Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Tui Sverige AB

Sveavägen 6, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Tui Sverige AB

• Jennie I
    Jennie I skrev om Tui Sverige AB
    Blev en riktig mardrömsresa ner till resmålet, med påhopp från ombordpersonal där vi anklagades för att ha ätit mat (SOM VI FAKTISKT HADE BETALAT FÖR) som vi enligt dem inte skulle ha, då de lyckades göra bort sig och lämna en annan resenär UTAN sin beställda mat. SÅ FULT gjort och inte ens en ursäkt kom det. Utöver det dålig info vid transfers, ingen direkt kontakt med någon under hela veckan och sedan extremt dålig lösning på förseningen om 9 timmar. Att INTE ges tillgång till ett rum med tre barn under 3 år så att de får någon som helst möjlighet att vila under en sån försening är inget annat än skandalöst! Slussas iväg till ett hotell för en lunch och sen tillbaka till flygplatsen för att lalla runt där i ytterligare 3½ timme innan flyget väl gick var verkligen INTE rätt nivå att avhjälpa och kompensera de problem som uppstått.

Lite som att få en värdekupong på en kaffe och macka för en resa som kostat 40k. Lär definitivt inte boka några resor med TUI igen. Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Tui Sverige AB
    Missade en resa till Egypten november 2015 pga att Fritidsresor givit väldigt knapphändig information rörande giltighetstid på pass. De skickade dock gladeligen ut massor med reklam för att handla på flyget osv. Värdinnan på flygplatsen sa att det många som råkat ut för samma sak tidigare. Finns stor sannolikhet att ni aldrig kommer få oss som kund igen.

Tobias Läs mer

Bästa resebyråerna i Stockholm: