UAEL AB

Tranebergs Strand 51, 167 40 Bromma — Visa karta

Välkommen till UAEL AB!

Vi är elinstallationsfirman som startades 2010. Vårt mål är att utvecklas med hjälp av dig som kund för att kunna tillgodose dina behov. Inget jobb är för litet eller stort för oss.

Tjänster: Elinstallationer, ljussättning, renoveringar och byggnationer, installation av kyl/frys samt spis och tvättutrustning, luftvärmepumpar tillsammans med Mitsubihi Electric samt Solfångare.

Alla våra arbeten görs med auktorisation och behörighet från Svenska elsäkerhetsverket. Vi strävar att bli en elektriker som du ska vilja rekommendera till dina vänner och bekanta.

Läs vad 35 kunder tycker om UAEL AB

• 2020-09-15

Patrik B skrev om UAEL AB
    Utomhus belysning samt dimmers inomhus. Snabb och bra service. Tack! Läs mer
    2020-09-16 UAEL AB svarar Patrik B
    Stort tack Patrik, vad kul att vi fick hjälpa till i er nya våning.
  • Tony Elia E

2020-08-21

Tony Elia E skrev om UAEL AB
    Anlitade UAEL AB för att installera en laddbox. Allt gick smidigt till och kan inte vara mer nöjd med arbetet.
    Christer var fantastisk och jag rekommenderar starkt detta företag! Läs mer
    2020-09-02 UAEL AB svarar Tony Elia E
    Stort tack för detta, det var en ära att få möjligheten att hjälpa till med boxen. Kul med ny kärra!
  • 2020-08-12

Ulf H skrev om UAEL AB
    Jag ville få en dåligt fungerande dimmer utbytt till en vanlig knapp i mitt badrum. Den första firman jag ringde (inte UAEL), sade att eftersom dimmern sitter i "4 facks ram" så blir det "komplicerat" och dyrt.

Jag ringde UAEL istället. Han sade att det var ett litet jobb. När han kom så fick vi ett jättetrevligt bemötande och fakturan kändes rättvis med tanke på arbetet. Vad mer kan man begära? Läs mer
    2020-08-18 UAEL AB svarar Ulf H
    Tack för era tankar om oss, det var ett nöje att kunna hjälpa er med er önskan. Tack för förtroendet. Mvh Christer
  • 2020-07-03

Fredrik D skrev om UAEL AB
    Vi hade problem med vår elcentral och Christer kom hit samma dag och fixade problemet. Han var väldigt effektiv, trevlig och hjälpsam, och jag skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
    2020-07-09 UAEL AB svarar Fredrik D
    Stort tack för att ni vände er till oss, trevligt att kunna hjälpa er med er situation. Mvh Christer och UAEL AB
  • 2020-06-10

Martin W skrev om UAEL AB
    Har flera gånger använt UAEL och är riktigt nöjd över deras snabba respons, att håller vad de lovar och gör ett bra jobb. Läs mer
    2020-06-17 UAEL AB svarar Martin W
    Stort tack för att vi får återkomma till er! Det bästa betyget för oss.
  • 2020-06-08

David D skrev om UAEL AB
    Fick hjälp av Christer med att felsöka takspotlights i badrummet som hade slutat fungera. Han kom mycket snabbt under veckan, och hittade felet som var dimmern. Väl förberedd så hade han en matchande modell som han kunde byta med.
    Väldigt trevlig och lätt att konversera med och hade bra tips på saker man kunde tänka på.
    Rekommenderar absolut att anlita Christer - kunnig, prisvärd och trevlig! Läs mer
    2020-06-09 UAEL AB svarar David D
    Hej David, så kul att vi kunde få komma och hjälpa er med ert önskamål. Bara hör av er om ni har ngr funderingar i framtiden. Njut av sommaren. Mvh Christer och UAEL
  • 2020-06-07

Anne H skrev om UAEL AB
    Jag är 💯 procent nöjd med arbetet och blir alltid bra bemött.
    NÖJD KUND Läs mer
    2020-06-09 UAEL AB svarar Anne H
    Så roligt att höra, en ära att få komma och hjälpa dig med dina önskemål. Mvh Christer och UAEL
  • K

