Sandra Pranjic

Sandra Pranjic

Sandra Pranjic är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Sandra Pranjic har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Sandra Pranjic har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 5.0. Sandra Pranjic har haft 28 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

39 omdömen om Sandra Pranjic

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2022-12-15 Verifierad kund
    Jag fick en väldigt bra känsla när jag först mötte mäklaren. Hon höll en bra kontakt genom hela försäljningen och jag blev verkligen nöjd. Jag skulle definitivt anlita henne igen.
    Kul att höra! Jag finns självklart här vid eventuella frågor eller funderingar och önskar dig ett stort lycka till med allt. Allt gott:) Sandra Pranjic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Hammarbyhöjden/Björkhagen
    2022-11-23 Verifierad kund
    Tydlig i kommunikation, snabb på att återkoppla, mycket trevligt intryck. Rekommenderas!
    Stort tack Malin, så kul att få hjälpa till med detta och stort stort grattis till dig! Sandra Pranjic
    2022-11-23 Verifierad kund
    Är supernöjd med Sandras insats och kan varmt rekommendera henne! Inte bara får ni en toppenmäklare som är lyhörd, strategisk och förtroendeingivande, utan dessutom en härlig person som förgyller kontakten! Varje steg på vägen till försäljning togs gemensamt och var noga avvägt för att få bästa möjliga resultat och trygghet trots en svajig marknad. Dessutom kom hennes goda lokalkännedom till god användning även för mig när jag utvärderade mitt nästa köp. Tack Sandra!
    Det är såna som dig som gör mitt jobb extra roligt. Stort tack för förtroendet och för den här tiden. Nu är det dags för nya äventyr!! :D Sandra Pranjic
    2022-11-22 Verifierad kund
    Allt jag har att säga är att Sandra var kanon!
    Detsamma till dig! Stort grattis och välkommen till Höjden, du kommer stormtrivas :) Sandra Pranjic
    • Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    2022-11-13 Verifierad kund
    Väldigt duktig och trevlig. Otroligt bra lokalkännedom. Vi är supernöjda!
    Stort tack för fina ord, nya äventyr väntar och jag önskar er stort lycka till. Ni har varit fantastiska genom hela processen! Sandra Pranjic
    • Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    2022-11-13 Verifierad kund
    Sandras bemötande och engagemang när jag köpte min lägenhet var helt outstanding! Hon var påläst, trevlig och gjorde sitt yttersta för att lägenhetsköpet skulle gå igenom.
    Så fint omdöme och kan vara säga detsamma, 5/5 stjärnor till dig och för ett fint samarbete :D Sandra Pranjic
    2022-11-01 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och Sandra levererade över förväntan. Kan verkligen rekommendera henne!
    Kul att höra, tack för förtroendet. Vidare till nya äventyr :) Sandra Pranjic
    2022-10-30 Verifierad kund
    Braa och positivt bemötande! Smidiga kontakter och tydlig information.
    Tack för ett fint omdöme! Välkommen tillbaka :D Sandra Pranjic
    • Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    2022-10-28 Verifierad kund
    Sandra är toppen! Pålitlig och tydlig i sin kommunikation.
    Kul att höra Maria, det kommer bli toppen det här. Tack för ett härligt samarbete :) Sandra Pranjic
    2022-10-25 Verifierad kund
    Sandra gjorde en mycket bra insats under hela säljprocessen. Trots det något skakiga läget på bostadsmarknaden gav hon bra råd under resans gång. Hon gav ett kompetent och lugnt intryck. Hon infriade alla förväntningar.
    Tack snälla för ett fint omdöme och för att jag fick hjälpa dig med förmedlingen av din bostad :) Sandra Pranjic