Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Tandläkarmottagning Söderkliniken

Tandläkarmottagning Söderkliniken, sid 2

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm — Visa karta

Tandläkarmottagning Söderkliniken lägger stor vikt vid att förbättra din orala hälsa och därigenom livskvaliteten. Här blir du väl omhändertagen av professionella och erfarna tandläkare som är inriktade på avancerad ansiktsestetik och protetik. Allt från blekning till proteser eller akuttandvård kan du få hjälp med här hos oss.

Självklart lägger vi stor vikt vid din säkerhet och trygghet. Att du känner dig nöjd och tillfredsställd med resultatet av din behandling är det allra viktigaste. Välkommen att kontakta oss för att boka tid eller få rådgivning!

Läs vad 84 kunder tycker om Tandläkarmottagning Söderkliniken

• Cissi W skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Väldigt bra klinik trevliga och duktiga Läs mer
  • Agneta M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Är toppen nöjd. Kan aldrig gå till någon annan Läs mer
  • Svante B skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Rent o snyggt på praktiken.
    Effektiv vård och trevligt bemötande.
    Har varit för få gånger för att ge betyg 5 Läs mer
  • Selma C skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Mina hjältar! Vet inte vad jag hade gjort eller till vem jag hade gått till utan dom! Så himla tacksam för alla behandlingar, svårt att beskriva hur viktigt det varit för mig att hitta dit, en person med ganska svår tandläkar-ångest. Aldrig blivit så bra bemött eller nöjd någon annanstans. Dom är helt klart bäst! Tycker alla i min familj med. Läs mer
  • Sara skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Kunde inte vara mer nöjd. Har alltid varit rädd för att gå till tandläkaren men Said var helt fantastisk! Han hade tålamod, förklarade utförligt vad han gjorde och verkligen visade empati. Tummen upp för hans arbete, personlighet och den harmoniska miljön. Läs mer
  • Gun F skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Trevligt bemötande. Framför allt fått hjälp med mina tandbesvär! på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
  • Renate M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Jag är inte imponerad av dig som tandläkare då du inte har följt opp hur det har gått för mig efter att större arbeten utförts. Man ska hålla kontakt med sin patient då komplikationer kan och har tillstött vilket i mitt fall flera gånger har förekommit. Det måste väl ändå åligga den som är medveten om att man har en patient med en behandlingsproblemstik. Läs mer
    2016-01-29 Said E svarar Renate M
    Hej Renate!
    Vi kan tyvärr inte följa upp all behandling som vi gör då vi har ca 3000 patienter som vi träffar årligen. Däremot är samtliga patienter välkomna att kontakta oss för diverse komplikationer, frågor eller funderingar. Vi finns alltid tillhands för våra patienter och brukar enligt vår policy boka in alla med akuta besvär inom 24 timmar. Just i ditt fall Renate, har vi även noterat i din journal att vi under tre olika tillfällen försökt att nå dig för att boka in dig för en undersökning men har tyvärr inte lyckats få tag på dig.
    Med vänlig hälsning
    Tandläkarmottagning Söderkliniken
  • Steve T skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Har fått bra bemötande,behandling,fina lokaler efter renoveringen! Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Självklart skall jag hjälpa till med det.
    Använder mig av en 10 gradig skala.
    Då kör vi :
    Social 10
    Kunnig 10
    Empatisk 10
    Populär efterfrågad 9 ( ?) Tyvärr Svårare att få tider
    Tekniknörd 10
    "Farres" brorsa 10
    Skrikmusik 2

