UAEL AB

UAEL AB

Ring 070-628 33 78 www.uael.se

Välkommen till UAEL AB! Vi är elinstallationsfirman som startades 2010. Vårt mål är att utvecklas med hjälp av dig som kund för att kunna tillgodose dina behov. Inget jobb är för litet eller stort för oss. Tjänster: Elinstallationer, ljussättning, renoveringar och byggnationer, installation av kyl/frys samt spis och tvättutrustning,...

38 omdömen om UAEL AB

Urban R
Skrev om UAEL AB

Professionella, artiga o trevliga. Ibland lite problem att hålla/passa tider. Vi kommer att använda igen, vid behov. Vi rekommenderar den varmt till andra potentiella kunder.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 423 omdömen 4.6 av 423 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Britt L
Skrev om UAEL AB

UAEL hjälpte mig med installation av belysning i två hallar. Arbetet bestod i att koppla samman ett antal ljuskällor. Det blev snyggt utfört och jag är mycket nöjd. Britt

Svar från UAEL AB

Stort tack för att vi fick förtroendet med ert projekt i fastigheten.

Bo S
Skrev om UAEL AB

Vi var intresserade av en luftvärmepump och hade frågat runt på olika företag för att få offerter och förslag på olika märken.En del nappade och vi fick offerter men inga bra argument varför vi skulle köpa deras pump.Sedan fick vi kontakt med UAEL. De beskrev olika pumpar från Misibishi . Han rekommenderade MSZ-LN35VGV och vi fick ett bra pris. Efter 2 veckor var pumpen monterad och vi är mycket nöjda med pumpen Stort tack UAEL Bosse

Svar från UAEL AB

Stort tack Bo för era ord och att vi fick hjälp till med er värme/ac lösning! Njut av pumpen.

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 368 omdömen 4.9 av 368 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Patrik B
Skrev om UAEL AB

Utomhus belysning samt dimmers inomhus. Snabb och bra service. Tack!

Svar från UAEL AB

Stort tack Patrik, vad kul att vi fick hjälpa till i er nya våning.

Tony Elia E

Anlitade UAEL AB för att installera en laddbox. Allt gick smidigt till och kan inte vara mer nöjd med arbetet. Christer var fantastisk och jag rekommenderar starkt detta företag!

Svar från UAEL AB

Stort tack för detta, det var en ära att få möjligheten att hjälpa till med boxen. Kul med ny kärra!

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 78 omdömen 4.2 av 78 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
ULF H
Skrev om UAEL AB

Jag ville få en dåligt fungerande dimmer utbytt till en vanlig knapp i mitt badrum. Den första firman jag ringde (inte UAEL), sade att eftersom dimmern sitter i "4 facks ram" så blir det "komplicerat" och dyrt. Jag ringde UAEL istället. Han sade att det var ett litet jobb. När han kom så fick vi ett jättetrevligt bemötande och fakturan kändes rättvis med tanke på arbetet. Vad mer kan man begära?

Svar från UAEL AB

Tack för era tankar om oss, det var ett nöje att kunna hjälpa er med er önskan. Tack för förtroendet. Mvh Christer

Fredrik D
Skrev om UAEL AB

Vi hade problem med vår elcentral och Christer kom hit samma dag och fixade problemet. Han var väldigt effektiv, trevlig och hjälpsam, och jag skulle gärna anlita honom igen.

Svar från UAEL AB

Stort tack för att ni vände er till oss, trevligt att kunna hjälpa er med er situation. Mvh Christer och UAEL AB

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1091 omdömen 4.8 av 1091 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Martin W
Skrev om UAEL AB

Har flera gånger använt UAEL och är riktigt nöjd över deras snabba respons, att håller vad de lovar och gör ett bra jobb.

Svar från UAEL AB

Stort tack för att vi får återkomma till er! Det bästa betyget för oss.

David D
Skrev om UAEL AB

Fick hjälp av Christer med att felsöka takspotlights i badrummet som hade slutat fungera. Han kom mycket snabbt under veckan, och hittade felet som var dimmern. Väl förberedd så hade han en matchande modell som han kunde byta med. Väldigt trevlig och lätt att konversera med och hade bra tips på saker man kunde tänka på. Rekommenderar absolut att anlita Christer - kunnig, prisvärd och trevlig!

Svar från UAEL AB

Hej David, så kul att vi kunde få komma och hjälpa er med ert önskamål. Bara hör av er om ni har ngr funderingar i framtiden. Njut av sommaren. Mvh Christer och UAEL

1KOMMA5° Sverige
4.4/5 i betyg av 273 omdömen 4.4 av 273 omdömen

Kunnig och duktig killar. Installationen gick enligt plan i 3 dagar.

Anne H

Jag är 💯 procent nöjd med arbetet och blir alltid bra bemött. NÖJD KUND

Svar från UAEL AB

Så roligt att höra, en ära att få komma och hjälpa dig med dina önskemål. Mvh Christer och UAEL

K
Skrev om UAEL AB

Trevligt bemötande och snabb service. Christer förstod precis vad jag behövde och löste det direkt!

Svar från UAEL AB

Tack så mycket. Det var kul att få möjlighet att hjälpa er med ert behov. En ära! MVH Christer och UAEL

Daniel J
Skrev om UAEL AB

Vi kan varmt rekommendera Christer på UAEL. Han utförde ett Top job med vårt hus. Vi drog om all el i hela huset, bytte el skåp, satte spottar i alla rum, bytte alla eluttag/knappar, installerade vitvaror, kopplade in el till golvärmen/pannan ja i princip allt invändigt. Utvändigt drogs el runt hela altan, gång och trappa runt huset Christer har kommit med mycket bra förslag, lyft tankar och ideér som påverkat vårt bygge mycket positivt och hjälpt oss skapa oss ett hem som vi idag älskar. Stort tack till Christer och hans UAEL.

Svar från UAEL AB

Stort tack för fina ord om oss, det har varit en ära att få vara med på er resa mot färdigt drömhus. Med vänlig hälsning, Christer och UAEL AB

Sandra B
Skrev om UAEL AB

Så skönt med en elektriker som kan förklara så att jag som kund (och icke elektriker) förstår! Alltid nöjd med UAEL!

Svar från UAEL AB

Stort tack för förtroendet med ert projekt. Ett nöje för oss.

Anders R
Skrev om UAEL AB

Vi har fått den hjälp vi bett om och dessutom i rätt tid.

Svar från UAEL AB

Stort tack Anders, ett nöje att få möjligheten att komma till er.

Carmen S
Skrev om UAEL AB

Montering av armatur! Snyggt genomfört! Utmärkt bra service! Professionellt bemötande! Överträffade våra förväntningar. Rekommenderas varmt!

Svar från UAEL AB

Så kul att få komma och jobba tillsammans i er fina våning.

Ola S
Skrev om UAEL AB

Väldigt trevkigt bemötande och proffsigt utförande - kan rekommendera!

Svar från UAEL AB

Stort tack för förstroendet, ett nöje.

Anna J
Skrev om UAEL AB

Trevligt bemötande. Proffesionellt utfört. Mycket nöjda.

Svar från UAEL AB

Vad roligt att höra, bara återkom om ni har ngr funderingar. Ett nöje.

Hans B
Skrev om UAEL AB

Toppenkillar! Har hjälpt oss med det mesta, fixade bla balkongen med smart infravärme och plejdstyrning på lampor och kontakt. Mkt kunniga och sköna att ha och göra med.

Svar från UAEL AB

Vad kul att ni känner så, det var enormt roligt att få komma och hjälpa er, stort tack.

Mona B
Skrev om UAEL AB

Kvalité, Design, Professionellt rak igenom.

Svar från UAEL AB

Stort tack för era tankar om oss, en ära att få komma och hjälpa er.

Anna S
Skrev om UAEL AB

Jag beställde installation av utebelysning på min terrass. Bemötande, genomförande o resultat var utmärkt! Rekommenderas!

Svar från UAEL AB

Stort tack för förtroendet och nöje att tillsammans få komma fram till ett så bra resultat.

Magnus R
Skrev om UAEL AB

Kompetent, schysst, snabbt. Rekommenderas starkt.

Svar från UAEL AB

Vad kul, så roligt att få möjligheten att hjälpa er.

Peter J
Skrev om UAEL AB

Jag hade beställt en ny elinstallation i ett extra rum med kabeldragning, kontakter, dosor mm. Professionellt bemötande och lyhörd inför förfrågningar gällande tillvägagångssett och slutföring. Förväntningar diskutterades med personal från UAEL som gav mig olika förslag och möjligheter samt förklarade vad de skulle betyda i slutändan. Det slutade med att jag lyssnade på UAEL's förslag och blev mer än nöjd med slutresultatet. Kan verkligen rekommendera UAEL som partner. mvh, Peter

Svar från UAEL AB

En ära att få hjälpa er med era behov, Stort tack för fina tankar om oss och vårt arbete.

Ulrik P
Skrev om UAEL AB

Proffsigt bemötande från första mötet till avslutat jobb.

Svar från UAEL AB

Fantastiskt kul att få komma och hjälpa er. Bara återkom om ni har funderingar i framtiden.

Tomas B
Skrev om UAEL AB

Ihopsättning, montering och uppsättning av armaturer

Svar från UAEL AB

Tack för ert omdömme om våra insatser med era vackra armaturer i ert hem.

Fredrik O
Skrev om UAEL AB

Snabbt, bra och välgjort. Relativt dyrt, men värt kostnaden.

Svar från UAEL AB

Tack för era tankar. Skönt och roligt att ni är nöjda med vår insats.

Viktor F
Skrev om UAEL AB

Trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från UAEL AB

Kul att kunna hjälpa till med era behov. Stort tack.

Mats H
Skrev om UAEL AB

Trevligt och professionellt. Eldragningar i tvättstuga och utomhus i trädgård.

Svar från UAEL AB

Tack Mats. Trevligt att få möjligheten att komma och hjälpa er.

Anders R
Skrev om UAEL AB

Vi fick hjälp med uppsättning av ytterligare Lampor och installation av dummers. De lyser ännu vilket vi är nöjda med.

Svar från UAEL AB

Kul att det funkar och att ni är nöjda, det är så vi vill ha det.

Linda C
Skrev om UAEL AB

Snabbt och proffsigt arbete utfört

Svar från UAEL AB

Stort tack Linda, ett nöje att få hjälpa er.

Louise Nordenskiöld S

Elarbeten Proffsigt utfört arbete med hög servicenivå!

Svar från UAEL AB

Stort tack för förtroendet i er vackra våning.

Niklas A
Skrev om UAEL AB

UAEL drog elen och monterade all belysning på min nyrenoverade klinik. Dom fick väldigt mycket fria händer vad gäller montering av belysning och skötte det väldigt bra. Höll tider och kommunicerade bra hela tiden. Väldigt trevliga och lätta att ha och göra med. Vissa tillägg och ändringar vi bad om mot slutet av renoveringen löste dom utan problem! Kan varmt rekommendera! Mvh Niklas

Svar från UAEL AB

Tack Niklas för förtroendet och att få följa med på er resa i nya kliniken. Ni kommer gå långt!

Simona S
Skrev om UAEL AB

UAEL ansvarade för elinstallation i vårt nybygge. Kreativa, innovativa och hjälpsamma

Svar från UAEL AB

Tack för att vi fick vara den elektriska delen av er resa mot huset med utsikten.

Louise H
Skrev om UAEL AB

Mycket trevligt bemötande! Duktiga och effektiva. Anlitar gärna igen!

Svar från UAEL AB

Stort tack för möjlighten att komma och jobba mot ert mål.

Inger O
Skrev om UAEL AB

Väldigt tryggt samarbete. Kom alltid i tid och levererade med god kvalité. Att dom dessutom hjälpte mig hitta en lösning som var bättre än min egen gör mig till en extremt nöjd kund.

Svar från UAEL AB

Hej igen, vad roligt att du känner dig glad över vårt sammarbete.

Tobbe O
Skrev om UAEL AB

Professionella och snabba, mycket nöjd!

Svar från UAEL AB

Stort tack för förtroendet i ert projekt. Lycka till med SLS.

Göran B
Skrev om UAEL AB

Elinstallation av skenor i tak, utebelysning terass, platsbyggd bastu i helt ny bostadsrätt. Snygg installation med osynliga dragningar som inte var de lättaste. Punktliga och hör av sig med besked. Har haft med många elektriker att göra genom åren. UaEL har varit jättebra, rekommenderas. Inget skräp kvar. Kunde inte vara bättre

Svar från UAEL AB

Tack för att vi fick komma till er fina våning och jobba tillsammans mot ert mål

Tibor H
Skrev om UAEL AB

Trevlig bemötande. Kunnig montör.

Svar från UAEL AB

Tack för förtroendet hemma hos er.

Malin L
Skrev om UAEL AB

Snabb återkoppling, trevligt bemötande och väl utfört arbete. Och kom på avtalad tid. Malin

Svar från UAEL AB

Tack för att vi fick komma till er, bara hör av er om ni har framtida funderingar.