Välstädat i Karlskrona AB

2.6

5 omdömen om Välstädat i Karlskrona AB

Frida Carolin H
Skrev om Välstädat i Karlskrona AB

Om du väljer att anlita välstädat får du nöja dig med en halv-städad lägenhet med dammråttor lämnade i hörnen. Bokar du fönsterputs och vill att dem ska bli ren är det tydligen en extra beställning, vid vanlig fönsterputs lämnar dem nämligen skit på fönstren. OM du inte är nöjd med städningen, och ringer och lämnar anmärkning. Förvänta dig ett otrevligt bemötande från ägaren.

ALEXANDER P
Skrev om Välstädat i Karlskrona AB

Varning för detta bolag, ingen som helst servicekänsla samt extremt otrevligt bemötande speciellt från ansvarig chef. Anlita på egen risk, målet är inte att kunden ska bli nöjd utan endast att kunna fakturera så mycket som möjligt.

Johan K
Skrev om Välstädat i Karlskrona AB

Anlitade Välstädat i samband med vår flytt-städning i en villa på Bergåsa. Bokningen var smidig med snabbt svar om priser och städdatum. Resultatet av städningen var verkligen "välstädat" och vi blev så nöjda med allt så vi har bokat upp ett städ-abonnemang. Topppen!!! Årets Nyföretagare 2010 säger ju inte lite om detta företag! Andra tjänster vi köpt av företaget är fönsterputs. Otroligt proffsiga killar som snabbt effektiv utförde ett ganska så krävande jobb för oss vanliga döda till ett perfekt resultat. Ingenting verkade vara för omöjligt för dom :)

Peter N
Skrev om Välstädat i Karlskrona AB

Vi har nu haft dessa i ca 6 månader. Tycker att de gör ett bra jobb och man är alltid glad att komma hem till ett rent och fräscht hem. De gånger man varit hemma när tjejerna kommer så upplever jag dem som glada och trevliga.

Anna S
Skrev om Välstädat i Karlskrona AB

Har försökt ringa detta företag 10 ggr under flera månader. En gång fick jag, faktiskt tag i dem och de skulle ringa upp, men icke sa Nicke. Sedan har jag nog mejlat dem 5 ggr. Sett att de fått bra omdömen men man ska ju helst få tag i dem också...