Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Ticket Privatresor AB

Ticket Privatresor AB

Sveavägen 16, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Ticket Privatresor AB

• Maria F
    Maria F skrev om Ticket Privatresor AB
    Varning för Ticket!
    Råkat ut för falsk marknadsföring där hotellbeskrivning inte alls överensstämmer med verkligheten och priset var hutlöst. Ticket hanterade min reklamation ytterst oprofessionellt och tog inte ansvar för sin felaktiga beskrivning, utan skyllde allt på sin leverantör. Dessutom dröjde det flera veckor efter utlovat datum tills de återkom i ärendet. Detta efter att jag jagat dem per telefon och mejl upprepade gånger.

Riktigt uselt! Kommer aldrig någonsin använda detta oseriösa företag igen. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Ticket Privatresor AB
    Omständigt bokningssystem och mycket strul, men de löste situationen bra! Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Ticket Privatresor AB
    VARNING OSERIÖST FÖRETAG! Ticket Privatresor AB som äger Airngo.se, är grymt oseriösa. Köpte av misstag resa ett år fel. Det ignorerade detta och behöll mina pengar. STOR VARNING.
    Några kronor dyrare men absolut inte värt det! Läs mer
  • Philip R
    Philip R skrev om Ticket Privatresor AB
    Jag har rest med ticket vid flera tillfällen. har varit nöjd samtliga gånger. de har bra kundservice och det är lätt att förstå vad de olika pristilläggen innebär vilket jag upplevt som svårt hos andra bolag. Läs mer

Bästa resebyråerna i Stockholm:

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS