Välkommen till Thrive!

Vi vill bort från Fast Fashion och har därför i över 5 år kunnat erbjuda GOTS-certifierade kläder med ekologisk bomull, Lyocell och GRS-certifierad återvunnen polyester. Slipp onödiga plaster, slavlöner och ogynnsamma förhållanden för de arbetande samt giftiga kemikalier. Våra kläder och skor är moderna, tidlösa och veganska.

Thrift and Thrive är vårt koncept för återanvändning av kläder. Vi blandar det bästa från andrahandsmarknaden med det bästa från förstahandsmarknaden. Alla plagg håller således hög standard men är klimatsmarta och tillverkade under säkra förhållanden. Varmt välkommen till oss på Thrivestore.se!

Läs vad 64 kunder tycker om THRIVE 2

2021-11-30
    Snabbt och bra. Hade gärna valt ombud själv.
    Hej Mikaela!
    Tack för ditt fina omdöme. 😊

Jag hoppas på att kunna investera i en uppgraderad fraktlösningstjänst i framtiden där en kan välja ombud mm. I dagsläget kan du lämna ett meddelande tillsammans med din order så hjälper vi dig manuellt med önskat ombud när vi bokar frakten. 👍

2021-11-18
    Kläder. Bra mottagande, bra hjälp, trevlig atmosfär, bra utbud, bra policys.
    Hej Johan! Tack för ditt super betyg, det gläder mig enormt. Välkommen åter!
    2021-11-16
    Jag blir alltid bemött med vänlighet och med personlig service.
    Mina förväntningar på företaget är att de ska leva som de lär d.v.s. att med den profil som de har på företaget så förpliktigar det att följa de etiska och miljömässiga mål som är uppsatta. Enligt min uppfattning klarar de av detta.
    Jag har handlat många gånger från thrivestore. Senast 2 par innetofflor. Totalt sett har thrivestore högt anseende hos mig.
    Wow Petter! Jag är så glad att du tog dig tid att lämna ett omdöme, verkligen super att få höra vad du tycker. Så fint att ha dig som kund. :)

2021-11-09
    Blir alltid vänligt och bra bemött i butiken. Den här gången handlade jag via webben och det fungerade utmärkt att beställa de två tröjor som jag önskade.
    Hej Sara! Toppen att du är så nöjd och att du gillar vår service. :) Och tusen tack för det fina betyget.

2021-11-06
    Jag gjorde beställningen 22/10 och har fått e-post om att ordern är skickad. Den 6/11 har fortfarande ingen avisering synts till och jag har nu skickat e-post till företaget, efter ett antal försök att logga in på deras sida utan att lyckas. Jag har pauser köpet hos klarna.

Detta med att företag vill att man skall skaffa ett ”konto” hos dem för att man gör ett köp en gång är tycker jag är både irriterande och lite dålig stil. Klart att det är praktiskt för dem och de vill knyta upp kunde till sig. Men ofta blir kontentan att man antingen tröttnar redan innan man fått beställningen färdig eller också att man ändå bestämmer sig för att beställa och sedan sitter man där, när det krånglar, och försöker komma på/hitta lösenordet till en av alla hundra sidor man har ett konto till, utan att lyckas… och när man väl ändå gör det får man ett felmeddelande om att användarnamnet inte finns… otroligt irriterande.

Jag har, som sagt, inte fått varorna ännu och kundservicen har inte hunnit svara men den här ordern har redan tagit mer tid av mitt liv i anspråk än vad jag hade önskat. Jag hoppas jag blir någorlunda nöjd med varorna när (om) de väl kommer.
    Hej Andrea!
    Det är beklagligt att du inte fått någon avisering från DHL trots att det står i uppgifterna som jag kan se att minst tre sms aviseringar har gjorts till mobilnumret som du angav i din beställning. Vi skickade din order samma dag som du la din beställning och din order har funnits hos ditt DHL ombud sedan den 25/10 (12 dagar).
    Jag mottag ditt mejl i dag och har återkopplat i detta ärendet.

Gällande varför det skapas ett konto när en lägger en order via vår webshop så är det för att förenkla vid eventuella returer eller reklamationer. Vi använder inte kundernas uppgifter till någonting annat allt enligt GDPR. Vill en få nyhetsbrev eller information från oss så anmäler en sig via en separat nyhetsbrev sida eller följer oss via sociala medier.

Jag hoppas att mejlet som jag skickade tidigare idag har kommit fram så du kan hämta ut ditt paket och att du blir nöjd med de fina varorna.

Vi finns i Haga, Göteborg så har du vägarna förbi så är du välkommen att handla direkt i butiken för att slippa allt tekniskt krångel som kan uppstå i den digitala världen.

/Sara - THRIVE

Efter konveration med kunden så hade denne anget fel mobilnummer och därav utebliven avisering från DHL.
    2021-11-04
    Bara positivt. Kläder i bra kvalité och smidig och bra onlinebeställning.
    Rekommenderas.
    Men vad fint att höra att du är så nöjd! Det gläder oss verkligen. 💃🏼 Tack så jätte mycket !

2021-11-01
    Kanonsnabb leverans och trevlig butik och nätbutik. Dock lite klumpig navigering på sidan och ganska knöligt att byta lösenord.
    Hej Jonatan! Tack för ditt fina omdöme! Och kul att du gillar det vi gör. :)
    Om du har möjlighet att mejla mig på hello@thrivestore.se gällande navigeringen som du upplever som klumpig så vore jag super tacksam, jag vill förstå vad jag kan göra bättre. :)

Hoppas på att få höra från dig!
    2021-10-25
    Är nöjd med min upplevelse och kan absolut rekommendera Thrive store. Ser fram emot att besöka butiken också.
    Hej Sara! Tack så mycket för toppen betyget! Vi ser också fram emot ditt besök. 😊

Ha en härlig höst!
    2021-10-21
    Jag har handlat hos Thrive vid ett par tillfällen och är nöjd med mina köp. Varorna kom fram i bra skick och jag hoppas även min pappa blir nöjd med tröjan jag köpte till honom i julklapp. Fin var den.
    Hej Jessica! Fint att höra att du blivit nöjd med dina köp.
    Vi håller tummarna att pappan blir glad över julklappen. 😊
    Ha det fint! /Sara - THRIVE
    2021-10-15
    Väldigt snabb och bra service! Och produkterna levde upp till förväntningarna
    Toppen att du är nöjd! Ha det bäst! /Sara -THRIVE THRIVE
    2021-10-15
    Snabb leverans till närmaste butik. Trevlig personal, utmärkta varor.
    Hej Stefanie! Suveränt att du valde att hämta i vår fysiska butik i stället för att få varorna skickade hem till dig. Toppen att du gillade varorna och servicen. ❤️
    /Sara- THRIVE
    2021-10-11
    Älskar hur äkta de är, på min senaste beställning så var det lite vatten fläckar på förpackning och de beklagade fläckar och hoppade att det inte förstörde min upplevelse och sådan ärlighet älskar jag.
    Åh tack Malin! Hoppas produkterna va till belåtenhet. ❤️ /Sara - THRIVE THRIVE
    2021-10-11
    Produkter med eftertanke. Snabb service, proffsigt på alla sätt
    Hej Jasmine! Yay vad fint att höra! Tack för det omdömet. 😊
    Ha det fint! /Sara - THRIVE
    2021-09-30
    Bra kundservice, högkvalitativa produkter och stor omsorg för hållbarhet i alla dess aspekter. Känns alltid bra att handla där!
    Hej Jenny! Tack för ditt super duper omdöme. Det värmer något enormt att höra att du är så nöjd. Tack!

Ha en fin höst!
    2021-09-25
    enkelt att handla, snabbt att få hem grejerna
    Hej Patrick! Tack för ditt fina omdöme! Välkommen åter! /Sara / THRIVE THRIVE
    2021-09-22
    Bra kläder, snabb leverans! Gillar att de är konsekventa i sitt miljötänk som t.ex att kläderna levererades i pappförpackning.
    Hej Alexandra! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att du gillar kläderna. Vi gör vårt bästa för att vara miljövänliga på alla plan vi kan. 👍

Välkommen åter! /Sara - THRIVE
    2021-09-22
    Snabb packning och trevlig personal på plats!
    Hej Mikaela! Toppen att du är nöjd med vår service och tack för ditt fina omdöme. 😊
    Välkommen åter! /Sara - THRIVE
    2021-09-20
    Snabb leverans via webshopen där jag köpte en blus. Har tidigare varit i butiken och handlat, fick bra hjälp av trevlig personal.
    Konceptet sustainable fashion var det jag lockades av.
    Hej Linda! Toppen att du är nöjd med vår snabba leverans och servicen i butiken. 😊 Välkommen åter!
    2021-09-13
    Hållbart och bra kvalitet!!!
    Här kommer jag handla igen. Ser fram emot att besöka butiken nästa gång jag är i Göteborg.
    Hej Anders! Tack för ditt härliga betyg. 🙏
    Vi ser fram emot ditt besök!

2021-09-11
    Superbra, snabb service. Bästa kläderna!
    Hej Mattias! Toppen att du gillar kläderna vi erbjuder. :) Vi är så glada för ditt topp betyg, det betyder mycket.

Ha det bäst och välkommen åter!
    2021-09-07
    Fint bemötande, snabb leverans. Alltid nöjd med produkterna, lika nöjd nu.
    Tacksam för företag som värnar om natur, djur & människor.
    Suveränt betyg från en toppen bra kund! Tack för att du väljer att handla hållbart och veganskt!

2021-09-03
    Utmärkt urval och fint bemötande!
    Hej Fanny!
    Så härligt att höra att du gillar vårt urval och bemötande. :) Tack för att du väljer att handla hållbart mode hos oss.

2021-08-30
    Bra leveranstid. Byxorna har toppenbra kvalité och är supersköna!
    Hej Ella! Super att du gillar byxorna. Och tack för ditt fina omdöme. 😊
    2021-08-27
    Bra bemötande!
    Superbra koncept med ekologiska och rättvisemärkta kläder.
    Tack för ditt fina omdöme Elisabet! Vi önskar dig en fin helg!

2021-08-25
    Trevliga och bra utbud av produkter som inte finns överallt.

Fick snabb återkoppling när ett plagg jag köpt hade blekts i butiken och fick stryka den utan att leveransen dröjde.
    Hej Per!
    Tack för ditt fina omdöme. :)
    Himla synd när plagg blir påverkade negativt i butiksmiljön. Vi hoppas på att någon ger t-shirten en andra chans via vårt koncept Thrift & THRIVE. 👍

Vi är väldigt glada över att du gillar vårt utbud av hållbart mode.
    2021-08-24
    De är proffsiga och har koll på produktionskedjor och etik rörande alla typer av frågor jag haft angående de kläder jag handlat där. En butik som jag verkligen kan rekommendera.
    Tack Natalie för ditt fina betyg. :) Skönt att höra att att du fått tillfredställande svar på dina frågor gällande plaggen vi erbjuder. Vi gör vårt bästa att erbjuda det bästa inom hållbart mode.

2021-08-20
    Tycker om att butiken har miljö- och etisk tänk
    Tack Pihla för du gillar att vi bara erbjuder kläder med största hänsyn till människor och planet.

2021-08-16
    Göteborgs i särklass bästa utbud av schysst producerade kläder. Jättebra service, både vid köp och retur.
    Tack fina du för ditt härliga omdöme!
    Det gläder oss enormt när vi får sådan här fin feedback på det vi gör. 🙏

2021-08-13
    ⭐️Fina produkter i bra kvalitet
    ⭐️skönt med en klädbutik som hjälper en att hitta kläder med sjysst produktion för människa och miljö
    ⭐️Jag handlar det mesta secondhand men just underkläder vill jag gärna ha nya, då vänder jag mig till Thrivestore.se
    ⭐️Snabb leverans
    Tack Linnea för din goa beskrivning. Vi är superglada att du väljer att handla dina underkläder hos oss. Giftfritt och rättvist producerat. Win!

/Sara
    2021-08-09
    Köpte en klänning som är väldigt fin och av god kvalité. Supersnabb leverans!
    Hej Anna! Super att du gillade klänningen, och tack för ditt fina betyg. :)

• B A
    skrev om THRIVE
    2021-07-26
    Ett litet problem reddes ut snabbt. Mycket bra service!
    Hej Bertel! Tack så mycket för ditt superfina omdöme även om det blev en liten miss med din beställning. Tack för att du uppskattar vår service. :)

2021-07-25
    Snabb leverans. Ena plagget passade bra, det andra sådär. Svårt med storlekar när man handlar på nätet.
    Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme. Du kan alltid kontakta oss på telefon eller via mejl om du är osäker på vilken storlek du skall välja så mätter vi plagget direkt i butiken. Det finns även en storleksguide till varje plagg. Välkommen åter! /Sara - THRIVE THRIVE
    2021-07-22
    Allt var perfekt, jättebra. Snabbt, bra kvalitet och så vidare
    Hej Jonas!
    Fint att höra att allt va till belåtenhet och tack för ditt perfekta omdöme. :)

2021-07-04
    Köpte ett par shorts från thrivestore. Snabb leverans och jättenöjd med varan!
    Hej Sofia! Tusen tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med shortsen. 👍

Ha en härlig sommar!
    2021-07-02
    Superbra - tydlig information, bra storleksbeskrivning, snabb leverans!
    Toppen att du är så nöjd! Det gläder oss enormt! Åh så bra att du använde dig av storleksbeskrivningen det minskar risken till att behöva göra en retur och vi sparat på miljöpåverkan från transporter. Win! :)

2021-07-01
    Beställde en klänning och den skickades redan samma dag. Bra produkt och snabb service! Bra med tydlighet i var kläderna är tillverkade och transparens i tillverkningsprocessen. Kommer definitivt att beställa från Thrive flera gånger!
    Hej Anette! Vilken fantastisk feedback! Tack för att du väljer att handla hållbart mode! 👊

2021-06-28
    Supersmidigt att handla via webben! Fick kläderna snabbt och fint inpackade. Bra kvalitet och såg precis ut som på bilderna. Mycket nöjd!
    Yay! Vad härligt att du är så nöjd! Toppen att plaggen levde upp till dina förväntningar. :)

/Sara
    2021-06-23
    Snabb leverans, mycket bra service!
    Hej Henrik! Vi är så tacksamma för ditt fina omdöme! Toppen att du uppskattar det vi erbjuder.

Trevlig sommar!
    2021-06-23
    Inspirerande mode med tydligt hållbarhetsfokus. Köpte ett sommarlinne som jag saknade i min basgarderob.
    Hej Emma! Tack för ditt omdöme. Det gläder mig att du valde att stötta oss när du behövde ett sommarlinne. 🙏

2021-06-16
    Jättesmidigt att handla i webbshoppen, och varorna kom fram mycket snabbare än jag hade förväntat mig. Så jag är väldigt nöjd med upplevelsen, och handlar gärna igen.
    Hej Jessica!
    Tack så mycket för ditt härliga omdöme! Fint att höra att du va så nöjd över din upplevelse.

