Upplands Bilforum AB

Läs vad 3 kunder tycker om Upplands Bilforum AB

• Mattias J

2019-10-19

Mattias J skrev om Upplands Bilforum AB
    Varning varning! Sålda bilar ligger kvar på annons och hemsida till "lockpris".
    Hittar en bil via blocket som vi vill köpa. Dock ligger butiken 4 timmar bort så jag mailar en säljare och får svar. Jag svarar tillbaka osv. Dagen efter när vi bestämt oss och önskar offert får jag ett mail där säljaren skriver att han hade upptäckt att bilen var såld. Men att det finns andra bilar inne (såklart mycket dyrare).

Sedan dess har jag försökt få tag på dom. Säljare, VD, administration för att ifrågasätta varför dom inte tar bort annonsen. Men inget svar av någon. Och bilen ligger 14 dagar efter fortfarande kvar till försäljning.
    Sjukt oseriöst företag. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 595 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • Mahmoud S

2014-09-24

Mahmoud S skrev om Upplands Bilforum AB
    Varit trogen kund i flera år . Vänner/familjemedlemmar har alltid köpt bilar från upplands bilforum. Men idag blev jag riktigt besviken när dom värderar min bil för 4500 kr när jag köpte bilen från dom för 55000kr förra året. Upplands forum har förlorat en trogen kund. Läs mer
  • Fredrik W

2011-02-22

Fredrik W skrev om Upplands Bilforum AB
    Köpte Husvagn där i Fredags kväll. Idag ringer de och säger att de betalat tillbaka handpeningen och att den redan var såld när vi skrev papper.

Knappast proffesionellt. Hur svårt kan det vara på typ 2 husvagnssäljare?
    Riktigt illa... Läs mer
  • Reco tipsar!
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 820 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Upplands Bilforum AB: