Fredrik Pinedo

Fredrik Pinedo

Fredrik Pinedo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Fredrik Pinedo har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Fredrik Pinedo har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Fredrik Pinedo har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Fredrik Pinedo

Julian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Pinedo en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Fredrik är en mäklare med otroligt driv, professionellt bemötande och trygg approach. Han är extremt lyhörd och såg alltid till att hålla transparens och god kommunkation under hela uppdraget. Kan starkt rekommendera Fredrik om du är ute efter en mäklare som gör allt för att du ska nå dina personliga mål i försäljningen.

Axel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Pinedo en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Fredrik var mycket flexibel och duktig under hela processen

Joakim V
Vasastan

Vi valde Fredrik framför flera andra mäklare, främst då han var entusiastisk, energisk och visade störst intresse för vår lägenhet. Vi är verkligen överlyckliga att valet föll på just honom. Han var hela tiden mycket positiv och visade stort tålamod när vi behövde mer betänketid. Så fort vi fattade ett beslut så gick allt väldigt fort. Fredrik gav bra tips vad gäller stylist. Vi fick lysande siffror på Hemnet och ett högt antal besökare på visningarna. Han visade stor handlingskraft och hårt arbete när budgivningen väl var...

Jan B
Vasastan

Väldigt duktig.mäklare! Service minded och hjäpler till med ALLT som rör försäljing och flytt. Ger kontinuerligt uppdateringar på vad aom pågår men även tydlighet av vad som förväntas av mig som säljare och gör bara hela processen väldigt enkel. Bara bra erfarenheter, skulle gärna anlita honom igen!

Antoni Leonard B
Kungsholmen

Gjennomgående bra opplevelse fra start til slutt. Megler var tilgjengelig og behjelpelig under hele prosessen og alle mine frågor ble raskt besvart. Rekommenderas!

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Antoni för rekommendationen! Det gläder mig verkligen att höra att din upplevelse var genomgående bra från start till slut. Att vara tillgänglig och hjälpsam under hela processen är något jag värdesätter högt, och jag är glad att jag kunde svara snabbt på alla dina frågor. Om det finns något annat jag kan göra för dig så är det bara att hojta till. Tack igen!

Eva S
Vasastan

Fredrik är en mycket sympatisk människa. Han har alltid varit tillgänglig vid frågor och har gjort sitt allra bästa för att få alla parter så nöjda som möjligt. Hans bemötande är klanderfritt.

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Eva för de vänliga orden! Det betyder mycket för mig att höra att du tycker att mitt bemötande uppskattas. Jag är glad att mitt arbete har bidragit till en positiv upplevelse för dig. Om det finns något ytterligare jag kan hjälpa till med så är det bara att hojta till. Tack igen för ditt uppmuntrande meddelande och förtroende!

Hani A
Kungsholmen

Påläst, kunnig, trevlig och lätt att prata med Han är ett exemplariskt, som mäklare ska det vara Mycket bra mäklare och pålitlig

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Hani för dina vänliga ord! Tack för att du betonar min pålitlighet, väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen. Om det finns något mer jag kan göra för att hjälpa till, tveka inte på att höra av dig. Tack igen för din uppskattning!

Hani A

Bästa affären , bra mäklare , mycket påläst , väl organiserat