2020-06-06

K skrev om UAEL AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Christer förstod precis vad jag behövde och löste det direkt! Läs mer
    2020-06-09 UAEL AB svarar K
    Tack så mycket. Det var kul att få möjlighet att hjälpa er med ert behov. En ära! MVH Christer och UAEL
  • 2020-05-25

Daniel J skrev om UAEL AB
    Vi kan varmt rekommendera Christer på UAEL. Han utförde ett Top job med vårt hus. Vi drog om all el i hela huset, bytte el skåp, satte spottar i alla rum, bytte alla eluttag/knappar, installerade vitvaror, kopplade in el till golvärmen/pannan ja i princip allt invändigt. Utvändigt drogs el runt hela altan, gång och trappa runt huset

Christer har kommit med mycket bra förslag, lyft tankar och ideér som påverkat vårt bygge mycket positivt och hjälpt oss skapa oss ett hem som vi idag älskar. Stort tack till Christer och hans UAEL. Läs mer
    2020-05-29 UAEL AB svarar Daniel J
    Stort tack för fina ord om oss, det har varit en ära att få vara med på er resa mot färdigt drömhus. Med vänlig hälsning, Christer och UAEL AB
  • 2020-05-05

Sandra B skrev om UAEL AB
    Så skönt med en elektriker som kan förklara så att jag som kund (och icke elektriker) förstår! Alltid nöjd med UAEL! Läs mer
    2020-05-10 UAEL AB svarar Sandra B
    Stort tack för förtroendet med ert projekt. Ett nöje för oss.
  • 2020-05-05

Anders R skrev om UAEL AB
    Vi har fått den hjälp vi bett om och dessutom i rätt tid. Läs mer
    2020-05-10 UAEL AB svarar Anders R
    Stort tack Anders, ett nöje att få möjligheten att komma till er.
  • 2020-04-30

Carmen S skrev om UAEL AB
    Montering av armatur!
    Snyggt genomfört! Utmärkt bra service! Professionellt bemötande! Överträffade våra förväntningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Carmen S
    Så kul att få komma och jobba tillsammans i er fina våning.
  • 2020-04-30

Ola S skrev om UAEL AB
    Väldigt trevkigt bemötande och proffsigt utförande - kan rekommendera! Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Ola S
    Stort tack för förstroendet, ett nöje.

Anna J skrev om UAEL AB
    Trevligt bemötande. Proffesionellt utfört.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Anna J
    Vad roligt att höra, bara återkom om ni har ngr funderingar. Ett nöje.

Hans B skrev om UAEL AB
    Toppenkillar! Har hjälpt oss med det mesta, fixade bla balkongen med smart infravärme och plejdstyrning på lampor och kontakt. Mkt kunniga och sköna att ha och göra med. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Hans B
    Vad kul att ni känner så, det var enormt roligt att få komma och hjälpa er, stort tack.

Mona B skrev om UAEL AB
    Kvalité, Design, Professionellt rak igenom. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Mona B
    Stort tack för era tankar om oss, en ära att få komma och hjälpa er.

Anna S skrev om UAEL AB
    Jag beställde installation av utebelysning på min terrass. Bemötande, genomförande o resultat var utmärkt! Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Anna S
    Stort tack för förtroendet och nöje att tillsammans få komma fram till ett så bra resultat.
  • 2020-04-28

Magnus R skrev om UAEL AB
    Kompetent, schysst, snabbt. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Magnus R
    Vad kul, så roligt att få möjligheten att hjälpa er.

Peter J skrev om UAEL AB
    Jag hade beställt en ny elinstallation i ett extra rum med kabeldragning, kontakter, dosor mm.
    Professionellt bemötande och lyhörd inför förfrågningar gällande tillvägagångssett och slutföring. Förväntningar diskutterades med personal från UAEL som gav mig olika förslag och möjligheter samt förklarade vad de skulle betyda i slutändan. Det slutade med att jag lyssnade på UAEL's förslag och blev mer än nöjd med slutresultatet. Kan verkligen rekommendera UAEL som partner. mvh, Peter Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Peter J
    En ära att få hjälpa er med era behov, Stort tack för fina tankar om oss och vårt arbete.
  • Ulrik P

2020-04-27

Ulrik P skrev om UAEL AB
    Proffsigt bemötande från första mötet till avslutat jobb. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Ulrik P
    Fantastiskt kul att få komma och hjälpa er. Bara återkom om ni har funderingar i framtiden.

