Alla kategorier Skönhetssalong Tandblekning Stockholm

Tandblekning Stockholm

Rådmansgatan 55, 113 60 Stockholm — Visa karta

TANDBLEKNING STOCKKHOLM

Tandblekning Stockholm har blekt sina kunder med Brilliant Smiles klinikblekning sedan 2007. Idag är vi den främsta kliniken i Stockholm. Ni hittar oss centralt i Stockholm på Rådmansgatan 55.

Till oss kommer kunder från hela landet. Samt även en stor del av Sveriges kändis-elit. Deltagare från bland annat Let´s Dance, Idol och Melodifestivalen har i flera år valt oss för att skaffa sig ett vitare leende.

I år har vi 10-årsjubileum vilket vi firar med extra bra priser!
2995 kr för BrilliantSmile klinikblekning.
2495kr för dig som studerar och har giltigt CSN eller Mecenatkort.

Normal väntetid är ca 3 veckor.
Tidsbokning gör du lättast via direktlänken till Bokadirekt från vår hemsidas startsida.
Observera att du som kund alltid måste ha gjort en koll hos din tandläkare inom 3 månader innan en behandling hos oss.
Åldersgränsen är 18 år.
För eventuell av- eller ombokning gäller 48 timmar före bokat besök.

Varmt välkommen till oss!

OM TANDBLEKNING
Ditt leende är en viktig del av det första intrycket andra människor får av dig. Ett besök hos oss bidrar oftast inte bara till vitare tänder och ett vackrare leende utan även till en bättre självkänsla!

De allra flesta människor har någon form av missfärgning eller fläckar på sina tänder.
Mat, kaffe, te, vin, läsk och givetvis snus och rökning sätter sina spår. Även viss medicinering och en del sjukdomar kan missfärga tänderna. En olycka kan orsaka färgförändringar på en tand eller på flera tänder för den delen. Även åldern påverkar, tändernas naturliga vithet minskar med åren och vissa av oss har mindre vita tänder redan från födseln.

Innan vi påbörjar din tandblekning har vi en ordentlig genomgång/konsultation och vad du kan förvänta dig av din tandblekning. Alla har olika förutsättningar. Ålder, genetik och levnadssätt påverkar.
I snitt blir man 7 nivåer vitare i sina tänder med vår klinikblekningsmetod. Och man har en hållbarhet under flera år.
Detta mycket goda resultat uppnås på ett riskfritt sätt utan smärta.
Produkterna vi använder kommer från en svensk tillverkare och är väl beprövad. Brilliant Smiles tandblekning är idag den skonsammaste, ledande blekningen på marknaden!
Välkommen!
Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA
Monas Klippotek
Micaela J:
Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Skönhetssalonger nära Tandblekning Stockholm:

Västmannagatan 88, STOCKHOLM
Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det ... Läs mer ›
Carina L:
Bemötandet har alltid varit bra. Däremot är det ytterst irriterande att de alltid försöker sälja på en dyra produkter vilket förstör hela up...

Kungsgatan 79, STOCKHOLM
Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsa... Läs mer ›
Märta R:
Mkt bra trevlig och kunnig personal samt fantastiskt bra och effektiva produkter!!

Rindögatan 28, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klip... Läs mer ›
Dennis F:
Fick ett jättebra bemötande, bra konsultation om min klippning både före och under. Blev mycket nöjd med resultatet.

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Magnus A:
Mycket bra klippning och trevlig personal! Återkommer. :-)

Tandblekning Stockholm har inga rekommendationer.

Tandblekning Stockholm saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Tandblekning Stockholm? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!
Skriv en rekommendation

Rådmansgatan 55, 113 60 Stockholm