Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Taskrunner AB

Tegelbacken 4A, 111 52 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Taskrunner AB

• Linnea
    Linnea skrev om Taskrunner AB
    Jag har använt tjänsten flera gånger och är riktigt nöjd.
    Ett plus är att det är sjukt smidigt att använda deras app och kommunicera med olika runners!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Nils W
    Nils W skrev om Taskrunner AB
    Jag har använt tjänsten vid ett flertal tillfällen och tycker det fungerar kanon. Tycker det var lite bökigt när det bara fanns en hemsida och blev spammad av sms och mail men nu när det finns en app är det en fröjd att bli av med all huvudvärk och enkelt få hjälp! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Taskrunner AB
    Jag har testat ett par gånger och tycker det fungerar väldigt bra för enklare uppdrag som exv IKEA-montering och håltagning i vägg. Har däremot inte testat större projekt. Läs mer
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Taskrunner AB
    Riktigt dåligt bemötande när vi var i kontakt med dem i samband med en hantverkares slarv vid uppsättning av lampor. Vi har ett nyputsat tak i en 20-talsfastighet som hantverkaren borrade hål i för att sätta upp lampor. Han mätte dock aldrig avståndet från väggen ut till lampfästet och satte sedermera det två lamporna som skulle ligga i linje med varandra något omlott (det skiljde 7 cm)! När han sedan flyttar lampan och åtgärdar den felaktiga uppsättningen så uppstår tre hål som de menar på att vi lätt kan åtgärda med lite spackel och färg. Hantverkaren erkänner att han varit slarvig och därmed är inte uppdraget fackmannamässigt utfört enligt Konsumenttjänstlagen. Vi får först erbjudande om att endast få 85% av arvodet återbetalt eftersom de har en förmedlingsavgift och har vissa kostnader i samband med uppdragen. När vi sedan får 100% återbetalt menar de att vi ska anlita ytterligare en hantverkare via dem för att få problemet åtgärdat. De vägrar ringa upp och när jag sedan ringer upp dem hänvisar de till samma mailslinga och att all kommunikation ska ske via den. Vi vill bara ha taket återställt och de fortsätter hävda att det är lätt fixat med spackel och färg, utan att vare sig talat med mig på telefon eller besökt lägenheten. Nu vill de istället att vi betalar en självrisk för att göra ett försäkringsärende av det, dvs 1 250kr. Vi hänvisar till konsumenttjänstlagen där det tydligt framgår att vi ska stå skadefria såväl ekonomiskt och fysiskt i reklamationsärenden. Total avsaknad av kundservice och attityd tyvärr. Nu måste vi dra detta vidare till Allmänna reklammationsnämnden och allt vad det innebär, vilket känns onödigt och tidsödande för ett väldigt litet problem.

Rekommenderar ingen att anlita dem kort och gott. Läs mer
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Taskrunner AB
    Jag skulle få hjälp med en flytt och personen som bekräftade uppdraget flertal gånger, senaste gången kvällen innan struntade sedan i att dyka upp och svarade varken på telefon eller sms. Jag fick lämna kvar massa dyra maskiner och saker i lägenheten pga det var omöjligt. Detta var mitt i högsommarvärmen och hade ett litet spädbarn som jag fick bära i sele och lyfta alla 60+ kartonger på egen hand uppför trappen. Den andra killen som kom gjorde ett fantastiskt jobb och hjälpte så gott han kunde men var även han tvungen att lämna till slut.
    Runnern tog bort uppdraget så det gick inte att lämna neg omdöme och jag fick pengarna tillbaka med ett löfte om en ursäkt som inte kom. Dessutom var skadan redan skedd och förlorade massa pengar på detta fastän det står att allt är försäkrat via dem osv. Hade tjänat mer på att anlita en seriös firma och sluppit slita ihjäl mig. Varnar verkligen för att anlita en sådan tjänst, med tanke på att inget händer om nåt går snett. Läs mer
  • Aida H
    Aida H skrev om Taskrunner AB
    Inget seriöst företag. Jag hade ett uppdrag att montera ihop en Ikea säng. Det tog en hel helg och det slutade med att min kompis var tvungen att göra 80 procent av jobbet för personen var inte kompent för detta uppdrag. Personen visste också vilket uppdrag det var innan hon godkände uppdraget. Om ni har en helg och har gott om tid. Så anlita taskrunner.
    Jag tog upp detta med taskrunner och de sa bara att uppdraget blev ju klart. Jag trodde när man anlitar någon att göra något så ska den göra jobbet och inte min vän samt att det ska gå snabbt och smidigt. Det ska ju inte ta en hel helg!!! Läs mer
  • Yana I
    Yana I skrev om Taskrunner AB
    Jag har tyvärr haft dålig erfarenhet av Taskrunner. Uppdraget har aldrig blivit slutfört och de ändå valde att behålla pengarna. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: