Alla kategorier Lokalvårdare Blekinge Karlskrona Välstädat i Karlskrona AB

Gullbernavägen 23, 371 47 Karlskrona — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Välstädat i Karlskrona AB

• Johan K
    Johan K skrev om Välstädat i Karlskrona AB
    Anlitade Välstädat i samband med vår flytt-städning i en villa på Bergåsa. Bokningen var smidig med snabbt svar om priser och städdatum. Resultatet av städningen var verkligen "välstädat" och vi blev så nöjda med allt så vi har bokat upp ett städ-abonnemang. Topppen!!! Årets Nyföretagare 2010 säger ju inte lite om detta företag! Andra tjänster vi köpt av företaget är fönsterputs. Otroligt proffsiga killar som snabbt effektiv utförde ett ganska så krävande jobb för oss vanliga döda till ett perfekt resultat. Ingenting verkade vara för omöjligt för dom :)
  • Peter N
    Peter N skrev om Välstädat i Karlskrona AB
    Vi har nu haft dessa i ca 6 månader.
    Tycker att de gör ett bra jobb och man är alltid glad att komma hem till ett rent och fräscht hem.

De gånger man varit hemma när tjejerna kommer så upplever jag dem som glada och trevliga.
  • Anna S
    Anna S skrev om Välstädat i Karlskrona AB
    Har försökt ringa detta företag 10 ggr under flera månader. En gång fick jag, faktiskt tag i dem och de skulle ringa upp, men icke sa Nicke. Sedan har jag nog mejlat dem 5 ggr. Sett att de fått bra omdömen men man ska ju helst få tag i dem också...

Gullbernavägen 23, 371 47 Karlskrona