Vanfre Städservice

Vanfre Städservice

www.vanfre.se
  • BadgeTwoYears
4.3

Vanfre Städservice har över 10 års erfarenhet och utför uppdrag i hela Stockholmsområdet. Med vår långa erfarenhet inom branschen och skickliga medarbetare erbjuder vi våra städtjänster för såväl privatpersoner som företag. Våra medarbetare utför alltid arbetet med hög kvalitet, med en personlig touch och ni kan alltid lita...

46 omdömen om Vanfre Städservice

Sedan starten hos Reco 2011

Nalle W
Skrev om Vanfre Städservice

Varit kund av och till i flera år. Alltid fint bemötande av kundtjänst, utomordentlig städning och service.

Hans Niclas Yngve C
Skrev om Vanfre Städservice

Finns bara gott att säga om VanFre Städservice. Utöver den utmärkta städservicen och upplevelsen av pålitlighet som är viktig för mig, så är de mycket prisvärda.

Anna-Lena I
Skrev om Vanfre Städservice

Alltid lika nöjda efter varje städning.

Ulf B
Skrev om Vanfre Städservice

Har varit kund hos Vanfre i över 10 år. Jättenöjd!

Nils-Ove B
Skrev om Vanfre Städservice

Punktliga, trevliga och mycket kompetenta!

Karin T
Skrev om Vanfre Städservice

Mycket bra! Vi har använt oss av samma person från Vanfre städservice varannan fredag sedan 2018. Rekommenderas!

Seoyun H
Skrev om Vanfre Städservice

Jag har använt deras tjänst över 7 år. De är noggranna och flexibla. Jag är helt nöjd. Stark rekommenderar!

Karin S
Skrev om Vanfre Städservice

Mycket bra städare! Noggrann, pålitlig, skicklig.

Maria M
Skrev om Vanfre Städservice

Har anlitat dem i många år, de är alltid lätta att ha att göra med, svarar snabbt och hjälper gärna till. Rekommenderas!

Johan L
Skrev om Vanfre Städservice

Mycket bra service till ett rimligt pris. Första städbolag jag är helt nöjd med.

Susanna Beatrice O
Skrev om Vanfre Städservice

Vi har haft städning varannan vecka i ca 10 års tid. Diana kommer alltid i tid och det är bra städat. Då hon städat hos oss flera år har hon lärt sig hur vi vill ha det.

Charlotta S
Skrev om Vanfre Städservice

Bra kontakt med fin service och bemötande. Bra och ordentligt städat!

Mariamma R
Skrev om Vanfre Städservice

Monica var väldigt duktig Ibland tigger vissa om kläder Barbara är väldigt duktig De gillar inte Vanessa chefen Känns sådär helheten Inte igenom tänkt Inte så proffsigt Ibland försvinner vissa saker ibland har saker gått sönder utan ngn säger ngt En skala 1 till 5 2

Svar från Vanfre Städservice

Thanks for taking your time and writing a review here at Reco, much appreciated. It is great to hear your words about both Monica and Barbara, I will forward this to them. We at Vanfre always work hard to have happy customers and long relationships with all of you and I'm glad to notice that we have been helping you for almost 10 years now. I wish you all the best. //Vanessa

Annika L
Skrev om Vanfre Städservice

Very happy with the service and communication with the company. Accommodating and friendly staff. I recommend 👍

Karl N
Skrev om Vanfre Städservice

Effektiv och det blev rent. Punktlig.

Martin W
Skrev om Vanfre Städservice

Vi har använt Vanfre i många år och är väldigt nöjda med den service vi får. Blir alltid bra bemött och utför alltid bra städning.

Mi-Ran B
Skrev om Vanfre Städservice

Vi har anlitat Vanfre´s hemstädtjänst i närmare 17 år och har alltid varit supernöjda både med städningen och kommunikationen oss emellan. Har vi av någon anledning behövt flytta på städdatum har det aldrig varit några problem och har städaren av någon anledning fått förhinder har dialog alltid skett innan. Vanfre har vi rekommenderat för vänner och familj som även de är lika nöjda som vi!

zicheng d
Skrev om Vanfre Städservice

Bra kvalitet med bra pris. De har hjälpt mig i nästan 10 år.

Jan S
Skrev om Vanfre Städservice

Pålitligt och bra bolag som erbjuder prisvärd städning som jag är väldigt nöjd med sedan åtta år tillbaka. Rekommenderas.

Arianna B
Skrev om Vanfre Städservice

Jag är mycket nöjd med Vanfre Städservice! De är professionella, noggranna och städar alltid rent och snyggt. Jag har aldrig haft några klagomål. Jag rekommenderar varmt!!!

Lisa C
Skrev om Vanfre Städservice

Proffsigt bemötande och mkt bra ställning. Väldigt nöjd kund som haft Vanfre i ganska många år nu!

Ioana P
Skrev om Vanfre Städservice

Fantastiska, noggranna, pålitliga och flexibla

Annika Å
Skrev om Vanfre Städservice

Hög kvalitet på städningen. Flexibel bokning.

