Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Underbara Bar

Östgötagatan 33, 116 25 Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 4 kunder tycker om Underbara Bar

• Jacob K
    Jacob K skrev om Underbara Bar
    Jag var bara där och drack öl men måste säga att det är otroligt jobbigt när dem bara tar kontakt i baren. Ölen va god och relativt billigt.
  • Niklas D
    Niklas D skrev om Underbara Bar
    Trevlig personal, med något undantag, god mat men otroligt stor orutin att hantera större sällskap. Det är först på plats som vi i sällskapet informeras om att sällskap över tio personer bör beställa max tre rätter, vegetarianer och allergiker exkluderade. Detta väckte irritation i sällskapet och tiden för att beställa mat för 25-30 personer drog onödigt ut på tiden. Denna information vore enkelt att förmedla i den knapphändiga mailkommunikation som föregick kvällen. Betalningsförfarandet var kort och gott under all kritik och många upplevde personalen som oflexibla och icke tillmötesgående i detta läge. Dock blev kvällen lyckad tack vare glada deltagare och den lilla nyöppnade mysiga loungebaren som får en av de två recobadgarna.
  • Mats I
    Mats I skrev om Underbara Bar
    Oflexibel personal, lååååångsam service och trist bemötande :-( Inte att gå tillbaka till för mat men kanske en öl... Men varför när det finns så många andra ställen???
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Underbara Bar
    Mysigt ställe i hörnet mot Folkungagatan. Maten var lite väl gräddig för min smak och prisnivån aningen hög. Dock var ölutbudet riktigt bra. Går gärna tillbaka, men då för barhäng istället för mat.

Östgötagatan 33, 116 25 Stockholm