Sofie Blomstedt
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 56 Läs vad Sofie Blomstedt

• Britt-Marie L
    Britt-Marie L sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-13

Bälinge
    Köpt lägenhet Börjegatan Uppsala. Sålt villa i Bälinge. Sofie skapade trygghet hos oss vid både köp och säljtillfället genom en balanserad och saklig information om de förutsättningar som gällde och lämnade också utrymme för oss att komma med synpunkter vilket skapade en teamkänsla som gjorde att vi ansträngde oss lite extra för att våra gemensamma "affärer" skulle bli lyckade. Som ni förstår överträffade Sofie alla våra förväntningar och bidragit starkt till att vi så här långt är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-03

Salabacke
    Vi kontaktade Sofie efter ha fått reklam om att hon tidigare sålt en lägenhet i samma förening som vi bor i.
    Vi hade ett möte och fick mycket gott intryck av henne och valde sedan att gå vidare med en försäljning av våran lägenhet.
    Under hela förloppet har Sofie varit lätt att få kontakt med samt varit tillmötesgående av våra önskemål men samtidigt varit realistisk i vad man kan förvänta sig.
    Vi är idag glada att vi valde just Sofie samt kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Madeleine E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-02

Höganäs
    Fick otroligt bra hjälp när jag sålde min 1:a i Höganäs. Skulle varmt rekommendera er alla att ta hjälp av Sofie! Läs mer
  • Warwick T sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-30

Norby
    Sofie hjälpte oss att säja vår villa. Hon var väldigt tydlig med upplägget och mycket lyhörd till våra önskemål. Hon satte upp rimliga mål och mötte dem med råge. Rakt igenom en väldigt transparent process - något som vi verkligen uppskattade.

Vi rekommenderar verkligen Sofie Blomstedt - det är svårt att föreställa sig en bättre mäklare. Läs mer
  • Berin E köpte sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-28

Norby
    Trevlig mäklare, lätt att ha att göra med. Noggrann och tillgänglig, rekommenderas! Läs mer
  • Felicia L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-04

Kungsängen
    Jag har köpt en etta i Uppsala. Mäklaren var trevlig, saklig och kunnig. Hon kunde svara på alla frågor vid visningen och gick sedan igenom kontraktskrivningen på ett mycket pedagogiskt vis. Hon fanns tillgänglig under budgivningen och hela processen kändes tydlig och smidig. Jag är nöjd! Läs mer
  • Karin Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-04

Främre Luthagen
    Vi har sålt en bostadsrätt i främre Luthagen. Lägenheten är ett dödsbo efter våra föräldrar, där en delägare företräff samtliga. Sofie har bemött och bistått oss såväl professionellt som empatiskt. Intressenttrycket har varit stort och samtliga har blivit individuellt bemötta utifrån sina frågeställningar och behov. Vi har hela tiden känt oss trygga med att Sofie bistått oss och tagit hand om lägenheten som, fullt möblerad, stått tom.

Vi kan på det varmaste rekommendera Sofie som mäklare vid en försäljning och ger henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Har sålt ett hus i Björklinge. Hon har varit helt underbar, väldigt tillmötes gående. Svarade hela tiden när vi ringde och undrade om saker. Jag kan varmt rekomendera henne till alla. Läs mer
  • Claes T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Sofie skötte mötet, kontraktsskrivningen, för vår lägenhet i Uppsala på ett utmärkt vis. Hon var effektivt, tydlig och klar med vad de olika dokumenten avsåg, samt trevlig.
    Jag uppskattar hennes handläggning mycket. De övriga delarna av mäklaruppdraget har jag bara marginellt deltagit i, varför jag håller mig till kontraktsskrivningen där jag deltog.
    Hälsningar Claes
    Vindhemsgatan 15B Läs mer
  • Ebba B
    Ebba B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Köpt lägenhet, 1a. Bra tillmötesgående bemött! Ärlig och jordnära!

Väldigt duktig, trovärdig och tydlig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle