Jessica Gustafsson

Jessica Gustafsson

Jessica Gustafsson är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Jessica Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Jessica Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Gustafsson har haft 13 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-06

Läs vad 12 Läs vad Jessica Gustafsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2021-05-05
    Sålt bostadsrätt. Proffsig och engagerad mäklare med bra driv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    Köpte en etta.

Blev väldigt väl bemött. Hon var väldigt snäll och trevlig, kunnig och hjälpsam. Lyhörd. Tydlig med information.

Förväntningarna var att mäklaren skulle leda oss genom lägenhetsköpet och kunna svara på frågor, och det levde hon verkligen upp till. Väldigt smidig process och hon kom ihåg alla frågor vi ställt för att senare, efter att ha kollat upp det, följa upp.
    2021-05-03
    Glad, engagerad och målmedveten!
    2021-05-03
    Salt en 34 kvm lght. Jessica var mycket tydlig, hjalpsam och fortroendeingivande. BRA!
    2021-03-29
    Kunnig, trevlig och lätt att få kontakt med. Vi är jättenöjda!
    2021-03-26
    köpt bostadrätt i Uppsala
    Jessica var trevlig och informerade bra. Det jag upplevde som mindre bra att allt skulle gå så snabbt. När man samma dag vinner budgivningen men jobbar sent och har fullt upp med inbokade möten kan inte allt kring affären ske inom några timmar. Bor 40 mil bort . 6 samtal till mig och mindotter samma dag kändes lite för mycket ”på”! Min upplevelse var inte så när vi köpte i Göteborg! Nu ordnade sig allt när jag fick tid för undersökningsplikten till dagen efter, om inte hade vi dragit oss ur och sökt andra objekt!
    2021-03-24
    Köpt bostadsrätt i Uppsala.
    Mäklaren Jessica är kompetent, tillmötesgående, förtroendeingivande och trevlig. Mycket bra, hela vägen. Jag uppskattar mycket en mäklare som jag har tät kontakt och som hör sig av och är lite alert. Precis som Jessica!
    2021-03-19
    Vi sålde vår trea i Luthagen på distans och det var ett rent nöje att ha Jessica som mäklare. Vi upplevde att Jessica var proffsig, bra på att kommunicera, nåbar, och spelade med öppna kort mot oss och mot köparen. Rekommenderar gärna Jessica som mäklare!
  • Ibrahim O
    • Kapellgärdet
    2021-02-24
    • Jag har sålt min lägenhet och gick bra och smidigt
    • man känner sig bekvämt och tryggt
    • ibland känns det som att det kommer ta tid men till slut och efter man har sålt känns det väldigt fort gick det här .
    • Kapellgärdet
    2021-02-24
    Köpte en bostadsrätt.

Jag tycker att mäklaren har varit smidig att ha och göra med. Lätt att få kontakt med, hjälpsam och kunnig. Väldigt bra bemötande!

Kunde inte varit bättre!