Fabian Högström

Fabian Högström

Fabian Högström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Fabian Högström har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Fabian Högström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.8. Fabian Högström har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Fabian Högström

Oscar W
Sålde sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Grymt! snabbt jobbat! sålt och klart på en månad

Svar från Fabian Högström

Stort tack Oscar! Ja det va ett par intensiva veckor😁 och det har varit väldigt roligt att hjälpa till med denna försäljning. Ha det så bra så ses vi framöver.

Marie B
Köpte sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Lugn, trygg och trovärdig vi kommer att rekommendera honom i framtiden

Svar från Fabian Högström

Tack för de vänliga orden Marie! Ha det så fint så ses vi snart igen.

Sofie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Trevligt välkomnande bemötande. Väl insatt i objektet. Svarade snabbt på mejl. Tydlig vid kontraktsskrivningen.

Svar från Fabian Högström

Tack så mycket Sofie och tack själv! Hoppas att du kommer att trivas med din nya bostad. Ha det så bra så länge så ses vi snart igen.

Göran E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Östermalm

Ett proffsigt utfört uppdrag Vi är mycket nöjda. Rekommenderar honom till nya uppdrag.

Svar från Fabian Högström

Tack så mycket för de vänliga orden Göran! Det gläder mig! Tack för förtroendet och ett gott samarbete. På återhörande!

Oskar N
Västervik

Blev bemött klockrent och allt blev som vi tänkt utifrån mina önskemål och tankar. Snabb och enkel affär där jag inte haft något alls att klaga på utan det har skötts galant!

Svar från Fabian Högström

Stort tack för de vänliga orden Oskar... och tack för ditt förtroende! Ja, det va en väldigt snabb och smidig affär! Så snart får du lägga allt fokus på annat än bostäder 😃👍

Gill Ina-Maj A
Gamleby

Saklig, Lugn inkännande i situationen.

Svar från Fabian Högström

Tack Gill. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med den här pusselbiten. Ha det så bra så ses vi framöver.

Anja D
Sålde sin stuga med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Äskestock

Trots vår språkbarriär anpassade sig Fabian alltid efter oss individuellt, svarade personligen och snabbt hela tiden och svarade på alla våra frågor. ett stort tack till Fabian!

Svar från Fabian Högström

Det va roligt att höra Anja! Tack för ett gott samarbete! Ha det så fint i er nya fritidsfastighet,

Robert N
Köpte sin stuga med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Fabian visade ett mycket stort engagemang och han är en lugn och trygg mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Fabian är toppen!

Svar från Fabian Högström

Stort tack Robert! Ja, affären gick ju väldigt snabbt och smidigt och där va ju du en stor bidragande faktor till! Och vilket fantastiskt ställe du/ni "får". Ha det så bra så ses vi snart igen!

Jonas Z
Gamla Öster

Mycket bra, enkel att samarbeta med, proffsig och engagerad mäklare. Vi hade en bra plan från början till slut, en öppen dialog som jag fick styra. Mycket bra uppföljning innan och efter visningar. Det gick snabbt och smidigt med ett bra engagemang från början till slut.

Svar från Fabian Högström

Stort stort tack Jonas för de vänliga orden! Det har varit jättetrevligt och roligt att få hjälpa till i samband med din försäljning. Ha det så bra så ses vi snart igen.

Elin A
Gamla Öster

Trevlig och professionell mäklare. Svarade på alla mina frågor på ett positivt sätt, uppdaterade snabbt och höll kontakten. Var tillgänglig och kommunikativ. Motsvarade mina förväntningar och mer än det.

Svar från Fabian Högström

Stort tack Elin!! Hoppas att du ska trivas i din nya fina bostad. Ha det så bra så länge ses vi snart igen.