Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag15 omdömen om Tandhygienist Ulrika Melin AB
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Duktig, trevlig och med humor! Så med den kombinationen ger jag full pott.
-
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Ulrika är magisk! Glad, rolig, vänlig och har koll på vad hon gör. Fräsch lokal och välkomnande bemötande. Att ha någon som "gräver" i munnen är sällan särskilt skönt eller avslappnande med Ulrika gör det snabbt och trevligt! Har rekommenderat flera vänner till Ulrika och på så sätt även fått rabatt på mina egna behandlingar. Jag började gå till Ulrika tack vara min vän som har så fina tänder, och nu är jag snart i kapp:)
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Håll i er nu för här kommer det. Ulrika ringde mig på remiss på tandläkaren och ville att jag skulle boka tid så snart som möjligt, jag sa till henne att maj var kört och att juni var osäker då jag har ett väldigt spretigt schema. Hon började med en otroligt rutten attityd köra över mig och vägra låta mig komma undan utan att boka en tid. I desperation kom jag med förslaget att jag kunde ta en tid och sen omboka den utifrån mitt schema. Till en början gick det inte alls att göra så, så jag sa att jag inte ville ha en tid alls. Hon började gorma på mig igen om att ”jag kunde ju ta en tid och sen boka om den”... känns det bekant? Jag bokade en tid och bad om att få en påminnelse. Självklart kom ingen påminnelse, men istället får jag ett samtal en kvart efter utsatt tid av en OTROLIGT otrevlig Ulrika som halvt skriker att jag hade tid för en kvart sen. Jag förklarade som det var att jag låg och sov och missat tiden. Hon vill då boka om tiden och ge mig en avgift för utebliven tid. Helt okej att man får en avgift, men hallåååå. ÅTTAHUNDRA för en tid man knappt visste att man hade och dessutom med det bemötandet? Dessutom har Ulrika och jag haft en otroligt intressant sms-konversation. Jag hoppas och räknar med att hon kontrar med den till min recension. Hon är otroligt oprofessionell och jag skulle inte rekommendera någon att gå dit, eller ens prata med henne om man inte är på alldeles för bra humör och behöver komma ner på jorden.
Hej Sarah,
Tandhygienist Ulrika Melin AB
Detta omdöme handlar kort och gott om att det är surt få en debitering för att man uteblir från sin bokade tid och inget annat. Jag har läst ditt omdöme noga och det enda som är sanning är att du är kallad per remiss från din tandläkare. Resten är lögn tyvärr. Det finns ingen vinning i att "tvinga" patienter att komma ett visst datum då vi har rätt fullbokat utan kallar dig efter önskemål i remiss som skickats mig. Du får en tid och info om att det går att boka om tiden dock senast 24 timmar före bokad tid. Denna info finns klart och tydligt att läsa på hemsidan för de som tycker det är märkligt att man måste komma på sin bokade tid eller boka om/av och annars blir debiterad. Tid har även skickats per sms till dig och kontrollerat med vår support och ser i datatrafik att tid skickad per sms förutom att du fick den muntligen i telefon så det är också en lögn. Det känns väl ändå rätt osannolikt att jag ringer upp dig och är otrevlig när jag ska ge dig en tid? Finns ingen direkt vinning i det och dessutom fått remiss från din tandläkare att kalla dig så känns väl inte så trovärdigt kanske?!
Sen skriver du att du får ett samtal från mig 15 min efter din bokade tid och det stämmer och detta för jag undrade var du var? Du låg då och sov och sa att du kan komma en "annan gång" och informerade dig om att det blir en debitering för utebliven tid och erbjöd dig ny tid som du avböjde och blev väldigt upprörd. Ja det är inte kul att missa inbokade tider och det innebär hos de flesta en debitering och detta har du fått info om så förstår inte vad som är otrevligt egentligen? Surt att missa tiden ja men att bli arg och sprida rena lögner nej det är inte ok. Jag vill även informera om att en smspåminnelse är inte en kallelse och endast en extra service och det är såklart din uppgift hålla reda på dina egna tider. Jag har läst dina sms och kan inte se var i mitt sms jag varit otrevlig och det som står är att du hade en inbokad tid som du uteblev från bokad tid som kommer debiteras. Detta är standard att vi skickar meddelande när ni inte dyker upp på era bokade tider och därefter har jag fått skickat att jag är den mest otrevliga person du stött på och jag du ger hellre dina pengar till Nordkorea, att du känner dig lurad? Hur har du kunnat bli lurad menar du? Du har fått en tid som du uteblir från och det är mitt fel och jag är otrevlig för du får en uteblivandekostnad? Du skriver avslutningsvis hotfullt att vi ses på Recensionerna och kanske ska du ta ditt ansvar när du bokar en tid och respektera bokningsregler! Du har vare blivit otrevligt bemött eller blivit lurad. Du har bara missat din tid som du är sur över att bli debiterad för. Ta ansvar för dina egna handlingar..... -
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Riktigt usel tandhygienist. Endast ute efter pengar.