Tomas B skrev om UAEL AB
    Ihopsättning, montering och uppsättning av armaturer Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Tomas B
    Tack för ert omdömme om våra insatser med era vackra armaturer i ert hem.

Fredrik O skrev om UAEL AB
    Snabbt, bra och välgjort. Relativt dyrt, men värt kostnaden. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Fredrik O
    Tack för era tankar. Skönt och roligt att ni är nöjda med vår insats.

Viktor F skrev om UAEL AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-05-01 UAEL AB svarar Viktor F
    Kul att kunna hjälpa till med era behov. Stort tack.
  • 2020-04-26

Mats H skrev om UAEL AB
    Trevligt och professionellt. Eldragningar i tvättstuga och utomhus i trädgård. Läs mer
    2020-04-26 UAEL AB svarar Mats H
    Tack Mats. Trevligt att få möjligheten att komma och hjälpa er.

Anders R skrev om UAEL AB
    Vi fick hjälp med uppsättning av ytterligare
    Lampor och installation av dummers. De lyser ännu vilket vi är nöjda med. Läs mer
    2020-04-26 UAEL AB svarar Anders R
    Kul att det funkar och att ni är nöjda, det är så vi vill ha det.

Linda C skrev om UAEL AB
    Snabbt och proffsigt arbete utfört Läs mer
    2020-04-26 UAEL AB svarar Linda C
    Stort tack Linda, ett nöje att få hjälpa er.

Louise Nordenskiöld S skrev om UAEL AB
    Elarbeten
    Proffsigt utfört arbete med hög servicenivå! Läs mer
    2020-04-26 UAEL AB svarar Louise Nordenskiöld S
    Stort tack för förtroendet i er vackra våning.

Niklas A skrev om UAEL AB
    UAEL drog elen och monterade all belysning på min nyrenoverade klinik. Dom fick väldigt mycket fria händer vad gäller montering av belysning och skötte det väldigt bra. Höll tider och kommunicerade bra hela tiden. Väldigt trevliga och lätta att ha och göra med. Vissa tillägg och ändringar vi bad om mot slutet av renoveringen löste dom utan problem! Kan varmt rekommendera!

Mvh Niklas Läs mer
    2020-04-26 UAEL AB svarar Niklas A
    Tack Niklas för förtroendet och att få följa med på er resa i nya kliniken. Ni kommer gå långt!

Simona S skrev om UAEL AB
    UAEL ansvarade för elinstallation i vårt nybygge. Kreativa, innovativa och hjälpsamma Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Simona S
    Tack för att vi fick vara den elektriska delen av er resa mot huset med utsikten.

Louise H skrev om UAEL AB
    Mycket trevligt bemötande! Duktiga och effektiva. Anlitar gärna igen! Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Louise H
    Stort tack för möjlighten att komma och jobba mot ert mål.

Inger O skrev om UAEL AB
    Väldigt tryggt samarbete. Kom alltid i tid och levererade med god kvalité. Att dom dessutom hjälpte mig hitta en lösning som var bättre än min egen gör mig till en extremt nöjd kund. Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Inger O
    Hej igen, vad roligt att du känner dig glad över vårt sammarbete.

Tobbe O skrev om UAEL AB
    Professionella och snabba, mycket nöjd! Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Tobbe O
    Stort tack för förtroendet i ert projekt. Lycka till med SLS.

Göran B skrev om UAEL AB
    Elinstallation av skenor i tak, utebelysning terass, platsbyggd bastu i helt ny bostadsrätt. Snygg installation med osynliga dragningar som inte var de lättaste. Punktliga och hör av sig med besked. Har haft med många elektriker att göra genom åren. UaEL har varit jättebra, rekommenderas. Inget skräp kvar. Kunde inte vara bättre Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Göran B
    Tack för att vi fick komma till er fina våning och jobba tillsammans mot ert mål

Tibor H skrev om UAEL AB
    Trevlig bemötande. Kunnig montör. Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Tibor H
    Tack för förtroendet hemma hos er.

Malin L skrev om UAEL AB
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande och väl utfört arbete. Och kom på avtalad tid.

Malin Läs mer
    2020-04-24 UAEL AB svarar Malin L
    Tack för att vi fick komma till er, bara hör av er om ni har framtida funderingar.

Tranebergs Strand 51, 167 40 Bromma