SW Kakel

SW Kakel

Ring 08-760 96 50 www.swkakel.se
4.4

Vi erbjuder total entreprenad av badrum, utförd av utbildad personal till konkurrenskraftiga priser.

12 omdömen om SW Kakel

Kent V
Skrev om SW Kakel

Jag och min sambo har enbart positivt att säga om Rutsam och hans gäng som renoverade vårt badrum. Tidsplanen var tajt men de var ändå klara innan och de lyssnade på vad vi ville och kom med kreativa förslag på lösningar. Mycket prisvärt och ett mycket gott resultat. Kent & Ulrika

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Jesper W

Prisvärda, Pålitliga och kunniga

Tomas S
Skrev om SW Kakel

Jobbar på bra. Kommer med kort varsel. Arbetar med alla yrkeskategorier.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Christian N
Skrev om SW Kakel

Positivt; prisvärda, noggranna, lyhörda för mina behov, städar bra efter sig Negativt; svårt med kommunikationen i början men det har blivit mkt bättre med tiden

nils d
Skrev om SW Kakel

Russe, som äger och driver SW Kakel är inte bara mycket socialt begåvad och lyhörd för vad man som kund vill ha. Han gör dessutom riktigt bra arbetsutföranden utan att var oförskämt dyr. Jag rekommenderar honom och hans företag å det varmaste.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Danial P
Skrev om SW Kakel

Snabba och prisvärda, mycket service vänliga och gör ett bra arbete.Håller god ordning och städar efter sig. Jag ger mina bästa rekommendationer.

Johannes E
Skrev om SW Kakel

mycket bra utfört och prisvärt. Allt "flöt på" tack vare bra kontakt från Swkakel till mig om ev. oklarheter, förslag till nya lösningar osv. Färdigt också i god tid före sista datum enligt avtalet. Varmt rekommendera ....

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Mats R
Skrev om SW Kakel

Trevliga, lätta att samarbeta med. Föreslår bra lösningar.

Hans i
Skrev om SW Kakel

Anlitade SW-Kakel för helrenovering av mitt badrum. Företaget utförde arbetet på ett gott, snabbt och föredömligt sätt. Man var tom behjälplig med att kostnadsfritt lösa ett problem utanför sitt åttagande. Är mycket nöjd med såväl resultat som företagets trevliga bemötande

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Hans S
Skrev om SW Kakel

Trevligt och vänligt bemötande, väldigt hjälpsamma. Sinne för detaljer och färger.

Linda K
Skrev om SW Kakel

Vi är mycket nöjda med arbetet med vårt badrum. Det blev klart i ok tid och resultatet blev precis som vi hade hoppats. Inget särskilt som krånglade utan arbetet flöt på bra och det var lätt att få kontakt med ansvariga för firman före, under och efter arbetet.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Gunnar W
Skrev om SW Kakel

Trevliga och vänliga människor att ha att göra med. Håller vad dom lovar, och gjorde ett bra arbete. Jag kommer att anlita dom igen när det behövs.