Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Ekerö Träkvista Bilservice - Autoexperten

Träkvista Bilservice - Autoexperten

Närlundavägen 46, 178 32 Ekerö — Visa karta

Träkvista Bilservice är en del av Autoexperten. Med den personliga servicen och det stora varumärket tar vi gärna hand om er bil!

Läs vad 15 kunder tycker om Träkvista Bilservice - Autoexperten

• Johan T skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Levererade inte det som var sagt varken i tid eller pris. Allmänt missnöjd! Läs mer
  • Jon N skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Alltid fått bra hjälp! Både med service och reparationer. Läs mer
  • Ove E skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Bra och trygg verkstad. Kunnig o noggrann meckar med en erfaren kundmottagare som är bilmekaniker inte montör. Trykt för mig som kund. Läs mer
  • Ingrid N skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Jag har anlitat autoexperten vid tre tullfälken Läs mer
  • Caroline B skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Lämnade min bil på årlig service, så tillkom byte av bromscylinder mm. Alltid trevligt och personligt bemötande. Trasiga bilar är ingen höjdare men tillgången på de trevliga männen på Träkvista Bilservice gör det lättare. Läs mer
  • Mikael L skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Hej trevligt personal raka svar snabb service Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    God service - bra bemötande - kunnig personal Läs mer
  • Linnéa N skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Bra service och vettiga priser. Önskar dock att lånebilen var till låns och inte att hyra. :) Läs mer
  • Johan S skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Bra och enkelt bemötande. Informerade om arbetet och upplyste om kommande behov Läs mer
  • Katarina F skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Professionellt och kompetent team! Otroligt serviceinriktade och fick snabbt en tid! Prisförslaget stämde helt och jag fick tydlig information via telefon angående rekommenderade åtgärder! Kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • Anna S skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Trevligt bemötande snabbt utför arbete Läs mer
  • Maria M skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Prisvärda och snabba. Bästa verkstaden jag haft att göra med. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    VARNING FÖR TRÄKVISTA BILSERVICE !!!

Lämnade min volvo för basservice (fö samma grundpris som bilia men där ingår olja á 500 kr) varvid man konstaterade att drivaxeldamask fram behövde bytas vilket de fick i uppgift att göra en vecka senare. När bytet var gjort upptäcktes omedelbart att något ej stod rätt till. Varningslampa för ABS tändes varvid bilen kördes tillbaka till verkstaden som då konstaterade att drivaxeln gått av men det hade ingenting med att man hade haft loss hjulet att göra. De erbjöds sig dock att stå för arbetskostnaden vid ett drivaxelbyte mot att jag stod för materiel-kostnaden. Eftersom det verkade för mig konstigt och dessutom förenat med en avsevärd kostnad för materiel, förklarade jag mig inte nöjd med deras s.k erbjudande och förklarade att jag avsåg lämna bilen till Bilia istället om de inte lagade bilen kostnadsfritt, vilket man vägrade. Efter att ha bärgat bilen till Bilia så konstaterade man där att Ekerö Bilservice tveklöst gjort fel vid drivaxelbytet och att inte bara drivaxeln var av utan även hjullagret var så skadat att det måste bytas. Totalt med bärgning kostade Ekerö Bilservice slarviga arbete mig ytterligare nästan 13 000 kr. När jag i efterhand förklarade för Ekerö Bilservice vad Bilia upptäckt så svarade ägaren sarkastiskt att det ju var bra att Bilia var så duktiga och att man själva var utan skuld till det inträffade. Någon ersättning för deras slarv var man inte beredd att ställa upp med trots att man utlovat garanti för såväl service som reparation Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    Har haft min 2003 Audi 1.8T Avant här på service ett par gånger och det har gått bra och har alltid blivit trevligt bemött. Billigare än märkesverkstad. Lite besviken dock på en reparation de skulle göra på min baklucka, en motor som hjälper till att stänga/öppna. Det funkade dåligt efter ett tag igen. Har dock inte reklamerat det så vet inte hur de bemöter klagomål. Läs mer
  • Johan I
    Johan I skrev om Träkvista Bilservice - Autoexperten
    lämnade in min bil här för en reparation för ett par år sen, när jag sen skulle hämta ut den så hade de höjt priset utan att ens meddela mig om det. Jag fick tjafsa en hel del för att över huvud taget kunna hämta ut min bil... Läs mer

Östgötagatan 70, 11664, STOCKHOLM