tentarp.se

tentarp.se

Läs vad 30 kunder tycker om tentarp.se 2

2021-06-12
    Bra service innan och efter köp. Fin produkt!
    2021-06-05
    Köpte måttsydda markisdukar till terassräcke. Allt funkade perfekt. Bra att man fick ett tygprov att godkänna innan tillverkning, så kulören blev rätt.
    2021-05-26
    Balkongskydd.
    Bra mailkontakt vid val av färg.
    Vi tror att det kommer att fungera som förväntat.
    2021-05-26
    Beställde måttspecifikt insynsskydd för balkong och det passade perfekt. Gick snabbt och smidigt att få tygprover och snabb leverans efter att vi hade bestämt färg.
    Det tyget tidigare ägare hade satt (jag hade haft det i 3 år också :) ) var inte i närheten av lika snyggt och prydliga sömmar i hörn mm.
    2021-05-19
    Tentarp gav ett bra intryck redan vid första kontakten och fullföljde mitt köp till full belåtenhet. Snabbt och effektivt.
    Rekommenderar att handla här.
    2021-04-09
    Fint balkongskydd med snabb leverans!
    2021-04-06
    Jag har köpt två s k balkongskydd på 11 resp 6 meter. Den kontakt jag hade med er var väldigt proffsig och trevlig och jag fick lite extra hjälp med öljetter.
    2021-03-23
    Väldigt väl sytt och snyggt! Snabb leverans.
    2021-02-24
    Hög kvalitet! Över förväntan en riktigt proffs produkt, syns i sömmar och material.

Supernöjd!
    2020-12-31
    Köpte ett mycket fint balkongskydd
    Snabb återkoppling på mina frågor när jag skulle beställa.
    Snabb leverans, samt kontakt hela vägen då detta var en julklapp som behövde komma snabbt..
    Utmärkt service samt utmärk produkt!
    Högsta betyg!/Åsa
    2020-12-27
    Jag köpte ett balkongskydd i svart markisväv. Jag hade frågor kring hur jag skulle mäta o fick bra o snabba svar på telefon. Fick även ett tygprov innan beställning. Skyddet tillverkades snabbt o leveransen fungerade bra. Jag är väldigt nöjd.
    2020-11-10
    Köpte en presenning till vår båt.
    Blev väldigt bra bemött, ställde frågor innan jag skickade in beställningen som jag fick svar på. Bad sedan om att ändra leveranssätt till hämtning vilket gick bra.
    Är nöjd med de bemötande jag fick.
    2020-10-18
    Hej. Jag är fullständigt nöjd med både färg, och exakta mått på balkongskydd en vi beställde. Margareta Nordström
    2020-08-19
    Personlig och snabb service på mått anpassad kvalités produkt 👍🏼 Rekommenderas
    2020-08-10
    Bra support och bra leverans. Mycket nöjd.
    2020-07-28
    Fantastiskt bra bemötande och bra leverans i tid!
    2020-07-27
    Balkongskydd
    Enkelt att beställa men ni bör framhäva att ni har fästanordningarna (stripes) som tillbehör lite mer, som kund vill jag gärna att veta, irriterande att glömma sådant när man får hem varan.
    Annars inget att anmärka på
    Smidigt och trevligt bemötande
    Hej Elin Roligt att du är nöjd och tack för din feedback. Vi har nu gjort texten om tillbehör tydligare för att minska risken att man som kund missar att beställa buntband eller lina till montaget. Vänliga hälsningar Tentarp tentarp.se
    2020-07-20
    Köpte balkongskydd via Internet. Mått passade perfekt. Innan beställningen fick vi en provbit så färg och kvalitet var till belåtenhet. Proffsigt.
    2020-07-11
    Snabbt och smidigt!, tyget ser mycket bra ut!
    2020-07-05
    Bra tips på hur vår markiserna kunde monteras. Snabb leverans med varor med mycket hög kvalitet! Vi är jättenöjda!!
    2020-06-23
    Beställde balkongskydd efter att ha frågat en granne var de köpt sitt. Fick snabb och bra respons. Varan kom också gott och väl inom utlovad tid. Mycket nöjd med köpet.
    2020-06-10
    Mycket bra produkt och smidig leverans!
    2020-06-04
    Köpte måttsytt balkongskydd. Bra kvalitet. Snabb leverans. Trevligt benötande med snabba svar via mail
    2020-05-19
    Bra service - snabbt och smidigt och väldigt nöjd med balkongskyddet som jag beställde.
    2020-05-16
    Trevligt bemött, snabb leverans, fin kvalitet på tyget.
    Inget att klaga på
    2020-05-14
    Har köpt balkongskydd
    Smidigt att beställa
    Snabb leverans av en perfekt vara
    Kan inte vara bättre
    2020-05-13
    Micke gör ett väldigt bra jobb.
    Vi köpte altanvindskydd till 4 altaner, och vi är alla jättenöjda.
    Snabb leverans, och perfekta mått.
    Perfekt.
    2020-05-11
    Hej, jag har köpt ett balkongskydd. Jag tycker att servicen har varit väldigt bra. Snabbt och med väldigt bra bemötande. Och snyggt blev det.
    Jag är väldigt nöjd.

Mvh Susanne
    2020-05-09
    Beställde markisväv till balkongräcket. Valde färg, mått och material via tentarp hemsida. Fick material-prov hemskickat för bekräftelse. Över förväntan snabb leveranstid. Inga avvikelser i leveransen.
    2020-05-02
    Superfin markisväv till balkongräcket!