Tui Sverige AB

1.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Tui Sverige AB

• 2020-06-04

MARTIN W skrev om Tui Sverige AB
    Återbetalar inte resa som är bekräftad som avbokad för 6 veckor sedan (pratar om automatiska processer för återbetalning), har aldrig hört om en automatisk process som tar mer än några dagar. Har inget förtroende kvar för detta företag. Har varit i kontakt med ekonomi-chefen i Norden, men även han lägger locket på. Avråder alla från att boka en resa med detta företag... Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"
  • Jennie I

2018-11-29

Jennie I skrev om Tui Sverige AB
    Blev en riktig mardrömsresa ner till resmålet, med påhopp från ombordpersonal där vi anklagades för att ha ätit mat (SOM VI FAKTISKT HADE BETALAT FÖR) som vi enligt dem inte skulle ha, då de lyckades göra bort sig och lämna en annan resenär UTAN sin beställda mat. SÅ FULT gjort och inte ens en ursäkt kom det. Utöver det dålig info vid transfers, ingen direkt kontakt med någon under hela veckan och sedan extremt dålig lösning på förseningen om 9 timmar. Att INTE ges tillgång till ett rum med tre barn under 3 år så att de får någon som helst möjlighet att vila under en sån försening är inget annat än skandalöst! Slussas iväg till ett hotell för en lunch och sen tillbaka till flygplatsen för att lalla runt där i ytterligare 3½ timme innan flyget väl gick var verkligen INTE rätt nivå att avhjälpa och kompensera de problem som uppstått.

Lite som att få en värdekupong på en kaffe och macka för en resa som kostat 40k. Lär definitivt inte boka några resor med TUI igen. Läs mer
  • Tobias E

2016-07-30

Tobias E skrev om Tui Sverige AB
    Missade en resa till Egypten november 2015 pga att Fritidsresor givit väldigt knapphändig information rörande giltighetstid på pass. De skickade dock gladeligen ut massor med reklam för att handla på flyget osv. Värdinnan på flygplatsen sa att det många som råkat ut för samma sak tidigare. Finns stor sannolikhet att ni aldrig kommer få oss som kund igen.

Tobias Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kenzan Tours
    4.7 / 5 i betyg — 243 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi beställde en resa av Kenzan tours till Tanzania med safari och sedan flög vi ut till en liten ö som tillhör Tanzania som heter Pemba. Vi"
    Felicia S

Bästa Resebyråerna nära Tui Sverige AB:

La Villa (569m)
Agneta B Agneta B tycker:
“Vi hade tidigare bokat konfere...” Läs mer
Allinc (979m)
GO Cruising (985m)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte