Alvin Ahlén

Alvin Ahlén

Alvin Ahlén är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Alvin Ahlén har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Alvin Ahlén har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Alvin Ahlén har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Alvin Ahlén

Lovisa H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alvin Ahlén en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Barkarbystaden

Väldigt trevlig, kunnig och fokuserad på att hjälpa på alla sätt. Vi kände oss i trygga händer med försäljningen av vår bostad.

Tommy H
Barkarbystaden

Kanonbra mäklare en kille att lita på

Birgitta U
Berghem / Polhem

Blev bra bemött av Alvin och våra förväntningar infriades av honom och vi fick lägenheten snabbt såld utan allmän visning. Han var bra, tyckte jag.

Elina H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alvin Ahlén en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Engagerad och jätte trevlig mäklare

Jasmin N
Jakobsberg

Super nöjd, han sålde min lägenhet mitt i en räntehöjning och det tog bara 2 veckor !!! Rekommenderas verkligen

Olof Per Erik N
Köpte sitt hus med hjälp av Alvin Ahlén en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Jag och min sambo tycker Alvin är bland de trevligaste mäklare som vi träffat. Vi har haft en mycket bra dialog och kommunikation med Alvin. Vi har kunnat fråga vad som helst och fått svar på allt vi undrat. Alvin är en mycket seriös och bra mäklare som verkligen går hela vägen för att hjälpa både säljare och köpare. Alvin har en mycket bra inställning och får verkligen alla att känna att de är nöjda med honom och affären.

Lars A
Kallhäll

Fick ett mycket bra förtroende av mäklaren och han levde verkligen upp till alla mina förväntningar ! Snabb effektiv och sålde lägenheten på mindre än en vecka trots dessa tider med stigande ränta mm . Vi är dessutom mycket nöjda med slutpriset på lägenheten !

Susanne S
Jakobsberg

Lätt att få kontakt med. Ingav förtroende. Lätt att nå via telefon, sms, e-post. Snabba och tydliga svar vid kontakt. Satte en rimlig prisnivå på lägenheten. Snabb affär. Alvin Ahle'n kan varmt rekommenderas!

Stewe A

Man blir alltid bemött med värme, glädje och entusiasm från Alvin. Jag hade låga förväntningar på säljandet av lägenheten i dessa tider. Men Alvin la fram planer på hur vi bäst kunde gå till väga, utan några överdrifter, men ändå med en bra målsättning. Vi justerade efter vägen på vad vi trodde var bästa vägen fram. Vilket visade sig vara precis exakt rätt tillvägagångsväg för min del. Jag är grymt nöjd med resultatet och mycket av det beror på hur Alvin tacklade uppgiften.

Charlotte C
Barkarby

Fokuserad och trygg i sitt arbete. Lyhörd och effektiv!