Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Uppsala 3 City

Stora Torget 6, 753 20 Uppsala — Visa karta

VENDEVÄGEN 14, 18269, Djursholm
Yolo
Erik L:
Världens bästa brunch! Och med livemusik! Perfekt för familjer. Wow

Restauranger nära Uppsala 3 City:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Steffi S:
Hur bra som helst!! 80 super nöjda gäster där ingen klagade på maten!!

Läs vad 13 kunder tycker om Uppsala 3 City

• Agneta F
    Agneta F skrev om Uppsala 3 City
    Bemötandet är på topp. Expresskassan är suverän, vilken service. Maten är god.
  • Henric T
    Henric T skrev om Uppsala 3 City
    Norrländska hamburgare; det är så det ska vara. Aningen långsamma, men allt lagad på beställning. 10 kr studentrabatt för Uppsalastudenter.
  • Amy
    Amy skrev om Uppsala 3 City
    Jobbar själv på Max så känner att jag måste poängtera vissa saker.

1.Visst dröjer det lite innan man får sin mat på Max men tänk då på att vi dels gör hamburgarna vid beställning och att det nästan alltid är hög belastning vid lunch- och middagstid. Dels ser inte ni/gästerna vad som sker på "insidan", det finns tusentals grejer att göra och förbereda förutom att ta beställningar i kassan. Ibland hinner man inte riktigt med!

2. Vi tar betalt för toan eftersom vi haft så hög vandalisering tidigare. Tills för bara några månader sen var Max de enda i stan som inte tog betalt för toan vilket resulterade i att folk utnjyttjade detta på fel sätt. Ungdomar hängde nere i toaletterna och vi hade konstant vandaliserig av toalettsitsar etc...
    Det finns poletter till toan som vi delar ut till våra gäster när de ber om det och vi låser även upp med nyckel om man behöver använda toan när poletterna är slut!

En till sak: tänk på oss som jobbar, hur jobbigt det än känns för dig som gäst att stå i kö så känns det tusen gånger värre för oss i kassan att se kön ända ut till dörren!
  • Carin H
    Carin H skrev om Uppsala 3 City
    MAX har de bästa hamburgarna och bästa dippen, om det råder ingen tvekan. Men just här på Stora Torget är personalen så otroligt seg att det inte är värt det. Vid lunch- och middagstid är hela restaurangen mest bara en stor kö. Opraktiskt också att ta betalt för toalettbesök, hur många springer runt med 5-kronor i plånboken till vardags?
  • Nicklas
    Nicklas skrev om Uppsala 3 City
    Älskar Max dressing och smälta ost till pommesen.
    Älskar även det faktum att en svensk kedja tar upp en bra fight mot McD.

Hamburgarna är helt ok, ibland även väldigt goda. dock tycker jag kvalitéten är ojämn vilket den inte bör vara.. en Big Mac smakar samma i Vegas, La, NY, StHLM och uppsala... då borde max kunna prestera detsamma i uppsala.
  • Erik L
    Erik L skrev om Uppsala 3 City
    Otroligt goda hamburgare som smiskar McDonald's på fingrarna. Har för övrigt helt okej lokaler om man bestämmer sig för att käka där. De spelar även endast svensk musik vilket är en skön touch. En sak som gör måltiden ultimat är kaffet efter maten som ingår i priset. Underbart. Bättre snabbmat får man leta efter.
  • johan s
    johan s skrev om Uppsala 3 City
    Bästa efterfest matstället i stan! Skön inredning och god mat. Dessutom känns det mycket frächare en vissa andra hamburgerresturanger i närheten... Det hade inte skadat ifall de haft lite fler (och godare) vegetariska allternativ att välja på, speciellt som man faktiskt betalatr mer på en max än på en mcdonalds. Er profil med "svenskt kött" och hela den svenska klangen är en skön kontrast till amerikanska kjedjor.
  • Malin L
    Malin L skrev om Uppsala 3 City
    Godaste hamburgarna i Uppsala. Personalen har trevlig inställning till sina gäster och de flesta har även humor. Efter en hård utekväll är detta bästa stället att mätta sin hungriga mage. Köerna är dock oftast lång så det gäller att inte ha bråttom, det brukar trots det vara trevligt folk i kön. Kasnke början på en ny relation?
  • Jon O
    Jon O skrev om Uppsala 3 City
    Bra snabbmat i Uppsala, mycket bättre än McDonald’s och Burger King. Plus en riktigt generös studentrabatt. Gott om sittplatser men däremot tar det ofta alldeles för lång tid i kassan. Mer personal på kvällar!!!
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Uppsala 3 City
    Förmodligen det bästa nattmatsstället i Uppsala. Bra öppettider och snabbt tempo när man är som hungrigast. Gott om sittplatser och även uteplatser sommartid. Kassasystemet fungerar ändå bra även när det är fullsatt sena fredag- och lördagkvällar.
  • Julia N
    Julia N skrev om Uppsala 3 City
    Snygg stor MAX med bästa maten efter en nationsrunda
  • Jonna H
    Jonna H skrev om Uppsala 3 City
    Bästa hamburgerkedjan lätt! Gillar att de har svenska råvaror och bara spelar svensk musik. Själva delen där kassan är är lite för trångt ibland när det är mycket folk. Det är också ganska svårt att se vilka kassor som är öppna och se när ens mat är klar.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Uppsala 3 City
    Bättre snabbmat finns inte. Krossar konkurenterna med hästlängder. Och bättre läge än att ligga precis vid torget finns nog inte.

Stora Torget 6, 753 20 Uppsala