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Kan varmt rekommendera Ulrika! Blev riktigt nöjd med mina behandlingar då jag gjorde bettskena och sedan tandstensborttagning. Väldigt ödmjuk och professionell i sitt arbete och måste säga att jag redan dagen därpå fick med mig min bettskena hem! Hon är verkligen snabb och noggrann.
-
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Ulrika är en fantastiskt professionell och duktig tandhygienist. Har fått helt nya och fräscha tänder och mun efter hennes behandlingar och tips. Går 2 ggr om året och är supernöjd. Fin och fräsch mottagning och hon är alltid glad och trevlig. Rekommenderat henne till andra, kommer att fortsätta med det. Agneta B
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Jag har gått hos Ulrika sedan 2008. Bra och professionellt utförda behandlingar, plus alla de tips och råd hur tänderna ska skötas mellan besöken gör att jag vill ge mina bästa rekommendationer till Ulrika Melin.
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Jag har vart kund hos Ulrika Melin i många år och kan bara säga att jag alltid blivit riktigt nöjd med mina behandlingar.Allt från airflow till tandstensbortagning samt blekning. Har även skickat kunder till Ulrika och dom har varit mycket nöjda.
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
En god vän sa en gång ” Det är skillnad på behandlare och behandlare”
Jag har i många år varit rädd för att gå till tandhygienist. Men kom till Ulrika på rekommendation. Jag är super nöjd med min behandling, (tandstensborttagning, airflow) bemötande, fick även rabatt på produkter som jag köpte och tips och råd för att sköta mina tandfickor som nu är ett minne blott. Min upplevelse är att tandhygienist Ulrika är noggran och grundlig med sina behandlingar och värnar om patientens bästa.
Och är mycket duktig i sin yrkesroll som tandhygienist.
Jag kan varmt rekommendera er att gå till Ulrika.
Till dom som varit missnöjda vill jag bara säga ett par ord.
#Kom i tid och visa lite respekt
#Var glad att det finns människor som har en yrkesstolthet och kan erkänna en missbedömning och göra om.
#läs det finstilta i dealen
#dem som köper deal är den som inte vill betala för sig från början.
Må så gott i godispåsen🤗 -
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Kan varmt rekommendera Ulrika Melin, har både gjort rengöring med airflow och blekt tänderna, blev super bra resultat av båda! varmt och personligt mottagande och fräsch mottagning !!
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Känner mig nöjd efter ha varit på behandling och tagit bort tandsten. Informerades om kostnaden innan påbörjad behandling. Jag har gått hos Ulrika i många år och har alltid blivit nöjd.
Kan varmt rekommendera den här mottagningen där man möts av ett varmt välkomnande och bra priser. -
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Var 10 min sen och Ulrika menade att hon redan hade en ny kund inbokad. Hon menade att hon inte kunde ta emot mig vid annat tillfälle heller för lets deal koden redan hade dragits. Som andra här framhäver är denna kvinna ute efter att lura folk på pengar.
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Instämmer med de andra recensioner om att det är lurendrejer.
-
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Lurendrejeri, kan inte kalla det för något annat. Hade köpt en deal via Groupon för undersökning, lättare tandstensborttagning och airflow. Vid undersökningen säger hon att hon tycker att det behövs en tandstensborttagning och att den kommer att kosta 650 kr. Jag påtalar att jag ju köpt en deal där det ingår. Men då hävdar hon att p.g.a. att det finns tandsten i hela bettet så kostar det extra. Jag säger ja till det.
Det kändes inte jättebra när jag på kvällen upptäcker att jag har tandsten kvar i underkäken. Jag fick boka ny tid för att ta bort tandstenen. Per telefon lät hon som om att det inte kunde hända. Men sedan såg hon själv att det mycket riktigt var slarvigt utfört. Då säger hon att nästa gång jag kommer får jag 150 kr i rabatt. Jag säger att jag vill att hon gör en återbetalning på de extra 650 kr. Hon tjafsar om att jag har fått en billig behandling, att folktandvården minsann tar 1500 för att ta bort tandsten. Hahaha... jag har gått både hos folktandvården och flertalet privata tandläkare och aldrig betalat i närheten av den summan för tandstensborttagning.
Nej, jag uppfattar att hon har satt detta i system. Hon lockar nya kunder med en deal och sedan för att få behandling som man betalat för, kräver hon eller hittar på något extra man bara måste göra. Håll er undan! -
skrev om Tandhygienist Ulrika Melin AB
Jag köpte en deal för undersökning och polering hos företaget men när jag åkte dit då ville hon att jag skulle betala mer på plats för att få behandlingen.
Jag gick inte med på och lämnade men hon rapporterade min deal som använd och jag fick varken behandlingen eller mina pengar tillbaka :(
jag är så ledsen att sånt händer
mitt betyg är bara _ _ _