Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Taskrunner AB

Tegelbacken 4A, 111 52 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Taskrunner AB

• Karolina L
    Karolina L skrev om Taskrunner AB
    Jag skulle få hjälp med en flytt och personen som bekräftade uppdraget flertal gånger, senaste gången kvällen innan struntade sedan i att dyka upp och svarade varken på telefon eller sms. Jag fick lämna kvar massa dyra maskiner och saker i lägenheten pga det var omöjligt. Detta var mitt i högsommarvärmen och hade ett litet spädbarn som jag fick bära i sele och lyfta alla 60+ kartonger på egen hand uppför trappen. Den andra killen som kom gjorde ett fantastiskt jobb och hjälpte så gott han kunde men var även han tvungen att lämna till slut.
    Runnern tog bort uppdraget så det gick inte att lämna neg omdöme och jag fick pengarna tillbaka med ett löfte om en ursäkt som inte kom. Dessutom var skadan redan skedd och förlorade massa pengar på detta fastän det står att allt är försäkrat via dem osv. Hade tjänat mer på att anlita en seriös firma och sluppit slita ihjäl mig. Varnar verkligen för att anlita en sådan tjänst, med tanke på att inget händer om nåt går snett. Läs mer
  • Aida H
    Aida H skrev om Taskrunner AB
    Inget seriöst företag. Jag hade ett uppdrag att montera ihop en Ikea säng. Det tog en hel helg och det slutade med att min kompis var tvungen att göra 80 procent av jobbet för personen var inte kompent för detta uppdrag. Personen visste också vilket uppdrag det var innan hon godkände uppdraget. Om ni har en helg och har gott om tid. Så anlita taskrunner.
    Jag tog upp detta med taskrunner och de sa bara att uppdraget blev ju klart. Jag trodde när man anlitar någon att göra något så ska den göra jobbet och inte min vän samt att det ska gå snabbt och smidigt. Det ska ju inte ta en hel helg!!! Läs mer
  • Yana I
    Yana I skrev om Taskrunner AB
    Jag har tyvärr haft dålig erfarenhet av Taskrunner. Uppdraget har aldrig blivit slutfört och de ändå valde att behålla pengarna. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Anita N Anita N tycker:
“Dammmsugarpåsarna jag köpte vi...” Läs mer