Fabian Högström

Fabian Högström

Fabian Högström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Fabian Högström har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Fabian Högström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Fabian Högström har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

61 omdömen om Fabian Högström

Marcus H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

Proffsig och kunnig. Ett trevligt bemötande

Monica J
Västervik

Trovärdig, kunnig, tålmodig och humoristisk. Fick bra svar på de frågor jag ställde.

Svar från Fabian Högström

Det gläder mig Monica. Tack för förtroendet och för gott samarbete!

Stina W
Köpte sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ankarsrum

Han är lätt att nå, svarar alltid och gör alltid de som är bäst för alla iblandade. Rättvis! Rekommenderar verkligen fabian, han är klockren!

Svar från Fabian Högström

Tack för de vänliga orden, det gläder mig! Och tack själva för bra samarbete. Kör hårt nu så hörs vi framöver.

Charlotte S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Fabian har varit trevlig i telefonen. Har svarat när jag sökt honom. Känns kunnig och professionell. Agerade snabbt vid behov.

Svar från Fabian Högström

Hej Charlotte. Tack själv! Ja, den affären gick väldigt fort i slutet😁. Hoppas att du kommer trivas fantastiskt i din nya bostad. Ha det så bra så ses vi framöver.

Jonas Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ankarsrum

Noggrann och smidig. Tänker på kunden.

Svar från Fabian Högström

Tack så mycket för de fina orden! Och tack för ett gott samarbete!

Britta W
Johannesdal

Lättillgänglig. Snabb att ta reda på uppgifter. Trevlig och okonstlad. Jag upplevde att han på ett neutralt sätt reparerade både säljare och köpare. En mäklare som jag mycket väl skulle anlita vid en försäljning. (Var vid detta tillfälle köparen.)

Svar från Fabian Högström

Tack så mycket Britta för de fina orden!

Per Sivert E
Sålde sin stuga med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Jätte bra att ha att göra med!

Svar från Fabian Högström

Tack Sivert och detsamma! Om suget efter Lilla Rätö blir för stort så får du höra av dig😁.

Patrik N
Västervik

Väldigt trevlig och bra bemötande, bra på att förklara lugn och förtroendeingivande

Svar från Fabian Högström

Tack Patrik för de fina orden! Hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende.

Håkan S
Västervik

Hej! Mycket nöjd med hela processen tillsammans med Fabian. Trevlig, lättpratad, förstående, många bra tips, professionell och en helt ovärderlig kontakt mellan oss och köparen. Hela processen har har varit enklare än vad vi förväntade oss, mycket tack vare Fabians insats. Stort tack från oss!

Svar från Fabian Högström

Va roligt att höra Håkan! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er under denna försäljningen! Ha det så bra och lycka till med ert nya ställe!

Helena M
Västervik

Mycket bra bemötande och hög servicenivå. Enkel att göra med och lättillgänglig. Återkopplar alltid snabbt. Uppleverv Fabian som proffsig! Helena M.

Svar från Fabian Högström

Tack så hemskt mycket Helena! Det har varit en snabb och bra process. Ha det så fint så ses vi snart igen men då är det dags för tillträde.