Johannes Udd

Johannes Udd

Johannes Udd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Johannes Udd har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Johannes Udd har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Johannes Udd har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Johannes Udd

Sedan starten hos Reco 2020
Carina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Professionellt bemötande. Motsvarade våra förväntningar då vi fick bra vägledning gällande olika strategier för kommande försäljning av bostaden. Tydlig information och exempel som gjorde att juridiska texten blev förståelig. Försäljningen gick smidigt.

Svar från Johannes Udd

Hej Carina! Det är alltid lika roligt när dom skräddarsydda strategierna går i lås enligt plan! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina rekommendation, det glädjer mig att ni är nöjda. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Vercin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Trevlig och hjälpsam mäklare, grym service! Tack för hjälpen!

Svar från Johannes Udd

Hej Vercin! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva hur du upplevde mitt bemötande vid köpet av din bostad. Vad kul att du är nöjd! Jag hoppas du kommer att trivas i din bostad. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Robert Bengt H
Västerås

Johannes var väldigt proffsig och förtroende ingivande vid våran försäljning. Kändes väldigt bra att ha Johannes som mäklare då han var väldigt hjälpsam och kunnig.

Svar från Johannes Udd

Hej Robert! Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader om hur du upplevde vårat samarbete. Det glädjer mig att du är nöjd och att du har haft en bra upplevelse med försäljningen! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Sandra S
Västerås

Bra och tydlig i sin kommunikation. Har svarat upp på alla våra frågor och gått igenom allt som innefattas i vårt lägenhetsköp steg för steg. Skulle definitivt rekommendera att ta kontakt med Johannes om du eller ni går i tankarna på att köpa nytt boende.

Svar från Johannes Udd

Hej Sandra! Tusen tack för din fina rekommendation och en smidig process som köpare. Vad glad jag blir att ni är nöjda med hela processen. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Fredrik S
Västerås

Väldigt trevlig och lätt att få tag på. Tydliga och bra förklaringar. Rekommenderas starkt!

Svar från Johannes Udd

Hej Fredrik! Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva hur du upplevda erat köp. Vad kul att du är nöjd med mitt bemötande, det glädjer mig! Jag hoppas ni kommer att trivas! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Johanna R
Västerås

Under första mötet med Johannes så la vi upp en plan på hur försäljningen skulle gå till, och även vad vi förväntade oss som säljare. Han levererade precis det han lovade under det mötet. Alltid trevlig och lugnande under hela processen men framför allt extremt proffsig och kunnig!

Svar från Johannes Udd

Hej Johanna! Tack så jättemycket för din fina rekommendation. Det är alltid lika roligt med nöjda kunder och när resultatet blir exakt som planerat! Det glädjer mig att du känt dig trygg och har haft en bra upplevelse från första mötet och hela vägen till kontraktskrivning/ försäljning. Nu lägger vi fokus på erat husköp som är nästa mål! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Jesper G
Västerås

Min sammanfattade upplevelse av denna försäljning är att det skötts väldigt professionellt med ett resultat över förväntan. Som mäklare är Johannes väldigt kommunikativ och vägleder en genom processen på ett väldigt tryggt sätt. Jag är väldigt nöjd över mitt val av mäklare och mäklarfirma, de kommer definitivt få mitt förtroende igen i framtiden!

Svar från Johannes Udd

Hej Jesper! Tack för den fina rekommendationen. Vad kul att du är nöjd med vår strategi kring din försäljning. Alltid lika roligt när planen går i lås exakt som planerat. Jag hoppas såklart på ett samarbete igen, du är så välkommen! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Maria S
Västerås

I det stora hela bra. Gav ett tryggt intryck vid första mötet. Var snabb att återkoppla alla förändringar under vägen. Gjorde ett topp jobb att få en bra avslutning på affären.

Svar från Johannes Udd

Hej Maria! Tusen tack för den fina rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen och slutpriset som vi tillslut kom i mål med! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Peter Ö
Västerås

Hej trevligt bemötande och snabba återkopplingar bra och reko kille.

Svar från Johannes Udd

Hej Peter! Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader. Det glädjer mig att du är nöjd med bemötandet och köpet av er bostad! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Alexandra A
Gryta

Trevlig och professionell mäklare

Svar från Johannes Udd

Hej Alexandra! Tack för din rekommendation. Vad kul att du är nöjd med bemötandet och försäljningen! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling