Tandhygienist Ulrika Melin AB

3.4

15 omdömen om Tandhygienist Ulrika Melin AB

CATHARINA S
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Duktig, trevlig och med humor! Så med den kombinationen ger jag full pott.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Elina Anne-Marie G
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Ulrika är magisk! Glad, rolig, vänlig och har koll på vad hon gör. Fräsch lokal och välkomnande bemötande. Att ha någon som "gräver" i munnen är sällan särskilt skönt eller avslappnande med Ulrika gör det snabbt och trevligt! Har rekommenderat flera vänner till Ulrika och på så sätt även fått rabatt på mina egna behandlingar. Jag började gå till Ulrika tack vara min vän som har så fina tänder, och nu är jag snart i kapp:)

SARAH P
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Håll i er nu för här kommer det. Ulrika ringde mig på remiss på tandläkaren och ville att jag skulle boka tid så snart som möjligt, jag sa till henne att maj var kört och att juni var osäker då jag har ett väldigt spretigt schema. Hon började med en otroligt rutten attityd köra över mig och vägra låta mig komma undan utan att boka en tid. I desperation kom jag med förslaget att jag kunde ta en tid och sen omboka den utifrån mitt schema. Till en början gick det inte alls att göra så, så jag sa att jag inte ville ha en tid...

Svar från Tandhygienist Ulrika Melin AB

Hej Sarah, Detta omdöme handlar kort och gott om att det är surt få en debitering för att man uteblir från sin bokade tid och inget annat. Jag har läst ditt omdöme noga och det enda som är sanning är att du är kallad per remiss från din tandläkare. Resten är lögn tyvärr. Det finns ingen vinning i att "tvinga" patienter att komma ett visst datum då vi har rätt fullbokat utan kallar dig efter önskemål i remiss som skickats mig. Du får en tid och info om att det går att boka om tiden dock senast 24 timmar före bokad tid....

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Lotta A
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Riktigt usel tandhygienist. Endast ute efter pengar.

Karina R
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Kan varmt rekommendera Ulrika! Blev riktigt nöjd med mina behandlingar då jag gjorde bettskena och sedan tandstensborttagning. Väldigt ödmjuk och professionell i sitt arbete och måste säga att jag redan dagen därpå fick med mig min bettskena hem! Hon är verkligen snabb och noggrann.

Agneta B
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Ulrika är en fantastiskt professionell och duktig tandhygienist. Har fått helt nya och fräscha tänder och mun efter hennes behandlingar och tips. Går 2 ggr om året och är supernöjd. Fin och fräsch mottagning och hon är alltid glad och trevlig. Rekommenderat henne till andra, kommer att fortsätta med det. Agneta B

SABINA MARIA K
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Jag har gått hos Ulrika sedan 2008. Bra och professionellt utförda behandlingar, plus alla de tips och råd hur tänderna ska skötas mellan besöken gör att jag vill ge mina bästa rekommendationer till Ulrika Melin.

Gail F
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Jag har vart kund hos Ulrika Melin i många år och kan bara säga att jag alltid blivit riktigt nöjd med mina behandlingar.Allt från airflow till tandstensbortagning samt blekning. Har även skickat kunder till Ulrika och dom har varit mycket nöjda.

Filippa
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

En god vän sa en gång ” Det är skillnad på behandlare och behandlare” Jag har i många år varit rädd för att gå till tandhygienist. Men kom till Ulrika på rekommendation. Jag är super nöjd med min behandling, (tandstensborttagning, airflow) bemötande, fick även rabatt på produkter som jag köpte och tips och råd för att sköta mina tandfickor som nu är ett minne blott. Min upplevelse är att tandhygienist Ulrika är noggran och grundlig med sina behandlingar och värnar om patientens bästa. Och är mycket duktig i sin yrkesroll...

Filippa gillar detta
Marie E
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Kan varmt rekommendera Ulrika Melin, har både gjort rengöring med airflow och blekt tänderna, blev super bra resultat av båda! varmt och personligt mottagande och fräsch mottagning !!

Marie E gillar detta
Ingrid M
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Känner mig nöjd efter ha varit på behandling och tagit bort tandsten. Informerades om kostnaden innan påbörjad behandling. Jag har gått hos Ulrika i många år och har alltid blivit nöjd. Kan varmt rekommendera den här mottagningen där man möts av ett varmt välkomnande och bra priser.

Marie E gillar detta
Helena  C
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Var 10 min sen och Ulrika menade att hon redan hade en ny kund inbokad. Hon menade att hon inte kunde ta emot mig vid annat tillfälle heller för lets deal koden redan hade dragits. Som andra här framhäver är denna kvinna ute efter att lura folk på pengar.

Nora M
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Instämmer med de andra recensioner om att det är lurendrejer.

Helena C gillar detta
Benthe
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Lurendrejeri, kan inte kalla det för något annat. Hade köpt en deal via Groupon för undersökning, lättare tandstensborttagning och airflow. Vid undersökningen säger hon att hon tycker att det behövs en tandstensborttagning och att den kommer att kosta 650 kr. Jag påtalar att jag ju köpt en deal där det ingår. Men då hävdar hon att p.g.a. att det finns tandsten i hela bettet så kostar det extra. Jag säger ja till det. Det kändes inte jättebra när jag på kvällen upptäcker att jag har tandsten kvar i underkäken. Jag fick...

irsa m
Skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB

Jag köpte en deal för undersökning och polering hos företaget men när jag åkte dit då ville hon att jag skulle betala mer på plats för att få behandlingen. Jag gick inte med på och lämnade men hon rapporterade min deal som använd och jag fick varken behandlingen eller mina pengar tillbaka :( jag är så ledsen att sånt händer mitt betyg är bara _ _ _