Alla kategorier Tandblekning Stockholms län Stockholm Östermalm Tandhygienist Ulrika Melin AB

Tandhygienist Ulrika Melin AB

Sturegatan 18, 114 36 Stockholm — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Tandhygienist Ulrika Melin AB

• Karina R
    Karina R skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Kan varmt rekommendera Ulrika! Blev riktigt nöjd med mina behandlingar då jag gjorde bettskena och sedan tandstensborttagning. Väldigt ödmjuk och professionell i sitt arbete och måste säga att jag redan dagen därpå fick med mig min bettskena hem! Hon är verkligen snabb och noggrann. Läs mer
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Jag har gått hos Ulrika sedan 2008. Bra och professionellt utförda behandlingar, plus alla de tips och råd hur tänderna ska skötas mellan besöken gör att jag vill ge mina bästa rekommendationer till Ulrika Melin. Läs mer
  • Gail F
    Gail F skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Jag har vart kund hos Ulrika Melin i många år och kan bara säga att jag alltid blivit riktigt nöjd med mina behandlingar.Allt från airflow till tandstensbortagning samt blekning. Har även skickat kunder till Ulrika och dom har varit mycket nöjda. Läs mer
  • Filippa
    Filippa skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    En god vän sa en gång ” Det är skillnad på behandlare och behandlare”

Jag har i många år varit rädd för att gå till tandhygienist. Men kom till Ulrika på rekommendation. Jag är super nöjd med min behandling, (tandstensborttagning, airflow) bemötande, fick även rabatt på produkter som jag köpte och tips och råd för att sköta mina tandfickor som nu är ett minne blott. Min upplevelse är att tandhygienist Ulrika är noggran och grundlig med sina behandlingar och värnar om patientens bästa.
    Och är mycket duktig i sin yrkesroll som tandhygienist.
    Jag kan varmt rekommendera er att gå till Ulrika.

Till dom som varit missnöjda vill jag bara säga ett par ord.
    #Kom i tid och visa lite respekt
    #Var glad att det finns människor som har en yrkesstolthet och kan erkänna en missbedömning och göra om.
    #läs det finstilta i dealen
    #dem som köper deal är den som inte vill betala för sig från början.
    Må så gott i godispåsen🤗 Läs mer
    Filippa gillar detta
  • Marie E
    Marie E skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Kan varmt rekommendera Ulrika Melin, har både gjort rengöring med airflow och blekt tänderna, blev super bra resultat av båda! varmt och personligt mottagande och fräsch mottagning !! Läs mer
    Marie E gillar detta
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Känner mig nöjd efter ha varit på behandling och tagit bort tandsten. Informerades om kostnaden innan påbörjad behandling. Jag har gått hos Ulrika i många år och har alltid blivit nöjd.
    Kan varmt rekommendera den här mottagningen där man möts av ett varmt välkomnande och bra priser. Läs mer
    Marie E gillar detta
  • Helena  C
    Helena C skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Var 10 min sen och Ulrika menade att hon redan hade en ny kund inbokad. Hon menade att hon inte kunde ta emot mig vid annat tillfälle heller för lets deal koden redan hade dragits. Som andra här framhäver är denna kvinna ute efter att lura folk på pengar. Läs mer
  • Nora M
    Nora M skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Instämmer med de andra recensioner om att det är lurendrejer. Läs mer
    Helena C gillar detta
  • Benthe
    Benthe skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Lurendrejeri, kan inte kalla det för något annat. Hade köpt en deal via Groupon för undersökning, lättare tandstensborttagning och airflow. Vid undersökningen säger hon att hon tycker att det behövs en tandstensborttagning och att den kommer att kosta 650 kr. Jag påtalar att jag ju köpt en deal där det ingår. Men då hävdar hon att p.g.a. att det finns tandsten i hela bettet så kostar det extra. Jag säger ja till det.

Det kändes inte jättebra när jag på kvällen upptäcker att jag har tandsten kvar i underkäken. Jag fick boka ny tid för att ta bort tandstenen. Per telefon lät hon som om att det inte kunde hända. Men sedan såg hon själv att det mycket riktigt var slarvigt utfört. Då säger hon att nästa gång jag kommer får jag 150 kr i rabatt. Jag säger att jag vill att hon gör en återbetalning på de extra 650 kr. Hon tjafsar om att jag har fått en billig behandling, att folktandvården minsann tar 1500 för att ta bort tandsten. Hahaha... jag har gått både hos folktandvården och flertalet privata tandläkare och aldrig betalat i närheten av den summan för tandstensborttagning.

Nej, jag uppfattar att hon har satt detta i system. Hon lockar nya kunder med en deal och sedan för att få behandling som man betalat för, kräver hon eller hittar på något extra man bara måste göra. Håll er undan! Läs mer
    Helena C, Valeria R gillar detta
  • irsa m
    irsa m skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
    Jag köpte en deal för undersökning och polering hos företaget men när jag åkte dit då ville hon att jag skulle betala mer på plats för att få behandlingen.
    Jag gick inte med på och lämnade men hon rapporterade min deal som använd och jag fick varken behandlingen eller mina pengar tillbaka :(
    jag är så ledsen att sånt händer
    mitt betyg är bara _ _ _ Läs mer
    Helena C, Valeria R, Benthe gillar detta

Bästa företagen inom tandblekning i Stockholm:

Madeleine R Madeleine R tycker:
“Enkelt att få kontakt med tand...” Läs mer

Vasagatan 12, 11120, STOCKHOLM