Alla kategorier Rörmokare Västra Götaland Lerum Universal Service & Detaljhandel 4804

Universal Service & Detaljhandel 4804

Snickarevägen 3, 443 61 Stenkullen — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Universal Service & Detaljhandel 4804

• Kalle K
    Kalle K skrev om Universal Service & Detaljhandel 4804
    Fruktansvärt höga prispåslag på materielen, mycket dyrare än vi själva skulle behövt betala om vi köpte sakerna själva och då har han ju ändå rabatter på sin inköp. En av killarna som var hemma var fruktansvärt otrevlig och borde gå en kurs i social kompetens. En hantverkare borde förstå att han är hemma i någon annans hem och borde bete sig därefter.
    Dåliga på att passa tider och bryr sig inte om kunden. Mycket besviken på detta företag.
  • Anna
    Anna skrev om Universal Service & Detaljhandel 4804
    Stora prispålägg på materialet. Han skulle ta mer betalt för materialet än vad vi skulle betala hos detaljisten. Struntar helt i vad som är bäst för kunden.

Tråkigt på gränsen till otrevligt bemötande. Dålig på att passa tider.

Utnyttjar att det är ont om rörmokare maximalt för egen vinning. Om du kan - välj en annan rörmokare!
  • Mats J
    Mats J skrev om Universal Service & Detaljhandel 4804
    Akta er för denna rörläggare.
    Rörläggar´n i Väst är ett företag jag vill varna alla kommande renoverare för. Dyr, otrevlig, oprofessionell.
    Hans materialpriser är ca 30% högre än jag skulle betalt i butik.
    Han passar inte tiden, är otrevliga mot kunderna och saltar räkningar.
    Han säljer sina fakturor till kreditföretag i något försök att skrämmas när man ifrågasätter deras ”saltade” räkningar. När vi ifrågasatte tidsuttaget omfördelade han den kostnaden till materialkostnad istället.
    Han var hemma hos mig och drog vattnet i mitt badrum, men efter ca en månad började en kran att läcka så man kan även ifrågasätta yrkesskickligheten.
    Han lyssnar inte på kundens önskemål utan levererar saker utan att överlägga med kunden. Vi fick mitt under renoveringen ändra i planlösningen för att inte golvbrunnen skulle byggas över med en innervägg.

Snickarevägen 3, 443 61 Stenkullen