And that was all from Älta
    Den uppriktige Håkan Läs mer
    Helena Ilona A, Herman B, Said E gillar detta
  • Doris N skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Väldigt nöjd med tandläkare, personal och trevlig mottagning. Tandvården är toppen i denna lugnande miljö. Läs mer
  • Eva-liz M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Mycket nöjd med trevligaste tandläkaren,sköterskan och mottagningen i stan.
    Min tandläkarrädsla lyste med sin frånvaro i denna lugnande miljö. Toppen Läs mer
  • Åke F skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Hej
    Trevlig miljö med uppgraderad utrustning.
    Bemötandet mycket bra. Med illustrativ beskriv om vad som skall göras. Läs mer
  • Pamela L
    Pamela L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Mycket möjd kund. Skicklig tandläkare.👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Billy L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Trevligt bemötande. Proffsiga behandlingar. Billy Landström Läs mer
  • Eva K skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Mkt trevligt bemötande. Proffsig behandling. Mkt trevlig mottagning. Läs mer
  • Daniel M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Fantastiskt trevligt och proffsigt bemötande och behandling. Läs mer
  • Ingrid L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Positivt och proffesionellt bemötande på alla plan. Läs mer
  • Kerstin H skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Trevligt bemötande man kände sig väl omhänder tagen Läs mer
  • Magnus K skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Det finns ingen bättre tandläkare har varit rädd o gå tidigare nu är det inga problem dessutom är han väldigt duktig Läs mer
  • Ekaterini K skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Jag är väldigt nöjd med både bemötande och behandling! Läs mer
  • Kjell G skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Här varit kund hos Hans Boström och blivit totalt lurad. Gjorde sedan fastsättning av en brygga hos er eftersom ni övertog Boströms
    patienter.Efter det här jag anlitat en riktig tandläkare. Boström har tagit väldigt mycket
    betalt för sitt arbete och aldrig lämnat ett
    kvitto. När min nya tand läkare tittade vilka
    ersättningar som tagit ut från försäkringskassan blir man mörkrädd.
    Vad gäller ett arbete har jag ingen kommentar
    däremot skulle jag vilja ha Boströms
    adress för att återkräva det som har debiteras mig. Den skala ni anger för betyg av era tjänster
    känns inte relevant för mig.
    Tacksam för svar. Läs mer
    2016-01-16 Said E svarar Kjell G
    Hej Kjell!
    Ja, det är väldigt tråkigt att du har gått igenom detta men Tandläkarmottagning Söderkliniken kan inte stå till svars för andra tandläkares behandlingar och ta ansvar för den tidigare mottagning som fanns här innan oss. Som sagt det är väldigt tråkigt men vi kan inte heller hjälpa dig med Hans Boströms kontaktuppgifter då vi inte har några uppgifter om denne.
    Om det finns någonting annat vi kan hjälpa dig med är du välkommen att kontakta praktiken.

Tandläkarmottagning Söderkliniken
  • Anita F skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Jag är oeehört nöjd fantastisk service, vacker och rogivande miljö. Är väldig nöjd med slutresultatet med behandlingen. Läs mer
  • Mari M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Jag känner mig sedd och vänligt bemött. Jag fick transparenta förslag och bra behandling. Läs mer
  • Alex M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Jätte fint bemötande och fint arbete Läs mer
  • Gunnar F skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Engagerat, vänligt och professionellt!! Dr Sayd har hjälpt mig att bli kvitt en för tidigare dold och djup infektion i gommen. Instämmer med hans helhetssyn där det som gäller tandhälsan berör hela mitt hälsotillstånd kroppsligt och psykiskt. Nu får jag också tandhygienistens hjälp att förebygga tandlossning!! Vänliga hälsningar Gunnar Forsberg Läs mer
  • Torsten L
    Torsten L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Kompetent trevlig och ärlig. Fastnade direkt. Bara bra! Läs mer
  • Björn L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Väldigt bra. Trevligt och jätte proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Björn H skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Väldigt nöjd. Jag hade ett stort problem med få friska tänder och bryggor som lossnade. Efter ett noggrant arbete som utfördes etappvis har jag sedan 1,5 år ett leende som jag är riktigt nöjd med. Härligt med en tandläkare som inte bara lagar utan också fokuserar på det estetiska. Läs mer
  • Anneli L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Bästa tänkbara bemötande och skicklighet. Mer än nöjd med behandlingarna och priserna. Läs mer
  • Ivan V skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Said är utan tvekan den mest peofessionella och ansvarsfulla tandläkare jag gått till i hela mitt liv. Rak, ärlig och kunnig. Läs mer
  • Rose Marie L skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    min tandläkare Said är toppen. Mjuk kunnig och behaglig. Jag tycker inte om att gå till tandläkaren men med Said är det okej. Rose-marie Läs mer
  • Britt-marie H skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Allt var bara bra därav mina 5 poäng. Jag är nöjd med mina tänder nu, trevligt bemötande och bra personal. Läs mer
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Bästa tandläkaren jag haft! Väldigt nöjd med all behandling mina tänder fått på Söderkliniken. Läs mer
  • Marketta V skrev om Tandläkarmottagning Söderkliniken
    Känner mig välmottagen. Ingen stress. Väldigt professionellt och noggrannt uppfört arbete.
    Mån att jag får ett vackert leende.
    Och frisk mun. Läs mer

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm