Tyresta Måleri

Tyresta Måleri

Ring 070-438 88 62 www.tyrestamaleri.se
4.5

Tyresta Måleri är stolta över vår flexibilitet. Vi har ett flertal etablerade samarbeten med bostadsrättsföreningar, företag och privatpersoner. Den större delen av våra arbeten utförs i innerstaden och närförorter som Danderyd, Bromma, Nacka och Lidingö. Vi har också mycket uppdrag i Stockholms skärgård. Erfarenheten och stora...

15 omdömen om Tyresta Måleri

Staffan O
Skrev om Tyresta Måleri

Proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket noggranna, kunniga och ansvarstagande. Vi var bla oroliga för färgstänk och skador på vår nylagda altan när de målade om vår fasad. Inte ett färgstänk när de tog bort skyddsduk och deras rullställning lämnade heller inga märken, fantastiskt! Supernöjda!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Alessandro C
Skrev om Tyresta Måleri

Bra och seriöst företag. Duktiga målare. Vi fick snabbt återkoppling när vi tog kontakt med dem för en offert. De stälde upp och anpassade deras arbetstider till våra behov. Kan varmt rekommendera Tyresta måleri.

Simon Å
Skrev om Tyresta Måleri

Tyresta hjälpte mig att måla om hela lägenheten. Golv, väggar och tak. Jag är mycket nöjd med allt från bemötande till utförande och pris. Kan varmt rekommendera Tyresta!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Agneta T
Skrev om Tyresta Måleri

Fick snabbt hjälp med ommålning av en vägg samt slipning av golv i vår nyinköpta lägenhet. Resultatet blev perfekt! Är oerhört nöjda! Rekommenderas varmt!

Mikael E
Skrev om Tyresta Måleri

Tyresta Måleri har målat väggar bade i vårt hus och senare lägenhet. De har också renoverat fönstren och målat om trapphusen för vår bostadsrättsförening. De har alltid varit professionella och slutfört jobbet enligt tidplan och med god kvalitet, Inga klagomål från medlemmarna I föreningen.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Erika A
Skrev om Tyresta Måleri

Tommy är bäst, ingen protest! Erika o wintervikarna

Camille P
Skrev om Tyresta Måleri

Enligt överenskommelse skulle huset vara färdigmålat på en vecka. Först efter tre veckor var hela huset målat. Från första till sista penseldraget tog det hela sommaren! Målaren tog sig också friheten att ändra detaljerna i den offert vi accepterat utan vår vetskap. Bland annat bytte de färgtyp när halva huset redan var målat. Något vi upptäckte själva när vi såg att färgburkarna på tomten var av olika typ (olja och akrylat). Kommunikationen med målaren har inte fungerat alls. De har inte varit tillmötesgående och svarat...

Svar från Tyresta Måleri

ja du, Camille.. Tråkigt att hela tiden bli misstrodd och orättvist anklagad, men det får man tydligen räkna med ( du är den 7-e i ordningen av mina 18 år som näringsidkare, då är din granne medräknad ) Det ska bli kul att om 8 år se skillanden på din fasad som jag ju målade med den bättre färgen mot din granne,. Anledningen till färgbytet berodde på att tilltänkt färgtyp fick sämsta betyg i folksams färgtest och tilläggas skall göras att den färg jag bytte till, kräver en extra strykning (grundmålning) vilket innebär...

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Nils O
Skrev om Tyresta Måleri

Oerhört professionellt och vänligt bemötande. Fick hjälp med att måla om hela lägenheter inklusive snickerier element etc - och är mycket nöjd med resultatet. De kommer gärna med egna initiativ och förslag till förbättringar, vilket jag uppskattade. För mig det givna valet om jag skall måla om igen! Även hjälpsamma med att förmedla kontakter till elektriker, golvläggare och snickare. Fungerade väldigt bra och behövde själv inte lägga någon tid på att länka dessa samman.

Sanna E
Skrev om Tyresta Måleri

Jag blev rekommenderad Tyresta Måleri av en vän och är verkligen supernöjd! De gjorde ett fantastiskt arbete. Bra service från start till slut och jag fick fin och snabb hjälp av Tommy med alla mina frågor. Rekommenderar absolut Tyresta Måleri!

Erica G gillar detta
M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Ulrika E
Skrev om Tyresta Måleri

Jag är mycket nöjd. De på Tyresta Måleri är mycket trevliga och resultatet blev superbra.

Bertil B

Bra professionellt bemötande. Välskriven offer. Nöjd som kund

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Anders D
Skrev om Tyresta Måleri

Var bra och hjälpsamma och gjorde ett bra jobb

Emil D
Skrev om Tyresta Måleri

Bra bemötande och höll utsatt tid men en del misstag och ojämn kvalitet sänker helhetsintrycket.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Sara A
Skrev om Tyresta Måleri

Tyresta Måleri målade om hela min lägenhet (35 kvm) - tak, väggar samt en platsbyggd bokhylla. De var pålitliga, lösningsorienterade, vi fick bra kontakt och jag är supernöjd med resultatet.

Per H
Skrev om Tyresta Måleri

Tyresta måleri är lätta att kommunicera med. Lämnar offerter som de står för. Seriösa med hanteringen av ROT bidraget i sin fakturering. Men framförallt utför de ett mycket proffsigt hantverk. Vi har använt dem vid två tillfällen, målat vår villa utvändigt samt tapetserat 3 rum.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen