Tigfelds Fordon AB

Tigfelds Fordon AB

tigfelds.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Tigfelds Fordon! Vi har Sveriges största reservdelslager med fokus på mopedbilar. Vi har god kunskap inom alla områden och utför service samt maskin- och plåtskadereparationer. Hos oss hittar du alla typer av reservdelar såsom motordelar, avgassystem, belysning, broms, däck och fälg, framvagn, bakvagn, kaross,...

435 omdömen om Tigfelds Fordon AB

Sedan starten hos Reco 2020

Fredrik P
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra produkter och snabb leverans, bra kundsupport. Önskar gränsen för fri frakt kunde vara lägre, eller att man kunde välja och skicka med vanlig post när det är små detaljer.

Fredrik J
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans och bra service 👍

Jonas S
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Lätt att hitta på sidan. Mycket snabb leverans. Mycket bra att ha att göra med, nöjda med servicen.

Mikael S
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra priser snabb leverans och bra kundsupport

Ulf A
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra service och snabba leveranser

Eber L
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Utmärkt info och snabb leverans. Köpte ett hjulnav till en Chatenet mopedbil.

Tommy R
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans till bra priser

Daniel O
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra service, De har reservdelar hemma som jag behövde.

Jonas D
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Mitt paket försvann på vägen men jag ersattes av ett nytt nästan direkt utan några problem. Kommer handla här igen.

Fredrik G
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Trevligt och kunnigt bemötande. Snabb leverans. Perfekt.

Mohammed A
Skrev om Tigfelds Fordon AB

i tid och snab bra delar bra service

Anders D
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans bra kvalite mycket nöjd

Göran K
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Man får det det man vill ha blir det fel lätt att byta. Gubben och pojken i telefon är helt fantastiskt. Jag får hjälp med allt. Jag ställer alltid frågar och dom svara. Bästa butiken i hela Sverige . Kan ge dom 10 poäng av 10!

Leif S
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Mycket snabb leverans snabbt och smidigt

Johan S
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Mycket bra service, snabb chattkontakt samt mycket snabb leverans.

Stefan M
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabbt å lätt att beställa, samt bra leverans .

Bert D
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Perfekt bemötande & Service. Köpte fläkt till chatenet.

Freddie M

Snabba leveranser. Bra priser. Allt funkade utmärkt

Åsmund F
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Mejlade frågor, fick hjälp och svar direkt. Grym service!

Stian G

Snabb och smidig affär 👍🏼👏 Inga strul

Yupha  L
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra och trevlig personal och snabb.

Petri F
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Mycket snabb service, köpte drivrem till dotterns mopedbil, blir säkert fler delar man köper hos dem

Fredrik K
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans. Bra packat, med andra ord inget att anmärka på

Anna L
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Superbra och snabb service och hjälp med att hitta specialdelar som är kluriga att hitta på egen hand. Flexibla och vänliga. Toppklass!

Henrik J
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Flexibla snabb leverans och svarar även på tekniska frågor

Jeanette L
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans och bra produkter.

Anders O
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Köpte en vindruta till en moppebil. Enda firma i Göteborgstrakten som hade en på lager, dessutom till bra pris. Passade perfekt, glasmästaren hade inget att erinra. Fick hjälp att lasta in den i bilen också. Perfekt på alla sätt.

Jovan A
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Trevlig och kunnig personal, speciellt reservdels killen!. Tack för hjälpen med högtryckspumpen till Chatineten, jag återkommer gärna./Jovan Aleksic

Örjan J
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabbaste leveransen jag varit med om hittills bland alla som sålt prylar till ”Plastraketer”. ”Grålle Parts” brukar normalt vara billigast men nu fick även de stryk med en 300:ing.

Lars B
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Vi blev mycket trevligt bemött när vi var där och tittade på mopedbil för dottern. Fick då höra att de även hade web försäljning. Köpte reservdelar till mopedbilen. Kommer nog fortsätta handla allt jag behöver till bilen från Tigfelds Lite långt åka dit då vi bor i södra göteborg annars hade de nog fått göra servicen också. MVH Lars Bergholm

Tigfelds Fordon AB och Tigfelds Fordon AB gillar detta
Linus H
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans, enkelt att hitta på hemsidan

Anna S
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Gjorde beställning på reservdelar fick omedelbart bekräftelse och kunde hämta upp efter en kort stund.

Ronnie H
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Jag gjorde en beställning och fick omedelbar bekräftelse och blev sedan kontinuerligt uppdaterad under orderprocessen! Leverans skedde enligt estimat.

Martin R
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Hade det jag behövde hemma. Jag fick även hjälpen med att se vilken del som passade och de hade två alternativ i olika prisklasser.

Kristian E
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans och bra service när jag hade frågor på hur jag skulle installera vissa delar.

Martin H
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra och snabb service, mycket hjälpsamma

Vlado Z
Skrev om Tigfelds Fordon AB

- bra support & snabb leverans

Anette E
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans utan problem. Bra ihopfällbar elcykel även om vi ännu inte hunnit mer än testa den. Saknar dock bra monterings- och skötselmanual på svenska.

Ola M
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Trevlig och mycket hjälpsam personal som dessutom hade väldigt snabb leverans.

Elias S
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans. Alla grejer passade. Tack.

Tommy Å
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabb leverans av det jag beställde

Andrei F
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Snabbt och proffsig företag! Mycket nöjd

Bengt V
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra. Snabb leverans. Lätt att få kontakt om det är några problem

Katarina W
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bokade en begagnad vara, men avbokade den då jag hittat en helt ny för en mycket lägre summa hos ett annat företag. Men de var lätta att komma i kontakt med och jag fick ett trevligt bemötande på telefon när jag bokade av varan.

Ann L
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Trevlig personal och snabb leverans

Nils N
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Yneln stämde med beskrivningen i anonnsen

Christer H
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Beställde på fredag kväll, hade värmepacket på tisdag morgon som nu är installerad i min mopedbil, fungerar kanon, Snabba som bara den! Rekommenderar STARKT.

Lars A
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Är väldigt nöjd med både bemötande och snabbhet av leveransen

Hanna L
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Fick snabb kontakt, ypperlig hjälp och service att hitta rätt drivrem och hur jag antingen kunde hämta den på plats eller beställa den. Tack!

Sven V
Skrev om Tigfelds Fordon AB

Bra bemötande och hyfsade priser