Sofie Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 12 kunder tycker om Sofie Blomstedt

• Martin E skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-14

Lättsålt objekt med många intressenter. Sofie gav ett bra bemötande och var duktig på att ”ta folk” Läs mer
  • Britt T skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-25

Vi har gemensamt köpt en liten etta till vår son som börjar plugga i Uppsala. Trots förvirrad första kontakt, där jag var helt borta i somras i stekheta värmen när vi jagade runt, så fick vi bra bemötande!
    Jag var missnöjd att jag inte hittade, men det var jag själv som tog fel. Er mäklare klarade detta galant, och det hela slutade med affär, som vi är mycket nöjda med!
    Hon förmedlade kontakten med säljaren på ett bra sätt, och vi slapp dras in i en karusell av budgivning, genom att säljaren gav ett motbud som vi kunde acceptera. Läs mer
    2018-11-19 Sofie B svarar Britt T
    Tack Britt för den fina recensionen! Ja vilken värme det var, det kan nog ha varit den varmaste dagen på året. Det glädjer mig att ni upplevde affären som så bra, det värmer att höra! Hoppas att Per trivs bra i lägenheten och hälsa honom stort lycka till med studierna!
  • Cristopher J skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-25

Sålt lgh om 3rok i Uppsala. Mäklaren sålde in sitt uppdrag till oss väldigt entusiastiskt, därefter upplevde jag att intresset och servicen avtog ordentligt.

Kommunikationen blev krånglig och flertalet missar uppstod. B.la missade mäklaren en visning så spekulanter fick stå i trapphus och vänta, information i mäklarjournal och därmed avtal var felaktig. Helhetsintrycket av mäklarens insats var slarvigt och nonchalant. Ett väldigt juniort agerande av mäklaren och överordnade som inte ville lyssna på kritiken från oss.
    Vi fick lägenheten såld och är nöjda över det men kommer att välja annan aktör för nästa förmedling. Läs mer
    2018-11-19 Sofie B svarar Cristopher J
    Hej Cristopher,
    Detta är inte något jag känner igen mig i och det gör mig verkligen ledsen att läsa måste jag säga. Jag ber verkligen om ursäkt om du upplevt det på detta vis. Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunders förväntningar, säljare som köpare men denna gång har de uppenbarligen inte gått vägen.

Jag tar med mig din feedback i mitt framtida arbete.
  • Anna O skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-22

Vi anlitade Sofie som mäklare för att sälja vår lägenhet.
    Hon har utfört försäljningen helt utmärkt och vi är mycket nöjda med hennes arbete. Hon har under hela processen (från värdering till kontraktskrivning) varit lätt att kontakta, hon har återkommit och informerat hur allt går till och hur läget varit under visning och budgivning. Allt har gått snabbt och smidigt.
    Vi skulle varmt rekommendera andra att välja Sofie som mäklare om de går i försäljningstankar. Hon är mycket positiv och trevlig, vill kunderna sitt bästa och utför ett exemplariskt jobb. Läs mer
    2018-11-19 Sofie B svarar Anna O
    Stort tack Anna för din återkoppling om mig som mäklare, de fina orden gör mig jätteglad! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen och vårt samarbete har fungerat utmärkt! Snart dags för tillträde, vi ses då!
    (P.S. Efter tillträdet blir det Sweden International Horse Show för min del också, tack för tipset).
  • Robert F
    Robert F skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-26

Köpte bostadsrätt, fick ett trevligt bemötande och fick fort svar på mail eller telefon när jag hade frågor om köpet. Så jag fick en bra känsla och ett bra bemötande på alla sätt. Läs mer
    2018-09-26 Sofie B svarar Robert F
    Tack Robert för ditt fina omdöme, det uppskattas! Trevligt att få hjälpa dig med ditt köp av bostad, jag hoppas att du kommer att trivas! Vi ses på tillträdet, funderar du över något innan dess så hör du bara av dig :)
  • Gunilla R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-20

Trevlig, snabb och korrekt. Återkoppling direkt. Alltid svar på frågor. Gäller vid både köp och försäljning av lägenhet. Läs mer
    2018-09-21 Sofie B svarar Gunilla R
    Tack Gunilla för din återkoppling om mig som mäklare! Jag vill också tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av
    er bostad efter att ni köpt lägenhet via mig. Återkoppling är en av de viktigaste delarna för ett fungerande samarbete vilket jag alltid efterstävar så det värmer att du upplevt det som välfungerande! Hoppas att trivs bra och allt gott så hörs vi säkert åter framöver!
  • Bengt L skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-11

Vi fick ett mycket gott bemötande och genomgång av hur det går till när man ska sälja en bostadsrätt.
    Vad man ska tänka på när lgh ska visas så den attraherar så många som möjligt.
    Kunde känna oss delaktiga i försäljningen. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Bengt L
    Tack Bengt med familj för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet och tack för ett väl fungerade samarbete! Kul att ni kände er informerade ang. försäljningsprocessen och delaktiga i försäljningen, det eftersträvar jag i alla mina affärer. Hoppas att allt gick bra med flytten, stort tack för fin rekommendation!
  • Magnus H skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-08-30

Köpt LÄGENHET
    Helt Ok bemötande
    Hade inga förväntningar

Snabb affär!

Vi är nöjda! Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Magnus H
    Tack Magnus för ditt omdöme! Trevligt att få hjälpa er i ert köp av bostad, jag hoppas att ni kommer att trivas! Vi ses på tillträdet :)
  • Johan A skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-08-22

Jag har sålt en bostadsrätt i centrala Uppsala. Bemötande, kommunikation och samarbete har fungerat utmärkt mellan mig och mäklaren. Hon gav ett tryggt och seriöst intryck, så sammanfattningsvis en mycket smidig och snabb försäljning. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Johan A
    Stort tack Johan för din återkoppling om mig som mäklare, det uppskattas! Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning och du är en tacksam och trevlig kund att jobba med! Nu håller jag tummarna för att du hittar ett nytt boende i ny stad och allt vad det innebär!
    Vi ses på tillträdet! :)
  • Kenth J skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-07-08

Vi sålde vår fastighet med hjälp av Sofie Blomstedt. Hon gav ett mycket positivt och proffesionellt bemötande. Hennes förmåga att ta fram bra objektbeskrivningar lockade många intressenter och affären avslutades snabbt och effektivt. Vi kan varmt rekommendera Sofie Blomstedt. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Kenth J
    Tack snälla Kenth för de värmande orden! Jag är så glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad och önskar er stort lycka till med flytt och den nya bostaden! Jag hoppas att ni kommer att trivas, vilket jag är säker på att ni kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor att lämna ert fantastiska ställe! Vi ses snart igen för tillträdet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson