Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Skärholmen Tandea Tandea - Skärholmen

Tandea - Skärholmen

En del av Tandeatandea.se

Storholmsgatan 4, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till en av Stockholms mest prisvärda och moderna tandläkarkliniker!

Tandea är en tandvårdskedja med fyra kliniker i Stockholm med omnejd. Hos oss på Tandea får du förstklassig allmäntandvård till låga priser, med hög service och generösa öppettider.

Ledord i vår verksamhet är omtanke och omsorg och vårt mål är att alltid hålla oss i framkant både vad gäller metoder och utrustning. Vi har ett eget tandtekniskt laboratorium där vi skapar t.ex. tandproteser, implantat och bettskenor. Vi utför även operation av visdomständer.

Vi är anslutna till Stockholms Läns Landsting och Försäkringskassan.

Behåll friska tänder livet ut med hjälp av våra tandläkares pålitliga och professionella tandvård!

Läs vad 92 kunder tycker om Tandea - Skärholmen

• Larsson K
    Larsson K skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag fick hjälp med en kind tand som gått sönder.
    Upplevelsen är alltid lika bra. Dom är tillmötesgående och lyssnar på kundens behov.
    Alltid nöjd när jag går därifrån
  • Löfberg T
    Löfberg T skrev om Tandea - Skärholmen
    Trevligt bemötande av personalen.
    Min tandläkare Jakob med sköterska Jenny. Rekommenderar jag varmt👍🏼. Mvh. Tommy.L.
  • Zoltan C
    Zoltan C skrev om Tandea - Skärholmen
    Allt var Superrrr mycket bra. Fantastiskt kundbemötande
  • Benchimol M
    Benchimol M skrev om Tandea - Skärholmen
    Leon Izgi en USEL tandläkare Tandea i Skäholmen ,det var sista ggr hos Tandea,jag kommer alldrig rekomendera Tandea för någon ,jag blev behandlad 2ggr av denna usla tandläkare som är inte värd titeln/besviken patient /Mark
  • Lundqvist B
    Lundqvist B skrev om Tandea - Skärholmen
    Lagning av hörnan och sen undersökning. Allt utfördes mycket bra och tandläkaren var väldigt trevlig
  • Johansson I
    Johansson I skrev om Tandea - Skärholmen
    Under bar personal är ej så rädd nu
  • Sachs I
    Sachs I skrev om Tandea - Skärholmen
    Trevlig vänlig personal och kunniga förstås!!🌼 Mvh Inga-Lill Sachs
  • Stavroula K
    Stavroula K skrev om Tandea - Skärholmen
    Helt okej! Hade inte ens en dag ont .
  • Jaquelin O
    Jaquelin O skrev om Tandea - Skärholmen
    Har blivit mycket vällmätande av personalen min tandläkare är så underbar
  • Helene S
    Helene S skrev om Tandea - Skärholmen
    Bemötandet har alltid varit utmärkt. Fått snabb och professionell hjälp.
  • Pia T
    Pia T skrev om Tandea - Skärholmen
    Tandläkarbesök fungerade bra.Jag är nöjd
  • Petros G
    Petros G skrev om Tandea - Skärholmen
    Det tycker jag att ni har bra bemötande. Jag var två gånger hos er, så tycker jag var bra och har fått den hjälpen som jag behöver.
  • Lukkari M
    Lukkari M skrev om Tandea - Skärholmen
    Tycker dom sköter och bemötande är mycket bra 👍👍👍👍👍 kan inte klaga.
    Tandea gillar detta
  • Bengtsson J
    Bengtsson J skrev om Tandea - Skärholmen
    Började med ett akut ingrepp... Då jag har/hade tandläkarskräck hade jag väntat ganska länge med att gå till tandläkaren (14år)! Men tackvare Saed och hans sköterskors strålande förklaringar och hjälp, tog jag nu hand om allting under ett par månaders tid. Alltid ett glatt bemötande, snabbt och enkelt att fixa en kreditplan, duktiga tandläkare och sköterskor... Har redan rekommenderat till familj och vänner😇
  • Franco M
    Franco M skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra bemötande, snabba leveranstider och bra priser.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag har hunnit med två besök i höst: en kontroll, samt en lagning och rengöring.
    Det var en smidig och bra process från början till slut.
    Mina förväntningar infriades definitivt utifrån vad jag har vant mig vid som kund.
    Tandea är det bästa tandläkarföretag jag har varit kund hos i vuxen ålder.
  • Bohman M
    Bohman M skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är jätte nöjd med min tandläkare och går alltid därifrån nöjd.
  • Yilmaz S
    Yilmaz S skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket bra. Tack så mycket. Rekomandera....
  • Tengman K
    Tengman K skrev om Tandea - Skärholmen
    Jätte bra bemötande av Tandläkare Jacob och Tand sköterskan Jenny😊
  • Pretel L
    Pretel L skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag hade en jäättebra upplevelse med tand läkaren levon Izgi. Allt gick bra, jag rekommenderar Tandea. Tack!
  • Naji S
    Naji S skrev om Tandea - Skärholmen
    Tack tanden. Tacka jakop och jänne till bästa jobb och bästa service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • Noely B
    Noely B skrev om Tandea - Skärholmen
    BÄSTA BEMÖTANDE HITTILLS
    REKOMMENDERAR VARM TANDEA SKÄRHOLMEN
  • Monica A
    Monica A skrev om Tandea - Skärholmen
    Kunnig och trevlig personal. Fräscha lokaler. Jag har tidigare haft tandvårdskräck men hos Tandea känner jag mig jätte trygg! Hela familjen går hos Tandea och vi är jätte nöjda! Kan varmt rekommendera Tandea!
  • Sauma G
    Sauma G skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra bemötande och trevligt. Lycka till nästa.
  • Unlu M
    Unlu M skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra personal hjälpsam ren klinik är som det skall vara
  • Duru J
    Duru J skrev om Tandea - Skärholmen
    Väldigt bra, jag var super nöjd och speciellt för att de ordnade snabba tider
  • Brandt A
    Brandt A skrev om Tandea - Skärholmen
    Alltid fått redogjort i förväg vilken tandbehandling jag kommer att få. Tid att ställa frågor o få utförliga svar. Trevligt bemötande med utrymme för humoristiska inslag.
  • Eklund E
    Eklund E skrev om Tandea - Skärholmen
    Upplevelsen blev bra! Jag tyckte tandläkaren lyssnade och rättade till en sak jag inte var nöjd med från ett tidigare besök. Så det blev en bra känsla! Tandläkaren sätt är lugnt och trevligt vilket är ett måste vid så speciella som tandläkarbesök.
  • Norr A
    Norr A skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra/trevligt bemötande.
    Fick hjälp med skadad tand och pris uppgift på ett större ingrepp
  • El Malki O
    El Malki O skrev om Tandea - Skärholmen
    Bemötande var helt ok men det kan bli bättre .
  • Anastasia A
    Anastasia A skrev om Tandea - Skärholmen
    Gott bemötande god vård. Rekommenderas
  • Sahin C
    Sahin C skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är nöjd ed tandea jag rekomenderar alt helt ok
  • Karnehammar B
    Karnehammar B skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag har varit på Tandea en enda gång för en förberedande undersökning, varför det är för tidigt att komma med några omdömen.
  • Al-saadi G
    Al-saadi G skrev om Tandea - Skärholmen
    Personal är trevliga och hjälper alltid till. Är duktiga och sköter sitt jobb. Tack
  • Bulut B
    Bulut B skrev om Tandea - Skärholmen
    Hej mycket bra oersonalen och tandlära mycek glad valde er
  • Näsman P
    Näsman P skrev om Tandea - Skärholmen
    Från dag 1 har jag blivit bemött med respekt och vänlighet,dom lyssnade på mig och fick mig känna mig bekväm.jag har haft tandläkarskräck nästan hela mitt liv.Jag var kund innan hos Huddinge som är specialister inom räddsla,men tandia slår dom med hästlängder. Min räddsla är borta och ändå har jag gjort flera rotfyllningar fått nya tänder(protes)nu kan jag le och må bra.rekommenderar alltid tandia till andra t om Huddinge tandläkaren (specialister) är nyfickna på behandlingen jag har fått. Dem vill ha namnet till min tandläkare så dom kan rekommendera sina patienter om Tandia, dom är bäst på alla sätt.😊
  • Jadwiga A
    Jadwiga A skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag sökte upp Tandea i Skärholmen då jag hade problem med mina tänder. Hamnade hos världens bästa tandläkare Jakob Altunsu. Under den långa, skräddarsytta behandlingen som jag har fått kände jag mig trygg och resultatet blev strålande. Jag är jätte nöjd
  • Manuella Guler B
    Manuella Guler B skrev om Tandea - Skärholmen
    Tandea var ärlig och sa vad man skulle göra åt min tand som gick sönder.
  • Afife G
    Afife G skrev om Tandea - Skärholmen
    Besöket på Tandea har varit utmärkt på alla sätt. Är jättenöjd med bemötandet. De är grymma
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag har fått ett lugnt o proffesionellt bemötande.
    Vilket ( nästan ) fått min tandläkarskräck att inte göra sig påmind.
    Har en lång och som jag förstår, jobbig behandling framför mig.
    Op, tandkronor på många tänder. Tänder som ska bort osv.
    Så länge tandläkare Levon, utför dem, så känns det tryggt.

Jag rekommenderar honom, till mina vänner med tandläkarskräck.

Mvh Annelie Brodin.
  • Martin A
    Martin A skrev om Tandea - Skärholmen
    Super nöjd med tandläkarna i norsborg.
    Tog hand om mig med ett bra bemötande och tålamod, då jag är riktigt räd för och gå till tandläkaren. Allt kändes bra efter lagning och kommer gärna tillbaka. *****
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Tandea - Skärholmen
    Kort väntetid för behandling. Vänligt bemötande. Angagerad tandläkare uppriktig med trovärdiga förslag på förbättring av min tandhälsa. Fräch mottagning överlag.
  • Saadia S
    Saadia S skrev om Tandea - Skärholmen
    Hej jag vill Tacka min kära dr Jacob och Wynde tandhygienist och alla personal. De är alltid bemöte mig med glädje och jag känner mig jätte Välkommen och tryggt.
    Jag fick den hjälp som jag behövde och laggade alla mina tänder som var jätte dåliga. Tack vare dr Jacob han gjorde jätte bra jobb, och tandhygienist Wendy hon gjorde jätte bra jobb också. De är jätte jätte mycket duktiga och trevlig med all personal.
    Tack så jättemycket för all hjälp jag fick från Er. MVH Saadia 😊 💐
  • Yervant Y
    Yervant Y skrev om Tandea - Skärholmen
    Toppservice och kompetenta tandläkare
  • Jan N
    Jan N skrev om Tandea - Skärholmen
    Hej
    Det har varit helt OK bemötande. Inget jätte kul att vara kund hos en tandläkare, det känns inte kul när någon rotar i ens mun..
    Min tandläkare tycker jag är mycket bra, även de olika tandsköterskorna.
  • Konstantinos P
    Konstantinos P skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag har behandlats i Tandea Skärholmen av tandläkaren Jakob Altunsu. Jakob och hans assistent har varit helt underbara och tålmodiga med mig då jag lider av tandläkarskräck och får paniker. Allt gick jättebra och jag är jättenöjd med resultatet. Jag är jätte tacksam och vill varmt rekommendera Jakob Altunsu.
  • Hans W
    Hans W skrev om Tandea - Skärholmen
    Hade känning att det kunde vara ett framtida problem med tandhälsan och bokade tid hos Tandea i Skärholmen. Fantastisk att få nästan omgående tid till undersökning. Det resulterade i en lagning och en utdragning av tanden. Jag är närmare 86 år och tanden hade gjort sitt. Allt klarades av i ett besök vilket jag är tacksam för.
  • Helen O
    Helen O skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag var akut till tandea. Mycket bra bemötande. Drog en tand. Rekommenderar verkligen.
  • Ingvor B
    Ingvor B skrev om Tandea - Skärholmen
    Den bästa tandvård man kan få trevlig personal och bästa tandläkare jackob
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra service, snabbt med att få tid, trevlig personal

Storholmsgatan 4, 127 48 Skärholmen