Alla kategorier Restaurang Stockholms län Botkyrka Tullinge Pizzeria & Restaurang HB

Tullinge Pizzeria & Restaurang HB

Nyängsvägen 3, 146 30 Tullinge — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Tabbouli City
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Läs vad 2 kunder tycker om Tullinge Pizzeria & Restaurang HB

• Maite L
    Maite L skrev om Tullinge Pizzeria & Restaurang HB
    Jag har endast provat pizzan och en mixed sallad. Pizzorna är inte att rekommendera, en sk vanlig förortspizza med de billigaste ingredienserna; blöta burkräkor, riven skinka och osten är ingen mozzarella direkt. En annan gång beställde jag en mixed sallad och den innehöll endast isbergssallad ingen blandad sallad som det stod i menyn. Om restaurangen satsade på bättre råvaror så skulle jag definitivt besöka Tullinge pizzeria oftare.

Jo förresten....glömde säga att pizzabagaren ofta står utanför och röker. Inte fräscht alls med tanke på att långvarig rökning inte bara ger kassa lungor och allvarlig hosta utan även nikotinfingrar. Och dessa fingrar bakar han din pizza med.
    Tänk på det nästa gång du besöker pizzerian i Tullinge C.
  • Monica P
    Monica P skrev om Tullinge Pizzeria & Restaurang HB
    Tullinge pizzeria gör jättegoda pizzor,tunn deg,fyllningar med mycket smak,massor av olika att välja på.De har även annan mat men den har jag ingen åsikt om eftersom jag håller mig till pizzan.

Nyängsvägen 3, 146 30 Tullinge