Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm travelstore.se

Internetresebyrå
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Anette S:
Har haft bra kontakt hela tiden, både före efter och under resan. KLM flygbolaget hade bra service. Min sambo har svårt att gå, vi fick myc...

Resebyråer nära travelstore.se:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 3 kunder tycker om travelstore.se

• Anna H
    Anna H skrev om travelstore.se
    Vi blev oerhört förvånade på Arlanda när vi kom för att checka in. Min sambo hade pga sjukhusbesök blivit tvungen att resa en dag tidigare än resplanen. Eftersom det var högt avgiftsbelagt (plus att vi dessutom var tvungna att betala avgiften för två personer, trots att vi bara ville boka om en biljett) att ens STÄLLA FRÅGAN om huruvida ombokning var möjlig o vi hade bråttom och såg att man (mot betalning) kunde räkna med svar på frågan först inom 24 h, - så bokade vi helt enkelt en ny (dyr) biljett till Stockholm. Det stod dessutom i villkoren att ombokning ytterst sällan var möjligt - vilket tyvärr inte hade stämt om vi hade vänt oss direkt till flygbolaget, visade det sig.

Igår skulle vi så åka hem tillsammans på vår bokade hemresa. Då kunde min sambo inte checka in, - mycket personal blev inblandade i att reda ut varför, eftersom man såg att det var bokat och betalt för flera personer, men inte kunde hitta honom i systemet. Till sist, ca en halvtimme innan avgång, visade det sig att hans hemresa oförklarligt hade brunnit inne iom att han missat utresan. 4600:- kostade hans nya enkelbiljett hem, helt vansinnigt mycket pengar (FEM gånger priset som vi vanligtvis betalar för att flyga den här sträckan) och en oerhörd smäll för vår ekonomi. Jag läste senare i villkoren att det är så Travelstart arbetar, men tycker samtidigt att det är orimligt att man gör sig så otillgänglig och svårnådd på kundtjänsten, och dessutom felaktigt ger sken av att ombokning i princip ska vara omöjlig. Att boka genom Travelstart har alltså totalt kostat oss totalt 8000:- utöver biljetttpriset. Det finns andra betydligt bättre alternativ om man vill boka lågprisflyg och vi kommer nästa gång att vända oss till dem.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om travelstore.se
    Tycker tyvärr att servicen på detta företag är helt under all kritik! Det finns ett telefonnummer på hemsidan där man kommer till en röstbrevlåda som säger att för att få tala med oss så ska du betala 200 kr per resenär! vad är det för service att betala 400 kr för att enbart få tala med en person i telefon!
    när jag fick tag på dem via mail (väldigt lång svarstid) så hade de 0 intresse att hjälpa till med min förfrågan utan sa endast att vi kan inte hjälpa dig!
    Riktigt bra kundpolicy! vi kan inte hjälpa dig.
    Borde stå på första sidan:
    Om du behöver hjälp - så kan vi inte hjälpa dig!
  • Niclas E
    Niclas E skrev om travelstore.se
    Stor varning för detta företag! Om ni får ombokningar eller andra ändringar eller allmänna problem med er resa så finns det ingen kundtjänst att ringa, det enda sättet att kommunicera på är vi mejl där det ofta kan dröja 12 timmar innan ni får svar. Välj ett resebolag som det går att ringa istället. Ni får heller ingen hjälp ens via mejl om ni inte betalar för "servicepaket"....

Kungsgatan 48, 111 35 Stockholm