Stora & Goa AB - Bara Bistro Bar/Underbara Bar

2.3

4 omdömen om Stora & Goa AB - Bara Bistro Bar/Underbara Bar

Jacob K
Skrev om Stora & Goa AB - Bara Bistro Bar/Underbara Bar

Jag var bara där och drack öl men måste säga att det är otroligt jobbigt när dem bara tar kontakt i baren. Ölen va god och relativt billigt.

Niklas D
Skrev om Stora & Goa AB - Bara Bistro Bar/Underbara Bar

Trevlig personal, med något undantag, god mat men otroligt stor orutin att hantera större sällskap. Det är först på plats som vi i sällskapet informeras om att sällskap över tio personer bör beställa max tre rätter, vegetarianer och allergiker exkluderade. Detta väckte irritation i sällskapet och tiden för att beställa mat för 25-30 personer drog onödigt ut på tiden. Denna information vore enkelt att förmedla i den knapphändiga mailkommunikation som föregick kvällen. Betalningsförfarandet var kort och gott under all kritik...

Mats I
Skrev om Stora & Goa AB - Bara Bistro Bar/Underbara Bar

Oflexibel personal, lååååångsam service och trist bemötande :-( Inte att gå tillbaka till för mat men kanske en öl... Men varför när det finns så många andra ställen???

Fredrik T
Skrev om Stora & Goa AB - Bara Bistro Bar/Underbara Bar

Mysigt ställe i hörnet mot Folkungagatan. Maten var lite väl gräddig för min smak och prisnivån aningen hög. Dock var ölutbudet riktigt bra. Går gärna tillbaka, men då för barhäng istället för mat.