Läs vad 5 Läs vad Fredrik Björkstrand

• 2020-10-08
    Grym säljare som vet vad han gör, han lyssnar verkligen på kunden och var alltid tillgänglig.
    Ali K
    • Jakobsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Björkstrand en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-10-03
    Fredrik Björkstrand är en mycket duktig och engagerad mäklare, jag sålde min bostad det gick snabbt och smidigt, blev trevlig bemött under hela processen-jag var jätte nöjd:)
    Jag rekommenderar Fredrik Björkstrand.
    Hemin M
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Kallhäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Björkstrand en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-10-01
    Fredrik gav redan från första kontakten ett väldigt tryggt och förtroendefullt intryck. Det märktes att han känner till området väl. Han fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor och hjälpa mig igenom säljprocessen av mitt hus. Jag kunde inte ha valt en bättre mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    Cecilia Kristina F
    • 106.0 m²
    • Skälby
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Björkstrand en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2018-12-07
    Vi köpte en lägenhet där Fredrik var ansvarig mäklare. Vi fick ett bra bemötande, han lyssnade på våra önskemål. Vi fick stort förtroende för honom i sin roll som Månklarare.
    Ulf N
  • 2018-12-07
    Vi köpte en lägenhet. Fredrik är mycket påläst och kan området. Han är serviceinriktad, inkännande, Inger förtroende och håller vad han lovar. Jag rekommenderar alltid Fredrik.
    Om jag/ vi någon gång ska sälja vår bostad kommer jag att anlita Fredrik.
    Carina N
    • Jakobsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte