SW Kakel

Bällstavägen 220 1 tr, 168 57 Bromma — Visa karta

Vi erbjuder total entreprenad av badrum, utförd av utbildad personal till konkurrenskraftiga priser.

Läs vad 12 kunder tycker om SW Kakel

• Kent V
    Kent V skrev om SW Kakel
    Jag och min sambo har enbart positivt att säga om Rutsam och hans gäng som renoverade vårt badrum.
    Tidsplanen var tajt men de var ändå klara innan och de lyssnade på vad vi ville och kom med kreativa förslag på lösningar.
    Mycket prisvärt och ett mycket gott resultat.

Kent & Ulrika Läs mer
  • Jesper W
    Jesper W skrev om SW Kakel
    Prisvärda, Pålitliga och kunniga Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om SW Kakel
    Jobbar på bra. Kommer med kort varsel. Arbetar med alla yrkeskategorier. Läs mer
  • Christian N
    Christian N skrev om SW Kakel
    Positivt; prisvärda, noggranna, lyhörda för mina behov, städar bra efter sig
    Negativt; svårt med kommunikationen i början men det har blivit mkt bättre med tiden Läs mer
  • nils d
    nils d skrev om SW Kakel
    Russe, som äger och driver SW Kakel är inte bara mycket socialt begåvad och lyhörd för vad man som kund vill ha. Han gör dessutom riktigt bra arbetsutföranden utan att var oförskämt dyr. Jag rekommenderar honom och hans företag å det varmaste. Läs mer
  • Danial P
    Danial P skrev om SW Kakel
    Snabba och prisvärda, mycket service vänliga och gör ett bra arbete.Håller god ordning och städar efter sig. Jag ger mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Johannes E
    Johannes E skrev om SW Kakel
    mycket bra utfört och prisvärt. Allt "flöt på" tack vare bra kontakt från Swkakel till mig om ev. oklarheter, förslag till nya lösningar osv. Färdigt också i god tid före sista datum enligt avtalet. Varmt rekommendera .... Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om SW Kakel
    Trevliga, lätta att samarbeta med. Föreslår bra lösningar. Läs mer
  • Hans i
    Hans i skrev om SW Kakel
    Anlitade SW-Kakel för helrenovering av mitt badrum. Företaget utförde arbetet på ett gott, snabbt och
    föredömligt sätt. Man var tom behjälplig med att kostnadsfritt lösa ett problem utanför sitt åttagande.
    Är mycket nöjd med såväl resultat som företagets trevliga bemötande Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om SW Kakel
    Trevligt och vänligt bemötande, väldigt hjälpsamma. Sinne för detaljer och färger. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om SW Kakel
    Vi är mycket nöjda med arbetet med vårt badrum. Det blev klart i ok tid och resultatet blev precis som vi hade hoppats. Inget särskilt som krånglade utan arbetet flöt på bra och det var lätt att få kontakt med ansvariga för firman före, under och efter arbetet. Läs mer
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om SW Kakel
    Trevliga och vänliga människor att ha att göra med. Håller vad dom lovar, och gjorde ett bra arbete. Jag kommer att anlita dom igen när det behövs. Läs mer

Bästa golvläggarna i Stockholm:

Arash M Arash M tycker:
“Vi har renoverat kök och badru...” Läs mer

Söderbyvägen 2a, 19560, Arlandastad