Sofie Blomstedt
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Sofie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Sofie Blomstedt

• Robert F
    Robert F skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte bostadsrätt, fick ett trevligt bemötande och fick fort svar på mail eller telefon när jag hade frågor om köpet. Så jag fick en bra känsla och ett bra bemötande på alla sätt. Läs mer
    2018-09-26 Sofie B svarar Robert F
    Tack Robert för ditt fina omdöme, det uppskattas! Trevligt att få hjälpa dig med ditt köp av bostad, jag hoppas att du kommer att trivas! Vi ses på tillträdet, funderar du över något innan dess så hör du bara av dig :)
  • Gunilla R skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, snabb och korrekt. Återkoppling direkt. Alltid svar på frågor. Gäller vid både köp och försäljning av lägenhet. Läs mer
    2018-09-21 Sofie B svarar Gunilla R
    Tack Gunilla för din återkoppling om mig som mäklare! Jag vill också tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av
    er bostad efter att ni köpt lägenhet via mig. Återkoppling är en av de viktigaste delarna för ett fungerande samarbete vilket jag alltid efterstävar så det värmer att du upplevt det som välfungerande! Hoppas att trivs bra och allt gott så hörs vi säkert åter framöver!
  • Bengt L skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi fick ett mycket gott bemötande och genomgång av hur det går till när man ska sälja en bostadsrätt.
    Vad man ska tänka på när lgh ska visas så den attraherar så många som möjligt.
    Kunde känna oss delaktiga i försäljningen. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Bengt L
    Tack Bengt med familj för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet och tack för ett väl fungerade samarbete! Kul att ni kände er informerade ang. försäljningsprocessen och delaktiga i försäljningen, det eftersträvar jag i alla mina affärer. Hoppas att allt gick bra med flytten, stort tack för fin rekommendation!
  • Magnus H skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt LÄGENHET
    Helt Ok bemötande
    Hade inga förväntningar

Snabb affär!

Vi är nöjda! Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Magnus H
    Tack Magnus för ditt omdöme! Trevligt att få hjälpa er i ert köp av bostad, jag hoppas att ni kommer att trivas! Vi ses på tillträdet :)
  • Johan A skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt i centrala Uppsala. Bemötande, kommunikation och samarbete har fungerat utmärkt mellan mig och mäklaren. Hon gav ett tryggt och seriöst intryck, så sammanfattningsvis en mycket smidig och snabb försäljning. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Johan A
    Stort tack Johan för din återkoppling om mig som mäklare, det uppskattas! Det har varit roligt att få hjälpa dig med din försäljning och du är en tacksam och trevlig kund att jobba med! Nu håller jag tummarna för att du hittar ett nytt boende i ny stad och allt vad det innebär!
    Vi ses på tillträdet! :)
  • Kenth J skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde vår fastighet med hjälp av Sofie Blomstedt. Hon gav ett mycket positivt och proffesionellt bemötande. Hennes förmåga att ta fram bra objektbeskrivningar lockade många intressenter och affären avslutades snabbt och effektivt. Vi kan varmt rekommendera Sofie Blomstedt. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Kenth J
    Tack snälla Kenth för de värmande orden! Jag är så glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad och önskar er stort lycka till med flytt och den nya bostaden! Jag hoppas att ni kommer att trivas, vilket jag är säker på att ni kommer att göra, men förstår också att det är blandade känslor att lämna ert fantastiska ställe! Vi ses snart igen för tillträdet :)
  • Ann-Kristin M skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har köpt en lgh av Sofie Blomstrat.
    Positivt och trevligt bemötande vid visning av lgh.
    Sedan genomfördes hela köpet snabbt och effektivt på ett föredömligt och professionellt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Sofie. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Ann-Kristin M
    Stort tack för din återkoppling och fina ord om mig som mäklare! Så trevligt att få hjälpa er i ert köp av bostad och att ni upplevde mitt bemötande som positivt och trevligt när vi först sågs på visningen och vidare som föredömligt och professionellt, det är den service som jag eftersträvar i mina affärer! :) Hoppas att flytten gått bra, att ni kommit i ordning och trivs bra! Allt gott så hörs vi säkert åter någon gång framöver!
  • Inge Ö skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte bostadsrätt i Uppsala. Hela affären genomfördes snabbt och smidigt utan några kvarstående frågetecken. Läs mer
    2018-09-20 Sofie B svarar Inge Ö
    Tack för din återkoppling om mig som mäklare, uppskattar det verkligen! Det är alltid roligt att få hjälpa till vid ett förstagångs köp som det var för din dotter Elin, jag hoppas att hon kommer att trivas bra i sin nya bostad! :)
Jessica Gustafsson
Helena Swahn