varit jättebra! Läs mer
    2019-06-07 Sofie B svarar David K
    Tack för ditt omdöme! Det känns jättebra att du upplevt mig så och att du känt dig trygg nu när du köpt din första lägenhet, det är min målsättning under varje försäljning. Stort lycka till med både lägenhet och studier!
  • Agnetha A
    Agnetha A skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-27

Vi har haft hjälpt av Sofie med försäljningen av vår stuga Börje-Gränby 75.
    Sofie har varit en klippa genom hela försäljningsprocessen. Hon har varit väldigt tillmötesgående, svarat snabbt på alla tusen frågor, stöttat och förklarat när jag inte alltid har hängt med. Hon har varit noggrann i allt hon har företagit sig. Det har känts väldigt tryggt att ha Sofie som vår försäljare. Hennes positivism och inkännande attityd har ingett trygghet. Jag vill varmt rekommendera Sofie till andra kommande försäljningsuppdrag. Läs mer
    2019-06-07 Sofie B svarar Agnetha A
    Stort tack Agnetha för din återkoppling om mig som mäklare, de fina orden gör mig jätteglad! Jag önskar dig och Lars allt gott i framtiden!
  • Goran M skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-08

Sofie Blomstedt var vår mäklare, kompetent och mycket trevlig. Skulle rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson