Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Skärholmen Tandea - Skärholmen

Tandea - Skärholmen

Storholmsgatan 4, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till en av Stockholms mest prisvärda och moderna tandläkarkliniker!

Tandea är en tandvårdskedja med fyra kliniker i Stockholm med omnejd. Hos oss på Tandea får du förstklassig allmäntandvård till låga priser, med hög service och generösa öppettider.

Ledord i vår verksamhet är omtanke och omsorg och vårt mål är att alltid hålla oss i framkant både vad gäller metoder och utrustning. Vi har ett eget tandtekniskt laboratorium där vi skapar t.ex. tandproteser, implantat och bettskenor. Vi utför även operation av visdomständer.

Vi är anslutna till Stockholms Läns Landsting och Försäkringskassan.

Behåll friska tänder livet ut med hjälp av våra tandläkares pålitliga och professionella tandvård!

Läs vad 48 kunder tycker om Tandea - Skärholmen

• Jan N
    Jan N skrev om Tandea - Skärholmen
    Hej
    Det har varit helt OK bemötande. Inget jätte kul att vara kund hos en tandläkare, det känns inte kul när någon rotar i ens mun..
    Min tandläkare tycker jag är mycket bra, även de olika tandsköterskorna.
  • Konstantinos P
    Konstantinos P skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag har behandlats i Tandea Skärholmen av tandläkaren Jakob Altunsu. Jakob och hans assistent har varit helt underbara och tålmodiga med mig då jag lider av tandläkarskräck och får paniker. Allt gick jättebra och jag är jättenöjd med resultatet. Jag är jätte tacksam och vill varmt rekommendera Jakob Altunsu.
  • Hans W
    Hans W skrev om Tandea - Skärholmen
    Hade känning att det kunde vara ett framtida problem med tandhälsan och bokade tid hos Tandea i Skärholmen. Fantastisk att få nästan omgående tid till undersökning. Det resulterade i en lagning och en utdragning av tanden. Jag är närmare 86 år och tanden hade gjort sitt. Allt klarades av i ett besök vilket jag är tacksam för.
  • Helen O
    Helen O skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag var akut till tandea. Mycket bra bemötande. Drog en tand. Rekommenderar verkligen.
  • Ingvor B
    Ingvor B skrev om Tandea - Skärholmen
    Den bästa tandvård man kan få trevlig personal och bästa tandläkare jackob
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra service, snabbt med att få tid, trevlig personal
  • Per S
    Per S skrev om Tandea - Skärholmen
    Bra service. Bra återkoppling. Trevlig tandläkare.
  • Ali T
    Ali T skrev om Tandea - Skärholmen
    Otrolig bra tandläkare. Dr Golestani är otroligt duktig och pedagogisk. Åker från Sollentuna bara pga honom.
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Tandea - Skärholmen
    Är jätteglad att jag gick till er! Kanonbra mottagande av en superproffsig tandläkare!!
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag har allrid blivit bra bemött av min tandläkare. I bland är det tomt i receptionen och tar tid innan npn kommer.
  • Tiia M
    Tiia M skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag blev rekommenderat att gå till Tandea av en arbetskollega. Ville nämligen få en vanlig tid för undersökning så fort som möjligt, dock ingen akuttid. Hade fått en tid till min vanliga tandläkare (folktandvården) med 1 månads väntetid, vilket jag absolut avbokade efter mitt första samtal med tandea.

Jag ringer och får en tid dagen efter. En trevlig kvinna som svarade och hjälpte mig under vårt samtal. Dagen efter gör jag en undersökning då dem tar bilder på alla tänder.

Får en ny tid dagen efter för öppning av en tand för eventuella rotfyllning samt för rensning av tandsten. Väldigt bra bemötande av tandläkaren som såg till att jag kunde slappna av eftersom jag är lite rädd för att gå till tandläkaren.

Sen dess har mina besökt bara rullat in i en bra takt där jag tillsammans med min tandläkaren har bokat in dem tiden som passar mig bäst, dem har även helgs öppet vilket är toppen bra.

Har gjort en rotfyllning, lagat en tand, tagit bort tandsten i hela munnen. Och är väldigt nöjd hittils. Har lite kvar att fixa med tänderna, men det är värt det.

Kan varmt rekommendera tandea i skärholmen för andra medmänniskor. Inga överklass priser. Väldigt snygga och rena rum ovanpå centrum. Trevlig personal och väldigt duktig tandläkare. Jag har träffat Saeed Golestani och rekommenderar honom stark.
  • Nadezda T
    Nadezda T skrev om Tandea - Skärholmen
    Väldigt trevliga och professionella. Tycker väldigt mycket om att de förklarar steg för steg vad de gör. Och jag tycker att jag har nog den mest trevligaste och roligaste tandläkaren i det yrket. En stor eloge till han.
  • Feride S
    Feride S skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket nöjd. Hade tandläkare Levon. Kan rekommendera denna klinik..
  • Lars H
    Lars H skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket Bra bemötande och
    Bra behandling
  • Bulent E
    Bulent E skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket trevliga och professionell personal. Jag är jätte nöjd med min behandling.
  • Marzena L
    Marzena L skrev om Tandea - Skärholmen
    Snabbt och professionellt service.
  • Eduardo M
    Eduardo M skrev om Tandea - Skärholmen
    Det var bra, jag blev nöd med behandling och skulle rekommendera kliniken till mina kompisar och bekanta.
    Tandläkaren som jag hade, viste mycket väl, vilket behandling som skulle vara bra för mig.
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket trevligt och snabb och fin behandling.
  • Bo C
    Bo C skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket proffsigt och slocköigt
  • Jasmin Z
    Jasmin Z skrev om Tandea - Skärholmen
    Trevligt personal,bra arbetstider ,bra utfärd jobb.
  • Masih K
    Masih K skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket trevligt och bra bemötande
  • Anette E
    Anette E skrev om Tandea - Skärholmen
    Sent svar kanske. Men jag är supernöjd med bemötande, tandvård och tålamod från en som varit superrädd till att tycka att det är ganska okej.
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Tandea - Skärholmen
    Är väldigt nöjd! Bra service, mottagande, kompetent personal, gins lokaler.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Tandea - Skärholmen
    Mycket bra tandvård och kunnig personal kan varmt rekommendera dom...
  • Invar T
    Invar T skrev om Tandea - Skärholmen
    bra bemött
    dom lyssnar på vad man säger
  • Peter S
    Peter S skrev om Tandea - Skärholmen
    Tandea i Skärholmen. Mycket god/utmärkt service av trevlig och professionell personal som ser till mitt bästa, är lyhörd/informativ vid diskussion om behandlingsalternativ och deras inverkan på min framtida mun/tandhälsa. Tack till framförallt Saeed och Ivona.
    /Peter
  • Jan Peter S
    Jan Peter S skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är jätte nöj med er. Ni är fantastiska, tack för allt hjälp jag har fått från er.
  • Agnieszka G
    Agnieszka G skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är mycket nöjd med min tid hos Tandea.
    Jätte bra service och trevlig, hjälpsamm personal.
    Jag känner mig mycket trygg där och min tandläkarskräck försvann ;-)

Stort TACK till tandläkare Saeed som var proffsig och noggrann. Jag fick ett bemötande jag aldrig tidigare fått.
  • Amra T
    Amra T skrev om Tandea - Skärholmen
    Saeed, Tania, Ivona och andra personal är så snälla!
  • Roberto M
    Roberto M skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är helt nöjd med både bemötande och de tjänster jag var i behov av bl. a porslin insättning samt implantat på tre tänder i övre käk samt under.

Jag är nöjd och produkterna verkar hålla en bra kvalitet. Implantatet slutfördes perfekt.
    Som kund hade jag också en bra relation med både tandläkaren och sjuksköterkorna som var alltid med.
  • Ella Maj E
    Ella Maj E skrev om Tandea - Skärholmen
    Kan varmt rekommenderas, blir vänligt mottagen.
  • Astrid A
    Astrid A skrev om Tandea - Skärholmen
    Tandea-Skärholmen har hjälpt mig med mina tänder och de som jobbar där är helt underbara bra service
  • Charlie E
    Charlie E skrev om Tandea - Skärholmen
    Efter att ha blivit behandlad av er så har min tandläkar skräck avtagit
  • Anette E
    Anette E skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är jättenöjd. Kom dit för ett år sedan och var otrologt rädd och hade ångest. Delir bemötte mig med stor resepkt för mig och har hela tiden värnat om att jag ska må bra både under besöket och efter.
    Jag har bland annat gjort rotfyllningar och dragit ut en trasig framtand fått ett implantat där.
  • Eleonora S
    Eleonora S skrev om Tandea - Skärholmen
    Tack Tandea ! Återkommer gärna till er igen:)
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Tandea - Skärholmen
    Långa öppettider - även på lördagae
  • Burtay B
    Burtay B skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag skulle absolut rekommendera Tandea!
  • Ginos M
    Ginos M skrev om Tandea - Skärholmen
    jag blev väldigt nöjd med allt
  • Jadwiga A
    Jadwiga A skrev om Tandea - Skärholmen
    Hej, det stämmer jag är kund hos Tandea en väldigt nöjd sådan. Mina stora besvär med tänder krävde många besök där. Varenda gång var jag lika nöjd både om det gäller bemötande i receptionen och med den professionella hjälpen av min tandläkare Jakob. Jag är super nöjd. Mvh Jadwiga
  • Eva Birgitta S
    Eva Birgitta S skrev om Tandea - Skärholmen
    Fick hjälp snabbt och bra. Trevligt bemötande.
  • Samira F
    Samira F skrev om Tandea - Skärholmen
    Modern tandläkarmottagning med hög kompetens, proffsigt bemötande, kunniga med gott humör. När man hamnat i stolen gick det fort. Blev väldigt nöjd!
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag kom dit för att en stifttand lossnat. Jag hade en enormt hög tandläkarskräck. Jag fick ett enormt fint bemötande av all personal. Efter undersökning och uttagning av stifttanden blev det lagningar, rotfyllningar och en brygga med 3 tänder. Skräcken för tandläkare försvann efter hand som behandlingen fortskred och är idag helt borta. Jag tom saknar att gå dit nu när jag är färdigbehandlad. Bewar Asa fick mej tom att gå till tandhygienisten som jag lovat mig själv för 35 år sedan att aldrig mer gå till. Det besöket var en klart positiv upplevelse. Jag kan med glädje rekomendera Tandea till vänner och bekanta. All personal är enormt trevlig på ett naturligt sätt, efter att ha varit där ett par gånger kände jag mej nästan som en i familjen.
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är supernöjd med behandlingen och med bemötandet som jag fått. Min tandläkare Victor är utan överdrift världens bästa !!
    Duktig, professionell och duktig på att lyssna på patienten. Rekommenderar varmt alla att gå hos tandea.
  • Inger H
    Inger H skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag är mer än nöjd. Jag fick hjälp på en gång när jag hade en fruktansvärd tandvärk. Trevligt bemötande ,skön avslappnade stämning lätt att få tider. Ren och fräsch miljö. Blir kund hos er i fortsättningen. Tack
  • Nour R
    Nour R skrev om Tandea - Skärholmen
    Helt fantastiskt. Kontakten, tillgänligheten och personalen skapade en väldigt god atmosfär. Lagade en hel del tänder och har inte haft några problem alls efteråt.

Min tandläkare victor på Skärholmen måste vara Sveriges coolaste tandläkare. Otroligt rolig och skapar trygghet för sina patienter. Väldigt fint arbete. Väldigt billigt dessutom.

Mina tänder känns fantastiska. Leendet är tillbaka.

10/10 helt klart
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Tandea - Skärholmen
    Ett bra bemötande och proffesionellt hantverk gör att det skapas trygghet och oron minskar.
  • Dimitra L
    Dimitra L skrev om Tandea - Skärholmen
    Jag blev väll bemötad mycket bra service
    Jätte trevligt personal bättre kan inte bli
    Och dessutom jag fick tid ganska omgående
  • Zeke B
    Zeke B skrev om Tandea - Skärholmen
    Snälla, lugna och mycke duktiga tandläkare

Storholmsgatan 4, 127 48 Skärholmen