Alla kategorier Övrigt Örebro Ljusnarsberg The Hair Bar

Regeringsgatan 46, 111 56 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om The Hair Bar

• 2019-01-09

Stina skrev om The Hair Bar
    Värsta klippningen ever - för 690kr!

Att få kallt vatten innanför tröjan under schamponering kan jag ha överseende med, även om det sker tre gånger.

Men känslan att det fuskklipptes, för 690kr, besannades då jag trots flera påpekanden (och slutligen tröttnade jag) gick hem med hår som är både syn- och märkbart olika långt.

Blev uppläxad att jag inte kunde mäta håret si och så men det behövs inte mätas - det syns!

Kommer inte återvända hit utan klipper mig hellre själv. Läs mer
  • 2018-06-14

Daniel skrev om The Hair Bar
    Den i särklass mest nonchalanta och hafsiga frisören jag besökt. Läs mer
  • Victoria J

2017-09-01

Victoria J skrev om The Hair Bar
    Såklart hade jag glömt att läsa omdömena om detta ställe innan jag gick hit😭 Stort misstag! Nu får jag stå ut med den här fula katastroffärgen till jag har råd att gå igen(självklart till en annan frisör då). Hur kan en "färgtekniker" säga att han inte kan blondera utväxten utan att det kommer att bli gult, när alla andra frisörer kan det???? Vill med detta varna alla som tänkt gå hit, gör det inte, om du inte är självplågare och vill bli riktigt ful😡😭 Läs mer
  • 2017-06-15

Carina J skrev om The Hair Bar
    Så fruktansvärt missnöjd. Hade köpt en deal som bestod av färgning samt nån typ av inpackning. Pris 795 kr. Ord.pris 1 600 kr. Sa direkt att jag ville ha håret ljusare typ sommarblont men det gick inte. Varför. Jo man kunde tydligen bara ta bort utväxten med den behandling jag köpt. Men på alla andra salonger jag varit på så har detta gått hur bra som helat att få håret blont. Fick inte ens förslaget att lägga till en slant för att få som jag vill. Personalen, vilket var tre stycken vid min stol som gick till och från var inte ett dugg engagerade. Om detta berodde på att jag hade köpt en deal så har dom tolkat det hela fel. En deal ska ju göra så att folk testar och kommer tillbaka. Hit går jag aldrig mer. Läs mer
  • 2014-08-22

Anette N skrev om The Hair Bar
    Förmodligen Stockholms bästa hårsalong. Läs mer
  • 2013-10-01

Tobias R skrev om The Hair Bar
    fräsch salong. duktiga frisörer. rekommenderas. Läs mer