Sviva Bil AB

Hunstugans Väg 13, 443 61 Stenkullen — Visa karta

Varmt välkommen till Sviva Bil AB
Hos oss hittar du din nya bil till rätt pris och skulle vi mot all förmodan inte ha din bil så ser vi till att hitta den åt dig. Du kan komma till oss även utanför våra ordinarie öppettider. Det enda du behöver göra är att ringa och boka.

Vill du finansiera bilen genom avbetalning eller leasing så samarbetar vi med flera olika banker som erbjuder förmånliga finansieringsförslag. Vi samarbetar med AutoConcept bilgaranti och via Wasakredit kan vi ordna finansiell hjälp med en ränta från 3.95% och MyMoney från 6.95%.

Vi ligger på Hunstugans väg 13, 443 61 Stenkullen inom Lerums kommun ca 25 km från Göteborgs centrum ( E20 mot Stockholm).
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Sviva Bil AB

• Sahar M skrev om Sviva Bil AB
    Ringde på en Audi A1 och fick information om hur den skulle se ut, när jag kommer ner är den exakt som den blev förklarad. Bilen var i topp skick, invändigt och utvändigt. Grymt nöjd med Sviva bil och säljaren! Läs mer
    2018-11-25 Haider Z svarar Sahar M
    Hej Sahar, vi tackar för din recension och för att du tog dig tiden att skriva om oss. Vi är helt övertygad om att du kommer spendera många roliga timmar i din fantastiska Audi
    Haider Z gillar detta
  • Erik K skrev om Sviva Bil AB
    Grymma killar samt helt fantastiskt bemötande Läs mer
    2018-11-25 Haider Z svarar Erik K
    Hej Erik , Tack för att du tog dig tiden och skriva om oss, lycka till med bilen .

Hälsningar
    Sviva Bil
  • Kristian S skrev om Sviva Bil AB
    Trevlig säljare , bilen går som den skall Läs mer
    2018-11-25 Haider Z svarar Kristian S
    Hej Krisian
    Tack för att du tog dig tiden och skriva, hoppas att Passaten rullar fint än.
    Med vänliga hälsningar
    Sviva Bil
  • Pia J skrev om Sviva Bil AB
    Mycket trevligt bemötande, men givaren till ESP var trasig och vi skulle återkomma nästan vecka för att få det åtgärdat, efter två veckor ringer vi och frågar om delarna kommit och får då frågan vad som är sönder vilket vi inte vet. Utrustningen på bilen stämmer inte heller fem saknas, bilen skulle vara nyservad men dom måste glömt byta luft/oljefilter och i serviceboken fanns inga uppgifter som tyder på att den tillhör denna bil. Bilen är trots löfte inte åtgärdad. Läs mer
    2018-11-25 Haider Z svarar Pia J
    Hej Pia , ni skulle köra in bilen till verkstan då dem vet inte vilken sida skulle dem beställa . Ni får återkomma med synpunkter om ni har mer då . Välkommen till oss igen och tack för ditt ärligt svar om oss !
  • Jonathan G skrev om Sviva Bil AB
    Mycket serviceminded. Hjälpte mig med något de inte behövde så är mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-28 Haider Z svarar Jonathan G
    Hej ,
    Tack för dina fina ord om oss . Du är mer än välkommen Jonathan .

Med vänliga hälsningar
    Sviva Bil AB
  • Benny G skrev om Sviva Bil AB
    Transporter.
    Helt ok upplevelse.
    Bra bemötande Läs mer
    2018-11-25 Haider Z svarar Benny G
    Tack Benny för ditt omdömde , vi hoppas att du är nöjd med köpet ! Lycka till och önskar dig det bästa !

Hunstugans Väg 13, 443 61 Stenkullen