Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Ekerö Träkvista Bilservice - Autoexperten

Träkvista Bilservice - Autoexperten

Närlundavägen 46, 178 32 Ekerö — Visa karta

Träkvista Bilservice är en del av Autoexperten. Med den personliga servicen och det stora varumärket tar vi gärna hand om er bil!
Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM
Jeab Bil & Motor AB
Bahlenberg Bygg:
Jag är långvarig kund hos Jeab och alltid varit nöjd med bemötande, leveranstid samt pris.

Bilverkstäder nära Träkvista Bilservice - Autoexperten:

Tomtbergavägen 6, NORSBORG
Välkommen till oss på RF Bilservice för snabb och trygg service av din bil! Läs mer ›
AJA E:
Bra bemötande. Bra offert. Allt gick mycket smidigt. Återkommer gärna.

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärke... Läs mer ›
Osman A:
Trevligt bemötande, något förvirrad personal men hjälpsamma och gjorde sitt jobb utan anmärkning! Lite otydligt skyltat kring kundentré.

Kungens Kurvaleden 3, KUNGENS KURVA
Kontakta oss om du behöver hjälp med din bil! Läs mer ›
Rolf H:
Har använt flertalet olika verkstäder för att serva min Audi alltid något som strulade innan jag bytte till KW bilar. Har varit kund hos KW ...

Jämtlandsgatan 153, VÄLLINGBY
Speedy Bilservice i Vällingby har kompetenta och professionella bilmekaniker - s... Läs mer ›
Stavroula Paulina M K:
Bra bemötande , fick bra rådgivning trevlig personal

Läs vad 15 kunder tycker om Träkvista Bilservice - Autoexperten

• Johan  T
    Johan T skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Levererade inte det som var sagt varken i tid eller pris. Allmänt missnöjd!
  • Jon N
    Jon N skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Alltid fått bra hjälp! Både med service och reparationer.
  • Ove E
    Ove E skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Bra och trygg verkstad. Kunnig o noggrann meckar med en erfaren kundmottagare som är bilmekaniker inte montör. Trykt för mig som kund.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Jag har anlitat autoexperten vid tre tullfälken
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Lämnade min bil på årlig service, så tillkom byte av bromscylinder mm. Alltid trevligt och personligt bemötande. Trasiga bilar är ingen höjdare men tillgången på de trevliga männen på Träkvista Bilservice gör det lättare.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Hej trevligt personal raka svar snabb service
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    God service - bra bemötande - kunnig personal
  • Linnéa N
    Linnéa N skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Bra service och vettiga priser. Önskar dock att lånebilen var till låns och inte att hyra. :)
  • Johan S
    Johan S skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Bra och enkelt bemötande. Informerade om arbetet och upplyste om kommande behov
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Professionellt och kompetent team! Otroligt serviceinriktade och fick snabbt en tid! Prisförslaget stämde helt och jag fick tydlig information via telefon angående rekommenderade åtgärder! Kan inte vara nöjdare!
  • Anna S
    Anna S skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Trevligt bemötande snabbt utför arbete
  • Maria M
    Maria M skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Prisvärda och snabba. Bästa verkstaden jag haft att göra med.
  • Roger F
    Roger F skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    VARNING FÖR TRÄKVISTA BILSERVICE !!!

Lämnade min volvo för basservice (fö samma grundpris som bilia men där ingår olja á 500 kr) varvid man konstaterade att drivaxeldamask fram behövde bytas vilket de fick i uppgift att göra en vecka senare. När bytet var gjort upptäcktes omedelbart att något ej stod rätt till. Varningslampa för ABS tändes varvid bilen kördes tillbaka till verkstaden som då konstaterade att drivaxeln gått av men det hade ingenting med att man hade haft loss hjulet att göra. De erbjöds sig dock att stå för arbetskostnaden vid ett drivaxelbyte mot att jag stod för materiel-kostnaden. Eftersom det verkade för mig konstigt och dessutom förenat med en avsevärd kostnad för materiel, förklarade jag mig inte nöjd med deras s.k erbjudande och förklarade att jag avsåg lämna bilen till Bilia istället om de inte lagade bilen kostnadsfritt, vilket man vägrade. Efter att ha bärgat bilen till Bilia så konstaterade man där att Ekerö Bilservice tveklöst gjort fel vid drivaxelbytet och att inte bara drivaxeln var av utan även hjullagret var så skadat att det måste bytas. Totalt med bärgning kostade Ekerö Bilservice slarviga arbete mig ytterligare nästan 13 000 kr. När jag i efterhand förklarade för Ekerö Bilservice vad Bilia upptäckt så svarade ägaren sarkastiskt att det ju var bra att Bilia var så duktiga och att man själva var utan skuld till det inträffade. Någon ersättning för deras slarv var man inte beredd att ställa upp med trots att man utlovat garanti för såväl service som reparation
  • Martin H
    Martin H skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Har haft min 2003 Audi 1.8T Avant här på service ett par gånger och det har gått bra och har alltid blivit trevligt bemött. Billigare än märkesverkstad. Lite besviken dock på en reparation de skulle göra på min baklucka, en motor som hjälper till att stänga/öppna. Det funkade dåligt efter ett tag igen. Har dock inte reklamerat det så vet inte hur de bemöter klagomål.
    2009-03-23 Representant för Träkvista Bilse svarar Martin H
    hej martin reklamationer/klagomål lysnar vi altid till &försöker att åtgärda mvh roger k träkvista bilservice ab.
  • Johan I
    Johan I skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    lämnade in min bil här för en reparation för ett par år sen, när jag sen skulle hämta ut den så hade de höjt priset utan att ens meddela mig om det. Jag fick tjafsa en hel del för att över huvud taget kunna hämta ut min bil...

Närlundavägen 46, 178 32 Ekerö