Texor Bygg AB

Texor Bygg AB

Ring 08-403 045 05 www.texorbygg.se
2.8

Välkomna till Texor Bygg AB Vi är byggfirman som tar hand om alla dina problem eller tankar när det handlar om arbeten inom byggbranschen. Vi hjälper er hela vägen med din renovering, från början till slut Vi har yrkesarbetare som utför alla typer av bygg- och snickeriarbeten, kakelsättning, badrumsrenovering, måleri, golvläggning,...

4 omdömen om Texor Bygg AB

JAWAD MOHAMED M
Skrev om Texor Bygg AB

Fuskbygge, skattefusk , tjuv, inget att anlita på ett öre

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

GORAN R
Skrev om Texor Bygg AB

VARNING VARNING anlita inte detta företag om ni inte vill bli lurad på pengar och få en halvdant jobb, han skulle renovera mitt hus och bygga min pool, men är inte helt färdigt med det och jag väntar fortfarande på att få poolen som jag tyvärr har redan betalt för. jag vill vararna er för ett oseriöst företag, direkt efter han har fått uppdraget så försvinner han och svara verken på telefon eller mejl.

Siemak R
Skrev om Texor Bygg AB

Riktigt bra bemötande, kunniga hantverkare med god erfarenhet! Rekommenderar starkt!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Norlandia F
Skrev om Texor Bygg AB

Bra kunskap och hög ambitionsnivå. Trevliga att vara med och ofta finns stor flexibilitet. Mer realistiska tidplaner behövs.