Max Burgers AB

4.2

13 omdömen om Max Burgers AB

Agneta F
Skrev om Max Burgers AB

Bemötandet är på topp. Expresskassan är suverän, vilken service. Maten är god.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Henric T
Skrev om Max Burgers AB

Norrländska hamburgare; det är så det ska vara. Aningen långsamma, men allt lagad på beställning. 10 kr studentrabatt för Uppsalastudenter.

Amy
Skrev om Max Burgers AB

Jobbar själv på Max så känner att jag måste poängtera vissa saker. 1.Visst dröjer det lite innan man får sin mat på Max men tänk då på att vi dels gör hamburgarna vid beställning och att det nästan alltid är hög belastning vid lunch- och middagstid. Dels ser inte ni/gästerna vad som sker på "insidan", det finns tusentals grejer att göra och förbereda förutom att ta beställningar i kassan. Ibland hinner man inte riktigt med! 2. Vi tar betalt för toan eftersom vi haft så hög vandalisering tidigare. Tills för bara några...

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Carin H
Skrev om Max Burgers AB

MAX har de bästa hamburgarna och bästa dippen, om det råder ingen tvekan. Men just här på Stora Torget är personalen så otroligt seg att det inte är värt det. Vid lunch- och middagstid är hela restaurangen mest bara en stor kö. Opraktiskt också att ta betalt för toalettbesök, hur många springer runt med 5-kronor i plånboken till vardags?

Nicklas
Skrev om Max Burgers AB

Älskar Max dressing och smälta ost till pommesen. Älskar även det faktum att en svensk kedja tar upp en bra fight mot McD. Hamburgarna är helt ok, ibland även väldigt goda. dock tycker jag kvalitéten är ojämn vilket den inte bör vara.. en Big Mac smakar samma i Vegas, La, NY, StHLM och uppsala... då borde max kunna prestera detsamma i uppsala.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Erik L
Skrev om Max Burgers AB

Otroligt goda hamburgare som smiskar McDonald's på fingrarna. Har för övrigt helt okej lokaler om man bestämmer sig för att käka där. De spelar även endast svensk musik vilket är en skön touch. En sak som gör måltiden ultimat är kaffet efter maten som ingår i priset. Underbart. Bättre snabbmat får man leta efter.

johan s
Skrev om Max Burgers AB

Bästa efterfest matstället i stan! Skön inredning och god mat. Dessutom känns det mycket frächare en vissa andra hamburgerresturanger i närheten... Det hade inte skadat ifall de haft lite fler (och godare) vegetariska allternativ att välja på, speciellt som man faktiskt betalatr mer på en max än på en mcdonalds. Er profil med "svenskt kött" och hela den svenska klangen är en skön kontrast till amerikanska kjedjor.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Malin L
Skrev om Max Burgers AB

Godaste hamburgarna i Uppsala. Personalen har trevlig inställning till sina gäster och de flesta har även humor. Efter en hård utekväll är detta bästa stället att mätta sin hungriga mage. Köerna är dock oftast lång så det gäller att inte ha bråttom, det brukar trots det vara trevligt folk i kön. Kasnke början på en ny relation?

Jon O
Skrev om Max Burgers AB

Bra snabbmat i Uppsala, mycket bättre än McDonald’s och Burger King. Plus en riktigt generös studentrabatt. Gott om sittplatser men däremot tar det ofta alldeles för lång tid i kassan. Mer personal på kvällar!!!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Nicklas N
Skrev om Max Burgers AB

Förmodligen det bästa nattmatsstället i Uppsala. Bra öppettider och snabbt tempo när man är som hungrigast. Gott om sittplatser och även uteplatser sommartid. Kassasystemet fungerar ändå bra även när det är fullsatt sena fredag- och lördagkvällar.

Julia N
Skrev om Max Burgers AB

Snygg stor MAX med bästa maten efter en nationsrunda

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Jonna H
Skrev om Max Burgers AB

Bästa hamburgerkedjan lätt! Gillar att de har svenska råvaror och bara spelar svensk musik. Själva delen där kassan är är lite för trångt ibland när det är mycket folk. Det är också ganska svårt att se vilka kassor som är öppna och se när ens mat är klar.

Magnus E
Skrev om Max Burgers AB

Bättre snabbmat finns inte. Krossar konkurenterna med hästlängder. Och bättre läge än att ligga precis vid torget finns nog inte.