Tip Top Städ

Tip Top Städ

Ring 040-643 04 08 tiptopstad.se
4.0

Tip Top Städ i Skåne är ett familjeföretag som brinner för att skapa rena och trivsamma hem. Genom att erbjuda högkvalitativa städtjänster till både privatpersoner och företag i Malmö och Skåne, skapar vi en trygg och välkomnande atmosfär för alla. Vi på Tip Top Städ förstår vikten av att känna sig hemma, och vårt mål är att...

14 omdömen om Tip Top Städ

Lars O
Skrev om Tip Top Städ

Köpte en vanlig städning för 200kr efter rot. Blev jävligt nöjd, hade massor av disk och det gick fort. Dessutom kan jag inte hitta ett damm korn efter åt. Detta är ett ambitiöst företag som levererar på toppnivå trots det låga priset👍👍👍👍👍 Högsta möjliga betyg, till dom! Personalen var underbar och mkt trevlig. Skötte sig själv helt o hållet. Jag kommer att fortsätta ta deras tjänster! TACK TIPP TOPP!!!’

Anne B
Skrev om Tip Top Städ

Vi kommer att besøka tip top under dagen och diskutere vad som blev gjort och inte gjort enl øverenskommelsen. Ber att få återkomma med synpunkter.

Anna-Lena S

Fantastiskt välstädat! Allt skinande rent. Kan inte bli bättre.🌹

Georgeta M
Skrev om Tip Top Städ

De var OK och jöbbet jördes nogram

Eva M
Skrev om Tip Top Städ

Trevlig kontakt. Fina fönster.

Camilla B
Skrev om Tip Top Städ

Kunnig personal med proffsigt bemötande.

Ann B
Skrev om Tip Top Städ

Blev vänligt bemött. En del av städpersonalen städar dåligt.

Leif B
Skrev om Tip Top Städ

Bra kommer bli bättre eftersom fler besök kommer framöver. Mvh /L

Shehala I
Skrev om Tip Top Städ

Hon som kom hos oss var trevligt kvinna.

Fredrik A
Skrev om Tip Top Städ

Bra bemötande Kanon fönsterputs trevliga människor och bra pris

Svar från Tip Top Städ

Tack Fredrik för ditt omdöme. Du vet vart vi finns om du behöver någon annan hjälp 😊

Jan P
Skrev om Tip Top Städ

Rent och fint. Trevlig städerska. Mycket noggrann.

Svar från Tip Top Städ

Tack Jan för ditt omdöme. Du vet vart vi finns om du behöver mer hjälp 😊

Mohammad O
Skrev om Tip Top Städ

Trevligt bemötande dock glömde datum för städ och när dem väl kom väldigt undermålig städ av den som kom. Företaget ville kompensera med gratis uppföljande städning vilket var schysst men då hade vi redan gått vidare.

Svar från Tip Top Städ

Hej Omid. Tack för din feedback. Jag kommer att ta till mig det och vi kommer göra vårt bästa för att förbättra vår städning framöver.

Flytt A
Skrev om Tip Top Städ

Bra och snabb personal, ordentliga när det kommer till städa och utför det mesta inom städ.

Hej, Tack för ditt omdöme. Hoppas att vi kan hjälpa dig fler gånger 😊

G Gudrun E W
Skrev om Tip Top Städ

Mycket trevligt bemötande av chef och utförare. Den kvinnliga utföraren var snabb o effektiv. Rekommenderas varmt

Svar från Tip Top Städ

Tack Gudrun för ditt omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig fler gånger.