Läs vad 38 kunder tycker om tentarp.se 2

2021-11-14 Verifierad kund
    Snabb leverans. Bra kvalitet.
    Enkelt att beställa.
    2021-10-03 Verifierad kund
    De var väldigt tillmötesgående när jag ville ändra min beställning. Det var inga problem att fixa det.

Jag köpte en presenning med tillbehör.
    2021-09-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra kvalitet med effektiv leverans.
    2021-07-21 Verifierad kund
    Supersnabb hantering av min beställning och även min tilläggs-beställning i ”sista minuten “, trots att ni skulle gå på semester. Tack för allt, sååå kundvänliga - hoppas ni får njuta av en välförtjänt semester 🌞🌞
    2021-07-20 Verifierad kund
    Vi var på jakt efter en vindskydd till balkong och fick tips om att Tentarp sålde sådana. Vi tog kontakt med Tentarp per telefon för att ställa frågor och de var mycket snabba på att ta telefonen och besvara våra frågor. ge tips och hur man kunde gå till väga för att beställa gratis färgprover. Vi landade i vindskyddet från Serge Ferrari som heter Soltis 86.

När vi väl bestämt oss så beställde vi online, vilket var smidigt. Dock blev vi informerade på hemsidan att företaget skulle ha semester och därför kunde orden dröja några veckor. Vi beslutade ändå att lägga en beställning.

Dagen efter kontaktade företaget oss och undrade om vi sett informationen om förlängd leveranstid i semestertider. Vi bekräftade att vi gjort så och att vi ville vänta på ordern.

Någon vecka senare hör Tentarp av sig igen och hälsar att de ändå tillverkat vårt vindskydd trots semestertider och ville kontrollera att vi var hemma för att kunna ta emot det. Vi blir superglada och tog tacksamt emot erbjudandet.

Vindskyddet var väl paketerat och ihoprullat. Det var enkelt att montera med den instruktion som finns på hemsidan och produkten verkar göra jobbet. Vi är jättenöjda både med servicen och produkten!
    2021-07-19 Verifierad kund
    God hjälp med val av material, snabb leverans.
    2021-07-03 Verifierad kund
    Ni har sänt leveransen till en adress som vi inte har orten ligger 30 km bort. istället för att sända leveransen till den adress som vi angivit i vår beställning, vilken Ni också angivit på Er faktura till oss. Rätt adress passerar vi dagligen 100 m bort.
    I övrigt har Er handläggning varit bra.
    Hej Anders
    Tråkigt att ni blev missnöjda med leveransen, hoppas att ni blir nöjda med balkongskyddet :-)
    Jag har kollat upp leveransen med DHL. Den gick till er närmaste servicepoint som ligger ca 13 km. från er adress enligt DHL. Tyvärr hade de ingen närmare sa de. I dagsläget har vi inte möjlighet att välja andra leveransalternativ som t.ex. posten.
    Med vänliga hälsningar Mikael Ljung Tentarp
    2021-06-14 Verifierad kund
    Bra support/hjälp med frågor. Fick dock en känsla av att min order tog lite längre tid än beräknat o fick påminna om den. När det var gjort gick det fort o bra att få hem mina produkter. Mkt nöjd med de två rullgardiner jag beställde/köpte. Har rekommenderar er vidare :-)
    Hej Catharina
    Tack för ditt omdöme :-)
    Jag är dock inte säker på att det var vår leverans du menade. Av oss köpte du
    1 st. balkongskydd i pvc nät.
    Med vänliga hälsningar Mikael Ljung Tentarp
    2021-06-12 Verifierad kund
    Bra service innan och efter köp. Fin produkt!
    2021-06-05 Verifierad kund
    Köpte måttsydda markisdukar till terassräcke. Allt funkade perfekt. Bra att man fick ett tygprov att godkänna innan tillverkning, så kulören blev rätt.
    2021-05-26 Verifierad kund
    Balkongskydd.
    Bra mailkontakt vid val av färg.
    Vi tror att det kommer att fungera som förväntat.
    2021-05-26 Verifierad kund
    Beställde måttspecifikt insynsskydd för balkong och det passade perfekt. Gick snabbt och smidigt att få tygprover och snabb leverans efter att vi hade bestämt färg.
    Det tyget tidigare ägare hade satt (jag hade haft det i 3 år också :) ) var inte i närheten av lika snyggt och prydliga sömmar i hörn mm.
    2021-05-19 Verifierad kund
    Tentarp gav ett bra intryck redan vid första kontakten och fullföljde mitt köp till full belåtenhet. Snabbt och effektivt.
    Rekommenderar att handla här.
    2021-04-09 Verifierad kund
    Fint balkongskydd med snabb leverans!
    2021-04-06 Verifierad kund
    Jag har köpt två s k balkongskydd på 11 resp 6 meter. Den kontakt jag hade med er var väldigt proffsig och trevlig och jag fick lite extra hjälp med öljetter.
    2021-03-23 Verifierad kund
    Väldigt väl sytt och snyggt! Snabb leverans.
    2021-02-24 Verifierad kund
    Hög kvalitet! Över förväntan en riktigt proffs produkt, syns i sömmar och material.

Supernöjd!
    2020-12-31 Verifierad kund
    Köpte ett mycket fint balkongskydd
    Snabb återkoppling på mina frågor när jag skulle beställa.
    Snabb leverans, samt kontakt hela vägen då detta var en julklapp som behövde komma snabbt..
    Utmärkt service samt utmärk produkt!
    Högsta betyg!/Åsa
    2020-12-27 Verifierad kund
    Jag köpte ett balkongskydd i svart markisväv. Jag hade frågor kring hur jag skulle mäta o fick bra o snabba svar på telefon. Fick även ett tygprov innan beställning. Skyddet tillverkades snabbt o leveransen fungerade bra. Jag är väldigt nöjd.
    2020-11-10 Verifierad kund
    Köpte en presenning till vår båt.
    Blev väldigt bra bemött, ställde frågor innan jag skickade in beställningen som jag fick svar på. Bad sedan om att ändra leveranssätt till hämtning vilket gick bra.
    Är nöjd med de bemötande jag fick.
    2020-10-18 Verifierad kund
    Hej. Jag är fullständigt nöjd med både färg, och exakta mått på balkongskydd en vi beställde. Margareta Nordström
    2020-08-19 Verifierad kund
    Personlig och snabb service på mått anpassad kvalités produkt 👍🏼 Rekommenderas
    2020-08-10 Verifierad kund
    Bra support och bra leverans. Mycket nöjd.
    2020-07-28 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande och bra leverans i tid!
    2020-07-27 Verifierad kund
    Balkongskydd
    Enkelt att beställa men ni bör framhäva att ni har fästanordningarna (stripes) som tillbehör lite mer, som kund vill jag gärna att veta, irriterande att glömma sådant när man får hem varan.
    Annars inget att anmärka på
    Smidigt och trevligt bemötande
    Hej Elin
    Roligt att du är nöjd och tack för din feedback.
    Vi har nu gjort texten om tillbehör tydligare för att minska risken att man som kund missar att beställa buntband eller lina till montaget. Vänliga hälsningar Tentarp
    2020-07-20 Verifierad kund
    Köpte balkongskydd via Internet. Mått passade perfekt. Innan beställningen fick vi en provbit så färg och kvalitet var till belåtenhet. Proffsigt.
    2020-07-11 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt!, tyget ser mycket bra ut!
    2020-07-05 Verifierad kund
    Bra tips på hur vår markiserna kunde monteras. Snabb leverans med varor med mycket hög kvalitet! Vi är jättenöjda!!
    2020-06-23 Verifierad kund
    Beställde balkongskydd efter att ha frågat en granne var de köpt sitt. Fick snabb och bra respons. Varan kom också gott och väl inom utlovad tid. Mycket nöjd med köpet.
    2020-06-10 Verifierad kund
    Mycket bra produkt och smidig leverans!
    2020-06-04 Verifierad kund
    Köpte måttsytt balkongskydd. Bra kvalitet. Snabb leverans. Trevligt benötande med snabba svar via mail
    2020-05-19 Verifierad kund
    Bra service - snabbt och smidigt och väldigt nöjd med balkongskyddet som jag beställde.
    2020-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemött, snabb leverans, fin kvalitet på tyget.
    Inget att klaga på
    2020-05-14 Verifierad kund
    Har köpt balkongskydd
    Smidigt att beställa
    Snabb leverans av en perfekt vara
    Kan inte vara bättre
    2020-05-13 Verifierad kund
    Micke gör ett väldigt bra jobb.
    Vi köpte altanvindskydd till 4 altaner, och vi är alla jättenöjda.
    Snabb leverans, och perfekta mått.
    Perfekt.
    2020-05-11 Verifierad kund
    Hej, jag har köpt ett balkongskydd. Jag tycker att servicen har varit väldigt bra. Snabbt och med väldigt bra bemötande. Och snyggt blev det.
    Jag är väldigt nöjd.

Mvh Susanne
    2020-05-09 Verifierad kund
    Beställde markisväv till balkongräcket. Valde färg, mått och material via tentarp hemsida. Fick material-prov hemskickat för bekräftelse. Över förväntan snabb leveranstid. Inga avvikelser i leveransen.
    2020-05-02 Verifierad kund
    Superfin markisväv till balkongräcket!