Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Haninge Tandea Tandea - Haninge

Tandea - Haninge

En del av Tandeawww.tandea.se

Midgårdsvägen 24, 136 38 Handen — Visa karta

Välkommen till Tandea Haninge!

Vi erbjuder förstklassiga tandläkare här i Haninge och Handen, till ett lågt pris.
Omtanke och omsorg är våra ledord när vi arbetar och vi erbjuder en rad tandläkartjänster, allt från allmäntandvård till estetisk tandvård eller tandblekning. Vi har lång vana och tillhör en mycket förmånlig kedja som arbetar i hela Stockholm.

Vi är anslutna både till Stockolms läns landsting och Försäkringskassan, för att dina behandlingar ska bli så trygga och säkra som möjligt.

Kontakta oss så bokar vi en tid och hjälper dig med dina tänder!
Mån-Tor: 07:00-19:00
Fre: 07:00-18:00
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 49 kunder tycker om Tandea - Haninge

• Åsa R skrev om Tandea - Haninge
    Tandvärk som senare blev en rotfyllning
    Fick hjälp fast det egentligen inte fanns någon tid
    Väldigt nöjd med mitt besök och med personalen Läs mer
  • Fredrik M skrev om Tandea - Haninge
    Superservice och hjälpsam personal. Läs mer
  • Tobias Ö skrev om Tandea - Haninge
    Lagning av mindre kariesangrepp, kindtand.
    Förklarar varje steg i behandlingen och rekommenderar först inte bedövning pga av att det tar timmar innan den går bort. Men inga problem att få bedövningen om man kräver.
    Behandlingen och lagningen var perfekt och inga olustiga bieffekter som jag alltid upplevt annars, i form av ilningar, ojämnheter i bettet.

Artiga och trevliga personer som jobbar där. Läs mer
  • Tania R skrev om Tandea - Haninge
    Trevlig personal bemötande. Gjorde bara en undersökning. Läs mer
  • Fernando V skrev om Tandea - Haninge
    Trevlig personal...dessutom lätt att få nya tider.. Läs mer
  • Annika K skrev om Tandea - Haninge
    Allt är bara så bra som något kan bli. Från utförande av ärendet, till tillmötesgående och hjälpsam personal.... Mycket bra.!!! Läs mer
  • Marguerite W skrev om Tandea - Haninge
    Min man hade varit hos er,vilken toppen tandläkare o sköterska så han,så jag gick också dit,vilket bemötande man fick toppen o superduktig tandläkare 🙂o billig undersökning året ut👌 Läs mer
  • Ann-marie P skrev om Tandea - Haninge
    Hade problem med en protes samt tandsten. Blev mycket bra bemött och George är en mycket skicklig tandläkare. Har alltid tyckt illa om att gå till tandläkaren men har inte haft såna tankar nu. Hoppas ni blir kvar länge i Handen så jag kan gå kvar. Kommer att rekommendera er till alla som behöver en empatisk tandläkare. Läs mer
  • Alonso M skrev om Tandea - Haninge
    Blev väldigt bra bemött då jag har tandläkarskräck , känndes så bra att vara där. Tandläkaren gjorde mig lungt o berättade precis hur allt skulle gå till o kännas. Kommer rekommendera till många andra Läs mer
  • Fredrik S skrev om Tandea - Haninge
    Bra, vänligt och personligt bemötande. Flexibel service. Läs mer
  • Seval T skrev om Tandea - Haninge
    Var på undersökning blev jätte bra bemött va jätte nöjd när jag gick därifrån Läs mer
  • Hacer A skrev om Tandea - Haninge
    Engagerad och trevlig tandläkare och sköterskor. Även tydliga med förklaringar. Jag fick vänta lite pga ett akut patientbesök men det gjorde inget trot min tandläkarfobi. Tandläkaren hade förståelse för min rädsla och hanterade detta väldigt bra och professionellt. Blev vänlig mött hela besöket. Trevliga ljusa lokaler. Läs mer
  • Gun J skrev om Tandea - Haninge
    Hej.Helt nöjd med mitt första möte med Tandera.Här kommer jag fortsätta att ha' mina kontakter för bästa omvårdnad av mina tänder.Mvh Gun. Läs mer
  • Beyer G skrev om Tandea - Haninge
    Mycket service och fokus på problemet!
    Kommer gärna igen! Läs mer
  • David B skrev om Tandea - Haninge
    Trevlig personal och bra priser. Läs mer
  • Sten D skrev om Tandea - Haninge
    Undersökning
    Bemötandet var mycket positivt och jag fick flera goda råd Läs mer
  • Annika P skrev om Tandea - Haninge
    Jag var på en undersökning och blev otroligt bra bemött. Han som tog hand om mig var professionel, förklarade vad han gjorde och varför. Det bästa tandläkarbesöket på 10 år. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Dennis E skrev om Tandea - Haninge
    Behövde akut hjälp med en visdomstand som hade gått sönder, George gav mig en tid snabbt.Jag brukar få panikångest över ingrepp och saker man inte vet om hur det fungerar. Men George är väldigt professionell och lugn, ger även prisförslag innan något görs. Så nästa gång något händer, så vet jag vart man vill gå :) Läs mer
  • Annika J skrev om Tandea - Haninge
    Duktig och trevlig personal bra service Läs mer
  • Kristina P skrev om Tandea - Haninge
    Hittade ett erbjudande, undersökning och rtg, träffade en snäll (viktigt för mig!) och proffsig tandläkare, tandsköterskan likaså. Rent och fint, en perfekt och bra tandläkarmottagning! Läs mer
  • Gomero I skrev om Tandea - Haninge
    Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande. De hade fina lokaler. Läs mer
  • Gustavsson L skrev om Tandea - Haninge
    Jag blev väldigt väl bemött.
    Jätte trevlig personal som ville göra sitt bästa för att hjälpa mig med mina problem med tänderna.
    Jag hade inga direkta förväntningar då det var min första gång där.
    Men gick där ifrån väldigt nöjd. Läs mer
  • Valentyna L
    Valentyna L skrev om Tandea - Haninge
    Var på besök för allmän undersökning. Blev väldigt bra bemött. Ville just få svar på hur mina tänder mår och vad som borde fixas och fick det. Ska på återbesök nästa vecka. Är mycket nöjd så länge. Läs mer
  • Kamila M skrev om Tandea - Haninge
    Jätte bra service och trevligt bemötande. Tandläkare med hjärta som förklarar allt och ser till at du får ingen smärta. Stark rekommenderar! Läs mer
  • Thera H
    Thera H skrev om Tandea - Haninge
    Är så trött med Folktandvårdens felaktiga råd, dåliga bokningar/tider och katastrof service. Jag var höggravid när jag behövde hjälp med en tand och fick vänta över en helg med värkar i tanden för att någon skulle ringa mig för en akut tid. Jag googlade och hittade Tandea och hoppades på det bästa. Sedan dess har jag varit så glad att jag har flyttat till de. Fick en akut tid direkt, mycket bättre och personlig service, så bra tandvård med samma pris och även eftervård finns som var självklart för de. De bryr verkligen om sina kunder och behandlar de så proffsiga utan att vara så sterila och stela. Lokalen i Handen känns hemtrevlig och gör det en ännu bättre. Jag rekommenderar stark Tandea Handen till alla som bor i närheten! Läs mer
  • Marjorierossana N skrev om Tandea - Haninge
    Profesionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Encarnacion P skrev om Tandea - Haninge
    Mycket bra jobba
    bra tandläkare och sjuksköterskor.
    mycket bra uppmärksamhet.
    bra förklaring
    nöjd med vad jag vill ha för framtiden för min goda hälsa Läs mer
  • kerstin h skrev om Tandea - Haninge
    Akutlagning.
    Vänligt.
    Mkt snabb service. Fick tid på en dag. Nästa dag. Läs mer
  • Jennifer B skrev om Tandea - Haninge
    Mycket trevlig och bra tandläkare.
    Kände förtroende direkt och bra priser. Läs mer
  • Håkan F skrev om Tandea - Haninge
    Synnerligen bra och snabb service. Kommer att fortsätta med denna klinik. Läs mer
  • Patrik C skrev om Tandea - Haninge
    Mycket bra, svårt att hitta någonting negativt om hjälpen jag fick. Läs mer
  • Marita M skrev om Tandea - Haninge
    Jag gick på en undersökning som skulle kosta 300 kr, men besöket kostade mycket mer. Utan att informera innan att det kostade extra tog de tandsten (1056kr) och undervisade i tandtråd (495kr). Tror ni jag kommer tillbaka? Läs mer
  • Nils W skrev om Tandea - Haninge
    Konsultation inför ev. implantat. Mycket nöjd med samtalet. Återbesök 17/7. Läs mer
  • Micael H skrev om Tandea - Haninge
    Gggggggcggggccccccccccccccccccccggggghhhgvvhhhhhhhjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhjjjjh Läs mer
  • Eva G skrev om Tandea - Haninge
    Tog bort en tand. Jag blev väl bemött av er. Kostnaden var helt ok. Ni hjälpte även mig att komplimera min protes med två tänder samma dag, vilket jag tycker är en väldigt bra service. Läs mer
  • Janne D
    Janne D skrev om Tandea - Haninge
    Snabb service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Sundqvist L skrev om Tandea - Haninge
    Kom akut,dom tog vänligt emot o lät mig förstå att allt skulle ordna sig.
    Rekommenderar dom absolut.
    Mvh lili Läs mer
    2018-06-04 Behzad B svarar Sundqvist L
    tack för det. det var vänligt sagt. :))
  • Lubna W skrev om Tandea - Haninge
    Jättebra bemötande. Kunnig tandläkare. Ska tillbaka och laga ett hål. Ingenting negativt att säga. Läs mer
  • Gulvira M
    Gulvira M skrev om Tandea - Haninge
    Hej. Företaget fungerar jätte bra. Stor fokus på patienter/kunder. Bemötandet på högsta nivå. Duktiga personal. Läs mer
  • Peter G skrev om Tandea - Haninge
    Trevligt bemötande allt gick smidigt bra priser. Jag fick väldigt bra information hur jag skulle sköta mina tänder. Köpte också tandvårdsprodukter. Jag kommer att besöka samma Tandea i Haninge nästa gång. Läs mer
  • Kerstin P skrev om Tandea - Haninge
    Bara positivt. Väl bemött. Trevlig mottagning. Läs mer
  • Galina B
    Galina B skrev om Tandea - Haninge
    Hello 😁very kind doctors 👨‍⚕️ and feel very care for my problem received best service I could !!! very happy with service and will recommend to everyone I meet that this dentist practice is the Best !!! Good lucks in you care for peoples 👌👌👍👍💪💪💪 Läs mer
  • Kerstin B skrev om Tandea - Haninge
    Då jag endast besökt en Tandeamottagning för en undersökning kan jag bara konstatera att jag blev väl mottagen av vänlig och kunnig personal i en trivsam och fräsch miljö. Valde Tandea efter att ha fått ett erbjudande med posten. Läs mer
  • Sara I skrev om Tandea - Haninge
    Fick snabbt en akuttid och det räddade min helg! Läs mer
    2018-03-07 Behzad B svarar Sara I
    Jag är glad att vi kunde hjälpa.😊🤗
  • Amanda O skrev om Tandea - Haninge
    Jag tycker det var bra och trevlig personal Läs mer
  • Behnam B skrev om Tandea - Haninge
    Jag har fått 3 tänder lagade. Det var väl och professionellt bemötande. Läs mer
  • Rose A skrev om Tandea - Haninge
    Väldigt rara, både tandläkare och sköterska
    Jag blev väl rengjord både inuti och utanpå 🙏 Läs mer
    2018-02-16 Behzad B svarar Rose A
    stor tack från tandea handen och det är roligt att ha glada patienter..

Midgårdsvägen 24, 136 38 Handen