Ticket Privatresor AB

1.4

11 omdömen om Ticket Privatresor AB

Tobias B
Skrev om Ticket Privatresor AB

fredag 22/9 kl 12:57. Slutför bokning via nätet Köpenhamn München t/r för mig och min medresenär, och betalar. Inser när jag får bekräftelsen på mail samma minut att jag har bokat in en månad fel. Här står att jag ska få mina biljetter när resan närmar sig. fredag 22/9 kl 12:57. Försöker ringa 0700-456119. Tel.svar att de inte kan ta emot samtal. fredag 22/9 kl 12:59. Ringer 0771-456789. Likadant där. fredag 22/9 kl 13:00. Påbörjar bokning på nätet, där jag sett att det dyker upp en dialogruta att de kan hjälpa till...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Peter H
Skrev om Ticket Privatresor AB

Avbokade min bokning utan att meddela mig = blev en trist och dyr upplevelse på flygplatsen. Vid kontakt beklagar de bara och säger att de inte kan ta ansvar för missen de gjorde. Undvik!

MEKHRIBONU A
Skrev om Ticket Privatresor AB

Aldrig igen! Flyget blev avbokat. Måste betala 395kr för att få mina pengar tillbaka. En jäkla massa tjuvar! En resebyrå som passar på när det sker sådant för att tjäna pengar vilket personalen på ticket själv sagt att de vill tjäna pengar, bedrövligt... Rekommenderar er som vill se riktiga reviews att söka på ”ticket privatresor”, då de verkar på något sätt samla alla sina negativa reviews där trots att det är samma företag.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 369 omdömen 4.7 av 369 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

FANNY S
Skrev om Ticket Privatresor AB

Detta bolag kan endast rekommenderas om allt går bra. När det väl blir strul blir det riktigt struligt. Bolaget tar ut en avgift utan grund i avtal, "glömmer" att göra en återbetalning i två månader (jag behövde själv påminna) och har ingen service överhuvudtaget. Kommer inte boka via dom igen!

JAN R
Skrev om Ticket Privatresor AB

Jag köper deras tilläggstjänst ombokningsbar biljett och när jag sedan behöver nyttja den hävdar de att jag måste använda den innan jag påbörjar första resan. Dvs den är oanvändbar om man under pågående resa behöver boka om. Jag fick sålunda betala för en helt ny returresa för hela familjen som kostade lika mycket som den ursprungliga tur och returresan. De säljer en tjänst som är omgärdad av så mycket villkor att den är oskälig. Undvik detta företag.

Ulf Göran K
Skrev om Ticket Privatresor AB

BOKA INGA RESOR HOS TICKET. Tar hutlöst betalt när flyget blir inställda. Vi fick betala 2.380:- i hanteringsavgift när vår resa med Singapore airlines blev inställd. HÖGST OSERIÖST.

Bo F
Skrev om Ticket Privatresor AB

Dålig service, dåligt bemötande.

Anna Maria Victoria F
Skrev om Ticket Privatresor AB

Varning för Ticket! Råkat ut för falsk marknadsföring där hotellbeskrivning inte alls överensstämmer med verkligheten och priset var hutlöst. Ticket hanterade min reklamation ytterst oprofessionellt och tog inte ansvar för sin felaktiga beskrivning, utan skyllde allt på sin leverantör. Dessutom dröjde det flera veckor efter utlovat datum tills de återkom i ärendet. Detta efter att jag jagat dem per telefon och mejl upprepade gånger. Riktigt uselt! Kommer aldrig någonsin använda detta oseriösa företag igen.

Emma S
Skrev om Ticket Privatresor AB

Omständigt bokningssystem och mycket strul, men de löste situationen bra!

Peter C
Skrev om Ticket Privatresor AB

VARNING OSERIÖST FÖRETAG! Ticket Privatresor AB som äger Airngo.se, är grymt oseriösa. Köpte av misstag resa ett år fel. Det ignorerade detta och behöll mina pengar. STOR VARNING. Några kronor dyrare men absolut inte värt det!

Philip R
Skrev om Ticket Privatresor AB

Jag har rest med ticket vid flera tillfällen. har varit nöjd samtliga gånger. de har bra kundservice och det är lätt att förstå vad de olika pristilläggen innebär vilket jag upplevt som svårt hos andra bolag.