Fredrik Björkstrand

Fredrik Björkstrand

Fredrik Björkstrand är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Fredrik Björkstrand har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Fredrik Björkstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Fredrik Björkstrand har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 4% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Fredrik Björkstrand

Sedan starten hos Reco 2018
Ali K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Björkstrand en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Grym säljare som vet vad han gör, han lyssnar verkligen på kunden och var alltid tillgänglig.

Hemin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Björkstrand en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Fredrik Björkstrand är en mycket duktig och engagerad mäklare, jag sålde min bostad det gick snabbt och smidigt, blev trevlig bemött under hela processen-jag var jätte nöjd:) Jag rekommenderar Fredrik Björkstrand.

Cecilia Kristina F
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Björkstrand en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Skälby

Fredrik gav redan från första kontakten ett väldigt tryggt och förtroendefullt intryck. Det märktes att han känner till området väl. Han fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor och hjälpa mig igenom säljprocessen av mitt hus. Jag kunde inte ha valt en bättre mäklare och kan varmt rekommendera honom.

Ulf N
Jakobsberg

Vi köpte en lägenhet där Fredrik var ansvarig mäklare. Vi fick ett bra bemötande, han lyssnade på våra önskemål. Vi fick stort förtroende för honom i sin roll som Månklarare.

Carina N
Jakobsberg

Vi köpte en lägenhet. Fredrik är mycket påläst och kan området. Han är serviceinriktad, inkännande, Inger förtroende och håller vad han lovar. Jag rekommenderar alltid Fredrik. Om jag/ vi någon gång ska sälja vår bostad kommer jag att anlita Fredrik.