Rastedals Optik

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till Rastedals Optik! På St Eriksplan 7 i Stockholm hittar du Rastedals Optik. Som en av Stockholms äldsta butiker har vi lång erfarenhet inom branschen och kan hjälpa dig med skräddarsydd tillverkning av glasögon. Helt efter dina behov. Hos oss hittar du märken som Jimmy Choo, Tom Ford, Rag&Bone, Maui Jim, Gucci,...

229 omdömen om Rastedals Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 229 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Fredrik H
Skrev om Rastedals Optik

Lyssnar och jobbar på en bra lösning. Inte klar med linserna ännu men än så länge bara positiv upplevelse. Köpte även glasögon som blev klockrena. Rekommenderas varmt:

Annika T
Skrev om Rastedals Optik

Vänlig och hjälpsam personal. Fridfullt ställe. Proffsiga optiker och bra glasögon. Uppskattar "den lugna stämningen".

Roger Johan W
Skrev om Rastedals Optik

Alltid nöjd med mina glasögon från Rastedal :)

Hans N
Skrev om Rastedals Optik

Snabbt och trevligt bemötande och hög kvalité. Som alltid under 20+ år som jag anlitad dem.

Marianne N
Skrev om Rastedals Optik

Jag blev mycket trevligt bemött. Det är några år sedan jag besökte Rastedals Optik och då blev jag trevligt bemött så jag tycker Rastedals Optik levde upp till mina förväntningar. Jag gjorde en synundersökning, professionellt utförd och optikern insisterade inte på nya glasögon eftersom det inte var befogat. Ett bra och.proffsigt besök.

Matz R
Skrev om Rastedals Optik

Jag får bra hjälp med linser och glasögon. Personalen är kunniga och svarar snabbt på frågor.

Ingrid L
Skrev om Rastedals Optik

Jag blir alltid trevligt och proffsigt bemött.

Bèrènice C
Skrev om Rastedals Optik

Mycket trevlig och mycket professionell!

Rickard A
Skrev om Rastedals Optik

Trevligt bemötande och snabb service, även när de nya glasen behövde korrigeras.

Jesper O

Personlig, proffsig och mycket hög servicenivå. Nöjd kund sedan 1998

Alice W
Skrev om Rastedals Optik

Dem var väldigt bra, trevligt och proffesionellt benötande!

Birgitta Maria N

Personligt & fin service. Rekommenderar varmt ett besök👍

Elsa M
Skrev om Rastedals Optik

Det var helt okej, gick fort och tyckte optikern var trevlig. Har inget att jämföra med men skulle rekommendera.

Johan Bertil Gustaf J
Skrev om Rastedals Optik

Mycket trevligt bemötande av den kunniga personalen. Trevlig liten butik med centralt läge.

Birgitta N
Skrev om Rastedals Optik

Ett trevligt och professionell bemötande. Ville ha personlig service, samt hade blivit rekommenderad att ni har så snygga bågar. Köpte bågar, hade med mig recept och beställde. Det blev, hittills två riktigt snygga glasögon. Är mycket nöjd med allt. Rekommenderas varmt. .

Mille G
Skrev om Rastedals Optik

Kanonbra, kunnigt och proffsigt!

Henrik W
Skrev om Rastedals Optik

Alltid vänlig, trevliga, kompetenta och flexibla.

Linn S
Skrev om Rastedals Optik

Trevligt bemötande och proffsig personal!

Peter W
Skrev om Rastedals Optik

Väldigt trevlig proffsig personal och snabb leverans på glasögonen 🙌🏼👍🏼☺️

Karl Jacob K
Skrev om Rastedals Optik

Professionellt, trevligt och snabbt.

Claudia L
Skrev om Rastedals Optik

Proffsigt, vänligt och glatt! Fick bra smakråd!

Stig L
Skrev om Rastedals Optik

Proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med synundersökningen.

Gigi S
Skrev om Rastedals Optik

Proffsigt och väldigt kunnig och trevlig personal. Snygga bågar. Hit återvänder jag. Betyg 10 av 10 ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Darja Camilla G
Skrev om Rastedals Optik

Jag sprang bara förbi och gickbin spontant. Fick den hjälp jag behövde och lite till! Supertrevliga och serviceminded!

Fabian K

Utomkroppslig optikerupplevelse

Astrid M
Skrev om Rastedals Optik

Trevligt bemötande, snabb service. Gjorde en synundersökning för körkort, som gick väldigt smidigt.

Kennet P

Allt bra!

Anita Therese C
Skrev om Rastedals Optik

Mycket trevjigt samt professionellt bemötande,

Maria H
Skrev om Rastedals Optik

Kunnig optiker som utförde synundersökning, trevlig Dyrt blev det men glasögon kostar.

Pia E
Skrev om Rastedals Optik

Blev mycket trevligt bemött av personalen. Jag förväntade mig hjälp med glasögon bågar, fick det också. Jag köpte läsglasögon, blev väldigt nöjd med den. Min upplevelse var att bli genuint mottagen, på ett vänligt sätt.

Mikael H
Skrev om Rastedals Optik

Mycket bra bemötande, hjälpsamhet och service.

Björn T
Skrev om Rastedals Optik

Snabbt enkelt och vänligt bemötande.

Mats T
Skrev om Rastedals Optik

Vänligt och professionelt bemötande. Jag fick snabt hjälp med det som behövdes åtgärdas.

Hans Åke H
Skrev om Rastedals Optik

Tekniskt proffsigt. Bra bemötande (viktigt när man skall göra en synundersökning/synkonyroll)!

Elisabeth A
Skrev om Rastedals Optik

Allt var mkt bra. Bemötande, kunskap mm. Nackdelen var att det var dyrt.

Gunilla B
Skrev om Rastedals Optik

Jag fick ett mycket bra intryck . Är mycket nöjd med upplevelsen och mina nya glasögon.

Bachir B

Hej! bemöttande va mycket bra & underköning va underbar. Tack

Karl Christian Markus S

Stamkund sedan decennier . Nya glas till gammal favoritbåge snabbt ordnat . Fått all hjälp man kan önska genom åren.

Gunilla G
Skrev om Rastedals Optik

Trevligt och personligt bemötande. Grundlig och proffsig optiker. Nöjd!

Mats M
Skrev om Rastedals Optik

Vänligt och professionellt. Som förväntat efter tidigare omdömen.

Bertil L
Skrev om Rastedals Optik

Högsta betyg!Väldigt proffsigt och vänligt bemötande Bertil.

Jonas G
Skrev om Rastedals Optik

Fantastisk service, och tillmötesgående personal.

Stanislav N
Skrev om Rastedals Optik

Otroligt trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med synundersökningen och mina nya glasögon.

Joakim E
Skrev om Rastedals Optik

Väldigt professionella och ett trevligt bemötande.

Marie R
Skrev om Rastedals Optik

Väldigt kunniga och professionella! Jag fick ett fint och personligt bemötande, utmärkt service och hjälp att hitta precis rätt linser. Jag är supernöjd och rekommenderar dem varmt!

Örjan Å
Skrev om Rastedals Optik

Proffs. Dom är optiker på riktigt. Bra och kunniga. Ser till vad kunden önskar. Fortsätter att köpa linser, och kommer även köpa glasögon där i fortsättningen.

Lars-Göran L

Trevligt och profetionellt bemötande

Gunilla B
Skrev om Rastedals Optik

Mycket proffsigt och trevligt bemötande Synundersökning och köp av nya glasögon Mycket nöjd

Priska S
Skrev om Rastedals Optik

Kompetent! Man blir igenkänd. Rådgivning som tar hänsyn till ens problem.

Christer T
Skrev om Rastedals Optik

Är kund sedan många År. Bra bemötande. Har nu fått de nya glasögonen som Jag hoppas fungerar.

Filtrera omdömen