Sofie Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 21 Läs vad Sofie Blomstedt

• Manhal S skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-11

Sofie Blomstedt is the states agent who helped us selling the apartment. She is a reliable, professional, polite and very nice person who without her help we couldn’t sell our apartment. I’m very pleased to recommend her for any of my friends when willing to sell their properties.
    Manhal Sirat Läs mer
  • Jelena K
    Jelena K skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-03

Vill ge Sofie Blomstedt ett kanonbetyg för hjälpen med att sälja min bostadsrätt. Påläst, duktig, driven och informativ hela processen igenom och jag kände att jag var fullt uppdaterad med information från det första mötet tills dess att försäljningen blivit klar. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Markus K skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-23

Vi har sålt en bostadsrätt och vi har fått otroligt bra bemötande av mäklaren. Proffsigt och engagerat. God kommunikation, väldigt fin fortlöpande information. Lugnt och sakligt men samtidigt har mäklaren visat på ett driv och en vilja. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lars-Åke R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-16

Jag och min sambo köpte en 4a av Sofie.
    Hon skötte sig utmärkt och har ett väldigt trevligt bemötande samt ger ett professionellt intryck.
    Vi är mycket nöjda med Sofie som mäklare för vårt köp. Så nöjda att vi anlitade henne för försäljning av vår nuvarande lägenhet. Läs mer
  • Janna S skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-16

Inte nog med att Sofie är otroligt trevlig att ha att göra med, så förklarar och jobbar hon på ett klanderfritt sätt! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-06

Sofie Blomstedt hade hand om försäljningen av min mors dödsbos lägenhet i centrala Uppsala.
    Sofie var väldigt lyhörd för hur jag ville att försäljningen skulle gå till och fanns alltid till hands om jag undrade över något. Jag fick kontinuerliga rapporter om hur hennes uppdrag fortskred.
    Eftersom jag själv inte bor på orten, behövde jag en självgående mäklare som krävde minimal inblandning av mig. En mäklare med rak kommunikation och som inte krånglade till saker.
    Kontakten med Sofie var snabb och smidig men framförallt mycket professionell! Hon levde absolut upp till de förväntningar jag hade och jag kan varm rekommendera henne! Läs mer
  • Erik P skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-04

Sofie arbetade ihärdigt och aktivt trots svårt säljläge i en stillastående marknad för att nå ut till kunderna, hålla igång budgivning och informera och diskutera med oss som säljare. Mycket bra jobbat. Läs mer
  • Henric R
    Henric R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-13

Sofie är den bästa mäklaren vi någonsin har träffat! Från det att vi hittade vårt nya hem, till att vi nu står med nycklarna i hand - har Sofie varit mycket hjälpsam och professionell! Rekommenderas verkligen för er som funderar på att flytta till Uppsala!

mvh en mycket nöjd småbarnsfamilj Läs mer
    2019-01-28 Sofie B svarar Henric R
    Tack Henric för ditt fina omdöme och god fortsättning på det nya året! Det gör mig jätteglad att du upplevt mig så, det är den service som jag eftersträvar i mina affärer! Kul att få träffa er och hjälpa dig och din familj genomföra köpet! Jag hoppas även att ert övervägande vid valet av mäklare hamnar på mig i framtiden :)
  • Lisa I skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-23

Sålde min lägenheten i Luthagen med Sofie! Genom hela processen har hon varit professionell och ambitös. Det har varit bra kommunikation mellan henne och oss. Hon har alltid svarat och varit väldigt drivande! Alltid trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2019-01-28 Sofie B svarar Lisa I
    Tack snälla Lisa för de fina orden och tack för ett väl fungerande samarbete genom hela processen! Är glad över att jag fick hjälpa dig och dina föräldrar med försäljningen. Vill även passa på att önska dig ett stort lycka till nu när du ska ut i arbetslivet och jag hoppas att det kommer gå bra för dig och som jag sa på tillträdet, du har verkligen gjort rätt yrkesval!
  • Martin E skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-14

Lättsålt objekt med många intressenter. Sofie gav ett bra bemötande och var duktig på att ”ta folk” Läs mer
    2019-01-28 Sofie B svarar Martin E
    Tack Martin för ditt fina omdöme, det värmer att du upplevt mig så! Trevligt att få hjälpa er i ert köp av bostad, jag hoppas att ni kommer att trivas! Vi ses på tillträdet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson