TENTARP AB

TENTARP AB

• Badge2022

TENTARP - skräddarsydda väderskydd i Kungälv ! Vi finns på Bultgatan 13B i Rollsbo industriområde, där vi tillverkar och servar pvc-täckningar, balkongskydd mm. En stor del av vår verksamhet är att jobba som servicepartner till företag inom industrin med allt från reparationer till framtagning och tillverkning av unika produkter....

67 omdömen om TENTARP AB

Sedan starten hos Reco 2020

Per R
Skrev om TENTARP AB

Bra bemötande och bra information om balkongskydd som jag senare köpte.

Emma W
Skrev om TENTARP AB

Snabb smidig och trevlig köpupplevelse, snabb leverans och bra produkt som känns gedigen!

Felicia Casandra Alma S

Jag uppskattar när ”under promise, over delivery” slår in. 2 veckors leveranstid blev några dagar (där hade jag kanske tur), men dessutom en produkt av fantastisk kvalitet i hantverket och som föranleddes av precis det en önskar i god och bra service, trots några frågor och utmaningar.

Christer P
Skrev om TENTARP AB

Bra personal med bra service och snabb leverans

Lena F
Skrev om TENTARP AB

Lätt att förstå hur man ska fylla i era papper och mäta rätt Snabb frakt till kunden

Tomas K
Skrev om TENTARP AB

Perfekt leverans. Inga problem med kontakten trots att jag lyckades strula till det lite med betalningen. Rekommenderas verkligen!

Christoffer K
Skrev om TENTARP AB

Bra service, snabba svar. Är jättenöjd med Tentarp.

Axel L
Skrev om TENTARP AB

Bra bemötande och smidigt leverans. Inga klagemål...

Lotta S
Skrev om TENTARP AB

Bra sälj process, fint tyg, bra sytt och trevligt bemötande.

Marianne H
Skrev om TENTARP AB

Snabb service och bra resultat. Lite svärtolkade färger på webbenn

Lisa E
Skrev om TENTARP AB

Kändes som ett seriöst företag och känslan stämde. Fick provtyg snabbt hem i postlådan, enkelt att beställa och vipps var mitt terasskydd levererat. Riktigt bra kvalitet och väldigt välsytt. Kan varmt rekommendera detta företag!

Camilla L
Skrev om TENTARP AB

Precis vad jag ville ha och lätt att montera

Benny T
Skrev om TENTARP AB

Shit shit shit and shit.....SHIT!!!!!!

Svar från TENTARP AB

Hej Benny! Vi har försökt att både ringa och maila dig utan resultat för att säkerställa att du har beställt saker som passar till dina tält. Eftersom det inte gått att få tag på dig var vi tvungna att makulera ordern. MVH Mikael Ljung Tentarp

Heidi M
Skrev om TENTARP AB

Tack till trevlig och kompetent personal från västkusten såklart! Bra beställningsformulär på Tentarp.se Jag och hundarna fick det transparenta balkongskyddet som vi ville ha. Det var lätt att hänga upp och fästa.

Urban J
Skrev om TENTARP AB

Köpte väggar till mitt depåtält. Lika bra kvalite på väggarna som tältet.

Elisabet R
Skrev om TENTARP AB

Trevligt bemötande. Bra service. Förklarade tydligt hur man sätter upp balkongväven.

Leif K

Allt perfekt! Varan motsvarande förväntningar 👌

Henrik M
Skrev om TENTARP AB

Det var enkelt att beställa. Jag fick ett prov på väven som jag beställt och bestämde mig för ett tyg i mörkare nyans. Enkel och snabb dialog med Tentarp om detta. Leveransen kom något snabbare än förväntat. Blev perfekt.

Simon E
Skrev om TENTARP AB

Beställde balkongskydd och det gick väldigt fort att få hem. Trevliga var de också!

Christer N
Skrev om TENTARP AB

Bra och snabb leverans efter det att jag godkänt färgprovet.

Kristina T

Bra pris & snabb leverans. Fint balkongskydd

Anna L
Skrev om TENTARP AB

Mycket trevligt bemötande med bra vägledning för måttagning av vindskydd för balkong. Snabba och tydliga svar! Noggrant tillvägagångssätt med hemskickat tygprov på vald markis innan produktionsstart. Klart över förväntan avseende leveranstid! Mycket nöjd genom hela processen med snyggt slutresultat! Rekommenderas!

Annelie Y
Skrev om TENTARP AB

Trevligt bemötande med en smiley i bekräftelsen vilket jag tycker kändes personligt. Snabb leverans och bra kvalitet på det jag beställde.

Helena B
Skrev om TENTARP AB

Beställde 6 m långt balkongskydd till terassen. Snabb personlig kommunikation, fick prov från Sandatex på valt tyg och efter bekräftelse från mig gick leveransen snabbt. Allt stämde fint med mått och tyg och balkongskyddet känns välgjort och fint. Positiv upplevelse rakt igenom!

Leo L
Skrev om TENTARP AB

Dom har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Jag har ännu inte lagt en order. Väntar på nya färgprover.

Jan A
Skrev om TENTARP AB

Köpte måttbeställt balkongskydd. Bra och snabb service!

Ulf C
Skrev om TENTARP AB

Fick bra hjälp med mina frågor vid kontakt och jag är nöjd med leveransen och produkten.

Jörgen L
Skrev om TENTARP AB

Bra och snabb kundservice Snabb leverans!

Govend B
Skrev om TENTARP AB

Beställde Balkongskydd set gick smidigt och fort

Håkan B
Skrev om TENTARP AB

Snabb leverans. Bra kvalitet. Enkelt att beställa.

Ingmari A
Skrev om TENTARP AB

De var väldigt tillmötesgående när jag ville ändra min beställning. Det var inga problem att fixa det. Jag köpte en presenning med tillbehör.

Jan T
Skrev om TENTARP AB

Bra bemötande och bra kvalitet med effektiv leverans.

Eva S
Skrev om TENTARP AB

Supersnabb hantering av min beställning och även min tilläggs-beställning i ”sista minuten “, trots att ni skulle gå på semester. Tack för allt, sååå kundvänliga - hoppas ni får njuta av en välförtjänt semester 🌞🌞

Michael J
Skrev om TENTARP AB

Vi var på jakt efter en vindskydd till balkong och fick tips om att Tentarp sålde sådana. Vi tog kontakt med Tentarp per telefon för att ställa frågor och de var mycket snabba på att ta telefonen och besvara våra frågor. ge tips och hur man kunde gå till väga för att beställa gratis färgprover. Vi landade i vindskyddet från Serge Ferrari som heter Soltis 86. När vi väl bestämt oss så beställde vi online, vilket var smidigt. Dock blev vi informerade på hemsidan att företaget skulle ha semester och därför kunde orden dröja...

Marie M
Skrev om TENTARP AB

God hjälp med val av material, snabb leverans.

Anders H
Skrev om TENTARP AB

Ni har sänt leveransen till en adress som vi inte har orten ligger 30 km bort. istället för att sända leveransen till den adress som vi angivit i vår beställning, vilken Ni också angivit på Er faktura till oss. Rätt adress passerar vi dagligen 100 m bort. I övrigt har Er handläggning varit bra.

Svar från TENTARP AB

Hej Anders Tråkigt att ni blev missnöjda med leveransen, hoppas att ni blir nöjda med balkongskyddet :-) Jag har kollat upp leveransen med DHL. Den gick till er närmaste servicepoint som ligger ca 13 km. från er adress enligt DHL. Tyvärr hade de ingen närmare sa de. I dagsläget har vi inte möjlighet att välja andra leveransalternativ som t.ex. posten. Med vänliga hälsningar Mikael Ljung Tentarp

Catharina N
Skrev om TENTARP AB

Bra support/hjälp med frågor. Fick dock en känsla av att min order tog lite längre tid än beräknat o fick påminna om den. När det var gjort gick det fort o bra att få hem mina produkter. Mkt nöjd med de två rullgardiner jag beställde/köpte. Har rekommenderar er vidare :-)

Svar från TENTARP AB

Hej Catharina Tack för ditt omdöme :-) Jag är dock inte säker på att det var vår leverans du menade. Av oss köpte du 1 st. balkongskydd i pvc nät. Med vänliga hälsningar Mikael Ljung Tentarp

Sandra T
Skrev om TENTARP AB

Bra service innan och efter köp. Fin produkt!

Fredrik B
Skrev om TENTARP AB

Köpte måttsydda markisdukar till terassräcke. Allt funkade perfekt. Bra att man fick ett tygprov att godkänna innan tillverkning, så kulören blev rätt.

Anna H
Skrev om TENTARP AB

Balkongskydd. Bra mailkontakt vid val av färg. Vi tror att det kommer att fungera som förväntat.

Lemonia P
Skrev om TENTARP AB

Beställde måttspecifikt insynsskydd för balkong och det passade perfekt. Gick snabbt och smidigt att få tygprover och snabb leverans efter att vi hade bestämt färg. Det tyget tidigare ägare hade satt (jag hade haft det i 3 år också :) ) var inte i närheten av lika snyggt och prydliga sömmar i hörn mm.

Martin O
Skrev om TENTARP AB

Tentarp gav ett bra intryck redan vid första kontakten och fullföljde mitt köp till full belåtenhet. Snabbt och effektivt. Rekommenderar att handla här.

Daniel E
Skrev om TENTARP AB

Fint balkongskydd med snabb leverans!

Annika G
Skrev om TENTARP AB

Jag har köpt två s k balkongskydd på 11 resp 6 meter. Den kontakt jag hade med er var väldigt proffsig och trevlig och jag fick lite extra hjälp med öljetter.

Gitte D
Skrev om TENTARP AB

Väldigt väl sytt och snyggt! Snabb leverans.

Karl H
Skrev om TENTARP AB

Hög kvalitet! Över förväntan en riktigt proffs produkt, syns i sömmar och material. Supernöjd!

Åsa A
Skrev om TENTARP AB

Köpte ett mycket fint balkongskydd Snabb återkoppling på mina frågor när jag skulle beställa. Snabb leverans, samt kontakt hela vägen då detta var en julklapp som behövde komma snabbt.. Utmärkt service samt utmärk produkt! Högsta betyg!/Åsa

Birgitta U
Skrev om TENTARP AB

Jag köpte ett balkongskydd i svart markisväv. Jag hade frågor kring hur jag skulle mäta o fick bra o snabba svar på telefon. Fick även ett tygprov innan beställning. Skyddet tillverkades snabbt o leveransen fungerade bra. Jag är väldigt nöjd.

Åsa S
Skrev om TENTARP AB

Köpte en presenning till vår båt. Blev väldigt bra bemött, ställde frågor innan jag skickade in beställningen som jag fick svar på. Bad sedan om att ändra leveranssätt till hämtning vilket gick bra. Är nöjd med de bemötande jag fick.

Margareta N
Skrev om TENTARP AB

Hej. Jag är fullständigt nöjd med både färg, och exakta mått på balkongskydd en vi beställde. Margareta Nordström