Ha det bäst och välkommen åter!
    2021-06-14
    Snabb leverans av snygga ekologiska jeans.
    Hej Catharina!
    Tack för fint omdöme! Toppen att du är nöjd med jeansen. 👍

2021-06-11
    Fin kundtjänst och fint bemötande när det blev fel i leveransen.
    Hej Saga! Tack för ditt fina omdöme! Vi gör alltid vårt bästa men i bland kan det bli fel. 🙂

2021-06-11
    Köpte skor, tshirts, strumpor och kalsonger. Bra grejer! En T-shirt var lite liten i storleken men inga större problem. Nöjd med köpet, leveransen etc.
    Hej Wilhelm!
    Tack så mycket för ditt topp omdöme. Fint att höra att du är nöjd med ditt köp.

2021-06-11
    Jag har en bra upplevelse, jag tycker de har bra info om kläderna de säljer, jag gillar att det går ner på fabriksnivå och man kan sortera efter markning vilket är varför jag handlat där. Men jag har upplevt storlekar som lite missvisande och eftersom returer inte är gratis har jag dragit mig från att fortsätta handla där eftersom nästan inget hittils har passat.
    Hej Andrea!
    Tack för din feedback och ditt fina omdöme. Har du tagit hjälp av storleksguiderna som finns till varje plagg när du har valt storlek? I och med att vi har flera olika varumärken och måtten och passformerna på plaggen är inte samma hos alla så har varje varumärke och ibland även plaggen egna storleksguider som en hittar på produktsidan. Du får gärna mejla eller ringa oss gällande storlek så hjälper vi dig personligen med att hitta rätt storlek efter dina och plaggens indviduella mått. Vi vill ju så klart att du skall hitta något som passar just dig och vi vill undvika returer i största möjliga mån.

Ha det fint och jag hoppas på att få höra från dig snart!
    2021-06-10
    I butik då jag köpte jacka eller bara kolllade, online när jag köpte smycken.
    Hej Amanda!
    Tack för ditt fina omdöme.

2021-06-09
    Lyckade köp med strumpor, hårsnoddar, sporttop och nån T-shirt. Synd att returerna kostar pengar, men förståeligt.
    Hej Ann-marie!
    Tack för det trevliga omdömet och fint att höra att du är nöjd med dina köp. :) Tack för att du har förståelse att vi behöver debitera kunden för returfraktsedeln från DHL.
    2021-06-07
    Snabb service och varor av kvalitet. Rekommenderas!
    Hej Emelie!
    Tack så mycket för ditt topp omdöme. Härligt att du gillar vad vi erbjuder. 😊

2021-06-03
    Köpte skor och t-shirt. Allt korrekt med hjälpsamma beskrivningar med avseende på storlek m.m.
    Snabb leverans och hittills motsvarar kläderna förväntningarna.
    Hej Mattias! Tack för din fin fina feedback! Gött att höra att beskrivningarna va till hjälp. 😊

2021-05-14
    Härligt företag som förenklar hållbara inköp! Har full tillit för dem och kläderna har fantastisk kvalitet!
    Hej Tuva! Vad glad jag blir för ditt fina omdöme om både oss och kläderna vi erbjuder. Vi vill göra det lätt för konsumenten att göra rätt för planeten och människorna som tillverkar kläderna. Modeindustrin måste ställa om! Och det kan vi bara förverkliga med hjälp av konsumenten. Tillsammans kan vi nå förändring.💪 / Sara - THRIVE THRIVE
    2021-04-13
    Jättebra produkter och fantastisk service! Beställde två par skor och fick veta att det ena paret var snävt i designen och förfrågan om de skulle byta ut den mot en större storlek, något jag inte hade upptäckt själv fören jag hade fått varan annars. Utmärkt!
    Hej Oscar! Härligt att höra att du är så nöjd med ditt köp och vår service. Om vi märker att det kan finnas möjlighet att vi kan hjälpa till för att undvika en retur så gör vi det. Och stort tack för det fin fina omdömet!