Köp inte abonnemang! Framför allt: byt inte butik inom sfären. Senaste tre åren har det varit alla fel man kan göra: felbeställda bågar, fel skärpa, tintade när det inte ska vara, skickat till fel Synsam, glas beställda på recept som de såg ut för två år sedan. Framför allt ett riktigt uselt bemötande och noll ägandeskap över misstag. Som grädde på moset är det två års uppsägningstid. Sade upp både mitt och sonens abonnemang igår. Nu får det vara nog!
Synsam Vällingby
3 omdömen om Synsam Vällingby
Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda, nyfikna och noga med behovsanalysen - att förstå kundens behov och önskemål men inte kompromissa med ens ögonhälsa. Jag är så nöjd med mina glasögon och byte av linser utifrån ändrade behov -inga problem. Generösa prover så att det blir rätt. Jättebra hygien och social distanseringsrutiner som tas på allvar. Cityoptik överträffar mina förväntningar gång på gång. Ingen av kedjorna kan mäta sig med optikerna på Cityoptik. Har testat några andra optiker under en tid för att de var ”billigare” men det var det mest dumsnåla jag gjort. Fel styrka, fel glas, fel bågar som inte känns bra och linser som inte premierar min ögonhälsa och inte alls samma servicegrad med kunden i fokus. Lesson learned.
Var inne i butiken visade upp mina glasögon som är progressiva, fotokromatiska dyraste glasen, dom blir fläckiga i synfältet, svaret var jag ringer butikschefen som inte svarade det går inte att göra något åt det. Sämsta kund bemötande. Återstår att ta ärendet till rätten.
Välsorterad butik, trevlig personal (Sara ⭐⭐⭐⭐⭐) och fantastisk service! Stort tack!