Vi blev oerhört förvånade på Arlanda när vi kom för att checka in. Min sambo hade pga sjukhusbesök blivit tvungen att resa en dag tidigare än resplanen. Eftersom det var högt avgiftsbelagt (plus att vi dessutom var tvungna att betala avgiften för två personer, trots att vi bara ville boka om en biljett) att ens STÄLLA FRÅGAN om huruvida ombokning var möjlig o vi hade bråttom och såg att man (mot betalning) kunde räkna med svar på frågan först inom 24 h, - så bokade vi helt enkelt en ny (dyr) biljett till Stockholm. Det stod...
travelstore.se
Om företaget
Internetresebyrå
3 omdömen om travelstore.se
Välordnat och trevligt bemött. Trevligt att besöka vingård men det hade räckt med en vingård. Maten var dessvärre något av en besvikelse,
Tycker tyvärr att servicen på detta företag är helt under all kritik! Det finns ett telefonnummer på hemsidan där man kommer till en röstbrevlåda som säger att för att få tala med oss så ska du betala 200 kr per resenär! vad är det för service att betala 400 kr för att enbart få tala med en person i telefon! när jag fick tag på dem via mail (väldigt lång svarstid) så hade de 0 intresse att hjälpa till med min förfrågan utan sa endast att vi kan inte hjälpa dig! Riktigt bra kundpolicy! vi kan inte hjälpa dig. Borde stå på första sidan: Om du behöver hjälp - så kan vi inte hjälpa dig!
Stor varning för detta företag! Om ni får ombokningar eller andra ändringar eller allmänna problem med er resa så finns det ingen kundtjänst att ringa, det enda sättet att kommunicera på är vi mejl där det ofta kan dröja 12 timmar innan ni får svar. Välj ett resebolag som det går att ringa istället. Ni får heller ingen hjälp ens via mejl om ni inte betalar för "servicepaket"....
Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi