Fredrik Pinedo

Fredrik Pinedo

Fredrik Pinedo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vasastan

Fredrik Pinedo har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Fredrik Pinedo har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Fredrik Pinedo har haft 4 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

4 omdömen om Fredrik Pinedo

Sedan starten hos Reco 2023
Antoni Leonard B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Pinedo en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Kungsholmen

Gjennomgående bra opplevelse fra start til slutt. Megler var tilgjengelig og behjelpelig under hele prosessen og alle mine frågor ble raskt besvart. Rekommenderas!

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Antoni för rekommendationen! Det gläder mig verkligen att höra att din upplevelse var genomgående bra från start till slut. Att vara tillgänglig och hjälpsam under hela processen är något jag värdesätter högt, och jag är glad att jag kunde svara snabbt på alla dina frågor. Om det finns något annat jag kan göra för dig så är det bara att hojta till. Tack igen!

Eva S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Pinedo en del av Svensk Fastighetsförmedling Vasastan
Vasastan

Fredrik är en mycket sympatisk människa. Han har alltid varit tillgänglig vid frågor och har gjort sitt allra bästa för att få alla parter så nöjda som möjligt. Hans bemötande är klanderfritt.

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Eva för de vänliga orden! Det betyder mycket för mig att höra att du tycker att mitt bemötande uppskattas. Jag är glad att mitt arbete har bidragit till en positiv upplevelse för dig. Om det finns något ytterligare jag kan hjälpa till med så är det bara att hojta till. Tack igen för ditt uppmuntrande meddelande och förtroende!

Hani A
Kungsholmen

Påläst, kunnig, trevlig och lätt att prata med Han är ett exemplariskt, som mäklare ska det vara Mycket bra mäklare och pålitlig

Svar från Fredrik Pinedo

Tack så mycket Hani för dina vänliga ord! Tack för att du betonar min pålitlighet, väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen. Om det finns något mer jag kan göra för att hjälpa till, tveka inte på att höra av dig. Tack igen för din uppskattning!

Hani A
Vasastan