Niklas Cannon

Niklas Cannon

Niklas Cannon är mäklare på Svenska Mäklarhuset Halmstad

Niklas Cannon har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Cannon har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Niklas Cannon har haft 3 försäljningar sen 2023-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-01 - 2023-01

6 omdömen om Niklas Cannon

Sedan starten hos Reco 2022
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svenska Mäklarhuset Halmstad
    2023-02-06 Verifierad kund
    Jag upplevde ett mycket professionellt bemötande av Niklas, en snabb och smidig affär. Stor sakkunskap gällande kontrakt och bilagor. Jag skulle gärna ta hjälp av Niklas mäklartjänster vid framtida sälj eller köp behov.
    Stort tack Linda för ditt fina Reco och en smidig affär! Ni är så välkomna att höra av er igen när det är dags för att sälja lägenheten :)! Niklas Cannon
    2023-02-06 Verifierad kund
    Niklas hade ett mycket proffsigt bemötande från första kontakten. Snabb återkoppling på våra frågor (även utanför normal arbetstid) och förklarade processen på ett förtroendeingivande sätt.

/Anders Klingberg
    Tackar för ett fint omdöme Anders! Jag strävar alltid efter att vara anträffbar så uppskattar att ni upplevt det. Jag tackar för en smidig affär! Niklas Cannon
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svenska Mäklarhuset Halmstad
    2023-02-04 Verifierad kund
    Väldigt professionnel och hjälpsam under hela processen.
    Stort tack för fint Reco Musa! Niklas Cannon
    • Centrala Halmstad - Öster
    2023-01-26 Verifierad kund
    Hej jag tycker att Niklas är bra,snälla och trevlig kille perfekt service jag är nöjd med honom tack
    Stort tack för ditt fina omdöme! Önskar er stort lycka till i er fina lägenhet! Niklas Cannon
    • Centrala Halmstad - Öster
    2023-01-24 Verifierad kund
    Otrolig mäklare! Blev väldigt bra bemött och fick stor hjälp av mäklaren!
    Blev sen på visningen men han väntade glatt på mig och bemötte mig med väldigt positiv energi från början till slut! Rekomenderas starkt
    Jag tackar ödmjukast för ditt fina Reco Gezim! Alla kan bli sena någon gång, inte mer än mänskligt. Skönt att vi fick ihop en affär tillslut. Önskar dig stort lycka till med renoveringen av din nya lägenhet! Niklas Cannon
    • Vallås
    2023-01-24 Verifierad kund
    Det kändes tryggt att köpa bostad genom denna mäklare. Mäklaren var tillmötesgående, samt väldigt snabb på svar både på sms och mejl oavsett tidpunkt på dygnet, behjälplig när det behövdes. Allt bra, trevligt bemötande.
    Stort tack för fint Reco Elin! Jag försöker alltid vara tillgänglig för mina kunder och känns bra att du har upplevt det! Önskar dig stort lycka till i din nya lägenhet :) Niklas Cannon