Alla kategorier Tandläkare Västra Götaland Göteborg Tandläkare Åke Parmlid

Tandläkare Åke Parmlid

Kapellplatsen 3, 411 31 Göteborg — Visa karta

Tandläkare Åke Parmlid AB, unikt när det gäller erfarenhet i protetik/ estetisk tandvård. Jag lämnar 15 års garanti på mina protetiska arbeten. Garantin har aldrig behövts användas. Jag har haft 3 anställda tandtekniker av högsta klass i över 30 år.

Tandläkare nära Tandläkare Åke Parmlid:

Björkhöjdsgatan 5, VÄSTRA FRÖLUNDA
Tandvård akut, för familj och med laser. Vi ringer upp inom 60min. Välkommen! Läs mer ›
Katarzyna A:
Super nöjd med val av tider. Trevligt personal! Lugn stämning.

Läs vad 4 kunder tycker om Tandläkare Åke Parmlid

• Susanne P
    Susanne P skrev om Tandläkare Åke Parmlid
    Fantastiskt bemötande av Åke Parmlid och hans tandsköterska Marianne!
    Jag är väldigt nöjd över mina nya fina tänder.
    Nu kan jag le utan att skämmas:)
    Tack för ett mycket bra utfört jobb och allt stöd under tiden.
    En stor kram till er båda
    Susanne Persson,Marstrand
  • Bo A
    Bo A skrev om Tandläkare Åke Parmlid
    Jag bytte min gamla tandläkare som jag haft i många år. Jag ville ha den bästa när jag skulle göra en stor investering med implantat och porslinskronor mm. Åke och Marianne har givit mig inte bara ett fantastisk nytt utseende men också många trevliga besök. Faktum var att jag såg fram emot besöken, hur konstigt det än kan låta. Om du skall göra några större ingrepp så kan jag verkligen rekommendera Åke Parmlid. Min tandhygienist sa att han är den bästa. Jag instämmer
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Tandläkare Åke Parmlid
    Jag rekommenderar Åke och hans sköterska varmt. Hade varit hos flera tandläkare innan jag kom till Åke som jag bestämde mig för bara efter några minuter. Ett fantastiskt bemötande och ett fantastiskt resultat! Jag ville ha 4 st skalfasader och var noga med ett naturligt resultat, precis som Åke var! Och jag har fått många komplimanger för just det, det naturliga resultatet, jag är supernöjd med mitt nya leende!
    Jag som tom har tandläkarskräck skrattade väldigt många ggr hos besöken hos Åke, jag kände mig otroligt trygg med både Åke och hans sköterska.
    Ett superteam!!
    Bo A gillar detta
  • Eva M
    Eva M skrev om Tandläkare Åke Parmlid
    Fick min första kontakt för ca 20 år sedan och dessa tänder har hållt sedan dess. Och nu har jag varit där igen och blivit mycket väl omhändertagen. Han lyssnar bra och vill verkligen att man skall vara nöjd när man lämnar. All heder åt honom och hans sköterska Marianne som också får toppenbetyg.
    2010-10-26 Representant för Tandläkare Åke svarar Eva M
    Det är enormt inspirerande för oss med nöjda patienter.
    /Åke & Marianne
    Linda Ö gillar detta