Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Tandhygienist Ulrika Melin AB

Tandhygienist Ulrika Melin AB

Sturegatan 18, 114 36 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Tandhygienist Ulrika Melin AB

• Benthe
    Benthe skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Lurendrejeri, kan inte kalla det för något annat. Hade köpt en deal via Groupon för undersökning, lättare tandstensborttagning och airflow. Vid undersökningen säger hon att hon tycker att det behövs en tandstensborttagning och att den kommer att kosta 650 kr. Jag påtalar att jag ju köpt en deal där det ingår. Men då hävdar hon att p.g.a. att det finns tandsten i hela bettet så kostar det extra. Jag säger ja till det.

Det kändes inte jättebra när jag på kvällen upptäcker att jag har tandsten kvar i underkäken. Jag fick boka ny tid för att ta bort tandstenen. Per telefon lät hon som om att det inte kunde hända. Men sedan såg hon själv att det mycket riktigt var slarvigt utfört. Då säger hon att nästa gång jag kommer får jag 150 kr i rabatt. Jag säger att jag vill att hon gör en återbetalning på de extra 650 kr. Hon tjafsar om att jag har fått en billig behandling, att folktandvården minsann tar 1500 för att ta bort tandsten. Hahaha... jag har gått både hos folktandvården och flertalet privata tandläkare och aldrig betalat i närheten av den summan för tandstensborttagning.

Nej, jag uppfattar att hon har satt detta i system. Hon lockar nya kunder med en deal och sedan för att få behandling som man betalat för, kräver hon eller hittar på något extra man bara måste göra. Håll er undan!
  • Jag S
    Jag S skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    De värsta behandling!!! Jag har köpt 2 st vouchers genom Groupon.se till mig och min pojkvän.
    Komplett undersökning och polering med AirFlow hos tandhygienist nära Östermalmstorg. Ord. pris 1 420 kr, betala 249 kr.
    Undersökning av tänder och tandkött med 4 röntgenbilder, samt lättare borttagning av tandsten och ytliga fläckar med AirFlow.

Första dag följade jag med min pojkvän och jag skulle göra besöket nästa dag. Min pojkvän har hela översta tänder hollywood smile = där behöver man ingen Airflow! Min pojkvän fick att betala 690 kr till! För airflow sa hon! Hur mycket kostar Airflow behandling hos Ulrika Melin? 2 000 kr! Hur mycket på hennes hemsidan? Kolla själv! Aldrig I livet! Jag ringde henne nästa dag för att jag ville avboka min tidpunkt, hon svarade inte telefonen. Min pojkvän skickade sms att vi tar den här ärende till Konsument verket, hon svarade att hon är på semester, därför hon kan inte svara. Men den samma dag skulle jag besöka henne! Nu väntar vi på KK! Jätte oproffesionelt person, hon kallade min pojkvän "Baby"! 2 dagar efter behandling tappade min pojkvän en krona från tanden!
    Benthe gillar detta
  • irsa m
    irsa m skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Jag köpte en deal för undersökning och polering hos företaget men när jag åkte dit då ville hon att jag skulle betala mer på plats för att få behandlingen.
    Jag gick inte med på och lämnade men hon rapporterade min deal som använd och jag fick varken behandlingen eller mina pengar tillbaka :(
    jag är så ledsen att sånt händer
    mitt betyg är bara _ _ _
    Benthe gillar detta