Anders Gustafsson

Anders Gustafsson

Anders Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Anders Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Gustafsson har haft 28 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

276 omdömen om Anders Gustafsson

Sedan starten hos Reco 2016
Noel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Lidhem

Fantastisk härlig person som gör allting väldigt enkelt för en!

Magnus L
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Marieborg

Snabb! Smidig! Förtroendeingivande!

Nichlas S
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Hornslandet

Professionell, tydlig och pedagogisk mäklare.

Peter G
Sålde sin bostad med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ljungheden

Bra bemötande och bra genomfört. Snabba affär

Victor F
Brevik

Supermäklare! Rekommenderar varmt!

Inger M
Johannesdal

En trevlig och tjänstvillig person. Rekommenderas varmt.

Marcus S
Överum

Jobbar snabbt och effektivt. Är flexibel och har ett trevligt bemötande båda till säljare och köpare.

Neli O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

Expert, kunnig, pålitlig. Jag är otroligt nöjd och tacksam, Anders Gustafsson hjälpte mig att sälja lgh i ett svårt marknads period, tack.

Jerzy K
Västervik

Vi träffade under visningen av huset på Ejdergåtan en mycket trevlig och profesionell person med den kunde vi få all information om fastigheten. Det var en mycket tillfredsställande visning.

Marita J
Västervik

Trevligt och bra bemötande. Vi fick bra information om visningar och försäljning.