Inga M
Skrev om Vanfre Städservice

Duktiga o trevliga flickor som jo bbade bra

Joakim B
Skrev om Vanfre Städservice

Proffesionellt bemötande, mkt duktig och trevlig personal. Kommer alltid i tid och städar mkt bra.

Gean F
Skrev om Vanfre Städservice

De har alltid bemött mej väl, men det är ju lite besvärligt att de inte kan svenska. Ibland glöms microvågsugnen bort att städas, annars fungerar det bra.

Andreas K
Skrev om Vanfre Städservice

Perfekt städning varje gång, flexibel om man behöver ändra tider och alltid glada!

Maria I
Skrev om Vanfre Städservice

Effektiva och trevliga. Bästa städfirman vi anlitat än så länge.

Martin A
Skrev om Vanfre Städservice

Vi är jättenöjda med tjänsten och servicen.

Philip A
Skrev om Vanfre Städservice

Fantastic service. Friendly and flexible with great results.

Anna B
Skrev om Vanfre Städservice

Alltid tillmötesgående. Aldrig problem! Vi har använt Vanfre Städservice i säkert tio år.

Axel L
Skrev om Vanfre Städservice

Kanonservice, flexibelt, prisvärt och väl utfört jobb! Vanessa ger verkligen toppenservice! ' Jörgen Lindqvist, kund sedan över 10 år.

Virpi M
Skrev om Vanfre Städservice

Vi är väldigt nöjda med städningen och har haft städhjälp av Vanfre varannan vecka sedan många år tillbaka.

Gunnel C
Skrev om Vanfre Städservice

Vi är alltid nöjda då det är färdigstädat. Samma städerska kommer varje gång och det tycker vi är bra. Vi gillar ”städerskan”.

ANNIKA H
Skrev om Vanfre Städservice

Pålitliga och städar bra. Bra kommunikation!

Mira W
Skrev om Vanfre Städservice

Vi har anlitat deras tjänster i många år och alltid blivit bemötta på ett professionellt sätt. Upplever en stor flexibilitet och fint bemötande om vi haft önskemål om att byta dag osv och om vi inte varit nöjda med städningen har vi fått rabatt på städningen. Lätt att komma i kontakt med och snabb återkoppling vid oförutsedda händelser. Vi är verkligen nöjda!

Jane B
Skrev om Vanfre Städservice

Har hemstädning via Vanfre och det fungerar mycket bra! Välstädat i hela huset.

Lucy L
Skrev om Vanfre Städservice

Vanessa är underbart! Flexible och snabbt med communication!

Tina A
Skrev om Vanfre Städservice

Great service and well executed work from friendly staff (Spanish/ English speaking mostly).

Åsa P
Skrev om Vanfre Städservice

Pålitliga och noggranna. Vi har haft samma städerska (Dina) i flera år och hon är alltid i tid, alltid noggrann och man känner att man lämnar hemmet i goda händer

Andreas K
Skrev om Vanfre Städservice

Har använt deras tjänster i 8 år. Klart det vart någon miss någon gång då har jag hört av mig och de har ordnat ersättningsstädning dagen efter. Även haft fönsterputstjänst som fungerat utan anmärkning. Extremt flexibla om man vill byta dag tillfälligt eller vill avboka pga sjukdom. Även ställt upp med att pynta med exempelvis blommor inför hemkomst från utlandsresa. Allt fungerar om man kommunicerar!

Joacim G
Skrev om Vanfre Städservice

Riktiga skojare, say no more. Hur billiga de än är så anlita dem inte.

Frida J
Skrev om Vanfre Städservice

Kan inte rekommendera detta företag utan tvärtom. Riktigt oseriöst. Det började bra men blev en mycket negativ erfarenhet till slut. Företaget levererade inte de utlovade städtillfällena som avtalats,varierande kvalitet på städningen, direkt dåligt på slutet. Silverhalsband har försvunnit. Det värsta är att städerskan lämnade ytterdörren olåst vid sista städtillfället! Då jag var bortrest stod dörren olåst i över en vecka! Man vill inte tro att folk ska vara så oansvariga så de lämnar dörren olåst!

Ulrika  G
Skrev om Vanfre Städservice

Jag har samma upplevelse som Helena S. Dessutom "försvann" saker efter att en av städerskorna varit där. Skor, smycken, smink...

Anneli G
Skrev om Vanfre Städservice

Anlitade företaget via lets deal och blev jätte nöjd. Mycket noggran städning och trevlig personal, kan absolut tänka mig att anlita dom igen. Tummen upp!!

Helena S
Skrev om Vanfre Städservice

Vi köpte städning av Vanfre via Lets Deal och betalade bara halva priset för ett antal städningar av vår lägenhet. Trots detta känner vi att vi inte fått valuta för pengarna. Enligt avtalet skulle städningen ske på en fast tid varannan vecka. Städaren/städarna kom nästan aldrig i tid. Vid ett par tillfällen var de en timme sena, vid ett tillfälle kom ingen alls (utan förvarning) och en gång ställde de in städningen tio minuter innan utsatt tid. Städningen var vi inte heller nöjda med. Fyra timmars städning borde...