Sofie Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 49 Läs vad Sofie Blomstedt

• Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Har sålt ett hus i Björklinge. Hon har varit helt underbar, väldigt tillmötes gående. Svarade hela tiden när vi ringde och undrade om saker. Jag kan varmt rekomendera henne till alla. Läs mer
  • Claes T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Sofie skötte mötet, kontraktsskrivningen, för vår lägenhet i Uppsala på ett utmärkt vis. Hon var effektivt, tydlig och klar med vad de olika dokumenten avsåg, samt trevlig.
    Jag uppskattar hennes handläggning mycket. De övriga delarna av mäklaruppdraget har jag bara marginellt deltagit i, varför jag håller mig till kontraktsskrivningen där jag deltog.
    Hälsningar Claes
    Vindhemsgatan 15B Läs mer
  • Ebba B
    Ebba B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Köpt lägenhet, 1a. Bra tillmötesgående bemött! Ärlig och jordnära!

Väldigt duktig, trovärdig och tydlig. Läs mer
  • Catharina F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-28

Uppsala
    Snabb, effektiv, professionell och framgångsrik i sitt uppdrag att sälja vår lägenhet. Läs mer
  • Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-28

Uppsala
    Sofie sålde våran lägenhet snabbt och smidigt,
    Hon var väldigt flexibel med visning och pappers skrivning på tider som passade köpare och säljare. Bästa tänkbara service.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Stefan E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-25

Uppsala
    Sofie är väldigt tillmötesgående, professionell i sitt bemötande och sin roll som mäklare. Läs mer
  • Josefin W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-25

Uppsala
    Sofie Blomstedt har skött detta toppenbra! Har låtit köparna ta sin tid att fundera och inte varit för på. En av dem mest seriösa mäklarna jag har träffat på. Läs mer
  • Kinna B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-22

Uppsala
    Sofie är en mäklare som man omedelbart får förtroende för. Till skillnad från många av sina branschkollegor så är hon både lyhörd och informativ. Hon har en bra känsla för vad vi som kund ville ha och hon förmedlar fakta om objektet på ett mycket sympatiskt sätt. Vi var mycket bekväma och kände stort förtroende för hennes sätt och kompetens. Läs mer
  • Lilian T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-21

Uppsala
    Bra service och bra utfört försäljningsuppdrag. Vi nådde nästan vårt önskemål. Läs mer
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-20

Sålt en etta på 18 kvm och har blivit trevligt bemött av mäklare. Läs mer