Upplands Bilforum AB

1.6

7 omdömen om Upplands Bilforum AB

Anna Catharina S
Skrev om Upplands Bilforum AB

VARNING! Jag ringde företaget för att kolla att en annonserad bil fortfarande var till salu. Säljaren ville då reservera den till mig för en handpenning på 3000 kr som jag, enligt uppgift, skulle få tillbaka om jag inte köpte bilen. Då jag idag meddelar att jag inte är intresserad vill de inte återbetala pengarna.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Pontus E
Skrev om Upplands Bilforum AB

Varning! Hitta en annan bilhandlare! Om du får problem sitter du i klistret. Otrevlig personal när bilen börjar strula. Uruselt bolag som har kostat mig väldigt mycket tid och pengar. Har nu hittat en bättre bilhandlare i Gävle.

Giuseppe M
Skrev om Upplands Bilforum AB

Både Andreas på service och säljaren för bästa betyg då kan svara på frågor utan tvekan samt håller vad de lovar mycket professionellt. Giuseppe ägare av Kia ev Niro

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

SUSANNE L
Skrev om Upplands Bilforum AB

Inget företag jag rekommenderar vid köp av begagnad bil i alla fall. Svåra att få tag i. Lämnar dålig garanti (1mån) på begagnad bil. Ljög om att bilen var servad, de märkte väl att vi inte hade egen koll på sånt. Vi skulle lämna in bilen o få service-lampan släckt o lite annat som de visst missat på (den obefintliga) besiktningen. Slutade med service o motortvätt pga massivt läckage i oljepump, som service-firman upplös oss om att den inte var servad på mycket länge. Så, stor besvikelse när man trodde att en sådan här bilfirma skulle vara seriös.

Ekan G gillar detta
Mattias J
Skrev om Upplands Bilforum AB

Varning varning! Sålda bilar ligger kvar på annons och hemsida till "lockpris". Hittar en bil via blocket som vi vill köpa. Dock ligger butiken 4 timmar bort så jag mailar en säljare och får svar. Jag svarar tillbaka osv. Dagen efter när vi bestämt oss och önskar offert får jag ett mail där säljaren skriver att han hade upptäckt att bilen var såld. Men att det finns andra bilar inne (såklart mycket dyrare). Sedan dess har jag försökt få tag på dom. Säljare, VD, administration för att ifrågasätta varför dom inte tar bort...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Mahmoud S
Skrev om Upplands Bilforum AB

Varit trogen kund i flera år . Vänner/familjemedlemmar har alltid köpt bilar från upplands bilforum. Men idag blev jag riktigt besviken när dom värderar min bil för 4500 kr när jag köpte bilen från dom för 55000kr förra året. Upplands forum har förlorat en trogen kund.

Fredrik W
Skrev om Upplands Bilforum AB

Köpte Husvagn där i Fredags kväll. Idag ringer de och säger att de betalat tillbaka handpeningen och att den redan var såld när vi skrev papper. Knappast proffesionellt. Hur svårt kan det vara på typ 2 husvagnssäljare? Riktigt illa...

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen