Anders Gustafsson

Anders Gustafsson

Anders Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Anders Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 279 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Gustafsson har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

279 omdömen om Anders Gustafsson

Sofie K
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ankarsrum

Jag är mycket nöjd med den hjälp och det stöd vi fått av Anders. Han ger ett pålitligt och ärligt intryck. Han har inte stressat på oss i processen vilket är viktigt för mig. Vi har tagit det i vår egen takt. Trots semestertider har allt flutit på snabbt och smidigt med visningstider och kontraktskrivning. Kunde inte blivit bättre./Sofie Karlström

Roger J
Hornslandet

Mycket proffsigt hantering av försäljning på vårat hus. Mycket trevlig o omtänksam han sköter det mycket bra .Vi ångrar inte att vi anlitade honom .

Robert S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Han är lugn, förklarar bra och känns trygg.

Noel J
Lidhem

Fantastisk härlig person som gör allting väldigt enkelt för en!

Magnus L
Marieborg

Snabb! Smidig! Förtroendeingivande!

Nichlas S
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Hornslandet

Professionell, tydlig och pedagogisk mäklare.

Peter G
Sålde sin bostad med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ljungheden

Bra bemötande och bra genomfört. Snabba affär

Victor F
Brevik

Supermäklare! Rekommenderar varmt!

Inger M
Johannesdal

En trevlig och tjänstvillig person. Rekommenderas varmt.

Marcus S
Överum

Jobbar snabbt och effektivt. Är flexibel och har ett trevligt bemötande båda till säljare och köpare.